Viime aikoina törmännyt outoon ilmiöön näin sinkkumiehenä: useampana iltana baareissa käydessä on ollut säätöä itseäni hieman vanhempien naisten (n. 35-40v) kanssa. Ei siinä mitään, mutta jo ainakin viisi kertaa on siinä valomerkin lähestyessä paljastunut, että ko. naiset ovatkin varattuja perheenäitejä. Tämä ei kuitenkaan mitenkään ole pääteltävissä heidän käytöksestään, todella avoimesti lähestyvät, suutelevat yms.
Itselläni menee tuollaisen tiedon saatuani aina hieman vaikeaksi, eikä halua ole jatkaa iltaa pidemmälle. Monet heistäkään tosin eivät ehkä olisi esimerkiksi jatkoille lähteneet, mutta kovasti tuntuivat haluavan läheisyyttä ainakin.
Vähän oudolta tuntuu tuo käytös, ainakin jos kyse laajemmasta ilmiöstä...ilmeisesti ihmiset alkavat tietyn ikäisenä sitten haaveilemaan "menetetyn nuoruuden" perään tms.? Tai sitten haluavat vain testata viehätysvoimaansa, ja siihen ei pelkkä flirtti enää riitä?
Kaipa se täytyy tästä lähin kysyä hyvissä ajoin kysyä siviilisäätyä, ettei tule viettäneeksi iltaa varattujen kanssa, vaan voisi keskittyä niihin vapaisiin naisiin joiden kanssa mahdollista edetä myös pidemmälle jos molemmat niin haluavat.
Varatut naiset yöelämässä
8
352
Vastaukset
- Yksinkertaista.
Naisilla on useimmiten sormukset siinä nimettömässä; jollei niitä baarireissulla ole ja suutelemaan asti päädytään, ollaan etsimässä seksiseuraa. Kannattaa aina kysyä.
- Väärin on
Mun mielestä baarin ovella pitäis pystyä todistamaan naimattomuus,varattuja ei sais päästää sisälle.
Mikä logiikka tossa on? Vai meinaatko, että kaikki baariin menevät ovat vain seuraa etsimässä?! Erehdyt pahasti..
- :-D
TheOne kirjoitti:
Mikä logiikka tossa on? Vai meinaatko, että kaikki baariin menevät ovat vain seuraa etsimässä?! Erehdyt pahasti..
Ettei olisi ollut ns. huuli....
- Ehkä se
"Tämä ei kuitenkaan mitenkään ole pääteltävissä heidän käytöksestään, todella avoimesti lähestyvät, suutelevat yms."
Menee niin, että kaikki mikä vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta ei ole sitä. Yleensä jos Nainen on avoin ja muutenkin suora niin aika varmasti on varattu. Sinkkunaiset ovat epävarmoja ja muutenkin epäileväisiä Miehiä kohtaan ja siitä johtuen he eivät itse lähesty Miehiä. Itsevarmuus Naisella on yleensä merkki siitä, että Nainen on varattu.- vcxvcxvxcvcx
Tuo on kyllä harvinaisen totta. Kyllä varattuna oleminen myös miesten itsevarmuutta nostaa, mutta ei näy niin selvästi, koska miehet ovat yleensä lähestyjän roolissa.
- totuuden torvi
Mulle on käyny kans noin, että joku itseäni vanhempi varattu nainen on tullut ns. tyrkylle. Ite oon heti kiinnittäny huomiota vasempaan nimettömään ja jos rouvaihminen on tunkenut lähelle, niin olen kysynyt, että "Mitäs se isäntä tuumaa tämmöisestä?". Huvittavin vastaus oli, että "Ei mitään, se on muualla dokaamassa.". Mutta ei hyvä, vaikka siltä vaikuttaisikin.
- Kalteritango
Olen virallisesti varattu naisimmeinen enkä takuulla kysy enkä pyydä lupaa käydä yössä enkä baarissa. Tapoihini ei tosin kuulu "suutelu" muitta mutkitta tuntemattomien kanssa, mutta en myöskään ensimmäiseksi säätyäni ilmoita, jos joku ei huomaa nimettömään katsoa, niin oma moka.
En myöskään häädä yhtäkään mukavaa kaveria sen takia, että pitäisi ajatella hänen puolestaan, mitä sillä on mielessä. Jos juttu luistaa ja tuntuu kivalta jatkaa sitä, niin se jatkuu siihen hetkeen asti, kun on hyvästijätön aika. Jos joku tumpelo hakee vain panoseuraa eikä saa sitä kakaistua hyvässä kohdassa, niin ei kai se mun vika ole. Älä siis syytä ketään muita siitä, mitä et itse hallitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084731Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293463No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 501528
- 361453
- 381266
- 141172
- 1641060
- 271058
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv181015