Onko kenelläkään kokemuksia näistä http://www.bikeradar.com/gear/category/components/brake-pads/product/review-ashima--sos-brake-pads-09-34435? Itsellä perus Shimanon XT-jarrut ja palat alkaa oleen finaalissa. Olen ollut kyllä kohtuu tyytyväinen noihin orkkispaloihinkin, mutta lupaukset noille "Sos-paloille" on ainakin kovat. Näyttäs saavan näppärästi ja nopeasti koti-Suomestakin http://pyoratarvike.mycashflow.fi/product/4/ashima-sos-levyjarrupalat. Joku oli fillarifoorumilla kerennytkin kyseistä puljua kehumaankin, mutta paloista en juuri tuota artikkelia enempää ole löytänyt. Niimpä kyselen tämän foorumin mielipidettä.
Laadukkaat levyjarrupalat?
10
270
Vastaukset
- toudetyömatka
Kokemusta ei vielä ole. Mutta lupaukset on sellaiset että voisin kokeilla kunhan nykyiset on ajeltu loppuun.
Ehdotukseni siis objektit, että osta nuo ja jaa kokemukset meille muillekin :-) - Fillari -90
En juuri tiiä noista paloista mutta itsellä on ollut käytössä noi Ashiman kevyet jarrulevyt ja niistä olen tykännyt.
- Fillari -90
Nyt tilasin tuolta palatkin
- Fillar -90
Fillari -90 kirjoitti:
Nyt tilasin tuolta palatkin
Palat odotti eteisen lattialla kirjekuoressa kun tulin koulusta. Ainakin nopeaa toimintaa. Saa nähä minkälaiset ovat verrattuna Formulan alkuperäisiin paloihin. Huomenna pitäisi päästä testaamaan sadekelillä.. Kirjoittelen palautetta fiilispohjalta kunhan saan ajettua nuo sisään.
- Fillari -90
Fillar -90 kirjoitti:
Palat odotti eteisen lattialla kirjekuoressa kun tulin koulusta. Ainakin nopeaa toimintaa. Saa nähä minkälaiset ovat verrattuna Formulan alkuperäisiin paloihin. Huomenna pitäisi päästä testaamaan sadekelillä.. Kirjoittelen palautetta fiilispohjalta kunhan saan ajettua nuo sisään.
Nyt on muutama lenkki alla ja palat ajettu sisään. Tuntuma on hyvä ja palat tuntuvat tehokkailta. Säilyttävän suorituskykynsä hyvänä vielä vesikelilläkin. Kestävyydestä en tietenkään voi vielä sanoa.
- inssi'
Fillari -90 kirjoitti:
Nyt on muutama lenkki alla ja palat ajettu sisään. Tuntuma on hyvä ja palat tuntuvat tehokkailta. Säilyttävän suorituskykynsä hyvänä vielä vesikelilläkin. Kestävyydestä en tietenkään voi vielä sanoa.
Kuinka kauan nuo alkuperäiset kestivät? Siis kilometreillä mitattuna.
- Fillari -90
inssi' kirjoitti:
Kuinka kauan nuo alkuperäiset kestivät? Siis kilometreillä mitattuna.
Kyllähän niillä tuli reilut 2 vuotta ajettua. Kilometrejä en ole laskenut ja hankala näin jälkikäteen laskeakkaan kun on kertynyt niin vaihtelevasti. Muutama tuhat? Oli noissa vielä vielä hieman palaakin jäljellä, mutta melko lasittuneet ja likaiset näyttivät olevan. Näistä sos-paloista olen kyllä nyt tykännyt.
- en usko..
Fillari -90 kirjoitti:
Kyllähän niillä tuli reilut 2 vuotta ajettua. Kilometrejä en ole laskenut ja hankala näin jälkikäteen laskeakkaan kun on kertynyt niin vaihtelevasti. Muutama tuhat? Oli noissa vielä vielä hieman palaakin jäljellä, mutta melko lasittuneet ja likaiset näyttivät olevan. Näistä sos-paloista olen kyllä nyt tykännyt.
Olet kyllä hurja polkija, jos saat polkupyörän jarrupalat lasittumaan.
- Börje 321
Nyt on täälläkin kyseiset palat olleet muutaman lenkin alla. Ensituntuma on erinomainen. Palat tuntuvut purevan tehokkaasti ja ovat kuitenkin käytössä hiljaiset. Alkuperäisiin verrattuna vaikuttavat paremmilta.
- Cube
Itse tilasin nuo palat jo aikaisemmin kesällä luettuani pienen jutun noista paloista Fillari-lehdestä (nro. 3). Nyt ajettelin päivittää cyclon kuoret ja vaijerit samassa jutussa kehuttuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041