Mielipiteitä

-O-O-

Olen huomannut, että pienirintaiset naiset näyttävät nuoremmilta ja freeseimmiltä kuin isorintaiset naiset, vaikka nuo molemmat olisivat saman ikäisiä. Silikonit tekevät saman asian, vaikka kokonaisuus näyttää kiinteältä silti sillä on vanhentava vaikutus. Useimmat vähän yli 20-vuotiaat, jotka ovat hankkineet silikonit, lopputulos on 35-40 vuotiaalta näyttävä, ikuista nuoruutta tavoitteleva naikkonen. Piste ii:n päälle on feikkirusketukset ja kasvoihin sopimaton hiusväri.

En ymmärrä, mikä muoti on nuorten näyttää rutkasti vanhemmalta kuin on? Ja sitten vanhempana täytyy haikaillaan nuoruuden perään, että voi kun olisikin 20-vuotiaan kroppa? Onko kyse siitä, että ihanneikä on n.25 v ja sitä vanhemmat on harppuja ja nuoremmat kakaroita?

Mielestäni 40-vuotias, itsestään huoltapitävä, liikunnallinen, pienirintainen nainen on yleensä jopa paljon paremman näköinen kuin mikään nuori "löysässä lihassa" oleva nuori nainen.

16

228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

Totta, saman olen todennut. Esim. Susanna Penttilä täytti just 39. Näyttää isoine riippusilikonirintoineen todella vanhalta, viisikymppiseltä!

• rertge

Itselläni on luonnostaan suuret rinnat, koko 75G. Ne eivät ole riippurinnat enkä voi suurille rinnoilleni mitään: en voi muuttaa niiden kokoa vaikka kuinka laihduttaisin. Olen 19 vuotias ja muuten täysin normaalikokoinen. Tekeekö tämä minusta sitten vanhan näköisen akan ja epänuoren? En käytä tekorusketusta, en hiuspidennyksiä enkä tekoripsiä. Meikkaan päivittäin mutta hyvin vähän: meikkini koostuu lähinnä garnierin bb voiteesta ja ripsiväristä.
      En omasta mielestäni näytä yhtään sen vanhemmalta kuin pienirintaiset ystävänikään. Harmi kuitenkin, jos jonkun mielestä pelkästään se, että rintani ovat luonnostaan isommat, tekevät minusta vanhan haaskan.

• P.S.

Ei kannata käyttää tuota garnierin bb:tä, siinä on silikoonia, eli ei siis oikea bb voide kyseessä. Voide ei kosteuta oikeasti, eikä heleytä, melkein huijausta siis.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Sun ikäisten joukossa pienirintaiset saattaa näyttää vielä lapselta, ja sinä nuorelta naiselta -eli tuskin vanhalta haaskalta kuitenkaan, jos et ole mikään meikkipossu ja et pukeudu huorahtavasti. Usein parikymppiset rintakompleksista kärsivät pienirintaiset tytöt käyvät ottamassa silarit, ja sitten sitä "naisellista" uutta ulkomuotoa juhlistetaan tosi räikeällä ja hutsahtavalla meikillä ja vaatetuksella. Se vanhentaa ja saa nuorenkin tytön näyttämään elähtäneeltä ämmältä. Sitten taas vanhempien jo aikuisten naisten joukossa tosiaan tahtoo olla niin, että pienirintaiset on nuoremman näköisiä. Kai se johtuu siitä, että he ovat yleensä luonnostaan hoikkia ja sellaiset ihmiset on nuoremman näköisiä pitempään, sillä heillä ei paikat roiku kun vähäisempään massaan maanvetovoima tietysti vaikuttaa vähemmän. Usein jos pulleampi aikuinen nainen laihduttaa, hänen kroppansa ulkonäkö saattaa parantua (ei aina), mutta kasvoista lähtee myös se viimeinen pyöreys ja kasvoista saattaa tulla tosi kuivan ja vanhan näköiset siitä syystä. Sinä suurine rintoinesi varmasti kuitenkin säilyt ihan hyvin, ja näytät ainakin ikäiseltäsi vanhempanakin, etkä ikäistäsi vanhemmalta, jos et jojoile painosi kanssa, etkä meikkaa liikaa.

• rertge
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

Sun ikäisten joukossa pienirintaiset saattaa näyttää vielä lapselta, ja sinä nuorelta naiselta -eli tuskin vanhalta haaskalta kuitenkaan, jos et ole mikään meikkipossu ja et pukeudu huorahtavasti. Usein parikymppiset rintakompleksista kärsivät pienirintaiset tytöt käyvät ottamassa silarit, ja sitten sitä "naisellista" uutta ulkomuotoa juhlistetaan tosi räikeällä ja hutsahtavalla meikillä ja vaatetuksella. Se vanhentaa ja saa nuorenkin tytön näyttämään elähtäneeltä ämmältä. Sitten taas vanhempien jo aikuisten naisten joukossa tosiaan tahtoo olla niin, että pienirintaiset on nuoremman näköisiä. Kai se johtuu siitä, että he ovat yleensä luonnostaan hoikkia ja sellaiset ihmiset on nuoremman näköisiä pitempään, sillä heillä ei paikat roiku kun vähäisempään massaan maanvetovoima tietysti vaikuttaa vähemmän. Usein jos pulleampi aikuinen nainen laihduttaa, hänen kroppansa ulkonäkö saattaa parantua (ei aina), mutta kasvoista lähtee myös se viimeinen pyöreys ja kasvoista saattaa tulla tosi kuivan ja vanhan näköiset siitä syystä. Sinä suurine rintoinesi varmasti kuitenkin säilyt ihan hyvin, ja näytät ainakin ikäiseltäsi vanhempanakin, etkä ikäistäsi vanhemmalta, jos et jojoile painosi kanssa, etkä meikkaa liikaa.

P.S. : Kyllä itse olen kokenut, että tuo voide kosteuttaa ihan hyvin. Oma ihoni ei kuitenkaan ole kovinkaan kuiva, joten en kosteutusta tarvitse. Lähinnä tuo vain peittää sitä pientä punaisuutta, jota minulla on nenän ympärillä. Lisäksi voidetta on hyvä käyttää sen suojakertoimen vuoksi. En halua auringon aiheuttamia lisävahinkoja ihooni vanhetessani.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,: En pukeudu hutsahtavasti, vaan ehkä joidenkin mielestä vähän liiankin tylsästi. Farkut, perus t-paidat ja hupparit kuuluvat vaatetukseeni. Käytän usein myös hameita, ihan riippuen säästä ja omasta mielialasta.
        Uskon, että tuo isorintaisuus vanhentaa monien mielestä sen takia, että isorintaiset vanhemmat naiset ovat usein melko pyöreitä ja eivät käytä sopivan kokoisia rintaliivejä. Sitten kun omat rintani joskus alkavat laskeutumaan, niin pidän kyllä huolta siitä, että käytän sen mukaisia rintaliivejäkin. Meikin käyttöä yritän tosiaan välttää sen takia, että en halua paksun meikkivoidekerroksen tukkivan ihohuokosiani. Silmämeikkiä käytän hyvin hillitysti myös bileissä, sillä luomivärit itselläni eivät oikein innosta... Olen tosiaan muuten aivan normaalikokoinen (en hoikka, en pyöreä, mutta jotain siltä väliltä) joten rintani näyttävät hieman suurehkoilta. Olen kuitenkin tiimalasi, niin onneksi on tuo leveä lantio tasapainottamassa edes vähän...

• P.S.
        rertge kirjoitti:

P.S. : Kyllä itse olen kokenut, että tuo voide kosteuttaa ihan hyvin. Oma ihoni ei kuitenkaan ole kovinkaan kuiva, joten en kosteutusta tarvitse. Lähinnä tuo vain peittää sitä pientä punaisuutta, jota minulla on nenän ympärillä. Lisäksi voidetta on hyvä käyttää sen suojakertoimen vuoksi. En halua auringon aiheuttamia lisävahinkoja ihooni vanhetessani.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,: En pukeudu hutsahtavasti, vaan ehkä joidenkin mielestä vähän liiankin tylsästi. Farkut, perus t-paidat ja hupparit kuuluvat vaatetukseeni. Käytän usein myös hameita, ihan riippuen säästä ja omasta mielialasta.
        Uskon, että tuo isorintaisuus vanhentaa monien mielestä sen takia, että isorintaiset vanhemmat naiset ovat usein melko pyöreitä ja eivät käytä sopivan kokoisia rintaliivejä. Sitten kun omat rintani joskus alkavat laskeutumaan, niin pidän kyllä huolta siitä, että käytän sen mukaisia rintaliivejäkin. Meikin käyttöä yritän tosiaan välttää sen takia, että en halua paksun meikkivoidekerroksen tukkivan ihohuokosiani. Silmämeikkiä käytän hyvin hillitysti myös bileissä, sillä luomivärit itselläni eivät oikein innosta... Olen tosiaan muuten aivan normaalikokoinen (en hoikka, en pyöreä, mutta jotain siltä väliltä) joten rintani näyttävät hieman suurehkoilta. Olen kuitenkin tiimalasi, niin onneksi on tuo leveä lantio tasapainottamassa edes vähän...

Niin kosteuttaa hetkellisesti, kunnes peset silikonikerroksen pois, ja sanoit ettet halua meikkivoidekerroksen tukkivan ihohuokisiasi - tämän silikoni nimenomaan tekee! Pääsääntönä, että halvoissa tuotteissa on yleensä silikonia ja niitä mainostetaan tekevän saman kuin kalliimpi "aito" oikeita "ainesosia" sisältävä tuote.

• jatkan OT:ta
        P.S. kirjoitti:

Niin kosteuttaa hetkellisesti, kunnes peset silikonikerroksen pois, ja sanoit ettet halua meikkivoidekerroksen tukkivan ihohuokisiasi - tämän silikoni nimenomaan tekee! Pääsääntönä, että halvoissa tuotteissa on yleensä silikonia ja niitä mainostetaan tekevän saman kuin kalliimpi "aito" oikeita "ainesosia" sisältävä tuote.

itsekin pyörittelin purkkia käsissä, mutta maltoin mieleni ja menin kotiin koneelle etsimään arvosteluja tuotteesta muutamalla eri kielellä. kokemukset eivät olleet mitään huippuluokkaa, vaan monet valittelivat finnien putkahtelemisesta. minulta siis jäi beebeet ostamatta, koska olen epäpuhtauksiin taipuvainen. toki voi pitkälti olla ihotyypistä kiinni, mutta en lähtenyt rulettia pelaamaan.

• rertge
        P.S. kirjoitti:

No eipä tuo ole tuntunut mitenkään huonolta tähän mennessä, mutta en lähde asiasta väittelemään. Tiedän vain, että miten tuote on vaikuttanut omalle iholleni. Itselleni se on tuntunut raikkaalta ja on ollut mukavan kevyttä. Ja kuten sanoin, tuotteen spf on minulle tärkein. Opiskelijana mulla ei valitettavasti ole varaa panostaa niihin kalleisiin tuotteisiin :)

• rertge
        rertge kirjoitti:

No eipä tuo ole tuntunut mitenkään huonolta tähän mennessä, mutta en lähde asiasta väittelemään. Tiedän vain, että miten tuote on vaikuttanut omalle iholleni. Itselleni se on tuntunut raikkaalta ja on ollut mukavan kevyttä. Ja kuten sanoin, tuotteen spf on minulle tärkein. Opiskelijana mulla ei valitettavasti ole varaa panostaa niihin kalleisiin tuotteisiin :)

Niin ja pakko lisätä, että iltaisin poistan joka tapauksessa bb ihonkin voiteeltani kasvojen puhdistuksen yhteydessä. Käytän päivittäin puhdistusmaitoa ja ihovettä.

• P.S.
        rertge kirjoitti:

Niin ja pakko lisätä, että iltaisin poistan joka tapauksessa bb ihonkin voiteeltani kasvojen puhdistuksen yhteydessä. Käytän päivittäin puhdistusmaitoa ja ihovettä.

