haukut. Tulen vielä ottamaan sen mikä minull ekuuluu.
Turhaa minua täällä
19
347
Vastaukset
- hiukan tietoja lisää
Mikäli kyse on miehestäni niin saat hänet. Missäpäin Suomea muuten asustelet? Mitkä ovat nimesi alkukirjaimet niin tiedämme puhutaanko samasta ihmisestä. jos puhutaan niin on sinullekkin tulossa vielä aikamoinen yllätys. Odota vaan..
- lainan maksunpaikka
Niin on muuten sinullkeon tulossa jymyyllätys.Koskee miestäni jonka kanssa petit..
- 1+2
TEKIKÖ VIIKONLOPPU MIEHENI KANSSA HYVÄÄ. MISSÄ OLITTE?
- 3569
Kylläpä hölmöllä viestillä aloitit. Täällä on paljon heitä, jotka epäilevät puolisonsa pettävän tai puoliso on jo jäänyt kiinni ja suhde koetuksella muutenkin.
Voisin kyllä yhtyä näihin edellisiin sen verran, että eivät kaikki tänne kirjoittele niin laittaisit hiukan lisätietoa. Olen itsekkin utelias tietämään. Oletko kenties äsken palannut reissusta? Oletko mies vai nainen. Kirjoituksesta päätellen nainen, joka ehkä voisi luulla itsestään liikoja. Loppupelissä mies valitsee aina perheensä, jos joutuu valinnan eteen. Mikäli vaimo näyttää ovea niin silloin olet vahvoilla, mutta siinäkin tapauksessa ei elämästäsi varmaan tulee antoisaa, kun saat pelätä, koska tuo mies pettää sinua ja olet taas samassa asemassa kuin hänen vaimonsa nyt. - paskaa haukkas
jos ot anu
- siitä vaan
Tai oisko Espoon hunigolle joutunut vanhempi nainen, joka pääsi itseään hiukan nuoremman miehen kyytiin. Tais viikon loppu olla yhtä nautintoo. Missä olitte? Mökillä, joka on kohta valmis. Soita! Olis vähän asiaa ja muuten, tiedän että suhteenne on jatkunu vaikka muuta väititte, mutta soita niin kerron. Teidäthän, että ihmisellä on vaisto, joka kertoo kun mies pettää ja hankkii salapuhelimen sekä siihen useamman liittymän. Mikä ihana yllätys teitä kahta vielä odottaa... Luuletko, että itse olisin pyöritellyt peukaloita ja istunut töissä, kun te rillustatte. Osaan minäkin järjestellä asioita tulevaisuutta silmällä pitäen.
Vaikka mieheni saat pitää niin silti et koskaan tule saamaan kutsua yhteenkään juhlatilaisuuteen jossa minä olen läsnä vaikka olisit mieheni kanssa naimisissa. Et yhteenkään joka koskee minun lapsiani on sitten kyseessä heidän häänsä tai vaikka heidän lapsiensa ristiäiset.
Sitäpaitsi oletkin lapsiemme suussa saanut nimityksen rämeorava vaikka joskus livahtaa heidän suusta tuo h...., jota varmaan nykyinen miehesi tai tuleva ex miehesi käyttää.. - ootkos
tai oletkohan Riitta joka tykkää heitellä kiviä rannalla ja siivoskella ilkosillaan ja hiukan vilautella vaikka yleisellä paikalla valokuvien oton ajaksi.
- minun elämä
Olen vähän kaikkea noista,ja onnellinen sekä tyytyväinen elämääni.
- toivotonta!
Et siis kukaan, koska tuollaista ihmistä ei ole olemassakaan.. siis provo. sorry.. eipä ole puhelin ainakaan soinut, joten pupu on mennyt pöksyyn...vai oliko ne vaihdevuodet ja kuumat aallot.
- minun elämä
Niinhän sinä luulet
- call me!
Etpäs ainakaan uskalla soittaa ja kertoa suoraan missä mennään. Odotan soittoasi. Minulla olisi sinulle hiukan asiaa ja en nyt ajatellut haukkua..Soita joko salapuhelimestasi tai normaalista.
- minun elämä
Soitpa sinä minulle jos haluat puhua, tiedät numetoni
- call
Sinäpä et ole uskaltanut vastata, joten on vuorosi soittaa.
- call!!
Eipä ole puhelin soinut, joten silloin et ole mieheni salarakas...
- 125698
Ei täälläkään. Olis hyvä jos ois hiukan vihjeitä enemmän aloittajalla, mutta provo kun on niin on..
- erittäinsalainen
En vastannut koska miehesi estää sen. Mitäs tehdään?
- SIISPÄ!
EI MIEHENI ESTÄ MINUA VASTAAMASTA PUHELIMEEN, JOTEN OLET JONKUN TOISEN SALARAKAS. ONNEA SINULLE, ETTEN SE OLE MINÄ. EN TAKAA MITÄ SANOISIN, MUTTA EN HAUKKUISI. USKOMATONTA EIKÖ TOTTA? OLENHAN SINUT JO HAUKKUNUT. JOTEN ENÄÄ SITÄ EI TARVITA.
- Voi, voi..
HOH HOIJAA! Onpa ihmiset älyttömiä....Ei se mies rakasta jos sillä on toinen nainen...Ei se mies rakasta jos sillä on vaimo!
- teitä halveksuva
Taas joku ruma ja tyhmä pilluteline piipittää täällä jotakin:)Kyllä te jaksatte, tätä ei voi kuin ihmetellä!Tämän viestin laittoi sinkkunainen.Ei kenenkään vaimo, kakkonen tai kolmonen.Ihanaa katsoa itseänsä peiliin ja hymyillä sille kuvalle jonka näkee koska se on uskollinen ja rehellinen.Teis ei ole aikuista naista hitusenkaan vertaa...vaikka luulette olevanne jotain sexin papittaria niin ylläri ylläri pelkkiä rumia loppuunkulutettuja ukkomiesten yleisiä yleishyvä periaatteella käytettyjä patjoja:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780