Kavereita??

Olisko kavereita kohta 30v. naikkoselle esim. lenkkeilyn, kahvittelun, shoppailun, matkailun tms. merkeissä? Olen Keravalta. Voit olla muualtakin :)

4

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä ihminen

      Varmasti löytyy aina jostakin halukas, noin mukavassa iässä olevalle, jos muuten synkkaa.
      Matkailuun ei ainakaan minulla ole koskaan ollut sitä ylimääräistä fyffeä. Rahat menevät jo melk. ennen kuin tulevat.
      Laskut ja eläminen maksaa hunajaa ja kallistuu päivä, päivältä.

      Toisaalta olen pärjännyt tähänkin asti ilman ulkomaan matkoja, että ei ole häirinnyt yhään.
      Onhan kohta kesäkin ja se kuuluu viettää ehdottomasti Suomensuvessa, jos minulta kysytään.

      Lenkkeily, shoppailu ja kahvittelu natsaavat sitten paremmin kuin hyvin. Lenkkeily on noista lähimpänä sydäntäni. Se olotila kunnollisen lenkin heitettyään on sanoinkuvaamattoman superia! Ja keho ja mieli voi hyvin!

    • girl_22

      Täällä elokuussa täyttävä 23v. nainen Turusta.
      Mua ei haittaa että asutaan hieman eri puolilla kun tykkään kierrellä joka paikassa :D Keikkareissuja tulee tehtyä jonkun verran ympäri Suomea, shoppailusta, risteilyistä ja ulkona syömisestä myöskin pidän :)
      Mulle voi kirjoittaa [email protected]

    • nainen===

      Moi!

      Lenkkeilyn, kahvittelun, bilettämisen ja harrastamisen sekä tapahtumissa käynti.
      Näiden parissa olisi kiva viettää aikaa ja keksiä kaikkea uutta jännää=)
      Olen 30-v. naonen Pohjois-Helsingistä.
      Olen jo tavannut monta ihmistä netin kautta, joten ihana mukava tapa tutustua.
      Kirjoitella voi aluksi hieman ja sitten tavata. =)
      Opiskelen ja käyn töissä. Opiskelen liiketaloutta Edupolin verkkomerkonomi-linjalla.
      Olen opiskellut 6kk ja puolitoista vuotta vielä jäljellä. Käyn töissä hotellissa, olen siivooja. Harrastan liikuntaa, kävelyitä, lenkkeilyä, pyöräilyä kun saan uuden pyörän pian ja uintia uimahallissa kunnes on kesä ja voi käydä rannalla.
      Mitä sinä harrastat? Mitä teet arkena?tässä osoitteeni [email protected]
      T: Aino

    • täysin nolla

      Ystävä on ylellisyyttä ja jotain sellaista mitä minä en voi saada. on hienoa viettää aikaa 24/7 yksin .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe