Kun v..tuttaa. Voi olla että olen himan hankala itsekin. Nimittäin itse olin jo suunnitellut menoja omalle päivälleni, mutta olisin perunut ne jos mies olisi halunnut tehdä kanssani jotain. Mies ilmoitti heti aamulla että menee tapaamaan tiettyjä ihmisiä,hän ei tiennyt suunnitelmistani mitään. En sanonut mitään, mutta loukkaannuin,koska hän oli tehnyt suunnitelmat juttelematta kanssani ja itse olisin hänen vuokseen siirtänyt omia menojani.Vaikka siis lopputulos on sama, menen omiin menoihini ja olen ihan tyytyväinen niinkin. Mutta kun ei kysynyt. Alkoi ketuttamaan ja vähän siinä niskaani nakkelin. Nyt mies soittelee jatkuvasti. En vastaa puhelimeen koska v.tuttaa ja suututtaa ja olen sillä päällä, että puhuminen menee piikittelyksi ja riitelyksi ja näin saa kostettua miehelle paremmin, kun en vastaa. Siinäpä soittelee ja miettii.
Muutenkin se olen aina minä joka taipuu ja kyse ei aina ole todellakaan mistään pienistä joustoista.
en vastaa puhelimeen
pms:ssää pukkaa
3
211
Vastaukset
- 4+3
Siis täh? Olithan sinä itsekin jo tehnyt omia suunnitelmiasi hänelle mitään ilmoittamatta. Toivottavasti tuo on todellakin vain PMS:ää. Muuten kuulostat joltain passiivis-aggressiiviselta painajaiselta.
- siilinkaveri
Eli siis olit itse ominpäin suunnitellut päiväksi menoa juttelematta miehesi kanssa, ja nyt olet miehelle vihainen, koska hän oli suunnitellut menojaan juttelematta kanssasi?
- känkkää pukkaa
Älä kosta! Lapsellista touhua. Mun mies vetäisi tuollaisesta turhasta niskojen nakkelusta kunnon herneen nenäänsä. Pms - mikä ihana tekosyy. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944