En tiedä olenko viehättävä

Eräs nainen

47

1244

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --->

Aika kellertävältä näyttää minusta :D

• lolokiikikikik

kyllä sinä ite tiedät.

• Eräs nainen
      • Nelikymppinen..

Juuri sellainen kuin normaalin naisen tulisi näyttää.. ei liikaa ylimääräistä (alkanut kuitenkin jo kertyä turvotusta) ja pienellä työllä pysyy kunnossa, mutta ei missään nimessä voi hoikaksi sanoa, kuten joku tonnikeiju veisteli.

• Mies kertoo.....

Kaunis naisen vartalo. Lähes täydellinen olisi, jos sääret olisivat pidemmät ja hieman paremman muotoiset (ei kuitenkaan paksummat)

• man_86_fas

Panisin

• mieli tekis

saanko tulla nuolemaan sua?

• joo o

Ihan kiva vartalo.

• kuvittelenko vain?

Olen viimeiset vuodet hieman ihmetellyt, miten naisten lantioista on tullut laatikkomallisia. Ikään kuin tikkuun olisi lisätty puolivälin alapuolelle neliö, kuten tässäkin tapauksessa.

Ei kovin kaunista.

• Solakka salakka.-

Kuvittelet. KUvan naisella ON lantio ja vieläpä ihan perusmallia; tuollainen se on kaikilla naisilla mutta toisilla on pehmustetta vähän enemmän, luiden anatomia on täysin sama.

"Pyöreitä lantioita" löytyy lihavilta naisilta ja kaupanpäällisiksi paljon muutakin, hih

• no ei tod
        Solakka salakka.- kirjoitti:

Kuvittelet. KUvan naisella ON lantio ja vieläpä ihan perusmallia; tuollainen se on kaikilla naisilla mutta toisilla on pehmustetta vähän enemmän, luiden anatomia on täysin sama.

"Pyöreitä lantioita" löytyy lihavilta naisilta ja kaupanpäällisiksi paljon muutakin, hih

Ei muuten ole kaikilla naisilla. Tyttöystävällä on täydellinen tiimalasi ja oikeat kurvit, vaikka onkin timmissä kunnossa ja hoikka. Sääriluut on selvästi lantioluuta ulompana ja siitä tulee vyötäröltä alaspäin kolmio eikä neliö. Puolisuunnikas jos tarkkoja ollaan.

• vyötärö-lantio...
        Solakka salakka.- kirjoitti:

vyötärö-lantiosuhde ei ole kiinni kiloista vaan rakenteesta.

Maskuliinisia naisia on lihavissa ja laihoissa, ja heillä on laatikon mallinen kroppa. Katso esim. kuva 19. - skrollaa reilusti alas
        http://www.femininebeauty.info/feminine-vs-masculine

• nainenitsekin

On kiva kroppa. Olet hoikka ja sopusuhtainen:)

• Few of the good men

Nätti vartalo. Ei mitään vikaa. Jos joku idiootti sanoo jotain pahaa tuosta niin sen lääkitystä pitäis tarkistaa.

• 4twsdgg

tavallinen.

• minun mielestäni

Vähän ikämomentti vaikuttaa, en tiedä pitäisikö. Jos olet alle parikymppinen, niin olisi ehkä salille asiaa, 20-25 -vuotiaalle aika normikroppa, tuota vanhemmalle oikeastaan varsin bueno. Luustoltaan hyvin suomalaisen oloinen kroppa, vankka ja ehkä lyhytraajainen, mutta eipä se sinusta mitenkään epäviehättävää tee.

• ?

No eipä esim. 23-vuotiaan ja 19-vuotiaan vartalon kauheasti tarvitse erota toisistaan.

• elämäntavat ratkaise

Ei kyllä iän pitäisi vaikuttaa, ainakaan noissa ikäluokissa! En näe mitään biologista syytä, miksi parikymppisellä olisi todella erilainen vartalo kuin vaikkapa 18-vuotiaalla. Sitten kun lähestytään vaihdevuosia homma on tietysti eri.

• vcxvcxvcxvcvxvx

Tavallinen. Ei mikään erityisen hyvä, mutta ei huonokaan. Tuosta kropasta tuskin saa paljon paremman näköistä, koska muoto on aika tasapaksu.

• ?

Minkä kokoinen olet, eli pituus, paino ja rintojen, vyötärön ja lantion sekä reiden ympärysmitat? Kuva ei aina kerro ihan kaikkea, joten siksi kysyn.

• Jästipäitäkö???????

Täh???? Kuvahan just kertoo kaiken, varsinkin peilikuva. Ootko ihan tosissas noiden senttien kanssa. NE EI KERRO MITÄÄN!

• ?
        Jästipäitäkö??????? kirjoitti:

Täh???? Kuvahan just kertoo kaiken, varsinkin peilikuva. Ootko ihan tosissas noiden senttien kanssa. NE EI KERRO MITÄÄN!

Oon ihan tosissani. Jos hän on lyhyt tai keskimittainen, kroppa on ihan ok. mutta jos on nuo mittasuhteet pitkällä naisella, niin ei olekaan enää ok. mieti sitä ja ei tarvi huutaa.

• wootwuut
        ? kirjoitti:

Oon ihan tosissani. Jos hän on lyhyt tai keskimittainen, kroppa on ihan ok. mutta jos on nuo mittasuhteet pitkällä naisella, niin ei olekaan enää ok. mieti sitä ja ei tarvi huutaa.

?? :D

Eli lyhyellä tuo kroppa on ok mut pitkällä ei? Ja miksihän hitossa, jos saan kysyä?

• ?
        wootwuut kirjoitti:

?? :D

Eli lyhyellä tuo kroppa on ok mut pitkällä ei? Ja miksihän hitossa, jos saan kysyä?

Siksi hitossa, kun hänellä on melko lyhyet jalat. Mieti sitten mitä kokoluokkaa vartalo olisi noilla mittasuhteilla, jos on pitkästä naisesta kyse. Voisi puhua jo jostain ison äijän rötkäleen ruhosta, jos jollain 180 cm naisella on tuollaiset mittasuhteet (melko pitkä selkä ja leveä kroppa, sekä lyhyet jalat), onko tosiaan niin vaikea käsittää? Sen sijaan lyhyillä/lyhyehköillä naisilla tuo on ihan keskiverto vartalo.

• ???
        ? kirjoitti:

Siksi hitossa, kun hänellä on melko lyhyet jalat. Mieti sitten mitä kokoluokkaa vartalo olisi noilla mittasuhteilla, jos on pitkästä naisesta kyse. Voisi puhua jo jostain ison äijän rötkäleen ruhosta, jos jollain 180 cm naisella on tuollaiset mittasuhteet (melko pitkä selkä ja leveä kroppa, sekä lyhyet jalat), onko tosiaan niin vaikea käsittää? Sen sijaan lyhyillä/lyhyehköillä naisilla tuo on ihan keskiverto vartalo.

Miksi pitkä tuollaisella kropalla olisi välttämättä leveä?

• ?
        ??? kirjoitti:

Miksi pitkä tuollaisella kropalla olisi välttämättä leveä?

No siksi kun tuolla naisella on leveä ja iso vartalo verrattuna sääriin. Mieti sitten minkä kokoinen tuo ruho olisi, jos nainen on 180 cm, kun se pituus silloin tulisi vartalosta eikä sääristä. Pitkällä naisella jolla olis tuommoiset mittasuhteet vartalossa (sääret suhteessa torsoon) olisi hirmu iso runko. Ei kai tuota ole nyt niin vaikea käsittää.

• joo o
        ? kirjoitti:

No siksi kun tuolla naisella on leveä ja iso vartalo verrattuna sääriin. Mieti sitten minkä kokoinen tuo ruho olisi, jos nainen on 180 cm, kun se pituus silloin tulisi vartalosta eikä sääristä. Pitkällä naisella jolla olis tuommoiset mittasuhteet vartalossa (sääret suhteessa torsoon) olisi hirmu iso runko. Ei kai tuota ole nyt niin vaikea käsittää.

