No niin, tätähän olemme odottaneet. Sinkkuelämää-blogi julkaisi markkina-arvonparannusohjeet. Lukekaa, ja parantukaa: http://sinkkuelamaahellsinki.blogspot.com/2012/04/markkina-arvon-parantaminen-osa-i.html
Jos joku havaitsi hivenen sarkastisen sävyn tuossa yllä, niin hän on oikeassa. En kiellä ollenkaan sitä, etteikö minun tyylissäni, siis pukeutumisessa ja hiuksissa, olisi mahdollisesti paljonkin parannettavaa, mutta kyllä minut valtaa vähän epäuskoinen olo bloggaajattaren linkkaamia kuvia ja sivustoja katsellessa. Henkilökohtaisesti olen viime aikoina tuskaillut vähän hiusteni kanssa ja miettinyt, miten ne voisin laittaa. Linkatulta hiussivustolta (http://www.hairstylesdesign.com/hairstyles/men_hairstyles.php) en ainakaan apua löytänyt pikaisella silmäyksellä - ohjeet vaikuttavat siltä kuin ne olisi luotu boheemeja, työttömiä, opiskelijoita tai jollain nuorisoalalla työskenteleviä varten (mainosala tulee esimerkiksi mieleen, tai joku muu mediaan liittyvä). Ei tule kauppoja - minun esimerkiksi on melkeinpä pakko näyttää työni vuoksi "normaalilta", siis normaalilla tavalla siistiltä jo sen vuoksi, että joudun edustamaan työnantajaani aina välillä varsin virallisissa yhteyksissä, ja silloin ei voi näyttää rokkitähteyttä tavoittelevalta haaveilijalta tai joltain Big Brother -julkisuustyrkyltä. Enkä minä haluaisikaan. Töissä kaikki muutkin näyttävät mahdollisimman "normikeski-ikäisiltä" lukuunottamatta mahdollisesti nuoria kesätyöntekijöitä, joiden työtehtävät jäävät aika yksinkertaisiksi. Kuitenkin sinkut lienevät vähemmistö meillä, joten kaiken järjen mukaan pitäisi riittää tavikseus ulkonäössä. Tähän kohtaan voinkin linkata oman ihanteeni, Salaisten Kansioiden mainion John Fitzgerald Byersin: http://x-files.wikia.com/wiki/John_Fitzgerald_Byers
Joten joo, ei kelpaa neuvot. Sori. Kai tässä pitää sitten sinkkuna pysyä ja yrittää keksiä keinot, millä itse pitäisin ulkonäöstäni, vaikka naiset sitten jäävätkin yhtälöiden ulkopuolelle hengailemaan hiphop-tähtien kanssa.
Nyt kaikkia alkaa onnistaa
77
637
Vastaukset
- Naisasialooseri.
Kuten Tommi Korpela Ihmebantun kauneusihannesketsissään totesi, niin nuo muotitukat vaativat muotinaaman, kuten noilla linkin miehillä on. Sotkuiset tukat, liimatukat sun muut moppitukat ovat seksikkäitä tasan tarkkaan sellaisten ihmisten päissä, jotka ovat seksikkäitä ilmankin niitä.
Tämän miehen taso tuskin nousisi noilla hairstyledesing hiuksilla:
http://www.netsummary.dk/bianco/images/ugly_man.jpg
Mutta hieno homma, että nuo MA:n kohotusneuvot on nyt julkaistu niitä jo innolla odottelin ja tännekin siitä kirjoitin kun tuo bloggaaja niitä lupasi viime viikolla kertoa. Ei muuta kuin lukemaan ja kommentoidaan sitten, tai pikemminkin ammutaan ne yksi kerrallaan alas.- Naisasialooseri.
Blogista lainattua:
"Jos minä lähtisin baariin samassa lookissa, joka oli muodissa 90-luvulla – permanentattu tukka (unohtamatta otsapermistä!), Levi's 501 -farkut, yli-iso t-paita, pikkureppu ja hiuksissa donitsi, kuinkahan moni mies tulisi tekemään lähempää tuttavuutta illan aikana? Baari-illan jälkeen menisin kotiin, avaisin tietokoneen ja pyörisin netissä kertomassa kaikille, miten paljon vihaan miehiä, koska en kelpaa heille. Kuulostaako loogiselta?"
Jos nainen on nuori ja kaunis niin hän kelpaa kyllä miehille tuolla ysiärityylilläkin ja miksi nainen ei itse voi mennä tekemään tuttavuutta miehiin? Baari-illan jälkeen menisit kotiin ja valittaisit, että et saanut miestä vaikka et yhtään miestä edes yrittänyt vaan olit passiivinen prinsessa.
ATM taas menee kotiin kun on lähestynyt useita naisia ja saanut pakit. - Naisasialooseri.
Naisasialooseri. kirjoitti:
Blogista lainattua:
"Jos minä lähtisin baariin samassa lookissa, joka oli muodissa 90-luvulla – permanentattu tukka (unohtamatta otsapermistä!), Levi's 501 -farkut, yli-iso t-paita, pikkureppu ja hiuksissa donitsi, kuinkahan moni mies tulisi tekemään lähempää tuttavuutta illan aikana? Baari-illan jälkeen menisin kotiin, avaisin tietokoneen ja pyörisin netissä kertomassa kaikille, miten paljon vihaan miehiä, koska en kelpaa heille. Kuulostaako loogiselta?"
