Ni tota muijalla oli tossa pari päivää iha sika huono olo. Ni oltii vaa sängyssä ja mä pitelin hänestä kiinni ja olin suurimmaksi ósaksi iha hiljaa. kysyin vaa haluuks jotai tai mitä voisin tehä hyväksesi. ni yleesnä hän on vaa sängys makoilemassa jos on tämmönen olo. Ni kysynki et teenkö nyt oikeen tai että oon vaa siinä ja hiljaa/ja pitelen kiinni? Että riittääkö tää vai tarviitteko lisää vielä jotain niinku? vai mitä teen väärin tai kokonaan mitä voisin tehä? Ja aattelin vaa kysästä huviksee tämmöstä
Huono olo tilanne
Kertokaas
1
121
Vastaukset
- rakkaus on...
Teet ihan oikein.
Ei tarvi sanoa mitään ihmeellistä, eikä tehdä. Ihana asia kun ymmärrät ja haluat olla lähellä ja pitää kiinni.
Olet ihan super-duper ihana poikaystävä! :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2191778- 821133
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm111951- 80922
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117638- 48607
- 19606