Syy miksi ukkomies (tai pettäjävaimo) on yksin syyllinen pettämiseen on hyvin yksinkertainen: hänellä on valinta joko rikkoa puolisonsa luottamus tai olla sen arvoinen. Omakohtainen kokemukseni on nyt tässä: entinen ukkomiesrakastajani, nyt kun olen vakituisessa parisuhteessa on alkanut painostaa minua uskottomuuteen, koska hänen mielestään olen sen hänelle velkaa. ("Happamia", sanoi kettu.) Olen tyytyväinen suhteessani eikä pettäminen tulisi mieleenikään, mieheni tietää menneisyydestäni ja myös tästä painostuksesta, mitään en salaa ja ukkomiehelle siis sanon EI. Valinta on täysin minun, eikä tämä ole ollenkaan vaikeaa. Jos suostuisin suhteeseen, syyllisyys olisi ilmi selväsi vain minun, eikö niin? Aivan varmasti olisi, no kuvitelkaa nyt sitten miehenne samaan tilanteeseen, hänkö olisi syytön? Vai olenko nyt jopa kenties syyllinen ukkomiehen kiusaamiseen, kun entisenä h*ora-kakkosena minun pitäisi hänelle heti antaa?
Seuraavista kommenteista varmasti nähdään että naisten halu syyllistää naisia on hirveä, ukkomiehet ratsastavat sillä ja saavat ovelasti kaiken minkä haluavat. Jos pitäisimme miehiämme tarkemmin silmällä ja unohtaisimme kilpailun toisten naisten kanssa, elämä olisi helpompaa. Kokeilkaa!
Vielä syyllisyydestä
6
184
Vastaukset
- täyttä asiaa
Vain se parisuhteessa on syyllinen, ei sitä uskollisuuden vaatimusta voi sille asettaa joka sitä ei koskaan ole sitä lupausta antannut.
Vain ja ainoastaan sille kusipäiselle omalle kullalle voi olla vihainen. Vain hän sen lupauksen rikkoi, ei se kolmas mitään lupausta ole tehnyt.
Vain pikkusieluiset eivät voi myöntää että pelkästään se oma siippa rikkoi sen lupauksen ja vain hän olisi sen myös voinnut pitää.
Houkutuksia on maailma pullollaan ja vain se joka oikeasti haluaa olla uskollinen ohittaa nämä houkutukset. Jos taas ei halua niitä ohittaa niin pettää.
Helpompi vartioda kopallista kirppuja kun pettämään haluavaa siippaa. Halu joko on tai sitten ei. aivan samoin kun uskollisuus. Ei se kolmannen osapuolen tehtävä ole sitä vartioida.
Pettureita löytyy molemmissa sukupuolissa, mutta usein vain ne naiset itkevät miten toinen nainen petti heidän luottamuksen kun sekstaili ukkomiehen kanssa mutta eivät koskaan syytä omaa ukkoa siitä että munat eivät pysy housuissa kun tilaisuus tulee. Harvemmin miehet kehtaa siitä uikuttaa vaan sanovat suoraan että se oli akan vika. Ole siis sille vihaisia joka petti juuri sinulle antoi sen uskollisuuslupauksen ja petti sinut ja jättäkää muut rauhaan.
PS aika moni tuntuu olettavan että uskollisuus on itsestään selvyys eikä sitä suhteen alkaessa ole edes käsitelty. Joten luulot pois ja ongelma oikeasti käsittelyyn. Siihen kuuluu vain pettäjä ja petetty, käykää suhteen säännöt läpi ja mitä seuraa jos niitä rikotaan, ja pitäkää omasta linjasta kiinni. - antropolooki
No tää on kyllä yllättävää että on vaan puoltavia kommentteja, hyvä hyvä! Minkä oon huomannu miehistä on se, et ne osaa ällistyttävän hyvin näytellä uhria kun tarve vaatii, vaikka muuten niitten pitää olla kukkulan kuninkaita. Naisen seksuaalisuus on aina demonisoitu uskonnoissa ja ihmiset uskoo siihen vielä, et mies ei voi mitään sille et lankee. Viaton uhri jota vaimon on puolustettava kun vaan naisella on aseet naista vastaan. Mut todellisuudessa mies on vaan ovela selviytyjä, käki joka muni moneen pesään sun selkäsi takana.
- 12+15
AP ei voisi sanomaansa paremmin kiteyttää. Pointsit hänelle. Noin se menee.
- voi hittolainen
Kuules ap. Et sä voi noin sitä petettyä osapuolta tuomita. Hänellä on kyseessä koko siihenastinen elämänsä. Kuinka sä voisit olettaa, ettei hän tuntisi katkeruutta ja vihaa kakkosta kohtaan. Täysin järjetöntä piiloutua sen taakse että "enhän mä mitään oo tehnyt kun se mies vaan tuli ja vei"
Ja paskat. Kyllä te kakkoset tajuatte mitä teette. Olette vaan niin kylmiä ja katellisia ihmisten avioliitoille että ne on saatava rikki keinolla millä hyvänsä.
Koskaan en ole lukenut täällä palstoilla yhtään syytöstä p e l k ä s t ä ä n kakkosta kohtaan, joka ikinen kerta myös sanotaan että mies on yhtä syyllinen, mutta ihan turhaa on leikkiä viatonta kakkosenkaan.
On käsittämättömän alhaista syyllistää tuota petettyä vaimoa, joka on aivan palasina tapahtuneista vain siksi ettei satu tuntemaan myötätuntoa tuota kakkosnaista kohtaan.
Voi voi.
Mutta ettehän te kakkoset voi ymmärtää sitä, miltä tuntuu, kun se rakas ihminen johon on luottanut ja jota rakastaa pystyy tekemään petoksen. Ja se viha ja katkeruus kantautuu tottakai myös siihen kakkoseen. Hän on ollut "rikoskumppani" ja pitäisikö sille niinku kukkia lähettää? Mitä??- hanhen selkä
Eiköhän kaikki naiset ymmärrä petetyn vihaa, mutta vaimon tunteilla ei ole mitään merkitystä kun on olemassa MIES joka halukkaasti pelaa useamman naisen kanssa ja kakkonen uskoo että hänellä on yhtä suuret mahdollisuudet saada tuo uros itselleen kuin kellä tahansa. Avioliitto tai avoliitto ei ole este vaan hidaste, liittoja voi yhdellä olla vaikka kymmenen, ei siitä vaimolle jää kruunua päähän loppu elämäksi jos miehen on saanut hetken "omistaa", toinen halukas tulee perästä jos ukko on uskotonta laatua. Siksi vihat pitää kohdistaa siihen petturiin. Tai ei vihata ketään vaan lähteä ja panostaa omaan onnelliseen elämään.
- totta!!
Niin tuttua, entinen varattu rakastajani yritti tunkea myös minun onnelliseen, suht. uuteen suhteeseen jopa kolmanneksi pyöräksi kun ei enää minua pystynyt saamaan, eikä pysty yrityksistään huolimatta enää ikinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780