Jos nainen on nuori ja kaunis niin hän kelpaa kyllä miehille tuolla ysiärityylilläkin ja miksi nainen ei itse voi mennä tekemään tuttavuutta miehiin? Baari-illan jälkeen menisit kotiin ja valittaisit, että et saanut miestä vaikka et yhtään miestä edes yrittänyt vaan olit passiivinen prinsessa.
ATM taas menee kotiin kun on lähestynyt useita naisia ja saanut pakit.Ja minun retkututtavani esimerkiksi ei todellakaan ole mikään tuunattu trendipelle vaan pukeutuu hyvin junttimaisesti suomenleijonineen ja vanhoine lenkkareineen, silti on naisia riittänyt.
- muotitietoinen
Blogista lainattua:
ATM taas menee kotiin kun on lähestynyt useita naisia ja saanut pakit.Sitä paitsi blogin omistaja on itse jäljessä muodista. 90-luvun alun tyylihän on juuri nyt vahvasti nousussa. Kasari on out, ysäri on in.
- Se on ohi meiltä jo
Blogista lainattua:
ATM taas menee kotiin kun on lähestynyt useita naisia ja saanut pakit.Oman ikäisiä kiinnostaa. Surkeata kun näkee kolmekymppisiä pukeutuneena tämän ajan nuorten muotiin...
- Yeah 90's!
muotitietoinen kirjoitti:
Sitä paitsi blogin omistaja on itse jäljessä muodista. 90-luvun alun tyylihän on juuri nyt vahvasti nousussa. Kasari on out, ysäri on in.
Olet kyllä oikeassa. Tästä vaan mallia ottamaan:
http://images1.fanpop.com/images/photos/2500000/New-Kids-On-The-Block-the-90s-boy-bands-2565666-500-500.jpg - t. ATM
Se on ohi meiltä jo kirjoitti:
Oman ikäisiä kiinnostaa. Surkeata kun näkee kolmekymppisiä pukeutuneena tämän ajan nuorten muotiin...
30-vuotiaana pitää alkaa pukeutua rumasti. Se vaan kuuluu aikuisuuteen.
- sivusta seurannut ;)
Noita ohjeita laatii sellaiset pikkulikat jotka leikkivät vielä barbeilla. Säästä aikaasi johonkin rakentavampaan, Cosmot, Annat, Trendit ja muut ei kelpaa edes vessapaperiksi. Onneksi noi blogit sentään säästää luontoa.
Mä en muuten usko. että sulla olis ulkonäössä mitään vikaa ja pääkin tuntuu olevan ihan kuosissa (siis se sisältö) jos et muuten ole pannut merkille, joku on kovasti kiinnostunut sinusta,jos olisin sinä, koittaisin selvittää kuka.Tarkoitit varmaan yleisellä tasolla vihjaustasi - tiedän yhden naisen, joka on sanonut olevansa ihastunut minuun, mutta siinä ei ole mitään epäselvää. Voisiko olla muita? Lähden siitä, että ei kannata nähdä pikku-ukkoja (tai -akkoja) siellä, missä niitä ei ole, vaikka jotkut taiteilijoiden fanit niin tekevätkin artistinsa kohdalla.
- Uutuus
LordBoredom kirjoitti:
Tarkoitit varmaan yleisellä tasolla vihjaustasi - tiedän yhden naisen, joka on sanonut olevansa ihastunut minuun, mutta siinä ei ole mitään epäselvää. Voisiko olla muita? Lähden siitä, että ei kannata nähdä pikku-ukkoja (tai -akkoja) siellä, missä niitä ei ole, vaikka jotkut taiteilijoiden fanit niin tekevätkin artistinsa kohdalla.
Miksei tää nainen sitten kelpaa?
- sivusta seurannut;)
LordBoredom kirjoitti:
Tarkoitit varmaan yleisellä tasolla vihjaustasi - tiedän yhden naisen, joka on sanonut olevansa ihastunut minuun, mutta siinä ei ole mitään epäselvää. Voisiko olla muita? Lähden siitä, että ei kannata nähdä pikku-ukkoja (tai -akkoja) siellä, missä niitä ei ole, vaikka jotkut taiteilijoiden fanit niin tekevätkin artistinsa kohdalla.
No jopas, en tarkoittanut, nyt sun pitää vähän terästäytyä ja selata omia kommenttejas, kyllä se sieltä löytyy.......mutta hienoa että sulla on noin hyvin asiat, oikein joukolla ovat naiset alkaneet piirittää.
Toi ei ollut mitään ivaa, vaan ihan vilpitön ilo sun puolesta. sivusta seurannut;) kirjoitti:
No jopas, en tarkoittanut, nyt sun pitää vähän terästäytyä ja selata omia kommenttejas, kyllä se sieltä löytyy.......mutta hienoa että sulla on noin hyvin asiat, oikein joukolla ovat naiset alkaneet piirittää.
Toi ei ollut mitään ivaa, vaan ihan vilpitön ilo sun puolesta.Nyt olen kyllä pihalla. Siis tarkoitatko jotain Suomi24-juttuja?
Uutuus kirjoitti:
Miksei tää nainen sitten kelpaa?
Vihaan tällaisia vastauksia itsekin, mutta kun asia ei ole yksinkertainen.
- Uutuus
LordBoredom kirjoitti:
Vihaan tällaisia vastauksia itsekin, mutta kun asia ei ole yksinkertainen.
No mikä siinä on monimutkaista? Kerrokerro, tämä palsta on tunnettu lähimmäisen tukemisesta ja ongelmienratkaisu taidoista. :)
- sivusta seurannut;)
LordBoredom kirjoitti:
Nyt olen kyllä pihalla. Siis tarkoitatko jotain Suomi24-juttuja?
No daa, enhän voi tökkää sulle sormea oikeaan kohtaan....Täähän on oikein somaa.
Uutuus kirjoitti:
No mikä siinä on monimutkaista? Kerrokerro, tämä palsta on tunnettu lähimmäisen tukemisesta ja ongelmienratkaisu taidoista. :)
Heh, niinpä :P (Ihan oikeasti, välillä tuntuu että Sinkut-palsta on vihoviimeinen paikka, mistä ihan oikeasti hakisin neuvoa johonkin oikeaan asiaan).
- Uutuus
LordBoredom kirjoitti:
Heh, niinpä :P (Ihan oikeasti, välillä tuntuu että Sinkut-palsta on vihoviimeinen paikka, mistä ihan oikeasti hakisin neuvoa johonkin oikeaan asiaan).
Sä kuitenkin itse tykkäät myös tästä naisesta?
- saman havainnut
LordBoredom kirjoitti:
Nyt olen kyllä pihalla. Siis tarkoitatko jotain Suomi24-juttuja?
Daapa daa!
sivusta seurannut;) kirjoitti:
No daa, enhän voi tökkää sulle sormea oikeaan kohtaan....Täähän on oikein somaa.
Siis eihän se kuvani perään kysellyt nyt mikään ihailija ollut, vaan joku, jota nyt kiinnosti ulkomuotoni, kun väitetysti se on ollut joillekin kauan netissä viihtyneille näkyvissä joskus.
- sokeako olet?
LordBoredom kirjoitti:
Siis eihän se kuvani perään kysellyt nyt mikään ihailija ollut, vaan joku, jota nyt kiinnosti ulkomuotoni, kun väitetysti se on ollut joillekin kauan netissä viihtyneille näkyvissä joskus.
Ei SE!
sokeako olet? kirjoitti:
Ei SE!
No kukas sitten? Harmaa lumi, joka joitakin vuosia sitten mainitsi että voisi olla ihan kiva tavata? (Tai ei sekään tainnut olla niin suora ehdotus, vaan jotain tyyliin etten ollut niin paska tyyppi kuin Älyn haamun silloiset nimimerkit). Samaan sarjaan taitaa mennä ES, joka saattoi vuosi pari sitten mainita että olin yksi niistä jotka hän olisi voinut haluta tavata. Niin, tavata. Minuakin kiinnostaisi kyllä tavata muutamia palstalaisia - kolme nykyistä palstalaista jo olenkin - muutama mies mukaanlukien, enkä silti ole "sillai" kiinnostunut heistä.
- koppelokurppa
sivusta seurannut;) kirjoitti:
Apua! Tämä ketju sai minut muistamaan, että näin viime (vai toissa?) yönä eroottista unta LordBoredomista!
(Syytän tästä sitä kuvakeskustelua, jonka luin ennen nukkumaanmenoa!) koppelokurppa kirjoitti:
Apua! Tämä ketju sai minut muistamaan, että näin viime (vai toissa?) yönä eroottista unta LordBoredomista!
(Syytän tästä sitä kuvakeskustelua, jonka luin ennen nukkumaanmenoa!)Haa, kertoisitko hieman yksityiskohtia? Tosin taisi olla melko inhorealistinen uni, jos noin nopeasti unohdit :-/
- koppelokurppa
LordBoredom kirjoitti:
Haa, kertoisitko hieman yksityiskohtia? Tosin taisi olla melko inhorealistinen uni, jos noin nopeasti unohdit :-/
Unet yleensäkin unohdetaan nopeasti. Jos muistan oikein, olit unessani tumma ja pullea ja koin sinut jollain tapaa...tuota, kiihottavaksi. Olin ryntäämässä syliisi, mutta sitten muistin, etten ole kiinnostunut lihavista miehistä. Jäin pohtimaan, onko makuni muuttunut vai mitä kummaa minulle oli tapahtunut.
- Voi voi taas
Ihan hyviä neuvojahan tuossa on. Ihme mussutusta taas. Naisasialooserin suomijunttipanomieskaveri pärjää varmaan jollain muulla kuin ulkonäöllään tai tyylillään. Tyyppi on todennäköisesti itsevarma ja röyhkeä mikä on aina vaan plussaa naisten kanssa. Pitääkö ihanteeksi ottaa sitten tällainen mies joka on luonteeltaan täysin vastakkainen oman itsen kanssa?
Kyllä tyylikkäältä voi näyttää myös ilman että näyttää joltain poikabändistä karanneelta yli-ikäiseltä sotkutukalta.- Naisasialooseri.
Hän on todella röyhkeä. Kerran sanoi baarityöntekijällekin, että entä jos hän maksaa juomansa panon muodossa takahuoneessa.
Kerran samaisen baarin terassilla hän istui naislauman kanssa ja kehui viereisen pöydän miehille, että hän hoitelee nämä kaikki. Miehet sanoivat ihailevasti, että vittu mikä sonni.
