Turhaa minua täällä

kiitä lainasta

haukut. Tulen vielä ottamaan sen mikä minull ekuuluu.

19

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiukan tietoja lisää

Mikäli kyse on miehestäni niin saat hänet. Missäpäin Suomea muuten asustelet? Mitkä ovat nimesi alkukirjaimet niin tiedämme puhutaanko samasta ihmisestä. jos puhutaan niin on sinullekkin tulossa vielä aikamoinen yllätys. Odota vaan..

• lainan maksunpaikka

Niin on muuten sinullkeon tulossa jymyyllätys.Koskee miestäni jonka kanssa petit..

• 1+2

TEKIKÖ VIIKONLOPPU MIEHENI KANSSA HYVÄÄ. MISSÄ OLITTE?

• 3569

Kylläpä hölmöllä viestillä aloitit. Täällä on paljon heitä, jotka epäilevät puolisonsa pettävän tai puoliso on jo jäänyt kiinni ja suhde koetuksella muutenkin.
      Voisin kyllä yhtyä näihin edellisiin sen verran, että eivät kaikki tänne kirjoittele niin laittaisit hiukan lisätietoa. Olen itsekkin utelias tietämään. Oletko kenties äsken palannut reissusta? Oletko mies vai nainen. Kirjoituksesta päätellen nainen, joka ehkä voisi luulla itsestään liikoja. Loppupelissä mies valitsee aina perheensä, jos joutuu valinnan eteen. Mikäli vaimo näyttää ovea niin silloin olet vahvoilla, mutta siinäkin tapauksessa ei elämästäsi varmaan tulee antoisaa, kun saat pelätä, koska tuo mies pettää sinua ja olet taas samassa asemassa kuin hänen vaimonsa nyt.

• paskaa haukkas

jos ot anu

• siitä vaan

Tai oisko Espoon hunigolle joutunut vanhempi nainen, joka pääsi itseään hiukan nuoremman miehen kyytiin. Tais viikon loppu olla yhtä nautintoo. Missä olitte? Mökillä, joka on kohta valmis. Soita! Olis vähän asiaa ja muuten, tiedän että suhteenne on jatkunu vaikka muuta väititte, mutta soita niin kerron. Teidäthän, että ihmisellä on vaisto, joka kertoo kun mies pettää ja hankkii salapuhelimen sekä siihen useamman liittymän. Mikä ihana yllätys teitä kahta vielä odottaa... Luuletko, että itse olisin pyöritellyt peukaloita ja istunut töissä, kun te rillustatte. Osaan minäkin järjestellä asioita tulevaisuutta silmällä pitäen.
      Vaikka mieheni saat pitää niin silti et koskaan tule saamaan kutsua yhteenkään juhlatilaisuuteen jossa minä olen läsnä vaikka olisit mieheni kanssa naimisissa. Et yhteenkään joka koskee minun lapsiani on sitten kyseessä heidän häänsä tai vaikka heidän lapsiensa ristiäiset.
      Sitäpaitsi oletkin lapsiemme suussa saanut nimityksen rämeorava vaikka joskus livahtaa heidän suusta tuo h...., jota varmaan nykyinen miehesi tai tuleva ex miehesi käyttää..

• ootkos

tai oletkohan Riitta joka tykkää heitellä kiviä rannalla ja siivoskella ilkosillaan ja hiukan vilautella vaikka yleisellä paikalla valokuvien oton ajaksi.

• minun elämä

Olen vähän kaikkea noista,ja onnellinen sekä tyytyväinen elämääni.

• toivotonta!

Et siis kukaan, koska tuollaista ihmistä ei ole olemassakaan.. siis provo. sorry.. eipä ole puhelin ainakaan soinut, joten pupu on mennyt pöksyyn...vai oliko ne vaihdevuodet ja kuumat aallot.

• minun elämä

Niinhän sinä luulet

• call me!

Etpäs ainakaan uskalla soittaa ja kertoa suoraan missä mennään. Odotan soittoasi. Minulla olisi sinulle hiukan asiaa ja en nyt ajatellut haukkua..Soita joko salapuhelimestasi tai normaalista.

• minun elämä

Soitpa sinä minulle jos haluat puhua, tiedät numetoni

• call

Sinäpä et ole uskaltanut vastata, joten on vuorosi soittaa.

• call!!

Eipä ole puhelin soinut, joten silloin et ole mieheni salarakas...

• 125698

Ei täälläkään. Olis hyvä jos ois hiukan vihjeitä enemmän aloittajalla, mutta provo kun on niin on..

• erittäinsalainen

En vastannut koska miehesi estää sen. Mitäs tehdään?

• SIISPÄ!

EI MIEHENI ESTÄ MINUA VASTAAMASTA PUHELIMEEN, JOTEN OLET JONKUN TOISEN SALARAKAS. ONNEA SINULLE, ETTEN SE OLE MINÄ. EN TAKAA MITÄ SANOISIN, MUTTA EN HAUKKUISI. USKOMATONTA EIKÖ TOTTA? OLENHAN SINUT JO HAUKKUNUT. JOTEN ENÄÄ SITÄ EI TARVITA.

• Voi, voi..

HOH HOIJAA! Onpa ihmiset älyttömiä....Ei se mies rakasta jos sillä on toinen nainen...Ei se mies rakasta jos sillä on vaimo!

• teitä halveksuva

Taas joku ruma ja tyhmä pilluteline piipittää täällä jotakin:)Kyllä te jaksatte, tätä ei voi kuin ihmetellä!Tämän viestin laittoi sinkkunainen.Ei kenenkään vaimo, kakkonen tai kolmonen.Ihanaa katsoa itseänsä peiliin ja hymyillä sille kuvalle jonka näkee koska se on uskollinen ja rehellinen.Teis ei ole aikuista naista hitusenkaan vertaa...vaikka luulette olevanne jotain sexin papittaria niin ylläri ylläri pelkkiä rumia loppuunkulutettuja ukkomiesten yleisiä yleishyvä periaatteella käytettyjä patjoja:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe