Nainen teki aloitteen

ikuinen poikamies?

Olin viikonloppuna baarissa ja kävi sellainen ihme, että ikäiseni (about 30v.) nätti nainen tuli juttelemaan minulle. Aika pian nainen sanoi, että nyt tekisi hirveästi seksiä mieli ja ehdotti että lähtisemme naisen luokse. Olin aika häkeltynyt, mutta suostuin, koska tämmöisiä tilanteita tulee vastaan tosi harvoin. Olen sillä tavalla ujo, että minun on vaikea lähestyä naisia. Toki en ole ihan kokematon. Seksiä saan n 1-2 kertaa vuodessa ja aina se on loppu viimeksi tapahtunut naisen aloitteesta. Yleensä nämä aloitteen tekijät ovat itseäni reilusti vanhempia naisia (40-50v) eivät yleensä erityisen nättejäkään.
En oikein ollut uskoa tapahtunutta ja vilkuilin koko ajan baarista ulosmentäessä tuleeko nurkan takaa joku joka ryöstää minut.

Kun pääsimme naisen asunnolle selvisi, että naisella oli kolme lasta, kaikki eri isille. Nainen selitti, että hänellä on tosi harvoin sellaisia tilaisuuksia, että lapset ovat kaikki poissa yhtäaikaa Silloin harvoin
kun sellainen tilaisuus tulee, hän sanoi haluavansa miestä. Olin vähän pettynyt. Hän ei ollutkaan ihastunut minuun, vaan halusi vaan miestä- oikeastaan ihan ketä vaan ja minä ilmeisesti näytin siltä että olen saatavissa ilman sen kummempaa pelaamista.

Sängyssä tuotin naiselle pettymyksen. En suostunut harrastamaan naisen kanssa seksiä ilman kondomia vaikka naisella kuulemma olikin varmat päivät. En suostunut siihenkään, että olisin ensin nainut naista ilman kumia ja sitten vaikka tullut naisen suuhun. Sanoin että en luota noin epäluotettaviin ehkäisykeinoihin ja lisäksi on olemassa erilaisia tautejakin. Nainen melkein suuttui ja sanoi että on ihan terve. Ok. saimme kuitenkin jonkinlaista seksiä harrastettua (kumin kanssa) mutta olimme varmaankin molemmat monessa suhteessa pettyneitä. Nainen paljstui lopulta aikamoiseksi sekopääksi muutenkin, joten en halunnut jäädä naisen luokse nukkumaan vaan lähdin yöllä pois.

Kävellessäni yöllä kotiin mietin, että mahdanko koskaan saada muita kuin itseäni reilusti vanhempia naisia tai sitten sekopäitä. Jos haluaisi jotain muuta, pitäisi itse olla aloitteellinen, mutta se tuntuu jotenkin ylivoimaiselta. Ihanaa olisi joskus ihan oikeasti seurustella naisen kanssa aluksi vaikka ihan ilman seksiä tutustua hitaasti aluksi henkisellä ja sitten myöhemmin fyysiellä tasolla. Haaveeksi se kai vaan jää.

137

1622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko kiva huorata

      "Olin vähän pettynyt. Hän ei ollutkaan ihastunut minuun, vaan halusi vaan miestä- oikeastaan ihan ketä vaan ja minä ilmeisesti näytin siltä että olen saatavissa ilman sen kummempaa pelaamista."


      Onko liikaa vaadittu että ensin tutustuu naiseen ennen kuin ryntää panemaan. Ei tulisi pettymyksiä.

      No, tyhmä fantasiahan tämä juttu on.

      p.s. Tuollaiset miehet on muuten arvottomia. Kertakäyttöpanoihin sopivia jos parempaa ei ole tarjolla.

      • ikuinen poikamies?

        "Onko liikaa vaadittu että ensin tutustuu naiseen ennen kuin ryntää panemaan. Ei tulisi pettymyksiä. "

        Helppo teidän on sanoa ja moralisoida. Kuten sanottu, itselleni näitä tilaisuuksia tulee tosi harvoin, eikä silloin sanota ei. Jos osaisin/uskaltaisin itse tehdä aloitteita naisten suuntaan olisi tilanne ihan toinen. Totta kai haluaisin tutustua ennen seksiä ja haluaisin seurustella - ihan oikeasti. Mutta näillä korteilla, jotka minulle on anettu mennään.


      • 4+19
        ikuinen poikamies? kirjoitti:

        "Onko liikaa vaadittu että ensin tutustuu naiseen ennen kuin ryntää panemaan. Ei tulisi pettymyksiä. "

        Helppo teidän on sanoa ja moralisoida. Kuten sanottu, itselleni näitä tilaisuuksia tulee tosi harvoin, eikä silloin sanota ei. Jos osaisin/uskaltaisin itse tehdä aloitteita naisten suuntaan olisi tilanne ihan toinen. Totta kai haluaisin tutustua ennen seksiä ja haluaisin seurustella - ihan oikeasti. Mutta näillä korteilla, jotka minulle on anettu mennään.

        Ja silti haukut naista, joka ANTAA sinulle, sekopääksi.


      • onko kiva huorata
        ikuinen poikamies? kirjoitti:

        "Onko liikaa vaadittu että ensin tutustuu naiseen ennen kuin ryntää panemaan. Ei tulisi pettymyksiä. "

        Helppo teidän on sanoa ja moralisoida. Kuten sanottu, itselleni näitä tilaisuuksia tulee tosi harvoin, eikä silloin sanota ei. Jos osaisin/uskaltaisin itse tehdä aloitteita naisten suuntaan olisi tilanne ihan toinen. Totta kai haluaisin tutustua ennen seksiä ja haluaisin seurustella - ihan oikeasti. Mutta näillä korteilla, jotka minulle on anettu mennään.

        Miksi ei sanota EI. Se sokeakeppi jalkovälissäsikö määrää elämästäsi?
        Nykypäivän markkinatermi kaltaisillesi on helppoheikki.


      • Ikuinen poikamies?
        4+19 kirjoitti:

        Ja silti haukut naista, joka ANTAA sinulle, sekopääksi.

        Sanoin että "nainen paljastui sekopääksi". Oli sellaisia juttuja joita en tässä ryhdy kertomaan ko. naisen intimiteettisuojan vuoksi. Oli sitä paitsi naisen halu harrastaa suojaamatonta seksiä minusta aika sekopäistä ja vastuutonta.


      • Ikuinen poikamies?
        onko kiva huorata kirjoitti:

        Miksi ei sanota EI. Se sokeakeppi jalkovälissäsikö määrää elämästäsi?
        Nykypäivän markkinatermi kaltaisillesi on helppoheikki.

        Ole onnellinen, että kohdallesi tilaisuuksia tulee niin paljon, että niistä on varaa kieltäytyä.


      • sivusta .
        4+19 kirjoitti:

        Ja silti haukut naista, joka ANTAA sinulle, sekopääksi.

        Minusta "sekopää" on mitä oivallisin termi varmoja päiviä ehkäisynään käyttävästä naisesta.


      • 4+19
        Ikuinen poikamies? kirjoitti:

        Ole onnellinen, että kohdallesi tilaisuuksia tulee niin paljon, että niistä on varaa kieltäytyä.

        En oikein ymmärrä tuota ajatusta, että ei ole varaa kieltäytyä...


      • Onko tullut mieleesi
        sivusta . kirjoitti:

        Minusta "sekopää" on mitä oivallisin termi varmoja päiviä ehkäisynään käyttävästä naisesta.

        että kaikille kumit eivät vain yksinkertaisti sovi. On lateksiallergiaa yms.


      • huoripukki olet
        4+19 kirjoitti:

        En oikein ymmärrä tuota ajatusta, että ei ole varaa kieltäytyä...

        Heikkotahtoinen himojen vietävissä oleva huoraaja. Ei ole selkärankaa sanoa ei.


      • Oletko tosissasi
        huoripukki olet kirjoitti:

        Heikkotahtoinen himojen vietävissä oleva huoraaja. Ei ole selkärankaa sanoa ei.

        vai pilkkaatko vain naisten kaksinaismoraalia


      • 12+11
        Oletko tosissasi kirjoitti:

        vai pilkkaatko vain naisten kaksinaismoraalia

        Miesten on ihan turha puhua moraalista. Muna vie ja järki vikisee.


      • No hei
        Onko tullut mieleesi kirjoitti:

        että kaikille kumit eivät vain yksinkertaisti sovi. On lateksiallergiaa yms.

        Onko tullut mieleesi että kaikille sukupuolitaudit eivät vain yksinkertaisesti sovi, vaikka ne sinulle sopisivat?


      • Umberto Marcato
        Onko tullut mieleesi kirjoitti:

        että kaikille kumit eivät vain yksinkertaisti sovi. On lateksiallergiaa yms.

        No siitä allergiasta varmaan voi kertoa, niin ei ainakaan jää mitään väärää kuvaa. Tuossa ei ilmeisesti sanottu mitään sellaista.


      • fiksu mies
        ikuinen poikamies? kirjoitti:

        "Onko liikaa vaadittu että ensin tutustuu naiseen ennen kuin ryntää panemaan. Ei tulisi pettymyksiä. "

        Helppo teidän on sanoa ja moralisoida. Kuten sanottu, itselleni näitä tilaisuuksia tulee tosi harvoin, eikä silloin sanota ei. Jos osaisin/uskaltaisin itse tehdä aloitteita naisten suuntaan olisi tilanne ihan toinen. Totta kai haluaisin tutustua ennen seksiä ja haluaisin seurustella - ihan oikeasti. Mutta näillä korteilla, jotka minulle on anettu mennään.

        Naisella on kolme lasta eri miesten kanssa ja olisi halunnut panna ilman kumia. Kohta sulta olisikin vaadittu jo elatusapuja joten ainoo fiksu teko sulta oli käyttää kondomia.


      • puunkarahka
        ikuinen poikamies? kirjoitti:

        "Onko liikaa vaadittu että ensin tutustuu naiseen ennen kuin ryntää panemaan. Ei tulisi pettymyksiä. "

        Helppo teidän on sanoa ja moralisoida. Kuten sanottu, itselleni näitä tilaisuuksia tulee tosi harvoin, eikä silloin sanota ei. Jos osaisin/uskaltaisin itse tehdä aloitteita naisten suuntaan olisi tilanne ihan toinen. Totta kai haluaisin tutustua ennen seksiä ja haluaisin seurustella - ihan oikeasti. Mutta näillä korteilla, jotka minulle on anettu mennään.

        Kuvio on tässä erittäin yksinkertainen.

        Joko tyydyt siihen seuraan, jota tullaan tarjoamaan tai sitten alat valikoida seurasi itse.

        Take your pick. Elämäsi on valintojesi tai valitsemattomuuksiesi näköistä.


      • Jurttamies
        Umberto Marcato kirjoitti:

        No siitä allergiasta varmaan voi kertoa, niin ei ainakaan jää mitään väärää kuvaa. Tuossa ei ilmeisesti sanottu mitään sellaista.

        Eiköhän allergisella olisi itsehankittuna sopivia kondomeja. Niitä valmistetaan muustakin materiaalista kuin lateksista.
        Mutta koko aloitushan on yhden palstahullun naisvihaa potevan vakihäirikkömiehen käsialaa ja keksitty muutenkin, joten turha sitä pohtia.


      • Minusta aloitus
        Jurttamies kirjoitti:

        Eiköhän allergisella olisi itsehankittuna sopivia kondomeja. Niitä valmistetaan muustakin materiaalista kuin lateksista.
        Mutta koko aloitushan on yhden palstahullun naisvihaa potevan vakihäirikkömiehen käsialaa ja keksitty muutenkin, joten turha sitä pohtia.

        ei ollut erityisen naisvihamielinen. Vai oliko?


      • Oli koska
        Minusta aloitus kirjoitti:

        ei ollut erityisen naisvihamielinen. Vai oliko?

        ap. haukkuu naista sekopääksi.


      • Pyhät naiset oi
        Oli koska kirjoitti:

        ap. haukkuu naista sekopääksi.

        Eli naiset eivät voi koskaan olla sekopäitä, niinkö?


      • TätiTopakka
        ikuinen poikamies? kirjoitti:

        "Onko liikaa vaadittu että ensin tutustuu naiseen ennen kuin ryntää panemaan. Ei tulisi pettymyksiä. "

        Helppo teidän on sanoa ja moralisoida. Kuten sanottu, itselleni näitä tilaisuuksia tulee tosi harvoin, eikä silloin sanota ei. Jos osaisin/uskaltaisin itse tehdä aloitteita naisten suuntaan olisi tilanne ihan toinen. Totta kai haluaisin tutustua ennen seksiä ja haluaisin seurustella - ihan oikeasti. Mutta näillä korteilla, jotka minulle on anettu mennään.

        Ei venäjä! Siis. Ensin lopettaisit tuon itsesäälissä rypemisen ja sitten jos vaikka miettisit että mitä oikeastaan seuralaisesta haluat. Se että joku tarjoaa seksiä ei kyllä ihan oikeasti tarkoita että se on pakko napata nyt kun kerta ilmaiseksi on tarjolla. Ei seksi toisen ihmisen kanssa ole kuin happi tai vesi: sitä ilman säilyy hengissä ja onnellisena varsin hyvin! Eikä tässä ihan oikeastikkaan päde mikään "naiset ja miehet vaan tarvii seksiä eri tavalla" hölynpöly. Yksilöillä saattaa olla erillaiset sukupuolivietit mutta fyysinen sukupuoli ei tuohon vaikuta.
        Miksei seurustelukumppania sulle löydy: koska et tiedä mitä etsit, et tiedä mitä itse haluat itseltäsi ja mitä voit toiselle ihmiselle tarjota parisuhteessa. Pistä itsetunto kondikseen ensiksi, sitten elämä sellaiseen kondikseen että joka päivä kun heräät, heräät kiitollisena uudesta päivästä jolloin voit tehdä asioita joita rakastat.
        Ihmiset viehättyy itsevarmuudesta ja persoonasta joka loistaa kuin Naantalin aurinko. Jos olet sitä mieltä että olet kehno etkä viihdy omassa elämässäsi, miten kuvittelet muiden haluavan jakaa nuo kanssasi?


    • -.-.-.-.-

      No jos itse olet täydellinen niin voit odottaa sitä myös toiselta.
      Minusta tuo kirjoittamasi kyllä kertoo jotain muuta.

      • Ikuinen poikamies?

        En oikein ymmärtänyt mitä tarkoitat? En todellakaan kuvittele olevani "täydellinen" Mielestäni esim, turvaseksin vaatiminen irtosuhteessa ei ole mitään "täydellisyyden vaatimista" vaan itsesään selvyys.


    • Mies1985

      Miehelle käy kuka tahansa siedettävän näköinen tavisnainen. Mies ei tarvitse kemiaa. Sama voisi toimia naiseenkin, tosin harvoin näin on. Minulle ainakin riittää se että nainen ajattelee että 'kunhan on joku mies' kunhan nainen ei sitten petä. Harmi vain ettei niin tuppaa olemaan.

      En kyllä itsekään voisi suhtautua seksuaalisesti...tai olla yhdynnässä naisen kanssa jonka vaginasta on kurkistanut jo kolmen lapsen pää. Voisin ehkä vastaanottaa jonkinlaista oraalista tai digitaalista hyväilyä mutta tuntuisi oudolta koskea naiseen. No valitettavasti meille miehille ei tuollaisia mahdollisuuksia ole tarjolla vaan ainoastaan naisille sekä joskus mielenterveysongelmaisilta naisilta YTM:ille.

      • Ikuinen poikamies?

        Itselleni kelpaisi kyllä yh-äiti aivan hyvin vaikka seurustelukumppaniksi. Tietysti se, että lapsia on kolmen eri miehen kanssa on aika epäilyttävää. Luumpa että kovin suuren uusioperheeseen en lähtisi, mutta yksi lapsi ei minua kyllä haittaisi. Lähes kaikki naiset joiden kanssa olen ollut yhdynnässä ovat olleet synnyttäneitä naisia. Se asia ei minua haittaa.


      • Olet luuseri
        Ikuinen poikamies? kirjoitti:

        Itselleni kelpaisi kyllä yh-äiti aivan hyvin vaikka seurustelukumppaniksi. Tietysti se, että lapsia on kolmen eri miehen kanssa on aika epäilyttävää. Luumpa että kovin suuren uusioperheeseen en lähtisi, mutta yksi lapsi ei minua kyllä haittaisi. Lähes kaikki naiset joiden kanssa olen ollut yhdynnässä ovat olleet synnyttäneitä naisia. Se asia ei minua haittaa.

        nössö ja aisuri. Joutuisit nuolemaan toisen miehen mällit naiset vitusta!


      • Ei ne mällit
        Olet luuseri kirjoitti:

        nössö ja aisuri. Joutuisit nuolemaan toisen miehen mällit naiset vitusta!

        sinne pilluun jää.


      • voivat ne
        Ei ne mällit kirjoitti:

        sinne pilluun jää.

        jäädäkin


    • hyi helvetti

      Toivottavasti saat kupan.

      • Ikuinen poikamies.

        EIkö turvaseksin ajatus ole juuri ehkäistä sp-tauteja


    • Mies1985

      Naiset tuntuvat olevan kollektiivisesti loukkaantuneita siitä että yksi 'sisko' on saanut pakit. lol

      • Ei naiselle sovi

        antaa pakkeja. Nainen antaa pakkeja, ei saa niitä. Maailmanjärjestys menee sekaisin, jos käy toisin päin


      • tissipoika harittaa

        Missäs kohtaa tuossa ap.n tarinassa "sisko" sai pakit? Nainen halusi kertapanon ja sai sen. LOL itsellesi.


      • Mutta nainen
        tissipoika harittaa kirjoitti:

        Missäs kohtaa tuossa ap.n tarinassa "sisko" sai pakit? Nainen halusi kertapanon ja sai sen. LOL itsellesi.

        ei saanut mälliä sisäänsä, kuten olisi halunnut.


      • näin on
        Mutta nainen kirjoitti:

        ei saanut mälliä sisäänsä, kuten olisi halunnut.

        Kaikkea ei voi saada. Sen tietää jos baarista iskee hätäpanon.


      • Mies1985
        tissipoika harittaa kirjoitti:

        Missäs kohtaa tuossa ap.n tarinassa "sisko" sai pakit? Nainen halusi kertapanon ja sai sen. LOL itsellesi.

        Roiku vaan tisseissäni kun vielä ehdit.


    • eihän tos mitään

      Sinähän olit tässä käytännössä stereotyyppisen baarinaisen roolissa, eli levitit haarojasi lyhyen ja pinnallisen tutustumisen jälkeen. Ei varmaan tarvitse odotella sympatioita (paitsi ehkä noilta baarinaisilta).

    • So shy girl

      Poikamies minä ymmärrän sua. Itse olen nainen, hyvännäköinenkin, mutta käyn tosi harvoin missään ja joskus harvoin kun tulee tilaisuus, niin sitä itsekin miettii että pitääkö tilaisuus käyttää hyväksi vai jäädä taas nyhjöttämään. Ujoudesta se on kiinni itselläkin, ja siitä ettei baarit kiinnosta. Kassajonostakaan ei ole vielä tultu hakemaan. Älä anna noiden katkerien kommettien pahoittaa mieltäsi. Ujous on taakka :( Mutta kyllä meillekin vielä hyvin käy, jos ei tässä niin seuraavassa elämässä.

      • nörttimies

        Tunnistaisipa teidät ujot naiset päällepäin, niin uskaltaisi lähestyä. Lähestymishaluja laskee minulla todella paljon se, että suurin osa nuorista söpöistä naisista on kuitenkin äärettömän kokeneita ja katselevat nenänvartta pitkin tällaisia ujoja tönkköilijöitä.


      • So shy girl
        nörttimies kirjoitti:

        Tunnistaisipa teidät ujot naiset päällepäin, niin uskaltaisi lähestyä. Lähestymishaluja laskee minulla todella paljon se, että suurin osa nuorista söpöistä naisista on kuitenkin äärettömän kokeneita ja katselevat nenänvartta pitkin tällaisia ujoja tönkköilijöitä.

        Hei nörttimies. Siinä on se ongelma, että ujot naiset kääntävät katseen ja tuijottelevat johonkin muualle. Vaikuttavat välinpitämättömiltä. Eli ei olla helposti tunnistettavissa taikka lähestyttävissä. No joskus saattaa tietysti punastuakin.


      • qwrerh

        "Itse olen nainen, hyvännäköinenkin, mutta käyn tosi harvoin missään ja joskus harvoin kun tulee tilaisuus, niin sitä itsekin miettii että pitääkö tilaisuus käyttää hyväksi vai jäädä taas nyhjöttämään"

        Ei nainen voi väittää että tilaisuuksia seksiin tulisi harvoin.
        Kuka tahansa nainen voi pistää nettiin ilmoituksen että haluaa seksiä vuorokauden sisällä ja saada satoja vastauksia miehiltä.
        Miehen on äärimmäisen vaikea löytää netin kautta seuraa ja juuri siksi tällaiset tapaukset ovat OIKEASTI miehille tilaisuuksia joita ei voi jättää käyttämättä.


      • 690980
        qwrerh kirjoitti:

        "Itse olen nainen, hyvännäköinenkin, mutta käyn tosi harvoin missään ja joskus harvoin kun tulee tilaisuus, niin sitä itsekin miettii että pitääkö tilaisuus käyttää hyväksi vai jäädä taas nyhjöttämään"

        Ei nainen voi väittää että tilaisuuksia seksiin tulisi harvoin.
        Kuka tahansa nainen voi pistää nettiin ilmoituksen että haluaa seksiä vuorokauden sisällä ja saada satoja vastauksia miehiltä.
        Miehen on äärimmäisen vaikea löytää netin kautta seuraa ja juuri siksi tällaiset tapaukset ovat OIKEASTI miehille tilaisuuksia joita ei voi jättää käyttämättä.

        Miksi sitten haukkua "tilaisuuttaan" sekopääksi?


      • nörttimies
        So shy girl kirjoitti:

        Hei nörttimies. Siinä on se ongelma, että ujot naiset kääntävät katseen ja tuijottelevat johonkin muualle. Vaikuttavat välinpitämättömiltä. Eli ei olla helposti tunnistettavissa taikka lähestyttävissä. No joskus saattaa tietysti punastuakin.

        Näillä tuntomerkeillä voisi periaatteessa aika helposti tunnistaakin. Katseensa pois kääntävä nainen voi toisaalta myös ajatella, ettei halua antaa miehelle mitään väärää signaalia, että olisi kiinnostunut hänestä.


      • qwrerh
        690980 kirjoitti:

        Miksi sitten haukkua "tilaisuuttaan" sekopääksi?

        Kuka sanoo että hän haukkui naista sekopääksi?
        Minusta se vaikutti pikemminkin toteamukselta.
        Mutta joo, en minä nyt AP:n puolesta puhujaksi ajatellut ryhtyä.


      • 6995793
        qwrerh kirjoitti:

        Kuka sanoo että hän haukkui naista sekopääksi?
        Minusta se vaikutti pikemminkin toteamukselta.
        Mutta joo, en minä nyt AP:n puolesta puhujaksi ajatellut ryhtyä.

        Ai, no itse koen tuommoisen, että toteaa jonkun olevan sekopää = haukkuminen.


      • bananasakäämä
        6995793 kirjoitti:

        Ai, no itse koen tuommoisen, että toteaa jonkun olevan sekopää = haukkuminen.

        Eikös se mennyt niin, että ap alkoi pitää naista sekona vasta seksin jälkeen?


      • Sehän vain totesi
        690980 kirjoitti:

        Miksi sitten haukkua "tilaisuuttaan" sekopääksi?

        että,huomasi naisen olevan sekopää. Se on hsukkumista kun osoitellaan ja sanotaan että tossa toi sekopää menee


      • Sehän vain totesi
        690980 kirjoitti:

        Miksi sitten haukkua "tilaisuuttaan" sekopääksi?

        että,huomasi naisen olevan sekopää. Se on hsukkumista kun osoitellaan ja sanotaan että tossa toi sekopää menee


    • sfrgtyj

      Minullakin on käynyt noin että nainen suuttui kun en suostunut seksiin ilman kumia, kun oli ns. varmat päivät.
      Seuraavassa suhteessaan hän tulikin sitten raskaaksi.
      Naiset ovat kummallisia.

    • ...

      täällä taas atm:t esiintyy katkerina naisina.

      • Niin tekevät

        Ei naiset ap:n kaltaista miestä pahana pitäisi. Päinvastoin,


    • Onneksi olkoon

      "Kun pääsimme naisen asunnolle selvisi, että naisella oli kolme lasta, kaikki eri isille"

      Taisit väistää luodin. Eiköhän nuo kolme äpärää ole kaikki syntynyt baaripanona "varmoilla päivillä".

      Muija on tod.näk. joku hullu joka tehtailee lapsia elatusmaksujen ja sossutukien toivossa ammatikseen.

    • herätkää pahvit

      Aloitus on täyttä paskaa. Nainen ei tee koskaan aloitetta. Kymmen ihmistä kinastelee kuka teki mitä eivätkä huomaa että koko juttu on keksitty.

      • No kyllä ne

        joskus tekevät. Eivät tosin ATM:lle, mistä voidaan päätellä että sinä olet ATM muutta ap. ei. Aloitteita tosin tekevät lähinnä rumat naiset (ja ilmeisesti myös YH:t). Ap. vaikuttaa minusta ujolta KTM:tä, joka saisi helposti naisen , jos ei olisi ujo.


      • heräsitte siis
        No kyllä ne kirjoitti:

        joskus tekevät. Eivät tosin ATM:lle, mistä voidaan päätellä että sinä olet ATM muutta ap. ei. Aloitteita tosin tekevät lähinnä rumat naiset (ja ilmeisesti myös YH:t). Ap. vaikuttaa minusta ujolta KTM:tä, joka saisi helposti naisen , jos ei olisi ujo.

        En taida olla ATM koska olen nainen. Eikö ole selvää ettei ATM:lle tehdä aloitteita koska eihän se silloin olisi ATM. Tuo teidän teorianne ampuu teitä nilkkaan mutta mitä väliä. Mutta siis jatkokeskustelujen kannalta laitetaan nyt muistiin että naiset tekevät JOSKUS aloitteita.


      • No kyllähän se on
        heräsitte siis kirjoitti:

        En taida olla ATM koska olen nainen. Eikö ole selvää ettei ATM:lle tehdä aloitteita koska eihän se silloin olisi ATM. Tuo teidän teorianne ampuu teitä nilkkaan mutta mitä väliä. Mutta siis jatkokeskustelujen kannalta laitetaan nyt muistiin että naiset tekevät JOSKUS aloitteita.

        ollut aina tiedoissa että YTM:lle naiset tekevät aloitteita, Ja rumat naiset myös KTM:lle


      • heräämisiä
        No kyllähän se on kirjoitti:

        ollut aina tiedoissa että YTM:lle naiset tekevät aloitteita, Ja rumat naiset myös KTM:lle

        Miksi sitten ainainen itku ja saman toistaminen? Sovitaan tuo asia nyt faktana niin eipä tartee siitä enää jauhaa.


      • mies(perus)malli
        heräämisiä kirjoitti:

        Miksi sitten ainainen itku ja saman toistaminen? Sovitaan tuo asia nyt faktana niin eipä tartee siitä enää jauhaa.

        Varmaan jokainen baareissa ja bileissä aikansa viettänyt ihminen voi kertoa tuon, että naiset tekevät JOSKUS aloitteita. Eivät kuitenkaan niin usein, että normijamppa voisi jäädä naisten aloitteiden varaan kun hekuma yllättää.


      • ei ole vaikeaa
        mies(perus)malli kirjoitti:

        Varmaan jokainen baareissa ja bileissä aikansa viettänyt ihminen voi kertoa tuon, että naiset tekevät JOSKUS aloitteita. Eivät kuitenkaan niin usein, että normijamppa voisi jäädä naisten aloitteiden varaan kun hekuma yllättää.

        Miksi normijampan pitäisi jäädä naisten aloitteiden varaan??? Jos ei saa suutaan auki silloi kuin tilanne on niin itseään siitä voi syyttää.
        Totta helvetissä ne parhaat palat menevät ekaksi ja paska jää pyörimään nurkkiin.


    • Toimit oikein ja

      vastuullisesti kun et suostunut suojaamattomaan seksiin. Se olisi voinut tulla sinulle kalliksi joka elatusmaksujen tai sp-taudin muodossa.

    • Mies joka haukkuu

      naista, jonka kanssa on harrastanut seksiä sekopääksi on vastenmielinen kusipää! Toivottavasti et saa naista enää ikinä.

    • keinohedelmöitys

      Mutta mitä tapahtui sille käytetylle kortsulle? Et kai jättänyt sitä naisen haltuun tai hänen roskikseensa? Entäs jos nainen on ottanut kumin sisällön käyttöönsä?

      • Eihän se nainen

        äidiksi halunnut vaan seksiä ilman kumia. Ne ovat kaksi eri asiaa.


      • makaveli
        Eihän se nainen kirjoitti:

        äidiksi halunnut vaan seksiä ilman kumia. Ne ovat kaksi eri asiaa.

        Eihän tossa ollut edes mistään pillereistä puhe, vaan "varmoista" päivistä. En olisi itsekään luottanut noihin naisen juttuihin, kolme lasta on jo todisteena ettei ne päivät niin varmoja tainneet ollakaan. Miten suuttuu vielä siitä, että mies haluaa kortsulla?


      • Höpö Höpö

        Höpö höpö! Sperma ei säily kovin kauvan hyvänä, se ois pitäny heti tunkee sinne pilluun....


    • MrHonkytonque

      Äh. Klassinen tapaus. Nainen on halunnut vain lastillisen siittiöitä.
      Siinä olisi se neljäskin lapsilisän aihe saatu tulille.
      Varmat päivät ovat noilla naisilla juuri niitä, että laitetaan pulla uuniin.

      • puunkarahka

        Kieltämättä vähän siltä kuulostaa tausta huomioiden.

        Varmat päivät = tulee varmuudella raskaaksi.


    • kortsumies

      En kyllä itse ikinä pane ilman kondomia kun en halua mitään yllätys lapsia elämääni. Yllättävän moni
      nainen haluaa ilman kumia vaikka olis yhen yön juttukin. Ja sit ne itkee kun laitan kortsun. Kuinka moni oikeesti käy testeissä tautien varalta. En usko et kovinkaan moni mut eipä tarvii sit ihmetellä kun joku tauti iskee.

    • Minulla on vähän

      sellainen tuntu, että nuo vihaiset ja vihamieliset kommentit eivät oikeasti ole naisilta vaan ATM:ltä, jotka eivät saa edes niiltä reilusti vanhemmilta tai sekopäisiltä naisilta.

      • sama tuntu

        Todennäköisesti näin.


      • vahva tunne

        Kyllä ne on ihan palstan sekopäänaisilta.
        Ämmä suuttui koska olisi halunnut tulla siemennetyksi ja sitten joutuikin panemaan jotain nobody junttia tyhjän vuoks. Ymmärrän että vitutti. HYvähän tuo on, että ihan kaikki miehet ei sentään ihan idiootteja ole. Hyi saatana!


      • samoin
        sama tuntu kirjoitti:

        Todennäköisesti näin.

        Siitä puhe mistä puute


    • Mitä ihmeen

      palstan sekopäänaisia. Naiset täällä ovat täysin järjissään- toisin kuin iso osa palstan miehistä.

      • Riippuu ihan siitä

        mitä tarkoitetaan järjissään olemisella


    • ei tuollaisille

      vosuille tarvitse oikeaa nimeään kertoa. liemet sisään vaan ja geenit leviämään. sossu maksaa mukulan elatuken

      • Toivottavasti jokin

        sp-tauti on jo tehnyt sinusta tuhkamunan


    • uuuuuuujjk

      Naiset tuomitsevat miehiä todella pienistäkin asioista kummallisiksi, hyypiöiksi, hyväksikäyttäjäpelimiehiksi, luusereiksi ja ties miksi, ja sitten kun tulee tarina, keksitty tai ei, missä nainen käyttäytyy edesvastuuttomasti ja miehen tavoin, niin termi sekopää on aivan liikaa?

      Olen tosi liberaali enkä esim. huorittele, mutta jos naisella on kolmen eri isän lapset ja suuttuu turvaseksistä, niin kyllä minusta se on selkeästi huonolla tavalla poikkeavaa käytöstä.

      • ....................

        Jos naisella on 3 lasta, on todennäköisempää että ei todellakaan harrasta suojamatonta seksiä. Tämän jokainen nainen ymmärtää. Ehkä miehen on vaikea ymmärtää ettei se kondomi aiheuta naisen tuntemuksiin niin suurta eroa, että siitä olisi mitään järkeä kieltäytyä (kun sellainen kuitenkin löytyi).

        Ihmeellistä tarinassa on se että vaikka mies sai pussit tyhjäksi, piti naisesta vielä lopuksi tehdä jollain verukkeella se roisto, hulttio ja epäkelpo äiti.

        Ja sekö, että olisi kolmesti naimisissa ollut on jotenkin tuomittavaa? Nykyisin niin että harva kolmekymppinen on siinä onsimmäisessä suhteessaan, ja jos niitä lapsia tulee onko se niin kauheaa että nainen pitää niistä lapsista huolen ettäsiitä voi kommentoida olevan huonollatavalla poikkeavaa käytöstä?

        Eikös miehillä enää olekaan mitään osuutta näihin lapsenteko asioihin? Mua enemmänkin ihmetyttää tää asenne että on ihan ok, tehdä niitä mukuloita vaikka kymmenen ja sitten vaan häippästä ja jättää kaikki muijan piikkiin. Jolla sitten ei sais enää olla seksielämääkään- edes kerran kuussa.

        Uskokaapa huviksenne ettei KUKAAN tee lapsia tienaamis tarkoituksessa. Lapset ei myöskää helpota elämää, vaan päinvastoin. Vain ihminen joka ei ole koskaan ollut lapsesta vastuussa voi ajatella tuolla tavoin että joku haalii ventovieraan spermaa saadakseen mukuloita ja saisi sitten sitä" helppoa rahaa".Ootteko ihan tosissanne??? Menkääs vuodeksi hoitamaan jotain mukulaa ja kokeilkaapa kuinka kivaa ja helppoa se on.


      • uuuuuuujjk
        .................... kirjoitti:

        Jos naisella on 3 lasta, on todennäköisempää että ei todellakaan harrasta suojamatonta seksiä. Tämän jokainen nainen ymmärtää. Ehkä miehen on vaikea ymmärtää ettei se kondomi aiheuta naisen tuntemuksiin niin suurta eroa, että siitä olisi mitään järkeä kieltäytyä (kun sellainen kuitenkin löytyi).

        Ihmeellistä tarinassa on se että vaikka mies sai pussit tyhjäksi, piti naisesta vielä lopuksi tehdä jollain verukkeella se roisto, hulttio ja epäkelpo äiti.

        Ja sekö, että olisi kolmesti naimisissa ollut on jotenkin tuomittavaa? Nykyisin niin että harva kolmekymppinen on siinä onsimmäisessä suhteessaan, ja jos niitä lapsia tulee onko se niin kauheaa että nainen pitää niistä lapsista huolen ettäsiitä voi kommentoida olevan huonollatavalla poikkeavaa käytöstä?

        Eikös miehillä enää olekaan mitään osuutta näihin lapsenteko asioihin? Mua enemmänkin ihmetyttää tää asenne että on ihan ok, tehdä niitä mukuloita vaikka kymmenen ja sitten vaan häippästä ja jättää kaikki muijan piikkiin. Jolla sitten ei sais enää olla seksielämääkään- edes kerran kuussa.

        Uskokaapa huviksenne ettei KUKAAN tee lapsia tienaamis tarkoituksessa. Lapset ei myöskää helpota elämää, vaan päinvastoin. Vain ihminen joka ei ole koskaan ollut lapsesta vastuussa voi ajatella tuolla tavoin että joku haalii ventovieraan spermaa saadakseen mukuloita ja saisi sitten sitä" helppoa rahaa".Ootteko ihan tosissanne??? Menkääs vuodeksi hoitamaan jotain mukulaa ja kokeilkaapa kuinka kivaa ja helppoa se on.

        Sano mitä sanot, mutta jos suuttuu suojaseksistä, niin se ei ole normaalia. Enkä tunne KETÄÄN jolla olisi lapset kolmen eri isän kanssa, enkä kuitenkaan ole mikään elämääni tynnyrissä elänyt hikikomori, vaan ihan normaali päälle kolmikymppinen mies, joka ei myöskään osu tämän palstan ATM-määritelmään.

        Ei ehkä ole kovin tahdikasta tai ihailtavaa tältä mieheltä, siis aloittajalta, alka nimittelemään naista, enkä todellakaan kannusta ihmisiä olemaan toisiaan kohtaan tylyjä tai muuten ilkeitä, enkä esim. itse kirjoittaisi omista kokemuksistani, olivat sitten hyviä tai huonoja, minkäänlaisia nimettömiäkään "arvosteluita" nettiin.

        Yritin tässä vain tuoda esille sitä puolta, miten miehet kategorisoidaan kovinkin helposti ja säälimättömästi luusereiksi ja epäkelvoiksi ihan pienistäkin asioista, mutta samankaltainen tilanne naisella ei ole sitten juttu eikä mikään. Jos mies suuttuisi siitä että ei saa panna ilman kumia ja paljastuisi että hänellä on kolmen naisen kanssa lapset, niin voin väittää että tätä miestä saisi "ihan hyvällä syyllä" sitten haukkua edesvastuuttomaksi kusipääksi tai itsekeskeiseksi pelimieheksi, jolle vain oma nautinto on pääasia, eikä halua kantaa vastuuta, esim. siitä jos sattuu esim. tauti tulemaan toiselle.

        Huom. että minä en kirjoittanut, että nainen olisi halunnut tulla raskaaksi toimituksesta. Minä tässä vain yritän vähän valottaa sitä, miten mahdotonta se tuntuu olevan käsitellä niin että samankaltaiset teot ja samankaltaiset tilanteet olisivat kummallekin sukupuolelle samanlainen tuomion tai hyväksynnän paikka. Ja kun ihmisistä, ja etenkin suomalaisista ihmisistä on kyse, niin silloin kummatkin osapuolet pitäisi tuomita samoin kriteerein, kun suomalainen ei ole (ainakaan netissä) kaikkein hyväksyvimmästä päästä.


      • ....................
        uuuuuuujjk kirjoitti:

        Sano mitä sanot, mutta jos suuttuu suojaseksistä, niin se ei ole normaalia. Enkä tunne KETÄÄN jolla olisi lapset kolmen eri isän kanssa, enkä kuitenkaan ole mikään elämääni tynnyrissä elänyt hikikomori, vaan ihan normaali päälle kolmikymppinen mies, joka ei myöskään osu tämän palstan ATM-määritelmään.

        Ei ehkä ole kovin tahdikasta tai ihailtavaa tältä mieheltä, siis aloittajalta, alka nimittelemään naista, enkä todellakaan kannusta ihmisiä olemaan toisiaan kohtaan tylyjä tai muuten ilkeitä, enkä esim. itse kirjoittaisi omista kokemuksistani, olivat sitten hyviä tai huonoja, minkäänlaisia nimettömiäkään "arvosteluita" nettiin.

        Yritin tässä vain tuoda esille sitä puolta, miten miehet kategorisoidaan kovinkin helposti ja säälimättömästi luusereiksi ja epäkelvoiksi ihan pienistäkin asioista, mutta samankaltainen tilanne naisella ei ole sitten juttu eikä mikään. Jos mies suuttuisi siitä että ei saa panna ilman kumia ja paljastuisi että hänellä on kolmen naisen kanssa lapset, niin voin väittää että tätä miestä saisi "ihan hyvällä syyllä" sitten haukkua edesvastuuttomaksi kusipääksi tai itsekeskeiseksi pelimieheksi, jolle vain oma nautinto on pääasia, eikä halua kantaa vastuuta, esim. siitä jos sattuu esim. tauti tulemaan toiselle.

        Huom. että minä en kirjoittanut, että nainen olisi halunnut tulla raskaaksi toimituksesta. Minä tässä vain yritän vähän valottaa sitä, miten mahdotonta se tuntuu olevan käsitellä niin että samankaltaiset teot ja samankaltaiset tilanteet olisivat kummallekin sukupuolelle samanlainen tuomion tai hyväksynnän paikka. Ja kun ihmisistä, ja etenkin suomalaisista ihmisistä on kyse, niin silloin kummatkin osapuolet pitäisi tuomita samoin kriteerein, kun suomalainen ei ole (ainakaan netissä) kaikkein hyväksyvimmästä päästä.

        "Sano mitä sanot, mutta jos suuttuu suojaseksistä, niin se ei ole normaalia. Enkä tunne KETÄÄN jolla olisi lapset kolmen eri isän kanssa, enkä kuitenkaan ole mikään elämääni tynnyrissä elänyt hikikomori, vaan ihan normaali päälle kolmikymppinen mies, joka ei myöskään osu tämän palstan ATM-määritelmään."

        - Kritisoinkin lähinnä sitä että ei ole uskottavaa että nainen olisi kieltäytynyt suoja seksistä, kun kerran on jo 3 mukulaa. Eli siis ei ole uskottava tarina. Täytyyhän hyvässä tarinassakin olla jotenkin looginen juoni. kyllä 3 kerran jölkeen tyhminkin ottaa opiksi ja pitää huolen ettei tauteja/ ei toivottuja lapsia tule.

        "Yritin tässä vain tuoda esille sitä puolta, miten miehet kategorisoidaan kovinkin helposti ja säälimättömästi luusereiksi ja epäkelvoiksi ihan pienistäkin asioista,"

        - Mä en taas ole nähnyt mitään muutä näissä palstan keskusteluissa kuin naisten arvostelua: ei anneta tarpeeksi, annetaan liian helposti, ollaan koppavia ja valikoidaan, ei yhtään katota kenen kanssa hässitään, valkataan miehestä elättäjä. eletään yhteiskunnan rahoilla, ollaan tyhmiä ja helppoja, ollaan liian vailkeita ja vaativia, ei anneta miesten puhua tunteista, vaaditaan miehestä liikaa, ei vaadita "hyvää miestä" .

        Ja se fakta että ne miehet on kaikilla lähtökohtaisesti olleet alussa hyviä, on kuulemma urbaanilegenda, naiset on tarkoituksella ottaneet juopon ja hakkaajan ja jos ne vaan antais sitä jalkojen väliä, niin kaikki miehet olis niitä upeita sankareita, joita me naiset vaan pilataan, koska ei olla ikuisesti lapsettomia ja laihoja.

        Tähän tuli nyt sellainen kooste näistä palstan keskusteluista naisen näkökulmasta. Tietenkin mies näkee asian toisin, mutta olen silti sitä mieltä että naisen tekemänä monet asiat ovat paljon tuomitumpia, kuin miehen.


      • uuuuuuujjk
        .................... kirjoitti:

        "Sano mitä sanot, mutta jos suuttuu suojaseksistä, niin se ei ole normaalia. Enkä tunne KETÄÄN jolla olisi lapset kolmen eri isän kanssa, enkä kuitenkaan ole mikään elämääni tynnyrissä elänyt hikikomori, vaan ihan normaali päälle kolmikymppinen mies, joka ei myöskään osu tämän palstan ATM-määritelmään."

        - Kritisoinkin lähinnä sitä että ei ole uskottavaa että nainen olisi kieltäytynyt suoja seksistä, kun kerran on jo 3 mukulaa. Eli siis ei ole uskottava tarina. Täytyyhän hyvässä tarinassakin olla jotenkin looginen juoni. kyllä 3 kerran jölkeen tyhminkin ottaa opiksi ja pitää huolen ettei tauteja/ ei toivottuja lapsia tule.

        "Yritin tässä vain tuoda esille sitä puolta, miten miehet kategorisoidaan kovinkin helposti ja säälimättömästi luusereiksi ja epäkelvoiksi ihan pienistäkin asioista,"

        - Mä en taas ole nähnyt mitään muutä näissä palstan keskusteluissa kuin naisten arvostelua: ei anneta tarpeeksi, annetaan liian helposti, ollaan koppavia ja valikoidaan, ei yhtään katota kenen kanssa hässitään, valkataan miehestä elättäjä. eletään yhteiskunnan rahoilla, ollaan tyhmiä ja helppoja, ollaan liian vailkeita ja vaativia, ei anneta miesten puhua tunteista, vaaditaan miehestä liikaa, ei vaadita "hyvää miestä" .

        Ja se fakta että ne miehet on kaikilla lähtökohtaisesti olleet alussa hyviä, on kuulemma urbaanilegenda, naiset on tarkoituksella ottaneet juopon ja hakkaajan ja jos ne vaan antais sitä jalkojen väliä, niin kaikki miehet olis niitä upeita sankareita, joita me naiset vaan pilataan, koska ei olla ikuisesti lapsettomia ja laihoja.

        Tähän tuli nyt sellainen kooste näistä palstan keskusteluista naisen näkökulmasta. Tietenkin mies näkee asian toisin, mutta olen silti sitä mieltä että naisen tekemänä monet asiat ovat paljon tuomitumpia, kuin miehen.

        Ahaa, nyt ymmärrän, ajattelet siis palstan kautta. No tällä palstalla miehet ovatkin tavallisesti törkeitä naisia kohtaan. Sitä en kiellä, täällä on aika katkeria ja naisvihaisia kirjoituksia ja jos tämän palstan kautta ajattelee, niin tottahan se on, että miehet täällä arvostelevat ja ivaavat naisia ja halventavat heitä kaikin mahdollisin keinoin. Tämä on aivan totta.

        Minä en ole myöskään sitä mieltä, että naiset ovat jotenkin tietoisesti valinneet ihmisen, joka sitten on juoppo tai hakkaaja, eli uskon kyllä että ihan tavallisen oloinen miekkonen voi paljastua suhteessa melkoiseksi jästipääksi ja jopa väkivaltaiseksi hulluksi.

        Oma mielipiteeni on, että ei omia ominaisuuksia kannata hirveästi hehkuttaa mihinkään suuntaan, vaan päätellä sitten tavatessa että minkälainen toinen on. En ole oikein koskaan uskonut siihen, että aluksi pitäisi tutustua toiseen kirjoittamalla, koska vaikken olekaan nettitreffeillä koskaan käynyt, niin olen kuitenkin tavannut ihmisiä, jotka tiedän lähinnä esimerkiksi facebookin kauutta (tuttujen tuttuja), jotka ovat sitten olleet luonnossa ihan päinvastaisia kuin mitä kirjoituksesa oat antaneet ymmärtää.

        Tarinan uskottavuutta minäkin pidän vähän surkeana, mutta koska tässä ei ole oikeastan järkeä puhua siitä mitä oikeasti on tapahtunut, vai onko mitään oikeasti tapahtunut, ja koska on kuitenkin pieni mahdollisuus siihen, että tarina on tottakin, niin puhun mieluummin niin, että se olisi totta. Muutakaan järkevää vaihtoehtoa ei tässä ole, paitsi tietysti se, että ei puhu asiasta ollenkaan. Enkä nyt malttanut kuitenkaan olla kommentoimatta.


      • utelias uuno
        .................... kirjoitti:

        "Sano mitä sanot, mutta jos suuttuu suojaseksistä, niin se ei ole normaalia. Enkä tunne KETÄÄN jolla olisi lapset kolmen eri isän kanssa, enkä kuitenkaan ole mikään elämääni tynnyrissä elänyt hikikomori, vaan ihan normaali päälle kolmikymppinen mies, joka ei myöskään osu tämän palstan ATM-määritelmään."

        - Kritisoinkin lähinnä sitä että ei ole uskottavaa että nainen olisi kieltäytynyt suoja seksistä, kun kerran on jo 3 mukulaa. Eli siis ei ole uskottava tarina. Täytyyhän hyvässä tarinassakin olla jotenkin looginen juoni. kyllä 3 kerran jölkeen tyhminkin ottaa opiksi ja pitää huolen ettei tauteja/ ei toivottuja lapsia tule.

        "Yritin tässä vain tuoda esille sitä puolta, miten miehet kategorisoidaan kovinkin helposti ja säälimättömästi luusereiksi ja epäkelvoiksi ihan pienistäkin asioista,"

        - Mä en taas ole nähnyt mitään muutä näissä palstan keskusteluissa kuin naisten arvostelua: ei anneta tarpeeksi, annetaan liian helposti, ollaan koppavia ja valikoidaan, ei yhtään katota kenen kanssa hässitään, valkataan miehestä elättäjä. eletään yhteiskunnan rahoilla, ollaan tyhmiä ja helppoja, ollaan liian vailkeita ja vaativia, ei anneta miesten puhua tunteista, vaaditaan miehestä liikaa, ei vaadita "hyvää miestä" .

        Ja se fakta että ne miehet on kaikilla lähtökohtaisesti olleet alussa hyviä, on kuulemma urbaanilegenda, naiset on tarkoituksella ottaneet juopon ja hakkaajan ja jos ne vaan antais sitä jalkojen väliä, niin kaikki miehet olis niitä upeita sankareita, joita me naiset vaan pilataan, koska ei olla ikuisesti lapsettomia ja laihoja.

        Tähän tuli nyt sellainen kooste näistä palstan keskusteluista naisen näkökulmasta. Tietenkin mies näkee asian toisin, mutta olen silti sitä mieltä että naisen tekemänä monet asiat ovat paljon tuomitumpia, kuin miehen.

        Kyllä naisen tekemänä monet asiat ovat paljon tuomitumpia kuin miehen.

        Mies voi esim ehdottaa 3 lapsen yh-äidille seksiä rappukäytävässä ihan tosta noin vain. Millaisena miehenä te pitäisitte sellaista miestä? Onko epätoivoinen vai seksihullu? Millaisena naisena se ehdotteleva mies silloin naista pitää?

        Tai vaikka puistossa 3:n vilkas liikenteisen tien välissä?

        Onko tuo yleinen trendi vai mikä vikana kun seksihulluja joidenkin kimpussa näin olen kuullut (varmalta taholta : ) )?


