niin pitääkö ne olla tosi kireellä vai löysälllä vai miten ?
Trukkien ne ruuvit mitkä pitää ne paikallaan
5
152
Vastaukset
- tietenkin kireellä
tosi kireellä, muutenhan trukit lähtee heilumaan ja irti.... :)
- asdftghhf
niin mutta niiku luulis et jos laittaa tosi kireelle tulee siihe dekkii sellasta niiku ns vääntöö tai painetta et vois halkeilla trukkie kohalta et ei varmaa hullun kireelle kannata ? sillee ettei ne vaa liiku siis trukit ?
- kireellä... pakko
jos sulla on laadukas dekki, niin toosi kireelle ne ruuvit. jos on vähänki huonolaatusempi niin osta uus dekki, muuten hommasta ei tuu mitään.
- asdfsac
mutta siis mikä on teijjän kiree ? sillee ettei trukit liiku ofc mut siis vääntämällä kireelle vai niiku sillee niiku nii etten kumminkaa hampaat irvessä niitä ruuvaile ?
- No joo
silleen niin kireelle ku saa... ei saa ihan hampaat irvessä vääntää mutta silleen kovaa kuitenkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317716
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455210- 594812
- 753468
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321961- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441697- 371639
- 1581452