onko mitään kevyttä meikkiä, jota voisi pistää kylpylään/uimahalliin?
minulla on tosi kalpea iho, tummat silmänaluset, ja vaaleat huomaamattomat ripset&kulmat. En haluaisi näyttää uimahallissa ihan haamulta.
Kannattaisiko hommata ripsien ja kulmien kestovärjäykset. Rusketus olis tietty kiva juttu, mutta mihinkään solariumiin en halua.
Täytyy kai sit panostaa iloisiin ja värikkäihin bikineihin, jos ne vähän piristäisi haalean kalpeaa naamaa.
meikki kylpylään
4
2603
Vastaukset
- 8fvdkjsn
Voi olla kevyt meikkij os et päätä kastele. Laita hiukset kivasti ylös ja muista tasoittaa meikkivoide hyvin että ei näy rajoja, bikineissä sen huomaa parhaiten.
- meikitön haamu
Eiks kylpylöissä pidä kumminkin pestä hiukset?
Ei siellä kukaan tämän näköisenä ole, vai onko?
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/555_px_kuvia_2010/05/940509.jpg
Kai siellä kaikki meikittöminä kulkee, vai olenko ihan väärässä.. - mymmmmmmeli
Kuvailustasi päätellen voisit olla mun kaksoissisko. :) Mulla on vielä tumma tukka, niin näyttää vähän hassulle kun ripsiä ja kulmia ei naamasta erota. Silmänaluset on tummat ihan rakenteellisista syistä, iho kun on niin ohut että verisuonet kuultaa läpi.
Mua tämä ei ole haitannut. Uimahalliin menen uimaan eli kuntoilemaan, enkä silloin muuallakaan käytä meikkiä. Kylpylässäkään en tullut ajatelleeksi koko asiaa.
Mutta toki jos se sua häiritsee, niin laittaisin ne kestovärit. Kylpylässä ei yleensä sukellella vaan lillutaan rauhallisesti, sinne voisi laittaa ihan pienen pisaran meikkivoidetta tms. silmien alle. Ei siis niin että peittäisi tummat renkaat kokonaan, vaan vähän hälventäen niitä. Silloin ei näytä meikatulle, mutta kuitenkin vähän paremmalle kuin ilman.
Kylpylöissä missä olen käynyt on myös kosmetologin palveluita tarjolla, eli kulmat ja ripset voi värjäyttää sielläkin. - ennekin käynyt..
Kulmiin ja rispiin kestoväri ja osta Grimasin(halvempi) tai Joe Blascon meikkivoidetta,,,kestää uimisen ja hikoilun..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760