      • 14+3
        .................... kirjoitti:

        Jos naisella on 3 lasta, on todennäköisempää että ei todellakaan harrasta suojamatonta seksiä. Tämän jokainen nainen ymmärtää. Ehkä miehen on vaikea ymmärtää ettei se kondomi aiheuta naisen tuntemuksiin niin suurta eroa, että siitä olisi mitään järkeä kieltäytyä (kun sellainen kuitenkin löytyi).

        Ihmeellistä tarinassa on se että vaikka mies sai pussit tyhjäksi, piti naisesta vielä lopuksi tehdä jollain verukkeella se roisto, hulttio ja epäkelpo äiti.

        Ja sekö, että olisi kolmesti naimisissa ollut on jotenkin tuomittavaa? Nykyisin niin että harva kolmekymppinen on siinä onsimmäisessä suhteessaan, ja jos niitä lapsia tulee onko se niin kauheaa että nainen pitää niistä lapsista huolen ettäsiitä voi kommentoida olevan huonollatavalla poikkeavaa käytöstä?

        Eikös miehillä enää olekaan mitään osuutta näihin lapsenteko asioihin? Mua enemmänkin ihmetyttää tää asenne että on ihan ok, tehdä niitä mukuloita vaikka kymmenen ja sitten vaan häippästä ja jättää kaikki muijan piikkiin. Jolla sitten ei sais enää olla seksielämääkään- edes kerran kuussa.

        Uskokaapa huviksenne ettei KUKAAN tee lapsia tienaamis tarkoituksessa. Lapset ei myöskää helpota elämää, vaan päinvastoin. Vain ihminen joka ei ole koskaan ollut lapsesta vastuussa voi ajatella tuolla tavoin että joku haalii ventovieraan spermaa saadakseen mukuloita ja saisi sitten sitä" helppoa rahaa".Ootteko ihan tosissanne??? Menkääs vuodeksi hoitamaan jotain mukulaa ja kokeilkaapa kuinka kivaa ja helppoa se on.

        Joo. Miehet ei tunne naisia eikä naisenelämää. Ei odotusajan ihanuutta, ei synnytystä, synnytyskipujen ihanuutta, äidin huolta,....joka viimein loppuu haudassa.
        Helpompi tapa tienata, on olla maksullinen nainen. Pari kertaa vuodessa kun on sopiva kohde. ( tällä en kehoita siihen, olen vaan varmalta taholta kuullut....). Ei siihen lapsia tarvitse sotkea. Lapsista on 100x enemmän kuluja kuin tuloja. Yleensä lapset halutaan tehdä rakastamansa miehen kanssa. Ellei ota huomioon humapäissään sekoilua.

        Kun on 3 lasta, ON tasan tarkka ehkäisystä. Jos ei ole ,ON joko umpihumalassa tai sitten toivottoman mennyttä naista eli rakastunut. Koska raskaus ja päätös siitä jää aina viime kädessä naisen vastuulle, niin nainen 3 lapsen jälkeen tietää jo jotain.


      • lento_pro

        Ystävälläni muuten on lapsia kolmelle eri puolisolle; turvaseksistä hän tosin tuskin suuttuu...

        Ensimmäinen lapsi oli käytännössä vahinko. Ero oli väistämätön, koska toinen osapuoli oli väkivaltainen, eikä ottanut osaa pennusta huolehtimiseen, eikä myöhemminkään ollut läsnä lapsen elämässä, vaikka ystäväni koetti velvollisuudentunnosta lasta kohtaan pitää välejä pystyssä.

        Toinen lapsi tehtiin toisen puolison aloitteesta täydessä yhteisymmärryksessä, mutta yhdistelmä kaverit ja kalja (ei varsinainen alkoholisti, mutta saattoi kadota viikoksi reissuilleen) osoittautui vetoavammaksi kuin hoitaa vanhemman vakanssia. Niinpä ystäväni jäi jälleen yksinhuoltajaksi.

        Kolmas juniori on tuore tapaus ja tehty samaten nykyisen puolison kanssa yhteisymmärryksessä - en tiedä kumman aloitteesta. Toivon, että tämä puoliso olisi ja pysyisi suhteessa ja vanhempana. Ystäväni on hieno ihminen ja ansaitsisi elää onnellisessa parisuhteessa.


    • Mä en oikein ymmärrä

      tätä paljaalla panemisen kauhistelua. EI no kumit oikein nykyaikaan kuulu. Kyllä nykyään vedetään paljaalla. Pitään vaan katsoa kenen kanssa panee. Se tietysti on huono juttu jos ei syö pillereitä. Voi helposti alkaa kasvaa. Varmat päivät ei ole mikään ehkäisykeino.

      • gkhgfhj

        Täh? Nyt oli kyllä aika uskomaton kommentti.


      • Mä käyn

        usein testeissä ja ikinä ei ole mitään tautejs ollut , mutta valitsenkin tosi tarkkaan, ketä uskaltaa panna.


      • samaa mieltä

        Oon varmaan 2 kertaa elämässäni käyttäny kumia :) Terveiden naisten kanssa vain harrastellut toki. Kumin kanssa pano on kuin vanhaa Alkon kassia panis minkä on jostai ojasta kaivanu.


      • hhjgjhfhjh
        samaa mieltä kirjoitti:

        Oon varmaan 2 kertaa elämässäni käyttäny kumia :) Terveiden naisten kanssa vain harrastellut toki. Kumin kanssa pano on kuin vanhaa Alkon kassia panis minkä on jostai ojasta kaivanu.

        Sunkaltaisten takia meidän muiden kannattaakin suuremmalla syyllä suojautua.


      • dgdsfsdfhsdfsdfg

        Ei se hiv näy päälle päin.


      • Oletko käynyt
        samaa mieltä kirjoitti:

        Oon varmaan 2 kertaa elämässäni käyttäny kumia :) Terveiden naisten kanssa vain harrastellut toki. Kumin kanssa pano on kuin vanhaa Alkon kassia panis minkä on jostai ojasta kaivanu.

        testeissä. Sulla voi olla HIV


      • Toivottavasti ...
        samaa mieltä kirjoitti:

        Oon varmaan 2 kertaa elämässäni käyttäny kumia :) Terveiden naisten kanssa vain harrastellut toki. Kumin kanssa pano on kuin vanhaa Alkon kassia panis minkä on jostai ojasta kaivanu.

        ...hoitamaton klamydia on vienyt sinulta lapsionnen. Ei tyhmyys lisäänny....


      • uzbekistan
        samaa mieltä kirjoitti:

        Oon varmaan 2 kertaa elämässäni käyttäny kumia :) Terveiden naisten kanssa vain harrastellut toki. Kumin kanssa pano on kuin vanhaa Alkon kassia panis minkä on jostai ojasta kaivanu.

        "Terveiden naisten kanssa vain harrastellut toki."

        Varmaan itse kertoivat olevansa terveitä?


      • Aika monella
        uzbekistan kirjoitti:

        "Terveiden naisten kanssa vain harrastellut toki."

        Varmaan itse kertoivat olevansa terveitä?

        "terveellä" naisella on kondylooma


    • yffkv

      kyllä ulkonäkö, terveys ja hyvä kunto on sellaisia universaaleja piirteitä ihmisissä et ne ois haluttavia, mutta mitä tulee sit luonteeseen ja olemukseen noin muuten niin kai noi nyt on sellaisia makuasioita, mistä toiset tykkää ja toiset ei.

      Jos miettii valtavirtaa, niin tottakai ne saa musta enemmän seuraa kun niillä on samanlaisia hengenheimolaisia, joiden kanssa jakaa arvojaan ja ihanteitaan, jotka on niistä tärkeitä.

      Että jos on erilainen nuori tai nörtti, niin toki seuran löytäminen on vaikeampaa, koska marginaalikin löytää sellainen omasta mielestä hyvännäköinen, kiva persoona, joka tykkää sun omalaatuisuudesta ja jonka kaa tulis toimeen on paljon pienempi

      Toisaalta jos mediassa näkyy voimakkaimmin valtavirran mielipiteet, niin se voi tehdä epäitsevarmaksi ja silloin ihmisiin jotka olisivat voinneet olla susta kiinnostuneita ei tule uskallettua tehdä kontaktia.

      • xcfhj

        miettii että kyllähän teijjän vanhemmatkin on jostain toisensa löytäneet


    • Miksi et lähtenyt

      heti kun paljastui että nainen on jakari

      • 4+5

        ei voinut kun muna ohjasi jäämään.


      • Puhdasta pittää olla

        Lähtee baarista panemaan jotain naista ja sitten lähteekin pois kun paljastuu että nainen on "jakari". Just.


      • Pikemminkin miehen
        4+5 kirjoitti:

        ei voinut kun muna ohjasi jäämään.

        kunnia kuin muna. Tilannehan oli ap lle nolo


      • Naisille ja miehille
        Puhdasta pittää olla kirjoitti:

        Lähtee baarista panemaan jotain naista ja sitten lähteekin pois kun paljastuu että nainen on "jakari". Just.

        on eri standardit. Paneminen ympäriinä lisää miehen arvostusta, naisen arvostusta se laskee


    • keskisuomessa

      Tiedän yhden naisen jolla on viisi lasta ja kaikki eri miehille tehtyjä.

      • Tuollaisissa tapauksissa

        pakkosterilisaatio olisi paikallaan


      • Yhtä syyllinen
        Tuollaisissa tapauksissa kirjoitti:

        pakkosterilisaatio olisi paikallaan

        niihin lapsiin on se mies joka panee paljaalla. Turha on pelkästään naista syyllistää


      • tietoo löytyy

        On niitä muuallakin.

        Lisäksi tunnen yhden, jolla 6 lasta kolmelle eri miehelle. Ensimmäisen kanssa ehti oleen hetken naimisissakin.


      • Älä valehtele
        tietoo löytyy kirjoitti:

        On niitä muuallakin.

        Lisäksi tunnen yhden, jolla 6 lasta kolmelle eri miehelle. Ensimmäisen kanssa ehti oleen hetken naimisissakin.

        yrität vain panetella sinkkuäitejä valheillasi. Sinkkuäitien vihaaminen on yksi naisvihan karkeista muodoista.


      • Ovat kyllä
        Älä valehtele kirjoitti:

        yrität vain panetella sinkkuäitejä valheillasi. Sinkkuäitien vihaaminen on yksi naisvihan karkeista muodoista.

        ihan itse asiansa sössineet paskoja miehiä valitsemalla


    • mk

      kunnon mies nai aina paljaalla jos nainen haluaa että silleen ja taidat olla saamaton mies kun kumia käytätä että silleen. Nuorempana tuli käytettyä irtosuhteita ja en mitään tautia koskaan saanut että silleen ja vanhemmilta naisilta sai kunnon sekisö ja muutamalta yksinhuopltajaltakin että silleen.

    • homorunkkutimosoini

      homo tussu muna pimppi pylly lesbo pillu kives penis pippeli perse tissi

    • Auts. Pakko viilaista: ehkäisymenetelmänä "varmat päivät" on täysi myytti, minkä kyseinen neidin luulisi varmaan kantapään kautta jo kolmesti oppinutkin. :D Jos kuka tahansa mies kelpaa tälle neidille, kannattaa sunkin todella olla huolissasi niistä taudeista. Jos iskee arpa ikävämmän kohdalle, sen todennäköisesti tulevaisuudessa tartuttaa lastensa äidille, josta se synnytyksessä tarttuu lapsiin jne. Yäk. Esim. kondylooma, genitaaliherpes, hepatiitit. Ihminen saattaa kantaa näitä viruksia oireilematta itse. Yäääk.

      On H**vetin hienoa että joku pystyy vielä siinä tilanteessa käyttämään kumia. Todellakin nostan hattua! Tollasesta käyttäytymisestä huomaa ettet sä ole normi-kuspää jätkä, vaan jotain tutustumisen arvoista. Kannattaa tehdä alotteita, se käy helpommaksi mitä enemmän harjottelee. Pakkeja tulee kaikille, onnistumisia tulee suhteessa enemmän mitä tutustuu uusiin ihmisiin ja jaksaa olla avoin. :)

      • Ujolle ihmiselle

        sanoitaan usein, että siitä vaan aloitteita tekemään. Voi kun se olisikin noin helppoa. Itsekin ujona ymmärrän hyvin ap:n tilannetta. Ei pysty itse tekemään aloitteita ja on täysin naisten aloitteide varassa. Niitä tulee vähän ja eivätke ne tule yleensä sellaisilta naisilta, joista itse olisi kiinnostunut. Itse olen monesti päättänyt, että nyt ryhdyn tekemään aloitteita, mutta en vaan pysty. En uskalla lähestyä naista, ja jos jostain syystä olen naisen lähellä en saa suutani auki, ellei nainen aloita puhumista.


      • nainen-suomi sanakir

        "normikusipää jätkä" = mies, jonka kanssa nainen haluaa harrastaa seksiä.


      • ATM=Paskakasa
        nainen-suomi sanakir kirjoitti:

        "normikusipää jätkä" = mies, jonka kanssa nainen haluaa harrastaa seksiä.

        Ja jottei totuus unohtuisi

        ATM vajukki = mies jonka kanssa nainen ei halua harrastaa seksiä. Ei elävänä eikä kuoleena.


      • Ujolle ihmiselle kirjoitti:

        sanoitaan usein, että siitä vaan aloitteita tekemään. Voi kun se olisikin noin helppoa. Itsekin ujona ymmärrän hyvin ap:n tilannetta. Ei pysty itse tekemään aloitteita ja on täysin naisten aloitteide varassa. Niitä tulee vähän ja eivätke ne tule yleensä sellaisilta naisilta, joista itse olisi kiinnostunut. Itse olen monesti päättänyt, että nyt ryhdyn tekemään aloitteita, mutta en vaan pysty. En uskalla lähestyä naista, ja jos jostain syystä olen naisen lähellä en saa suutani auki, ellei nainen aloita puhumista.

        Ujoutta vastaan toimii alkomahooli, mä kyllä myönnän et miehillä on vaikeempaa. Yritin pari viikkoa sitten parittaa mun hyvännäköstä mies-puolista kaveria ja ei vaan napannu, tosin nainen siipimiehenä ei oikein tunnu muutenkaan toimivan. :D My bad.

        Jos sosiaaliset pelot hallitsee elämää liikaa voi aina mennä lääkärille pyytämään rauhottavaa siihen, sen avulla pystyy hallita omat ajatuksensa ja päästä pikkuhiljaa yli naiselle puhumisen esteestä ja sit jättää napit pois. Sitä ei tarvitse hävetä. Se prosessi vaatii itteltä psyykkausta siihen. Paljon. Se ei ole helppoa. Tunnen useammankin tyypin jolla on ollut sama ongelma ja ne on tehnyt tuon tempun ja tolla, joka oli kylässä just, on nyt tyttöystäväkin nykyään, se elämänlaatu on parantunut PALJON. Ei tollasen ongelman kanssa kannata himaan jäädä, sille voi tehdä jotain.


    • lento_pro

      Ensin alkuun: ATM on myytti. Ihmiset pitävät viehättävinä ja kaipaavat eri asioita muilta ihmisiltä. Kannattaa kysellä vaikka naispuolisilta ystäviltään, että mikä puolisossa on tärkeää, niin huomaa, että näin se ihan oikeasti on.

      Aloittajalle seuraavaa: olet fiksu tyyppi. Liian fiksu metsästämään yhtä yötä kaipaavia naisia baareista. Sinun pitäisi löytää harrastus, joka yhdistää sinulle mieluisimmat asiat ja yhteisöllisyyden siten, että mukana on myös naisia. Kun teet jotain, mikä on itselle tärkeää ja mieluista samanmielisessä seurassa, unohdat yrittää liikaa ja jännittää.

      Jos lähdet Kenen Tahansa matkaan, todennäköisesti myös sinä olet hänelle Kuka Tahansa. Muuta ei oikeastaan voi edes olettaa. Meillä kotona aikanaan sanottiin, että "Parempi yksin ko huanon kaverin kans." Tällä viitattiin tietenkin parisuhteeseen, mutta mielestäni ihmisen on ihan hyvä miettiä, sopivatko yhden yön suhteet itselle, vai onko parempi vain etsiä halaamisherkkä kaveripiiri tarjoamaan edes jotain läheisyyttä ja hoitaa akuutit tarpeet sooloseksillä - siihen asti kun toivottavasti ystäväpiiristä tai jostain muualta tulee vastaan ihminen, josta pitää ja joka pitää itsestä riittävästi myös siihen seksiin...

      (ps. vielä selvennykseksi että minulla ei itsellä ole mitään yhden yön juttuja vastaan; ne eivät vain sovi kaikille.)

      • !!!!

        Valehtelet. Se ei todellakaan ole mikään myytti, että jotkut miehet eivät naisille kelpaa eivätkä saa ikinä edes keskinkertaista naista, kun taas osa miehistä saa pillua todella paljon nuorilta, kauniilta naisilta. Se on tosiasia, jonka näkee jokainen vähänkään rehellinen ihminen. Voisit mennä noita tekopyhiä paskajuttujasi suoltamaan johonkin muualle.


      • !!!! kirjoitti:

        Valehtelet. Se ei todellakaan ole mikään myytti, että jotkut miehet eivät naisille kelpaa eivätkä saa ikinä edes keskinkertaista naista, kun taas osa miehistä saa pillua todella paljon nuorilta, kauniilta naisilta. Se on tosiasia, jonka näkee jokainen vähänkään rehellinen ihminen. Voisit mennä noita tekopyhiä paskajuttujasi suoltamaan johonkin muualle.

        Nope, lento_pro puhuu totta ja asiaa, kappas kun täällä joku ymmärtää. Olen täysin samaa mieltä ja yhdyn kaikkeen. :)


    • lento_pro

      Hyvä !!!, pahoittelen, mutta en valehtele. Valehteleminen vaatisi tahallista totuuden vääristelyä, mitä en missään nimessä harjoita keskustelussa, koska nähdäkseni keskustelemisen tarkoituksena on verrata näkemyksiä ja kartuttaa yhteistä älyllistä pääomaa. Erehdyksiä toki jokaiselle voi sattua, mutta esittämäsi perusteet eivät riitä vielä kumoamaan omaa kokemustani tästä aiheesta. Kiitoksia kuitenkin, että jaksoit kommentoida.

      ATM on myytti, virheellinen yleistys, piste, johon ajattelu on helppo pysäyttää (mikä muuten on myös myytin määritelmä). Joillekin saattaa olla helpompi ajatella, että se, että ei naista löydy johtuu jostakin ATM:n kaltaisesta abstraktiosta, eikä siitä, että jokin oma, yksittäinen piirre on vähemmän arvostettu yhteiskunnassa. ATM:n luoma helppoudentunne on kuitenkin ansa, joka johtaa kyynisyyteen ja näkemieni todisteiden valossa myös monesti jostain syystä miehen omaa tilannetta entisestään hankaloittavaan misogynismiin; se, että jokin piirre tai piirteen puute on yleisesti vähäisellä arvostuksella, ei kuitenkaan tarkoita, etteikö kukaan sitä arvostaisi, tai etteikö se voisi olla monillekin niin yhdentekevä, että se on jollakin hyvällä piirteellä tai huonon piirteen puutteella kumottavissa. Näin on, koska ihmiset arvostavat ja arvottavat asioita eri tavalla. Suosittelen myös viimeistä kommentoijaa keskustelemaan aiheesta naispuolisten ystäviensä, tai vaikkapa äitinsä tai sisariensa, kanssa perspektiivin saamiseksi aiheeseen.


      Eräs ystäväni sanoi minulle kerran, että "Kun on hyväntahtoinen, sillä saa paljon anteeksi." Viimeisen vuosikymmenen aikana olen kerran toisensa jälkeen huomannut, kuinka paikkansapitävä tämä lausahdus on. Hyväntahtoisuus, se että lähestyy toista avoimesti ja yrittäen tajuta, mitä toinen tarkoittaa, antaa yleensä paremmat eväät keskusteluun kuin esimerkiksi syyttely.

      • rp:n kloriittifarkut

        Ei minulla ainakaan ole naispuolisia ystäviä, enkä kykene äidin kanssa keskustelemaan tuollaisesta aiheesta. Ujo, hiljainen ja ruma on jo sellainen kombinaatio, että seuran saaminen on käytännössä mahdotonta. Ja miten sitä apuakaan voisi saada, jos v*ttu jo pelkkä puhelimella soittaminen tuntuu toivottoman hankalalta, saati sitten että Kela myöntäisi terapiaa tai että ylipäänsä olisi varaa siihen.


