Olen vähän alle kolmekymmpinen nainen, joka on vastikään muuttanut työn perässä uuteen suurehkoon kaupunkiin. Haluaisin tutustua ihmisiin ja ehkä jopa löytää poikaystävän, mutta täysi yksinäisyys vaikettaa asiaa. En tunne kaupungista muita kuin työkaverit.
Olen ryhtynyt käymään baareissa yksin, se ei ole minulle mikään ongelma sinänsä. Loppujen lopuksin yksin baarissa käyminen on vaan älyttömän tylsää. Olen huomannut sen, että kun menee yksin niin yksin saa kyllä ollakin. Kukaan ei tule juttelemaan tai pyydä tanssimaan. Ehkä muutaman sanan vaihdan jonkun naisen kanssa WC-jonossa. Ujo kuin olen, en ole vielä uskaltanut ryhtyä itse kauheesti juttelemaan vieraille.
Olen alkanut miettiä onko ulkonäössäni jokin vika... Omasta mielestäni pukeudun siististi ja normaalisti, en mihinkään hutsahtavaan tylliin. Käytän meikkiä hillitysti. Käytän alkoholia, mutta erittäin kohtuudella.
Haluasin siis saada enemmän huomiota, mutta en tiedä miten. En haluaisin esittää jotain muuta kuin olen. Ainahan sanotaan, että parasta on olla oma itsensä. AUTTAKAA!
Nainen yksin baarissa?
13
429
Vastaukset
- yksin baarissa
"Olen huomannut sen, että kun menee yksin niin yksin saa kyllä ollakin. "
Itselläni on taas ihan päinvastaiset kokemukset. Aika jännä :O. Olen ulkoisesti -nätisti ilmaisten- vaatimaton. Oisko se sitten viesti helppoudesta? Tosin pitkä olen, että oisko mut helppo huomata?
Jos ne ei uskalla lähestyä sua, kun vaikutat niin selvältä, selväjärkiseltä etc? Itse olen ns. harmiton hullu, jolle ei varmaan tarvii miettiä mitä sanoo, koska itseään ei voi näin nolon seurassa nolata :b.- Tyttö ja kaupunki
Yleensä miehet lähestyy silloin, kun olen jonkun kaverin kanssa liikkeellä. Välillä ärsyttää se, kun istuu iltaa kaveriporukalla ja keskustellaan mistä tahansa, kun aika harvoin ehditään nähdä, nin johan silloin tupaa kaikenmoista yrtittäjää. Silloin kun olen yksin, jään seinäruusuksi. Viimeksi eilen olin kaksi-kolmekymppisten täyttämässä baarissa, jossa paikan ainut vanhempi humalainen mies (60 ) sanoi mulle jonkun sanasen. Että siinä oli mun illan saldo. Olen siis itse alle kolmekymmentä, ja usein sanotaan nuoremman näköiseksi kun olen. Olen kyllä kuullut joskus sanottavan, että olen "asiallinen". Mitä ikinä se sitten tarkoittaa. Ehkä se on se mun ongelma.
En ole ylipainoinen, mutta en myöskään mallinmitoissa. Kauneus on tietystä katsojan silmissä, mutta arvoisin itse ulkonäköni ihan normaaliksi.
- ,....,
Mä olen viime aikoina myös käynyt muutaman kerran yksin baarissa...keikkoja katsomassa tosin eli en seuraa välttämättä hakemassa. Joka kerta on kyllä ainakin joku tullut tuttavuutta tekemään..En ole enää mikään nuori mutta luultavasti näytän kyllä nuoremmalta kuin mitä numeroina olen. Viimeksi ainakin seuraani hakeutuneet olivat monet nuorempia kuin minä. En ole kaunis mutta maalit naamarissa kai ihan nätti. Olen ylipainoinen tosin kilot ovat ehkä jonkun mielestä sijoittuneet "oikeisiin paikkoihin". En yritä peittää kilojani. Näytän luultavasti helpolta..
- Easy Trick
Laita nahkahousut jalkaan.
- hard trick
tai ilman housuja, pelkkä hame päällä.
- No trick at all
hard trick kirjoitti:
tai ilman housuja, pelkkä hame päällä.
Niin, suht lyhyt hame. Ja sitten istut niin että vähän pimppiä pilkistää hameen alta. Johan alkaa seuraa löytyä!
- yksinäinen sinkku
Mulla on vähän vastaavaa ongelmaa kuin aloittajalla. Tosin baareissa ei tule käytyä, kun yksin en oikein viihdy eikä alkoholi kuulu muutenkaan suuremmin kiinnostuksenkohteisiin, mutta kuitenkin...
Ikää 25, omasta mielestäni ihan ok näköinen ja myös nätiksi kehuttu (miehet/naiset/tutut/tuntemattomat, oudoissakin tilanteissa), mutta kukaan ei lähesty misään ellei ole "oikeaa" asiaa, myös ihan kaveripohjalta todella vaikea tutustua kehenkään. Ja siis en vietä aikaani kotona neljän seinän sisällä, vaikken yksin baareissa kuljekaan. Epäilen kanssa vähän, että syynä olisi liika asiallisuus. Esim, vaikka yrittäisin pukeutua johonkin illanviettoon rennosti ja nuorekkaasti niin huomaan kuitenkin asuni olevan paljon asiallisempi ja aikuisempi mitä muilla, vaikkei nyt mikään jakkupuku tms olekaan (en edes omista).
Pelkään, että musta saa jotenkin asiallisen vakavan mielikuvan, ja kuin mua ei kiinnostaisi muiden seura. Siis kukaan ei uskalla lähestyä, kun oletetaan ettei seura kiinnostaisi. Olen kyllä yrittänyt tietoisesti muuttaa asiaa, mutta on hyvin vaikeaa, kun luontaisesti ei ole mikään hölösuu, muidennaurattaja ja jokaiselle vastaantulijalle juttelija. Pitäiskö seuraavaksi laittaa otsaan lappu "Mulle saa puhua, en pure, ja seura kelpaa"??? :D
Nettitreffejäkin koitettu, muutama mukava mies tavattu, aina loppunut yhteen-kahteen tapaamisen miehen todetessa, että olen mukava "tyttö" ja mulle löytyy varmasti parempikin mies. HUOH, mä en jaksa. Mikä menee vikaan, jos ei halua edes tutustua paremmin. - mies baarissa
Ei miehet tule juttelee kun niillä o pimppi mielessä ja ne tietää et pakit tulee varmasti naiselta. Turha siis aloittaa mitään mistä ei tule mitään. Naiset on niin tylyjä ettei kannata nolata itseään.
- just curious....
mitkä ne ulkoset merkit on, jotka kertoo, et on tyly? Jos ei ole mennyt edes juttelemaan, vaan tekee tuon tulkinnan nähdessään sen jolle, "ei kannata jutella, koska pakit tulee kuitenkin"?
- just do it...
just curious.... kirjoitti:
mitkä ne ulkoset merkit on, jotka kertoo, et on tyly? Jos ei ole mennyt edes juttelemaan, vaan tekee tuon tulkinnan nähdessään sen jolle, "ei kannata jutella, koska pakit tulee kuitenkin"?
Lähtökohdaksi voi ottaa sen että nainen on aina tyly. Jos nainen sattuu hymyilemään ja/tai nauramaan niin sitten voi tehdä varovaisen arvion että tämä tapaus ei ole ehkä niin tyly kuin muut.
- i dont do that...
just do it... kirjoitti:
Lähtökohdaksi voi ottaa sen että nainen on aina tyly. Jos nainen sattuu hymyilemään ja/tai nauramaan niin sitten voi tehdä varovaisen arvion että tämä tapaus ei ole ehkä niin tyly kuin muut.
Nainen yksikseen nauramassa baarissa on sulle niinku soulmate?
Suomessa saa vain itkeä yksin tuoppiinsa, jos ei halua leimautua hulluksi. Yksin nauraminen on suomalaisen psykiatrian mukaan perverssiä. - just do it...
i dont do that... kirjoitti:
Nainen yksikseen nauramassa baarissa on sulle niinku soulmate?
Suomessa saa vain itkeä yksin tuoppiinsa, jos ei halua leimautua hulluksi. Yksin nauraminen on suomalaisen psykiatrian mukaan perverssiä.Ai niin ku se on yksin. No katsekontakti ja hymy yleensä kertoo että saa lähestyä ja puristaa pyllystä.
Iltaa tyttö ja kaupunki,
Suosittelen kokeilemaan uutta keksintöä, joka muistuttaa hiukan speed datingia, muttei sinnepäinkään. Kuten joku muukin, itsekin olen se hiukan sekopäisehkö elämänmuoto siellä viihdeosastolla. Ujous on aiemmin vaivannut, mutta oikeanlaisella itsepsyykkauksella siitäkin pääsee.
Kokeileppa mennä baariin nätisti laitettuna, siis meinaan todella hottina, upeissä kengissä. Astella sisään kuin omistaisit paikan, kuin Moulin Rougen parhaimmistoa. (ilman sitä öh, horopuolta) Sä olet tirehtööri ja päätät mitä tapahtuu, eläydy. Discopallot ja glitteri on siellä sun iltaa varten. Juttele ihmisille. Jos sä et pidä jostain, kävele pois, kuin kissa, ylpeänä ja pää ylhäällä. Sä et ole kellekkään mitään velkaa. Sä saat vaihtaa pöytää heti kun se käy tylsäksi ja jutella kenelle sä tahdot. Sillä ei ole mitään väliä mitä sä sanot, saattaa olla ettet sä näe niitä ihmisiä enää ikinä. Tanssi, jos sä haluat tanssia jonkun kanssa, hae joku tanssimaan. Jos se ei jostain syystä halua, se on sen häpeä, sä voit tehdä jotain muuta kivaa jonkun muun kivan oloisen kanssa. Jos joku tanssii sun kanssa ja on liian intiimi, mikään ei velvoita sua tekemään mitään mitä sä et tahdo. Aina on käpälämäkeen-kortti käytössä.
Kannattaa paljastaa itsestään jotain muuta kuin laittaisi CV:hensä. Oletko kokeillut aloittaa keskustelun kysymällä osaako mies tehdä "varokaa heikkoja jäitä"-äänen? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798