Itsekin opiskelija, mutta pidän ihoa sen verran tärkeänä ja kun on taipumusta epäpuhtauksiin niin mieluummin panostan hyvään tuotteeseen ja säästän jostain muusta. En vain voi kestää kun garnier mainostaa tuotetta ihme bb-voiteena ja kaikki naiset ympäri suomea muka kehuu tuotetta, kun oikeasti se on täysin tavallinen silikoniperusrasva. Spf löytyy aika monestakin tuotteesta, mutta en ala kiistelemään tästä tämän enempää..

• rertge
        P.S. kirjoitti:

Itsekin opiskelija, mutta pidän ihoa sen verran tärkeänä ja kun on taipumusta epäpuhtauksiin niin mieluummin panostan hyvään tuotteeseen ja säästän jostain muusta. En vain voi kestää kun garnier mainostaa tuotetta ihme bb-voiteena ja kaikki naiset ympäri suomea muka kehuu tuotetta, kun oikeasti se on täysin tavallinen silikoniperusrasva. Spf löytyy aika monestakin tuotteesta, mutta en ala kiistelemään tästä tämän enempää..

En itse edes tiedä, että mikä bb voide on. Itse käytän tuotetta tosiaan ikäänkuin meikkivoidetta jossa on spf. Kyllähän tuo hieman kosteuttaakin, mutta en niistä muista vaikutuksista tiedä. Esimerkiksi en edes tiedä, että mitä se meinaa kun sen tarkoitus on "heleyttää" ihoa. Omalla ihollani ei ole taipumusta epäpuhtauksiin, joten ei ole tosiaan näppylöitä aiheuttanut. En koe tarvitsevani mitään ihmevoidetta, joka jollain tavalla parantaisi ihoni laatua, vaan ihan perusvoiteen joka peittää hieman punaisuutta ja tarjoaa aurinkosuojan. Tämän vuoksi tuote on itselleni ihan passeli.

• ehkä siksi

Johtuen kai siitä, että pienirintaiset nyt keskimäärin ovat hoikempia kuin suuririntaiset.

Noiden silikonien kanssa homma menee yleensä vähän hänekseen. Tietynnäköisillä naisilla on siro ylävartalo, mutta melko leveät hartiat, jotka eivät kuitenkaan korostu rintojen ollessa pienet. Ja kun siihen kokonaisuuteen lisätään silikonit, niin olemuksesta tulee sellainen tuhti tätimäinen. Vielä se pissanvaalea blondaus, niin avot. 20-vuotias nainen näyttää 40-vuotiaalta silikonibarbielta.

• Aikuinen Nainen,.--

No olen varmasti sitten joku mutaatio; yli 50-vuotias isorintainen nainen ja aina minua luullaan 10 - 15 vuotta nuoremmaksi, on aina luultu.

Joten eiköhän ne kriteerit minkäikäiseltä näyttää löydy jostakin muusta kuin kuppikoosta.

• nuori käpy

No enpä usko, että tissit tisseinä ketään saavat vanhan harpun näköiseksi. Kuten moni muukin on jo todennut, luultavasti rintojen koko on ennemminkin seuraus jostakin (esim. rasvaprosentti) tai syy johonkin (kuten vaate- ja tyylivalinnat), ja nämä asiat saavat näyttämään tietyn ikäiseltä, eivät rinnat itsessään.

Tätä mieltä on siis 20v 70E-liivikoon omaava muutoin pienikokoinen ja liikunnalinen typy, joka matkustaa julkisilla juniorilipulla ilman, että kukaan ikääni kyseenalaistaa. Tässä iässä ei ehkä vielä ole lesoilun aihe näyttää nuoremmalta, mutta enpähän ainakaan ole kuvaamasi wanhan käwyn näköinen.

• Hyvä ihminen

Kuule kyllä naisella rinnoista saa löytyä. Ei haittaa, kunhan ei olkapään yli niitä heittele. Eli ei nyt ihan sellaiset riippatissit kuitenkaan.
      Kokonaisuus ratkaisee.

• Kirjaudu sisään tai

Kypsän näköiset naiset onkin seksikkäimpiä. Tytönläpyskät vielä odottavat kypsymistään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      18044
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      56
      4922
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4577
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      27
      4490
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      36
      4300
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      59
      4170
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      3773
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      3425
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      34
      2696
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      2419
    Aihe