      • Mä todella pidän susta. :)


      • rp:n kloriittifarkut kirjoitti:

        Ei minulla ainakaan ole naispuolisia ystäviä, enkä kykene äidin kanssa keskustelemaan tuollaisesta aiheesta. Ujo, hiljainen ja ruma on jo sellainen kombinaatio, että seuran saaminen on käytännössä mahdotonta. Ja miten sitä apuakaan voisi saada, jos v*ttu jo pelkkä puhelimella soittaminen tuntuu toivottoman hankalalta, saati sitten että Kela myöntäisi terapiaa tai että ylipäänsä olisi varaa siihen.

        Okei, joten järkevänä ihmisenä sä olet huomannut että sulla on ongelma. Ennen Kelan myöntämiä terapioita sun muita juttuja joihin sulla ei ole maksukykyä, kannattaa mennä lääkäriin ja pyytää ihan vaan jotain rauhottavia, että noi sosiaaliset jutut olis helpompia, siellä ne terveysalan ammattilaiset on, tällaisia ongemia varten, niillä on keinot hankkitua niistä eroon. :) Eikä se ole mitenkään noloa. Saattaa tuntua et se ei oo niin iso juttu et kyl sä pystyt sen kans viel elää, mut jos kelaa et voi elää sosiaalisemmin, hankkia uusia kavereita, seurustelusuhteen ehkä tulevaisuudessa perheen.. Siitä se ongelman ratkaisu lähtee. :)


      • 2634636
        NeitiPeppe kirjoitti:

        Okei, joten järkevänä ihmisenä sä olet huomannut että sulla on ongelma. Ennen Kelan myöntämiä terapioita sun muita juttuja joihin sulla ei ole maksukykyä, kannattaa mennä lääkäriin ja pyytää ihan vaan jotain rauhottavia, että noi sosiaaliset jutut olis helpompia, siellä ne terveysalan ammattilaiset on, tällaisia ongemia varten, niillä on keinot hankkitua niistä eroon. :) Eikä se ole mitenkään noloa. Saattaa tuntua et se ei oo niin iso juttu et kyl sä pystyt sen kans viel elää, mut jos kelaa et voi elää sosiaalisemmin, hankkia uusia kavereita, seurustelusuhteen ehkä tulevaisuudessa perheen.. Siitä se ongelman ratkaisu lähtee. :)

        Miten mennään lääkäriin? Kävelemällä päivystykseen? Olen ymmärtänyt, että sieltä lähinnä käännytetään pois, jos ei ole täysin itsetuhoinen. Lääkkeillä ei kyllä kiinnostaisi saada päätä sekaisin. Eihän se ole noloa, mutta koska viimeiset parikymmentä vuotta on mennyt samoilla rutiineilla, niin avun hakeminen tuntuu liian hankalalta, vaikka tuntuukin erittäin pahalta.


      • Itsekin ujo
        2634636 kirjoitti:

        Miten mennään lääkäriin? Kävelemällä päivystykseen? Olen ymmärtänyt, että sieltä lähinnä käännytetään pois, jos ei ole täysin itsetuhoinen. Lääkkeillä ei kyllä kiinnostaisi saada päätä sekaisin. Eihän se ole noloa, mutta koska viimeiset parikymmentä vuotta on mennyt samoilla rutiineilla, niin avun hakeminen tuntuu liian hankalalta, vaikka tuntuukin erittäin pahalta.

        Varmasti tuntuu hankalalta, mutta asiat eivät mihinkään muutu, jos ei itse muuta jotain. Älä ainakaan kuvittele, että odottamalla asiat yhtäkkiä muuttuvat, tai joku yhtäkkiä tulee ja muuttaa puolestasi kaiken.

        Onhan se ahdostavaa ja ikävää, mutta aikuinen ihminen on silti itse vastuussa elämästään. Ei voi olettaa, että joku muu yhtäkkiä muuttaisi asioita, jos ei itse pistä asioita muuttumaan.

        Lääkäriin mennään varmaamalla aika lääkärille esim. terveyskeskuksesta. Jos elämä ei tunnu mielekkäältä eikä ole vuosikausien saatossa mihinkään muuttunut, niin eikö kannattaisi edes kokeilla olisiko jostain apua? Tuskinpa ne asiat siitä kokeilemisesta huolimatta pahemmaksi menevät?


      • shsdhfh
        Itsekin ujo kirjoitti:

        Varmasti tuntuu hankalalta, mutta asiat eivät mihinkään muutu, jos ei itse muuta jotain. Älä ainakaan kuvittele, että odottamalla asiat yhtäkkiä muuttuvat, tai joku yhtäkkiä tulee ja muuttaa puolestasi kaiken.

        Onhan se ahdostavaa ja ikävää, mutta aikuinen ihminen on silti itse vastuussa elämästään. Ei voi olettaa, että joku muu yhtäkkiä muuttaisi asioita, jos ei itse pistä asioita muuttumaan.

        Lääkäriin mennään varmaamalla aika lääkärille esim. terveyskeskuksesta. Jos elämä ei tunnu mielekkäältä eikä ole vuosikausien saatossa mihinkään muuttunut, niin eikö kannattaisi edes kokeilla olisiko jostain apua? Tuskinpa ne asiat siitä kokeilemisesta huolimatta pahemmaksi menevät?

        Olet varmaankin nainen, joten en oikein pysty ottamaan vinkkejäsi täysin todesta. Tuosta kokeilemisesta sen verran, että kyllä ne asiat monesti (tai omalla kohdallani aina) menevät huonompaan suuntaan siitä yrittämisestä. En todellakaan kuvittele, että pelkästään odottamalla tapahtuisi mitään, se nyt on tullut selväksi omien kokemusten ja yhteiskunnan seuraamisen kautta. Pitää toivoa, että vanhemmat olisivat joskus virastoaikaan poissa kotoa, jotta pystyisin soittamaan mielenterveystoimistoon.


    • Juhgg

      Siis mikä nainen etsii miestä baarista mukaansa ja kotona odottaa 3 lasta eri miehille, heh. En olisi lähtenyt matkaan.

      • gtjk

        vaan olisit mennyt vessaan tumpulle. Näin se luuserimies asian hoitaa.


      • Eihän ap. tiennyt

        noista lapsista ennen kuin nainen niistä kotonaan kertoi. No, ei ihme ettei kertonut aikaisemmin. Ei kukaan olisi lähtenyt matkaan,


      • Olishan sitä
        Eihän ap. tiennyt kirjoitti:

        noista lapsista ennen kuin nainen niistä kotonaan kertoi. No, ei ihme ettei kertonut aikaisemmin. Ei kukaan olisi lähtenyt matkaan,

        voinut kysyä. Itse ainakin kysyisin lapsista, sillä en halua harrastaa seksiä synnyttäneen naisen kanssa.


    • lento_pro

      En ymmärrä, mitä lapset haittaavat, jos yhden illan jutusta kerran on kyse. Kortongin käyttö tosin saa toki tilanteessa hieman lisäarvoa.

      • Kolme mukula

        synnyttäneellä on taatusti löysä pillu


      • Ja millähän
        Kolme mukula kirjoitti:

        synnyttäneellä on taatusti löysä pillu

        asiantuntemuksella herra atm tällaisen lausunnon antaa? Teikäläisillähän ei ole mitään kokemusta siitä kireydestä tai löysyydestä.


    • 34567890+

      ahaa

    • nainen245644

      " Ihanaa olisi joskus ihan oikeasti seurustella naisen kanssa aluksi vaikka ihan ilman seksiä tutustua hitaasti aluksi henkisellä ja sitten myöhemmin fyysiellä tasolla. "

      Juuri näin ihmisiin tutustutaan, en ymmärrä miten naurettavan helposti lähdit tollaisen naisen matkaan, eikö sinulla ole yhtään moraalia?

    • Haaska mikä haaska.

      "Hän ei ollutkaan ihastunut minuun, vaan halusi vaan miestä - oikeastaan ihan ketä vaan ja minä ilmeisesti näytin siltä että olen saatavissa ilman sen kummempaa pelaamista."

      Eli juuri samassa tilanteessa kuin sinä. Ottaa sen, minkä helpolla saa.

    • bn,b

      Kuinka moni nainen muka vaatimalla vaatii seksiä ilman kumia??!

      Naisellehan kumin käyttö ei tuota mitään ongelmia, vaan miehillä siitä tunto heikkenee... että ei ihan uskottavalta kuulosta.

    • putkimies

      itselleni kävi juurikin näin että nainen ehdotti baarissa että annan hänelle seksiä mietin hetken ja vastasin että haluan tutustua paremmin ok hän vastasi ok lähdetään juurikin hänen asunollaan tajusin tehneeni emä mokan ja yritin paikata tilannetta parhaani mukaan kännistä naimista joka oikeastaan kuvotti minua enkä tosiaan voinut laueta en millään enkä tule asiaa enään toistamaan en tuomitse tyttöäkään mutta aamulla aika vaikea mieli ja paskasta seksistä jää paska maku suuhun mitä tästä opimme me emmä koskaan tutustunut ja hyvä niin hänelläkin useampia lapsi... miehen näkökulmaa ajatellen tai ainakin minun en vain pystynyt siihen lapset,niitten äiti setä ilmaa pattereita ....pikkuisen aikaa vittu koko juttu pelkkä kyrpä mutta ok ei enään koskaan... tosi sairasta kuvioo.... naisella on oikeus pyytää seksiä mutta naiset arvostakaa itseänne

    • äly hoi älä jätä

      siis tajuatko, että ko. nainen halusi susta siittäjän uudelle lapselleen, sen takia ei olisi halunnut kumia. "Varmat päivät" tyypillinen yh-naisten selitys, kun halutaan uus kersa seuraavan ääliön kanssa. Onneksi tajusit parhaasi ja käytit kumia, toivottavasti naikkonen ei saanut tehtyä siihen reikää ja 9 kk päästä tule puhelinsoitto "onnelliselle" isukille..

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe