Mistä se johtuu että jos mies on ollut kerran naimisissa niin ei halua mennä uudestaan? Vaikka tietää että nykyiselle avovaimolle naimisiin meno on hänelle todella tärkeää asia. Mahtaako se johtua siitä että mies pelkää että tämä uusi avioliittoo katuu samalla tavalla kun se eka.Eka kaatui siihen että suhteesta tuli enemmän kaveruutta kuin kumppanuutta. Mies on kyllä vannonut avovaiolle että han haluaa elää loppu elämän hänen kanssa.. Mikä MÄTTÄÄ???
Miksi mies ei halua 2 kerrttaa naimisiin??
9
1166
Vastaukset
- Öhöm....
Avomiehesi on ollut jo kahdesti naimisissa,ensimmäisen ja viimeisen kerran. Valitettavasti.
- puhun asiaa!
Naimisiin meno on turhaa ku vaimo pettää kuitenkin
- puhumisen paikka
Ota asia avoimesti puheeksi. Ehkä hän kertoo itse selityksen. Olisi myös hyvä että hän selvästi tietäisi että sinä haluat naimisiin.
- onneton avovaimo
Hän kyllä tietää että kovasti haluan naimisiin. ollaan juteltu siitä ja hän sanoi minulle että se koskaan tule tapahtumaan, hän sanoin vaan että kerran naimisissa riitti.
- 7 + 5
Joko sinun on lakattava olemasta onneton ja ryhdyttävä onnelliseksi avovaimoksi, tietoisena päätöksenä.
Tai jos onni = avioliitto, eroa heti avioliittorajoitteisesta miehestä ja etsi aviomies. Näin yksinkertaista. - mk
Se johtuu siitä että jos miehsi on joutunut maksaamaan tai menettänyt omaisuuttaa paljonkin ex vaimolleen niin ei halau sitä toistakertaa ja yksi tapa on että ehdota avioehtoa siten että vain yhteinen omaisuus menee jakoon jos ero joskus tulee.
- Kerta riitti
Minäkään en halua enää naimisiin, vaikka olen nainen. Minulle kerta riitti enkä osaa sitä sen erityisemmin perustella. En vain halua.
Avoliitto on sitä paitsi minulle isompi sitoutunmisen merkki, koska silloin ollaan yhdessä koska halutaan olla yhdessä ja jokainen päivä perustuu vapaaehtoisuuteen.
Ero prosessina on raastava, ehkä vanhat pelot ja ahdistukset kuormittaisivat uutta liittoa. - Luovu suosiolla
Kun se on kertaalleen jo nähty niin turha vinkua uudelleen liittoon. Avioliitto on täysin tarpeeton toisen sitomiskeino.
- Minäkin olen
aikoinaan eronnut ja päätin, että sai olla viimeinen kerta.
Asuttiin muutama vuosi uuden mieheni kanssa avoliitossa ja mies kosi, vaikka tiesi etten tahtonut naimisiin.
Mies alkoi kyselemään ex-miehestäni ihan arkisia juttuja joista ei ollut aiemmin puhuttukaan. Kun kerroin kuinka hän (ex) jossain tilanteessa käyttäytyi niin avomieheni kysyi, että onko hänkin sellainen. Vastaus oli lähes kaikkeen "ei", joten mieheni oli sitä mieltä, että hän on minulle oikea mies ;0) ja meidän pitäisi mennä naimisiin.
Mietin asiaa aika pitkään ja sitten menimme lopulta vihille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708