mikä mättää ihmisellä

Oivallettu

joka kakkosena ollessaan sotkeentui pettäjäkaverinsa avioliittoon niin pahoin että tekeytyi jopa petetyn ystäväksi muka tukiessaan tätä.
Levitti käsittämättömiä juttuja tuosta parista.
Kun ero faktum ja petetty jajätetty ei halua antaa periksi niin alkaakin haukkumaan tuota ns. ystääänsä naristiksi.
Tukijasta tulikin vihollinen.
Jätetyn yritys mennä eteenpäin torpeerataan täysin. Hänestä levitetään niin hirvittäviä juttuja että niitä vaikea ymmärtää edes mustasukkaisuuden syyksi.
KAikki jätetyn yrityksen saada tukea torpeerataan myös, kuten tällä palstallakin. Jätetty ei saisi kertoa mitään.
Miksi ihminen on paha?
Eikö jätetyllä oikeutta kertoa kokemuksistaan

6

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyuiko

      Toiset eivät vaan osaa lopettaa. Heille jää filmi päälle vaikka ovat jo kaiken haluamansa saaneet. Vai onko hän saanut jo puolisosi?
      Oma puolisonikin salasuhde on paljastunut ja nyt on sisällä vain tyhjyys. Luottamus on mennyt ja parisuhteemme vetelee viimeisiään. Anteeksi antamaan en pysty, vaikka mies haluaisi jatkaa liittoamme niin asia ei ole enää hänen tahdostaan kiinni. Tämä toinen nainen on kuvioissa mukana edelleen, voisi sanoa että pitää kynsin ja hampain kiinni miehestäni. Mies on heikko kun ei voi vastustaa. Niin se vaan menee, toiset tarvitsevat jotakin tekemistä elämäänsä, vaikka sitten tuon syyttömän elämän mustamaalaamisen ja pilaamisen.
      Valitettavasti elä ei ole reilua niihän se on koulussakin, jos sinua kiusataan sinun pitää vaihtaa koulua. ellet vaihda kiusaajat saavat jatkaa kiusaamista kunnes uhri on niin loppu että kostaa. Seurauksethan me tiedämme..

    • oivallettu

      Hän sai puolisoni. Siksi ihmettelenkin että miksi vieläkin jatkaa ilkeilyään. EN sii s ymmärrä ollenkaan että petetyn kertomus tapahtuneesta haukutaan valheeksi. Aivankuin se olisi petteyn syy että hänet petettiin.

      On ihmeellistä miten kakkonen saa toisen niin pauloihinsa että tämä tekee mitä vain. Ihminen jonka on tuntetnut vuosia, jonka kans on jaettu elämää pitkään muuttuu täysin vieraaksi ja hävittömäksi.

      Olet oikeassa tuossa että kiusattu joutuu muuttamaan ja sopeutumaan. Jop a työapikalta joutuu kiusattu lähtemään. Joissakin tapauksessa ihan omasta tahdosta ilman mitään korvauksia menetetysta työpaikastaja ansiotulosta. Noissa tapauksissa on oman mielenrauhan säilyttäminen tärkeämpää kuin taistelu työpaikan puolesta.Joissakin tapauksissa jaksaa kiusattu kuitenkin ajaa omaa etuaan, siitä tuo AHteen juttu hyvä esimerkki.

      En jaksa enää uskoa että paha saa palkkansa.

      • iuluktdue

        Aika merkillistä, että sinäkin syyllistät ex-puolisosi petoskumppania asiasta enemmän kuin häntä... Mistä voit tietää, mitä shittiä exäsi on tälle kakkoselle puhunut? Missä on miehen oma tahto ja arvostelukyky, jos päästää toisen itsensä näin manipuloimaan itsensä? Miksi on niin vaikeaa myöntää, että on mennyt luottamaan väärään ihmiseen - no, helpompi kai on vieraasta ihmisestä tehdä se suurin syntipukki.
        Jälleen kerran ihmettelen, miksi miestä ei syyllistetä, vaan kakkosesta, jonka mies on päästänyt parisuhteensa "sisään" , tehdään kaiken pahan alku ja juuri.


      • --------------------

        Se nyt vaan on niin, että on olemassa niin monta totuutta, kuin on ihmistä. Jokainen kokee asiat hieman eri tavalla, ja joskus voi olla yllätys, että toisen kokemus poikkeaa niin kovasti omasta.

        Varsinkin riitatilanteissa jos menee kahden ihmisen väliin, ja pyytää heitä kertomaan oman versionsa tapahtuneesta, versiot ovat hyvin erilaisia ja kumpikin on omasta mielestään oikeassa, eikä valehtele. Totuus lienee yleensä jossain siinä välissä, ja vaikka harvoin toinen olisikin selkeästi syyllinen, hän ei sitä omasta mielestään ole ja se on hänen henkilökohtainen kokemuksensa...

        Ei se kakkonen ole miestäsi kääntänyt sinua vastaan, ja hänen päätään pyörälle saanut. Kyllä se on niin, että nyt sinulle on paljastunut miehesi todellinen luonto. Kaikki paskajutut myös, mitä se toinen nainen toistaa, ovat lähtöisin mieheltäsi. Hän se on, joka on niitä mielessään hautonut kenties koko avioliittonne ajan. Nyt sitten uskaltaa tuoda todelliset ajatuksensa ja tunteensa ilmoille, kun hänellä on uusi tukija, joka jopa hänen puolestaan räksyttää sinulle.

        Helpolla pääsee taas mies, sillä se toinen nainen tekee hänen likaisen työnsä, ja sinä syyllistät sitä toista naista, ja tunnut pitävän miestä edelleen tahdottomana ja kykenemättömänä tekemään omia ratkaisujaan ja päätöksiään, suorastaan uhrina! Kyllähän se niin on, että se mies ihan omasta halustaan toisen naisen iski ja hänen sänkyynsä halusi. Ketään ei viedä väkisin, vai olisiko sinut joku toinen vieras mies voinut väkisin viedä?


      • löysät kantimet
        -------------------- kirjoitti:

        Se nyt vaan on niin, että on olemassa niin monta totuutta, kuin on ihmistä. Jokainen kokee asiat hieman eri tavalla, ja joskus voi olla yllätys, että toisen kokemus poikkeaa niin kovasti omasta.

        Varsinkin riitatilanteissa jos menee kahden ihmisen väliin, ja pyytää heitä kertomaan oman versionsa tapahtuneesta, versiot ovat hyvin erilaisia ja kumpikin on omasta mielestään oikeassa, eikä valehtele. Totuus lienee yleensä jossain siinä välissä, ja vaikka harvoin toinen olisikin selkeästi syyllinen, hän ei sitä omasta mielestään ole ja se on hänen henkilökohtainen kokemuksensa...

        Ei se kakkonen ole miestäsi kääntänyt sinua vastaan, ja hänen päätään pyörälle saanut. Kyllä se on niin, että nyt sinulle on paljastunut miehesi todellinen luonto. Kaikki paskajutut myös, mitä se toinen nainen toistaa, ovat lähtöisin mieheltäsi. Hän se on, joka on niitä mielessään hautonut kenties koko avioliittonne ajan. Nyt sitten uskaltaa tuoda todelliset ajatuksensa ja tunteensa ilmoille, kun hänellä on uusi tukija, joka jopa hänen puolestaan räksyttää sinulle.

        Helpolla pääsee taas mies, sillä se toinen nainen tekee hänen likaisen työnsä, ja sinä syyllistät sitä toista naista, ja tunnut pitävän miestä edelleen tahdottomana ja kykenemättömänä tekemään omia ratkaisujaan ja päätöksiään, suorastaan uhrina! Kyllähän se niin on, että se mies ihan omasta halustaan toisen naisen iski ja hänen sänkyynsä halusi. Ketään ei viedä väkisin, vai olisiko sinut joku toinen vieras mies voinut väkisin viedä?

        luulen että olet oikeassa siinä että syyllisin, mies, piiloutuu uuden naisen seläntaa ja antaa hänen räksyttää. Mutta olen kuitenkin sitämieltä että tuolla naisella ei ole kaikki kotona kun alentuu miehen pelinappulaksi. Sillä uskon että jos mies tosissaan rakastas ja kunnioittas uutta naista niin laittas rajat ilkeilylle. Ovat toisensa saaneet niin miksi enää ilkeillä jätetylle.


    • oivallettu

      Kun ystävätär alkaa pettämään aviopuolsion kanssa niin suuri syy on ystävättäressä. Hänhän tuntee petetyn, tietää kaikki tämän ajatukset. ollut jakamassa arkea. MIes on tietenkin tehnyt ehdotuksiaan mutta pitikö ystävättären suostua. eikö osannut sanoa ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe