Laadukkaat levyjarrupalat?

Börje 321

Onko kenelläkään kokemuksia näistä http://www.bikeradar.com/gear/category/components/brake-pads/product/review-ashima--sos-brake-pads-09-34435? Itsellä perus Shimanon XT-jarrut ja palat alkaa oleen finaalissa. Olen ollut kyllä kohtuu tyytyväinen noihin orkkispaloihinkin, mutta lupaukset noille "Sos-paloille" on ainakin kovat. Näyttäs saavan näppärästi ja nopeasti koti-Suomestakin http://pyoratarvike.mycashflow.fi/product/4/ashima-sos-levyjarrupalat. Joku oli fillarifoorumilla kerennytkin kyseistä puljua kehumaankin, mutta paloista en juuri tuota artikkelia enempää ole löytänyt. Niimpä kyselen tämän foorumin mielipidettä.

10

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toudetyömatka

Kokemusta ei vielä ole. Mutta lupaukset on sellaiset että voisin kokeilla kunhan nykyiset on ajeltu loppuun.

Ehdotukseni siis objektit, että osta nuo ja jaa kokemukset meille muillekin :-)

• Fillari -90

En juuri tiiä noista paloista mutta itsellä on ollut käytössä noi Ashiman kevyet jarrulevyt ja niistä olen tykännyt.

• Fillari -90

Nyt tilasin tuolta palatkin

• Fillar -90
        Fillari -90 kirjoitti:

Nyt tilasin tuolta palatkin

Palat odotti eteisen lattialla kirjekuoressa kun tulin koulusta. Ainakin nopeaa toimintaa. Saa nähä minkälaiset ovat verrattuna Formulan alkuperäisiin paloihin. Huomenna pitäisi päästä testaamaan sadekelillä.. Kirjoittelen palautetta fiilispohjalta kunhan saan ajettua nuo sisään.

• Fillari -90
        Fillar -90 kirjoitti:

Palat odotti eteisen lattialla kirjekuoressa kun tulin koulusta. Ainakin nopeaa toimintaa. Saa nähä minkälaiset ovat verrattuna Formulan alkuperäisiin paloihin. Huomenna pitäisi päästä testaamaan sadekelillä.. Kirjoittelen palautetta fiilispohjalta kunhan saan ajettua nuo sisään.

Nyt on muutama lenkki alla ja palat ajettu sisään. Tuntuma on hyvä ja palat tuntuvat tehokkailta. Säilyttävän suorituskykynsä hyvänä vielä vesikelilläkin. Kestävyydestä en tietenkään voi vielä sanoa.

• inssi'
        Fillari -90 kirjoitti:

Nyt on muutama lenkki alla ja palat ajettu sisään. Tuntuma on hyvä ja palat tuntuvat tehokkailta. Säilyttävän suorituskykynsä hyvänä vielä vesikelilläkin. Kestävyydestä en tietenkään voi vielä sanoa.

Kuinka kauan nuo alkuperäiset kestivät? Siis kilometreillä mitattuna.

• Fillari -90
        inssi' kirjoitti:

Kuinka kauan nuo alkuperäiset kestivät? Siis kilometreillä mitattuna.

Kyllähän niillä tuli reilut 2 vuotta ajettua. Kilometrejä en ole laskenut ja hankala näin jälkikäteen laskeakkaan kun on kertynyt niin vaihtelevasti. Muutama tuhat? Oli noissa vielä vielä hieman palaakin jäljellä, mutta melko lasittuneet ja likaiset näyttivät olevan. Näistä sos-paloista olen kyllä nyt tykännyt.

• en usko..
        Fillari -90 kirjoitti:

Kyllähän niillä tuli reilut 2 vuotta ajettua. Kilometrejä en ole laskenut ja hankala näin jälkikäteen laskeakkaan kun on kertynyt niin vaihtelevasti. Muutama tuhat? Oli noissa vielä vielä hieman palaakin jäljellä, mutta melko lasittuneet ja likaiset näyttivät olevan. Näistä sos-paloista olen kyllä nyt tykännyt.

Olet kyllä hurja polkija, jos saat polkupyörän jarrupalat lasittumaan.

• Börje 321

Nyt on täälläkin kyseiset palat olleet muutaman lenkin alla. Ensituntuma on erinomainen. Palat tuntuvut purevan tehokkaasti ja ovat kuitenkin käytössä hiljaiset. Alkuperäisiin verrattuna vaikuttavat paremmilta.

• Cube

Itse tilasin nuo palat jo aikaisemmin kesällä luettuani pienen jutun noista paloista Fillari-lehdestä (nro. 3). Nyt ajettelin päivittää cyclon kuoret ja vaijerit samassa jutussa kehuttuihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      44
      2915
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2691
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      35
      2411
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      32
      1884
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1523
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1213
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1193
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      72
      1041
    Aihe