Onko kenelläkään kokemuksia näistä http://www.bikeradar.com/gear/category/components/brake-pads/product/review-ashima--sos-brake-pads-09-34435? Itsellä perus Shimanon XT-jarrut ja palat alkaa oleen finaalissa. Olen ollut kyllä kohtuu tyytyväinen noihin orkkispaloihinkin, mutta lupaukset noille "Sos-paloille" on ainakin kovat. Näyttäs saavan näppärästi ja nopeasti koti-Suomestakin http://pyoratarvike.mycashflow.fi/product/4/ashima-sos-levyjarrupalat. Joku oli fillarifoorumilla kerennytkin kyseistä puljua kehumaankin, mutta paloista en juuri tuota artikkelia enempää ole löytänyt. Niimpä kyselen tämän foorumin mielipidettä.
Laadukkaat levyjarrupalat?
10
272
Vastaukset
- toudetyömatka
Kokemusta ei vielä ole. Mutta lupaukset on sellaiset että voisin kokeilla kunhan nykyiset on ajeltu loppuun.
Ehdotukseni siis objektit, että osta nuo ja jaa kokemukset meille muillekin :-) - Fillari -90
En juuri tiiä noista paloista mutta itsellä on ollut käytössä noi Ashiman kevyet jarrulevyt ja niistä olen tykännyt.
- Fillari -90
Nyt tilasin tuolta palatkin
- Fillar -90
Fillari -90 kirjoitti:
Nyt tilasin tuolta palatkin
Palat odotti eteisen lattialla kirjekuoressa kun tulin koulusta. Ainakin nopeaa toimintaa. Saa nähä minkälaiset ovat verrattuna Formulan alkuperäisiin paloihin. Huomenna pitäisi päästä testaamaan sadekelillä.. Kirjoittelen palautetta fiilispohjalta kunhan saan ajettua nuo sisään.
- Fillari -90
Fillar -90 kirjoitti:
Palat odotti eteisen lattialla kirjekuoressa kun tulin koulusta. Ainakin nopeaa toimintaa. Saa nähä minkälaiset ovat verrattuna Formulan alkuperäisiin paloihin. Huomenna pitäisi päästä testaamaan sadekelillä.. Kirjoittelen palautetta fiilispohjalta kunhan saan ajettua nuo sisään.
Nyt on muutama lenkki alla ja palat ajettu sisään. Tuntuma on hyvä ja palat tuntuvat tehokkailta. Säilyttävän suorituskykynsä hyvänä vielä vesikelilläkin. Kestävyydestä en tietenkään voi vielä sanoa.
- inssi'
Fillari -90 kirjoitti:
Nyt on muutama lenkki alla ja palat ajettu sisään. Tuntuma on hyvä ja palat tuntuvat tehokkailta. Säilyttävän suorituskykynsä hyvänä vielä vesikelilläkin. Kestävyydestä en tietenkään voi vielä sanoa.
Kuinka kauan nuo alkuperäiset kestivät? Siis kilometreillä mitattuna.
- Fillari -90
inssi' kirjoitti:
Kuinka kauan nuo alkuperäiset kestivät? Siis kilometreillä mitattuna.
Kyllähän niillä tuli reilut 2 vuotta ajettua. Kilometrejä en ole laskenut ja hankala näin jälkikäteen laskeakkaan kun on kertynyt niin vaihtelevasti. Muutama tuhat? Oli noissa vielä vielä hieman palaakin jäljellä, mutta melko lasittuneet ja likaiset näyttivät olevan. Näistä sos-paloista olen kyllä nyt tykännyt.
- en usko..
Fillari -90 kirjoitti:
Kyllähän niillä tuli reilut 2 vuotta ajettua. Kilometrejä en ole laskenut ja hankala näin jälkikäteen laskeakkaan kun on kertynyt niin vaihtelevasti. Muutama tuhat? Oli noissa vielä vielä hieman palaakin jäljellä, mutta melko lasittuneet ja likaiset näyttivät olevan. Näistä sos-paloista olen kyllä nyt tykännyt.
Olet kyllä hurja polkija, jos saat polkupyörän jarrupalat lasittumaan.
- Börje 321
Nyt on täälläkin kyseiset palat olleet muutaman lenkin alla. Ensituntuma on erinomainen. Palat tuntuvut purevan tehokkaasti ja ovat kuitenkin käytössä hiljaiset. Alkuperäisiin verrattuna vaikuttavat paremmilta.
- Cube
Itse tilasin nuo palat jo aikaisemmin kesällä luettuani pienen jutun noista paloista Fillari-lehdestä (nro. 3). Nyt ajettelin päivittää cyclon kuoret ja vaijerit samassa jutussa kehuttuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473