Olisko kavereita kohta 30v. naikkoselle esim. lenkkeilyn, kahvittelun, shoppailun, matkailun tms. merkeissä? Olen Keravalta. Voit olla muualtakin :)
Kavereita??
4
288
Vastaukset
- Hyvä ihminen
Varmasti löytyy aina jostakin halukas, noin mukavassa iässä olevalle, jos muuten synkkaa.
Matkailuun ei ainakaan minulla ole koskaan ollut sitä ylimääräistä fyffeä. Rahat menevät jo melk. ennen kuin tulevat.
Laskut ja eläminen maksaa hunajaa ja kallistuu päivä, päivältä.
Toisaalta olen pärjännyt tähänkin asti ilman ulkomaan matkoja, että ei ole häirinnyt yhään.
Onhan kohta kesäkin ja se kuuluu viettää ehdottomasti Suomensuvessa, jos minulta kysytään.
Lenkkeily, shoppailu ja kahvittelu natsaavat sitten paremmin kuin hyvin. Lenkkeily on noista lähimpänä sydäntäni. Se olotila kunnollisen lenkin heitettyään on sanoinkuvaamattoman superia! Ja keho ja mieli voi hyvin! - girl_22
Täällä elokuussa täyttävä 23v. nainen Turusta.
Mua ei haittaa että asutaan hieman eri puolilla kun tykkään kierrellä joka paikassa :D Keikkareissuja tulee tehtyä jonkun verran ympäri Suomea, shoppailusta, risteilyistä ja ulkona syömisestä myöskin pidän :)
Mulle voi kirjoittaa [email protected] - nainen===
Moi!
Lenkkeilyn, kahvittelun, bilettämisen ja harrastamisen sekä tapahtumissa käynti.
Näiden parissa olisi kiva viettää aikaa ja keksiä kaikkea uutta jännää=)
Olen 30-v. naonen Pohjois-Helsingistä.
Olen jo tavannut monta ihmistä netin kautta, joten ihana mukava tapa tutustua.
Kirjoitella voi aluksi hieman ja sitten tavata. =)
Opiskelen ja käyn töissä. Opiskelen liiketaloutta Edupolin verkkomerkonomi-linjalla.
Olen opiskellut 6kk ja puolitoista vuotta vielä jäljellä. Käyn töissä hotellissa, olen siivooja. Harrastan liikuntaa, kävelyitä, lenkkeilyä, pyöräilyä kun saan uuden pyörän pian ja uintia uimahallissa kunnes on kesä ja voi käydä rannalla.
Mitä sinä harrastat? Mitä teet arkena?tässä osoitteeni [email protected]
T: Aino - täysin nolla
Ystävä on ylellisyyttä ja jotain sellaista mitä minä en voi saada. on hienoa viettää aikaa 24/7 yksin .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756