Tuolla deittipalstalla on pyörinyt useita kuukausia eräs nainen, jonka profiilista ilmenee olevan sinkku ja hakevan seuraa tositarkoituksella.
Facebookin ja monen muun sivuston mukaan (joissa naisesta on täysin sama kuva kuin suomi24 profiilissa) nainen on kuitenkin pitkäaikaisessa parisuhteessa edelleen ja hehkuttaa sitä myös facebookin seinällään.
Tämän valesinkun viimeisin nimimerkki on eole_ann
Voisiko ylläpito ystävällisesti siivota kaikki huijarit, valesinkut ja virolaiset spammausbotit tältä sivustolta, kiitos !
Miten ilmiantaa huijari?
3
255
Vastaukset
- kriisinhallintaa
Ei varmasti ole mitenkään mahdollista, mutta VARATTUJEN esiintyminen VAPAANA treffipalstoilla on todella VASTENMIELINEN ilmiö. Itse tiedän yhden tällaisen Uudellemaalle itsensä laittaneen jo 55 v. miehen, joka piti profiiliaan useita vuosia suomi24:ssä.
- Miesmies
Soita suoraan sen puolisolle.Ei tämä palsta ole sitä varten, että täällä olisi osio jossa voisi käräyttää jonkun ja tuottaa samalla kiksejä käräyttäjälle.
Jos sinä itse olet ollut huijauksen kohteena toimi ja tee miten parhaaksi näet mutrta julkisuuteen sitä ei tarvitse tuoda.- tunnistelua
Mutta keskustelu aiheesta vähän yleisemmin on hyvä asia, koska ilmiö on aika yleinen ja ikävä. Pikku tuntomerkkien laittaminen tänne voi toimia jopa pelotteena ja hyvä niin, jos siten saadaan ilmiötä vähennettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750