Nuo ohjeet, että pitäisi alkaa trendipelleksi ovat naurettavia jo siitäkin syystä, että jos mies on ujo ja sosiaalisesti kyvytön kuten suurin osa AT-miehistä on, niin ei siinä auta muotitukat ja hienot vaatteet. - Vanha hyvä konsti
Hän on todella röyhkeä. Kerran sanoi baarityöntekijällekin, että entä jos hän maksaa juomansa panon muodossa takahuoneessa.
Kerran samaisen baarin terassilla hän istui naislauman kanssa ja kehui viereisen pöydän miehille, että hän hoitelee nämä kaikki. Miehet sanoivat ihailevasti, että vittu mikä sonni.
Nuo ohjeet, että pitäisi alkaa trendipelleksi ovat naurettavia jo siitäkin syystä, että jos mies on ujo ja sosiaalisesti kyvytön kuten suurin osa AT-miehistä on, niin ei siinä auta muotitukat ja hienot vaatteet.Ei auta ei. Kannattaa hieroa lantaa naamaan ja kääntää vaatteet nurinpäin. Sillä konstilla saa naista!
Voi olla, mutta jotenkin pintapuolisesti vaikutti juuri siltä että pitäisi vaikuttaa poikabändistä karanneelta sotkutukalta - mikä ei varmasti toimi kuin kaksikymppisten ja nuorempien maailmassa.
Vanha hyvä konsti kirjoitti:
Ei auta ei. Kannattaa hieroa lantaa naamaan ja kääntää vaatteet nurinpäin. Sillä konstilla saa naista!
Niin, ja jos kerta "mamut vie kaikki naiset", niin aina voi kokeilla Pekasta ja Pätkästä tuttua takuuvarmaa konstia, ja hieroa kenkälankkia naamaan.
- ....
LordBoredom kirjoitti:
Voi olla, mutta jotenkin pintapuolisesti vaikutti juuri siltä että pitäisi vaikuttaa poikabändistä karanneelta sotkutukalta - mikä ei varmasti toimi kuin kaksikymppisten ja nuorempien maailmassa.
No ei kannattaisi sitten tutustua asioihin pintapuolisesti jos saa tuollaisia käsityksiä. Tyylikäshän voi olla muutenkin kuin jäljittelemällä Justin Bieberiä.
- linkkiä kehiin
.... kirjoitti:
No ei kannattaisi sitten tutustua asioihin pintapuolisesti jos saa tuollaisia käsityksiä. Tyylikäshän voi olla muutenkin kuin jäljittelemällä Justin Bieberiä.
Olisit linkannut sen ei pintapuolisen jos sellaisen tiedät
- myöhästyit!
"Kuitenkin sinkut lienevät vähemmistö meillä, joten kaiken järjen mukaan pitäisi riittää tavikseus ulkonäössä."
NE löys ne silloin, kun olivat nuoria ja näyttivät rokkistaroilta. - ethawgsw
ATämmiä on ihan turha neuvoa kun nämä heikkoitsetuntoiset ressukat parkuvat sitä samaa ATM=ATM=ATM fatalismiaan vaikka kuinka hyviä neuvoja antaisi.
Luultavasti on ihan turha neuvoa, koska neuvot tulevat pääsääntöisesti ihmisiltä, joilla ei ole hajuakaan millaista on olla jollain tavalla puutteellinen. Sen näkee tuosta blogistakin - kolmekymppisiä aikuisia ihmisiä neuvotaan pukeutumaan teinirokkariksi, ja sitten vielä jaksetaan olla närkästyneitä kun ei "neuvot" kelpaa.
- wefEWR
LordBoredom kirjoitti:
Luultavasti on ihan turha neuvoa, koska neuvot tulevat pääsääntöisesti ihmisiltä, joilla ei ole hajuakaan millaista on olla jollain tavalla puutteellinen. Sen näkee tuosta blogistakin - kolmekymppisiä aikuisia ihmisiä neuvotaan pukeutumaan teinirokkariksi, ja sitten vielä jaksetaan olla närkästyneitä kun ei "neuvot" kelpaa.
Sen verran olen tätä palstaa seurannut, että olen ollut huomaavinani, että sulle on erittäin vaikea ehdottaa yhtään mitään ilman että ammut idean heti alas. Tunnut olevan fiksu tyyppi kyllä, mutta jotenkin todella muutosvastarintainen. Enkä siis nyt tarkoita tätä tämänkertaista tapausta.
- :D :D :D :P ;D
wefEWR kirjoitti:
Sen verran olen tätä palstaa seurannut, että olen ollut huomaavinani, että sulle on erittäin vaikea ehdottaa yhtään mitään ilman että ammut idean heti alas. Tunnut olevan fiksu tyyppi kyllä, mutta jotenkin todella muutosvastarintainen. Enkä siis nyt tarkoita tätä tämänkertaista tapausta.
Tolkku versio Dark Fearista! :D
wefEWR kirjoitti:
Myönnän kyllä syyllisyyteni, voisin olla vastaanottavaisempi (tosin sen laihdutusneuvon uskon kyllä täysin, siinä tarvitsisin vain enemmän itsekontrollia, ja ehkä vielä aavistuksen laskelmoidumpaa otetta). Onhan sinunkin kuitenkin myönnettävä, että joskus vastaanottaja, jonka tunnet vain palstapersoonan kautta, näkee suoraan, milloin ehdotus tuntuu hölmöltä. Tässä yksi päivä joku nimimerkki ehdotti jollekin toiselle - en muista enää ketkä olivat kyseessä, ei mielestäni vakionimimerkkejä - skeittaamista harrastukseksi. Arvelen, että yhtä lailla joku voisi ehdottaa samaa minulle, ja voisin torjua sen suoraan, miettimättä edes. Toinen voi toki tällöin ilkkua kun ei taaskaan neuvo kelvannut.
- 342234
LordBoredom kirjoitti:
Myönnän kyllä syyllisyyteni, voisin olla vastaanottavaisempi (tosin sen laihdutusneuvon uskon kyllä täysin, siinä tarvitsisin vain enemmän itsekontrollia, ja ehkä vielä aavistuksen laskelmoidumpaa otetta). Onhan sinunkin kuitenkin myönnettävä, että joskus vastaanottaja, jonka tunnet vain palstapersoonan kautta, näkee suoraan, milloin ehdotus tuntuu hölmöltä. Tässä yksi päivä joku nimimerkki ehdotti jollekin toiselle - en muista enää ketkä olivat kyseessä, ei mielestäni vakionimimerkkejä - skeittaamista harrastukseksi. Arvelen, että yhtä lailla joku voisi ehdottaa samaa minulle, ja voisin torjua sen suoraan, miettimättä edes. Toinen voi toki tällöin ilkkua kun ei taaskaan neuvo kelvannut.
Minusta kysymys on enemmän asenteesta kuin siitä että ottaako jonkun nimenomaisen neuvon vastaan vai ei. Jotenkin tuntuu että monellakin kirjoittajalla on täällä automaatti-ei -vastaus valmiina.
- -TSS-
Onko tuo nainen oikeasti yli 30v? Jos on niin ei mene hyvin, tuollaisen hölynpölyn ymmärtäisi vielä jonkun teinitytön toimesta mutta ei aikuisikään ennättäneen naisen.
- Naisasialooseri.
Minustakin se bloggaaja on harvinaisen yksinkertainen tapaus, jämähtänyt teinin asteelle vaikka on jo parhaat päivänsä nänhyt ja ilmeisen katkera kurppa.
- ulkonäkö merkitsee
Mä kyllä tavallaan näen noissa tuunausehdotuksissa tietyn pointin. Tietysti on ihmisiä, joista ei välttämättä saa millään ilvellä kovin hyvännäköisiä, mutta suurin osa ihmisistä on tavallisen näköisiä, ja silloin se ulkonäön parantelu tyylillisin keinoin voi auttaa paljonkin.
Esim. tämä mies:
http://www.gutsygeek.com/how-i-went-from-ugly-teen-to-stunning-beauty/
Lähtökohtaisestikaan ei siis toivoton tapaus. Ainoastaan ruman nörttitukan, pullonpohjalasien ja tuhannen finnin alle kätkeytyivät ne komeat kasvot, jumalaisen kauniit silmät ja pelimiehen hymy.
Tunnen monta pohjimmiltaan hyvin tavallisen näköistä at-miestä, joista pienellä tuunauksella saisi ihan ihmisen näköisiä. Pitäisi vain päästä eroon siitä siivottomasta risuparrasta ja rasvaisesta liuhutetistä.
Ulkonäön siistimisellä on oikeasti väliä. Naiset ovat tiedostaneet sen jo tuhansia vuosia. Esim. tässä hyvin tavallinen ei-minkään-näköinen nainen, joista saa meikeillä ja kauniilla hiustyyleillä maailmanluokan seksipommin:
http://4.bp.blogspot.com/_YHVJsSsn58Q/TU5oVANzCdI/AAAAAAAAEvU/Q_mrN3BN06A/s400/eva-longoria-without-makeup.jpg
Kyllä varmaan tuota jälkimmäistä mieluummin kuksisitte, eikö?
on hölmöä väittää, ettei ulkonäöllä ole väliä. Vielä hölmömpää on väittää, ettei sen eteen voisi tehdä mitään. Edes käydä siellä parturissa ja hoitaa ihonsa kuntoon.- Naisasialooseri.
Tuo mieshän on komistunut vanhetessaan, muuttunut finninaamasta YTM pelimiehen näköiseksi.
Niin, aivan, myös punkkariksi voisi ryhtyä. (No joo, olen ilkeä, viittaan vain siihen yhteen kuvaan, monissa kuvissa tyyppi oli tehnyt ihan onnistuneen muodonmuutoksen).
- Uskoo ken tahtoo.
Joo, tukka pystyyn joku killuke kaulaan niin naista löytyy.
- revi siitä kaulaan
Miehet ovat käyttäneet koruja kauemmin kuin housuja.
http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/kaadyt/6630/1 - Uskoo ken tahtoo.
revi siitä kaulaan kirjoitti:
Miehet ovat käyttäneet koruja kauemmin kuin housuja.
http://www.kalevalakoru.fi/korut/kuvasto/kaadyt/6630/1Entä sitten?
Voiko olla yhtään homompaa kuin laittaa ketjua kaulaan tai tuollaisia ihme kelloja vain sen takia että joku nainen huomaisi tyypin kuin riikinkukon?
Eikö teille vittu ole yhtään maskuliinisuutta jäljellä? - revi siitä pyrstöön
Uskoo ken tahtoo. kirjoitti:
Entä sitten?
Voiko olla yhtään homompaa kuin laittaa ketjua kaulaan tai tuollaisia ihme kelloja vain sen takia että joku nainen huomaisi tyypin kuin riikinkukon?
Eikö teille vittu ole yhtään maskuliinisuutta jäljellä?Maskuliinisuutta on riikinkukkona koreileva koiras.
http://www.korkeasaari.fi/Elaimetjaymparisto/elaimet/aasia/riikinkukko - Uskoo ken tahtoo.
revi siitä pyrstöön kirjoitti:
Maskuliinisuutta on riikinkukkona koreileva koiras.
http://www.korkeasaari.fi/Elaimetjaymparisto/elaimet/aasia/riikinkukkoNo ei todellaakan ole.
Se on tätä nykyajan metro- ja homoseksuaalisuutta jossa mies patsastelee kuin riikinkukko.
Riikinkukko on edelleen lintu, ei ihminen ja mies.
Jos on joku syy vetää jotain merkkiä itseensä ja kaulaansa niin ok, mutta jos sen tarkoitus on vain houkutella naaraita kuten nämä korurihkamat, kaulanauhat ja korvakorut niin ihan homojen hommaahan se on. - revi siitä riemua
No ei todellaakan ole.
Se on tätä nykyajan metro- ja homoseksuaalisuutta jossa mies patsastelee kuin riikinkukko.
Riikinkukko on edelleen lintu, ei ihminen ja mies.
Jos on joku syy vetää jotain merkkiä itseensä ja kaulaansa niin ok, mutta jos sen tarkoitus on vain houkutella naaraita kuten nämä korurihkamat, kaulanauhat ja korvakorut niin ihan homojen hommaahan se on.En olekaan ennen kuulltu homoista, jotka houkutelevat naisia.
- Uskoo ken tahtoo.
revi siitä riemua kirjoitti:
En olekaan ennen kuulltu homoista, jotka houkutelevat naisia.
Metroseksuaaleilla on yleensä biseksuaaleja taipumuksia eli selkeää homostelua.
- Ratikkaseksuaali
Sinähän sen tiedät.
- slöslöslöslössö
Tuossa ylempänä puhuttiin kaulakorusta ja kellosta. Metroseksuaali? Kamoon.
- m25v.
Yökerhossa näkee jatkuvasti näitä rumahkoja/tavis at/ktm tyyppejä, joilla on viimesen päälle tyylikkäät metroseksuaali vaatteet sekä joku ihme homon näköinen geelikampaus mutta silti jäävät ilman naista.
Minusta tuo näyttää lähinnä koomiselta ja antaa miehestä epätoivoisen kuvan, kun pukeutuu vaatteisiin, jotka ei selvästikkään kuvasta hänen persoonaa ja naisetkin kyllä huomaa tämän.
Toki ulkonäköön kannattaa panostaa mutta ei silti kannata lähteä matkimaan bb:n roskasakkia ja muiden tyrkkyjulkkisten tyyliä.
Ja ei sitä tyyliä välttämättä tarvitse edes muuttaa vaan ostaa markettivaatteiden sijaan omalle tyylille uskollisia laadukkaampia merkkivaatteita.- .......
ATM:n vastaus kaikkiin neuvoihin tuntuu olevan aina joku älytön kärjistys. Jos neuvotaan kokeilemaan jotain muuta kampausta kuin sitä perus insinöörijakausta niin heti on hirveä valitus päällä että en halua näyttää joltain BB-metroseksuaalihomolta.
Kumpaakohan ATM pelkää enemmän, muutosta elämässään vai naisia? - muutosvastarinta
....... kirjoitti:
ATM:n vastaus kaikkiin neuvoihin tuntuu olevan aina joku älytön kärjistys. Jos neuvotaan kokeilemaan jotain muuta kampausta kuin sitä perus insinöörijakausta niin heti on hirveä valitus päällä että en halua näyttää joltain BB-metroseksuaalihomolta.
Kumpaakohan ATM pelkää enemmän, muutosta elämässään vai naisia?ATM pelkää nimenomaan muutosta. Ihmiset ovat yleisestikin aika muutosvastarintaisia, eli mieluummin eletään siinä helvetissä mikä tunnetaan kuin hypätään johonkin (mahdollisesti pahempaan) tuntemattomaan.
Tämä muutosvastarinta tuntuu erityisen korostuneelta juuri ATM-kirjoittajien kohdalla.
- Ikuisesti yksin...
Olen 25v, kasvoilta vähintään ok, kroppa aika timmissä kunnossa, pukeudun siisteihin vaatteisiin ja pidän hiukseni siisteinä. En siltikään saa naista. Ja ei, en ole luonteeltani sitä tasoa mitä täällä jotkut ovat.
- Itse olen sen verran
elitistinen, että en katso kuuluvani mitenkään "samaan maailmaan" tuon blogaajan kanssa. Minulle hänen ajatuksensa siis ovat täysin yhdentekeviä.
- ..........
Eikö tällä tyylikkäällä hiustyylillä muka myydä ohjelmistoja asiakkaille?
http://www.hairstylesdesign.com/gallery/short_men_hairstyles_4151.php- huoh...
mitäköhän hyötyä tollasista sivustoista on ku ei kukaan osaa kammata tai leikata itselleen tollasia hiuksia mitä noilla sivuilla on
- xckvkckj
huoh... kirjoitti:
mitäköhän hyötyä tollasista sivustoista on ku ei kukaan osaa kammata tai leikata itselleen tollasia hiuksia mitä noilla sivuilla on
"leikata itselleen tollasia hiuksia"
???? - ....
xckvkckj kirjoitti:
"leikata itselleen tollasia hiuksia"
????ATM on säästeliäs ja leikkaa itse omat hiuksensa. Eihän siinä tarvita kuin sakset ja viiden litran kattila.
- sdfvSD
.... kirjoitti:
ATM on säästeliäs ja leikkaa itse omat hiuksensa. Eihän siinä tarvita kuin sakset ja viiden litran kattila.
- mahtava! Toi just!
.... kirjoitti:
Näin juuri.
*reps*
- Hämärän rajoilta
Se hyvä puoli näissä ohjeissa on, että tekemällä tietoisesti päinvastoin mies minimoi riskin, että saisi naisekseen jonkin tuon blogin kirjoittajan kaltaisen. Ei kirjoitustyönsä siis ihan hukkaan mennyt.
- ....
Eipä sinunkaan varmaan tarvitse erikseen alkaa mitään tekemään jotta karkoittaisit naisia.
- Hämärän rajoilta
.... kirjoitti:
Eipä sinunkaan varmaan tarvitse erikseen alkaa mitään tekemään jotta karkoittaisit naisia.
Kiintoisaa. Päivystääkö blogin pitäjä tätä ketjua 24/7?
- ....................
Hämärän rajoilta kirjoitti:
Kiintoisaa. Päivystääkö blogin pitäjä tätä ketjua 24/7?
Just , meillä on oikea kylmärinki häätämään sut takaisin sinne sun koloos.
Outo juttu, olin ihan varma että silmääni osui aamulla ennen töihinlähtöä tästä ketjusta loppuillan tai yön aikana ilmestynyt fiksu viesti. En nyt löydä sitä kuitenkaan, joten toistan vain sen ajatuksen.
Kuitenkin kun kävelee ulkona ja katselee ympärilleen, näyttävät pariutuneet ihmiset, siis miehetkin, monesti varsin taviksiltä. Ei ole rokkitähtiä, ei jengipomoja tai muita muotiprofeettoja. On tavanomaista, silmiinpistämättömiä miehiä suurinpiirtein sellaisissa vaatteissa ja hiuksissa, jotka voisin itsellenikin kuvitella jos olisin laihempi, ja monilla on sitten se söpö tyttö siinä. Pelkästään jo sen vuoksi kieltäydyn bieberiläisyydestä ja jatkan byersiläisyyden tavoittelua.- geneerinen luuseri
Sama havainto minulla. Kannattaa seurata ulkona liikkuvia pareja sen sijaan, että lukee netistä, mikä toimii. Parasta olisi unohtaa netin neuvot kokonaan, koska useimmiten kyseessä on todella typeriä ohjeita, jotka vaatisivat suhteellisen vahvan aivopesun, että voisi edes ajatella seuraavansa niitä.
- sivusta seurannut;)
Niihän se on, pysy vaan itsenäs, se on huomattavasti parempi vaihtoehto, kun alkaa stailaamaan itsestään itselleen vierasta oliota. Keinotekoista imagoa ei kukaan jaksa pitää yllä. Sitäpaitsi, kuka haluaa olla ihmisen kanssa, jolle ei voi olla sellainen kuin on?
- ......fc.
Se nyt on sillä tavalla että jos luonne on estynyt niin sitä "tasoaan" pitää yrittää korottaa muilla konsteilla jos ei luonnettaan saa muutettua. Vaatekaapin sisällön uudistaminen ja parturissa käynti on suhteellisen helppo tapa uudistaa itseään.
Tärkeintä on tietysti luonne ja käyttäytyminen ja se kuuluisa supliikki. Vaikka olisi kuinka hienot vaatteet niin ei naiset siltikään juokse syliin jos ei ole sitä kuuluisaa jotain. - Riippuu mistä katsoo
......fc. kirjoitti:
Se nyt on sillä tavalla että jos luonne on estynyt niin sitä "tasoaan" pitää yrittää korottaa muilla konsteilla jos ei luonnettaan saa muutettua. Vaatekaapin sisällön uudistaminen ja parturissa käynti on suhteellisen helppo tapa uudistaa itseään.
Tärkeintä on tietysti luonne ja käyttäytyminen ja se kuuluisa supliikki. Vaikka olisi kuinka hienot vaatteet niin ei naiset siltikään juokse syliin jos ei ole sitä kuuluisaa jotain.Taso juttu on vaan niin kinkkinen juttu. Tässä sulle esimerkki laatunaisesta:
- Yrittäjä
- Artisti
- Seksikäs
- Alle 35v
- Pitkähiuksinen
- Pukeutuu kalliisiin vaatteisiin
- Etsii miestä tositarkoituksella
- Pitää huolta ulkonäöstään
- Arvostaa miestä
http://84.20.138.5/index.php?option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=24366&cat=26
YTN ? ATN ? ......fc. kirjoitti:
Tärkeintä on tietysti luonne ja käyttäytyminen ja se kuuluisa supliikki. Vaikka olisi kuinka hienot vaatteet niin ei naiset siltikään juokse syliin jos ei ole sitä kuuluisaa jotain.Kuten olen jo monta kertaa sanonut, en sano ollenkaan etteikö vähän oman vaatetuksensa perään katsominen auttaisi, ja vielä hyvä jos osaisi laittaa hiuksensa siististä. En vain suostu uskomaan, että joka nöösipojan pitäisi ryhtyä rokkikukoksi, kun kaikesta päätellen se ei ole vaatimus.
Pienen ulkonäön huolehtimisen (mikä ehkä vaatii rohkeutta kuitenkin kokeilla välillä jotain uutta - jossain neuvottiin yksinkertaisesti vain kokeilemaan eri juttuja, koska vanhaan ja paremmaksihavaittuun on helppo palata) lisäksi näkisin että paljon hyödyllisempää tavalliselle mikkihiirelle on pyrkiä laajentamaan tuttavapiiriään. Sen itse asiassa luulisin kantavan hyvinkin pitkälle, että ylipäätään altistuu naisille (heh, ikään kuin tyttöbakteereille HYIII-II!). Lisäksi jos vähän suplikointia oppisi sen sijaan ettei sano niille naisille mitään, niin olisi varmaan paljon paremmat mahdollisuudet parisuhdeonneen pinnallisilla muotikotkotuksilla ja kyynisillä pelimiesopeilla.- Hollywood Megasuper
LordBoredom kirjoitti:
Kuten olen jo monta kertaa sanonut, en sano ollenkaan etteikö vähän oman vaatetuksensa perään katsominen auttaisi, ja vielä hyvä jos osaisi laittaa hiuksensa siististä. En vain suostu uskomaan, että joka nöösipojan pitäisi ryhtyä rokkikukoksi, kun kaikesta päätellen se ei ole vaatimus.
Pienen ulkonäön huolehtimisen (mikä ehkä vaatii rohkeutta kuitenkin kokeilla välillä jotain uutta - jossain neuvottiin yksinkertaisesti vain kokeilemaan eri juttuja, koska vanhaan ja paremmaksihavaittuun on helppo palata) lisäksi näkisin että paljon hyödyllisempää tavalliselle mikkihiirelle on pyrkiä laajentamaan tuttavapiiriään. Sen itse asiassa luulisin kantavan hyvinkin pitkälle, että ylipäätään altistuu naisille (heh, ikään kuin tyttöbakteereille HYIII-II!). Lisäksi jos vähän suplikointia oppisi sen sijaan ettei sano niille naisille mitään, niin olisi varmaan paljon paremmat mahdollisuudet parisuhdeonneen pinnallisilla muotikotkotuksilla ja kyynisillä pelimiesopeilla.Kyllä vaatteillakin on yllättävän suuri alitajuinen merkitys minkälaisen kuvan toisille antaa. Vaikka tuttavapiiriän laajentaisi niin ei se auta jos pukeutuminen ja olemus kielii että "olen tylsä nörtti".
Kokeile vaikka googlata kuvia jostain filmitähdestä tai julkkiksesta jota ulkonäöltäsi eniten muistutat ja katso minkälaista pukeutumista hän harrastaa.
Esim. monien mielestä varmaan aika ruma Paul Giamattikin uskaltaa - kauhistus - pitää paidan ylimpiä nappeja auki. Huomaa myös miehekäs parta ja trendikkäät muovisankaiset lasit. http://images.starpulse.com/pictures/2007/11/03/previews/Paul Giamatti-DGG-017402.jpg
Tässä on toinen rennon cool rumilus: http://images.wikia.com/miamivice/images/e/e2/Stevebuscemi.jpg
Vähän nuorempaa tyylikästä läskiä: http://i2.cdnds.net/10/50/550w_birthdays_jonah_hill.jpg
Jne.
- 345678
ok
- Reipas Mies
Aateet- viihteellä: http://tsmo.pp.fi/kuvat/Bogart-Co.jpg
Kyllä fakta on niin että miehen irl taso tulee sieltä syvemmältä kuin mitä kostyymeillä koreilu tuottaa tulosta.
Ok, kostyymi-lookkiin voi tarttua muija ehkä pari silloin tällöin kun otantan on laaja miehen naisen iskemisessä. Mutta. Se työ millä nainen isketään ei ole vaatteista kiinni. Tämän todistaa juuri se että eppunormaali-retkut kaatavat muotihottisnaisiaan kuin heinää ja sliipatut lacoste-pikkutakkiset inssit kyräilevät poikaporukallaan dooriksia rafloissa.
Mun mielestä miehen habitusta tulee vaatetuksen tukea, jos mies on räiskyvä persoona jota Bogardt and co-tyyli pukee niin anna palaa vain. Toiselle miehelle käy matrix-nahkaloimi ja maskara sekin on let's go.
Jos ujo-olmi luulee että seepra housuilla ja michael jackson-takilla muuttuu hetkessä naisasiamestariksi niin jotain muuta se kyllä vaatii. Siis voihan näin saada buustattua itselleen "iskuroolin" jossa nämä estyneisyyden seikat ovatkin taka-alalla miehellä. Voi olla kokeilemisen arvoista.
Moni mies on ykkösissään sellainen liian konservatiivinen, juuri sitä räiskettä ja showta pitää itsestään kaivaa esiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872