Ei vaan näe edelleenkään tuossa mitään logiikkaa. Vartalon sirous tai rotevuushan ei käsittääkseni mihinkään muutu pituuden myötä. Fyysisesti isompi torso, mutta entäs sitten? Suhdehan olisi sama, vaikka henkilö olisi keskimittainen.

Ja lyhyt voi olla suhteessa pitkäsäärinen ja pitkä suhteessa lyhytsäärinen, mutta vaikutelma on silti mielestäni sama oli henkilö pitkä tai lyhyt. Siis mielestäni on ihan sama onko kuvan henkilö 150 cm vai 180 cm, vartalo näyttää silti suhteessa livenä samanlaiselta. Kuvastahan ei varsinaisesti näe onko henkilö kuinka kapea. Kuvakaan ei kerro ihan kaikkea, oikeastihan pitäisi livenä päästä näkemään, että miltä kroppa näyttää, jos ihan tarkkoja ollaan.

• ?
        joo o kirjoitti:

Ei vaan näe edelleenkään tuossa mitään logiikkaa. Vartalon sirous tai rotevuushan ei käsittääkseni mihinkään muutu pituuden myötä. Fyysisesti isompi torso, mutta entäs sitten? Suhdehan olisi sama, vaikka henkilö olisi keskimittainen.

Ja lyhyt voi olla suhteessa pitkäsäärinen ja pitkä suhteessa lyhytsäärinen, mutta vaikutelma on silti mielestäni sama oli henkilö pitkä tai lyhyt. Siis mielestäni on ihan sama onko kuvan henkilö 150 cm vai 180 cm, vartalo näyttää silti suhteessa livenä samanlaiselta. Kuvastahan ei varsinaisesti näe onko henkilö kuinka kapea. Kuvakaan ei kerro ihan kaikkea, oikeastihan pitäisi livenä päästä näkemään, että miltä kroppa näyttää, jos ihan tarkkoja ollaan.

Laita vierekkäin kaksi tasasivuista neliötä, joista toinen on sivumitoiltaan 150 cm ja toinen 180 cm, onko eroa? Tietysti lyhyt nainen voi olla pitkäsäärinen, sitähän juuri yritän sanoa, että vartalon mittasuhteet on ne mitkä ratkaisee. Jos Kylie Minogue, joka on lyhyt ja pitkäsäärinen on vierekkäin tuon aloittajan kaltaisen ruumiinrakenteen omaavan itsensä pituisen naisen kanssa, niin Kylie on pienempi, sillä hänen vartalonsa on pienempi. Tai jos sirorakenteinen Miranda Kerr on vierekkäin itsensä mittaisen aloittajan muotoisen naisen kanssa, niin Miranda on pienempi koska hänen vartalonsa on pienempi. Miehillä on yleensä suhteessa pitempi selkä verrattuna sääriin, kuin naisella -joten jos pitkällä naisella on tuommoinen ruumiinrakenne kuin tuolla aloittajalla, niin silloin ruho on samaa kokoluokkaa miesten kanssa.

• edellinen
        ? kirjoitti:

Laita vierekkäin kaksi tasasivuista neliötä, joista toinen on sivumitoiltaan 150 cm ja toinen 180 cm, onko eroa? Tietysti lyhyt nainen voi olla pitkäsäärinen, sitähän juuri yritän sanoa, että vartalon mittasuhteet on ne mitkä ratkaisee. Jos Kylie Minogue, joka on lyhyt ja pitkäsäärinen on vierekkäin tuon aloittajan kaltaisen ruumiinrakenteen omaavan itsensä pituisen naisen kanssa, niin Kylie on pienempi, sillä hänen vartalonsa on pienempi. Tai jos sirorakenteinen Miranda Kerr on vierekkäin itsensä mittaisen aloittajan muotoisen naisen kanssa, niin Miranda on pienempi koska hänen vartalonsa on pienempi. Miehillä on yleensä suhteessa pitempi selkä verrattuna sääriin, kuin naisella -joten jos pitkällä naisella on tuommoinen ruumiinrakenne kuin tuolla aloittajalla, niin silloin ruho on samaa kokoluokkaa miesten kanssa.

Ensinnäkin ihmistä ei voi verrata neliöön. :D Osittain jo siksikin ettei ihminen ole neliön mallinen. On totta että vyötärön ja lantion ympärysmitta antaisi vielä paremman käsityksen minkälainen tuo vartalo on livenä, mutta pituus ei. Jos tuo henkilö olisi vaikka 180 cm niin mikään muu ei välttämättä muuttuisi kuin vartalon kokonaisuuspituus. Mutta ei 180-senttinen ole välttämättä mitenkään leveämpi kuin 160-senttinen?

Eri asia on jos pitää ihanteena pientä naista, ja siihen pienuuteen riittää pelkkä lyhyt pituus? Eli hoikka ei tarvitse olla, kunhan on jollain tavalla pieni?

• ?
        edellinen kirjoitti:

Ensinnäkin ihmistä ei voi verrata neliöön. :D Osittain jo siksikin ettei ihminen ole neliön mallinen. On totta että vyötärön ja lantion ympärysmitta antaisi vielä paremman käsityksen minkälainen tuo vartalo on livenä, mutta pituus ei. Jos tuo henkilö olisi vaikka 180 cm niin mikään muu ei välttämättä muuttuisi kuin vartalon kokonaisuuspituus. Mutta ei 180-senttinen ole välttämättä mitenkään leveämpi kuin 160-senttinen?

Eri asia on jos pitää ihanteena pientä naista, ja siihen pienuuteen riittää pelkkä lyhyt pituus? Eli hoikka ei tarvitse olla, kunhan on jollain tavalla pieni?

Yritin noilla neliöillä havainnollistaa sitä asiaa, että jos kahden kappaleen mittasuhteet on samat, niin silloin niiden koolla on merkitystä (senttimäärällä), että koetaanko se kappale pienenä vai suurena. Vaikea selittää... Ja minä tiedän että 180 senttinen ei ole välttämättä mitenkään leveämpi kuin lyhyt nainen, monesti näin ei ole, vaan pitkissä naisissa on hyvin pieniä ja siroja naisia. Sitähän olen koko ajan yrittänyt selittää, että jos pituus tulee sääristä pitkällä naisella, niin se on ok, ja hän on oikeasti pieni ja siro nainen. Mutta kun tuon aloittajan ruumiinrakenne EI ole erityisen siro, vaan kuvan perusteella leveä- ja pitkärunkoinen ja lyhytjalkainen. Silloin jos tuon mallinen ihminen on 180 cm pitkä, niin hän on tosi iso. Itse pidän siroista naisista, pituudella ei ole niinkään merkitystä, mutta ruumiin mittasuhteilla on. Esimerkkeinä voisi olla Kylie Minogue, joka on lyhyt ja Miranda Kerr, joka on pitkä. Molemmat ovat pieniä ja siroja vartaloltaan (eli lyhyt selkä ja kapea siro vartalo) ja pitkäsäärisiä.

• ?
        ? kirjoitti:

Yritin noilla neliöillä havainnollistaa sitä asiaa, että jos kahden kappaleen mittasuhteet on samat, niin silloin niiden koolla on merkitystä (senttimäärällä), että koetaanko se kappale pienenä vai suurena. Vaikea selittää... Ja minä tiedän että 180 senttinen ei ole välttämättä mitenkään leveämpi kuin lyhyt nainen, monesti näin ei ole, vaan pitkissä naisissa on hyvin pieniä ja siroja naisia. Sitähän olen koko ajan yrittänyt selittää, että jos pituus tulee sääristä pitkällä naisella, niin se on ok, ja hän on oikeasti pieni ja siro nainen. Mutta kun tuon aloittajan ruumiinrakenne EI ole erityisen siro, vaan kuvan perusteella leveä- ja pitkärunkoinen ja lyhytjalkainen. Silloin jos tuon mallinen ihminen on 180 cm pitkä, niin hän on tosi iso. Itse pidän siroista naisista, pituudella ei ole niinkään merkitystä, mutta ruumiin mittasuhteilla on. Esimerkkeinä voisi olla Kylie Minogue, joka on lyhyt ja Miranda Kerr, joka on pitkä. Molemmat ovat pieniä ja siroja vartaloltaan (eli lyhyt selkä ja kapea siro vartalo) ja pitkäsäärisiä.

Jatkoa... "Eri asia on jos pitää ihanteena pientä naista, ja siihen pienuuteen riittää pelkkä lyhyt pituus? Eli hoikka ei tarvitse olla, kunhan on jollain tavalla pieni?" Ei todellakaan näin!! Tuota en tarkoita, enkä ole tuota mieltä...

Eli minä en todellakaan ole sitä mieltä, että lyhyt on aina sama asia kuin pieni, sillä näin ei ole, ja sitä olen yrittänyt selittää.

• ed
        ? kirjoitti:

Jatkoa... "Eri asia on jos pitää ihanteena pientä naista, ja siihen pienuuteen riittää pelkkä lyhyt pituus? Eli hoikka ei tarvitse olla, kunhan on jollain tavalla pieni?" Ei todellakaan näin!! Tuota en tarkoita, enkä ole tuota mieltä...

Eli minä en todellakaan ole sitä mieltä, että lyhyt on aina sama asia kuin pieni, sillä näin ei ole, ja sitä olen yrittänyt selittää.

Ok, asia selvisi!

Tosin tuosta pitäisi viivottimella alkaa mittailemaan, jos tietää pituuden mutta ei muuta, minkä kokoinen vartalo on kyseessä.

• Sopusuhtainen

hoikka nuori suomalainen nainen. En usko, että kovin moni miettii miltä näyttäisit jos olisit vaikka 260 cm pitkä. En minä ainakaan. Ja jos/kun joku mies katselee sinua pitää näkemästään. Ja haluaisin minäkin nähdä sinut livenä, onneksi sinunlaisesi nätit naiset herää kohta talviuniltaan.

• Hyvä sä oot

Olet ilmeisesti alle kaksikymppinen. Olet hoikka, normaalivartaloinen, täydellinen omana itsenäsi. Mitään ei tarvitse muuttaa. Vartalonkuva on ilmeisesti kieroitunut useammallakin, et ole mikään tasapaksu pötkylä, koska vyötärö sinulla kyllä on. Oikealla pukeutumisella näyttäisit varmasti juuri tiimalasilta.

• 2+20
      • Voi herra auta

No voi herran jestas! Varmasti ap halusikin, että häntä aletaan vertailemaan kauneusleikkauksissa käyneisiin julkkiksiin, jotka myös treenaavat tuntikausia viikossa personal trainerin kanssa! Tuo kuva on otettu enemmän alaviistosta, joten tottakai kroppa näyttää pidemmältä kun taas ap:n edestä/hieman yläviistosta otettu kuva lyhentää hieman jalkoja. Tämä sinun laittamasi henkilö on muutenkin pituudesta riippuen noin 5-10 kg kevyempi. Keskivartaloa on myös enemmän treenattu.

Luulisin, että ap on lähempänä päärynää kuin omenaa. Omenalla pitäisi olla kapeammat jalat ja vähemmän erottuva vyötärö. Itse sanoisin, että ap on "suorakaide", mikä on yleisin vartalotyyppi maailmassa.

Rehellinen saa olla, mutta järkeäkin pitää käyttää! Ei nuorta ihmistä pitäisi alkaa lytätä ja patistella "täydellisyyteen". Jo valmiiksi herkkä itsetuntohan siinä kärsii!

• Niin...
        Voi herra auta kirjoitti:

No voi herran jestas! Varmasti ap halusikin, että häntä aletaan vertailemaan kauneusleikkauksissa käyneisiin julkkiksiin, jotka myös treenaavat tuntikausia viikossa personal trainerin kanssa! Tuo kuva on otettu enemmän alaviistosta, joten tottakai kroppa näyttää pidemmältä kun taas ap:n edestä/hieman yläviistosta otettu kuva lyhentää hieman jalkoja. Tämä sinun laittamasi henkilö on muutenkin pituudesta riippuen noin 5-10 kg kevyempi. Keskivartaloa on myös enemmän treenattu.

Luulisin, että ap on lähempänä päärynää kuin omenaa. Omenalla pitäisi olla kapeammat jalat ja vähemmän erottuva vyötärö. Itse sanoisin, että ap on "suorakaide", mikä on yleisin vartalotyyppi maailmassa.

Rehellinen saa olla, mutta järkeäkin pitää käyttää! Ei nuorta ihmistä pitäisi alkaa lytätä ja patistella "täydellisyyteen". Jo valmiiksi herkkä itsetuntohan siinä kärsii!

Kannattaako laittaa omasta kropasta kuvia nettiin ja kysyä mielipidettä? Minä en laittais, koska tiedän että suurin osa mielipiteistä olisi luultavasti negatiivisia, vaikka olis kuinka normaali keskiverto kroppa kyseessä, jopa nätti. Haukutaanhan täällä jotain huippumalleja ja näyttelijöitä yms. maailmanluokan kaunottaria, niin miksi ei sitten tavista! Eikö tuon näe ihan itse peilistä katsomalla, että onko keskiverto, vai poikkeaako muista ja jos poikkeaa, niin parempaan vai huonompaan suuntaan... Jos joku mies on joskus ap:tä yrittänyt iskeä, jos on ollut seurustelusuhteessa jne. niin eiköhän hän silloin ole ihan tavallisen viehättävä, eikä tarvi kysellä sen enempää. Ylipäänsä -mitä vitun merkitystä kenenkin mielipiteillä on, miksi kannattaa kysellä?! Mua ei ainakaan kiinnosta yhtään mitä jotkut ventovieraat on mieltä mun kropasta. Ei kannata laittaa itseään alttiiksi, jos on jo valmiiksi huono itsetunto. Sen nyt tietää ettei niitä "aivan ihana, täydellinen, panisin" -tyylisiä kommentteja kuitenkaan tule. Ja aloittajalle sanon; olet ihan tavallinen, täysin normaalin näköinen nuori nainen, sinussa ei ole mitään vikaa. Lakkaa kyselemästä tyhmiä.

• Järkeä käyttäen
        Niin... kirjoitti:

Kannattaako laittaa omasta kropasta kuvia nettiin ja kysyä mielipidettä? Minä en laittais, koska tiedän että suurin osa mielipiteistä olisi luultavasti negatiivisia, vaikka olis kuinka normaali keskiverto kroppa kyseessä, jopa nätti. Haukutaanhan täällä jotain huippumalleja ja näyttelijöitä yms. maailmanluokan kaunottaria, niin miksi ei sitten tavista! Eikö tuon näe ihan itse peilistä katsomalla, että onko keskiverto, vai poikkeaako muista ja jos poikkeaa, niin parempaan vai huonompaan suuntaan... Jos joku mies on joskus ap:tä yrittänyt iskeä, jos on ollut seurustelusuhteessa jne. niin eiköhän hän silloin ole ihan tavallisen viehättävä, eikä tarvi kysellä sen enempää. Ylipäänsä -mitä vitun merkitystä kenenkin mielipiteillä on, miksi kannattaa kysellä?! Mua ei ainakaan kiinnosta yhtään mitä jotkut ventovieraat on mieltä mun kropasta. Ei kannata laittaa itseään alttiiksi, jos on jo valmiiksi huono itsetunto. Sen nyt tietää ettei niitä "aivan ihana, täydellinen, panisin" -tyylisiä kommentteja kuitenkaan tule. Ja aloittajalle sanon; olet ihan tavallinen, täysin normaalin näköinen nuori nainen, sinussa ei ole mitään vikaa. Lakkaa kyselemästä tyhmiä.

Hyvä, että oma ruumiinkuvasi on kunnossa, mutta ap:lla ei selvästi ole. Ei kenenkään epävarmuudesta kannata hermostua, saati tyhmäksi haukkua. Kyllä näitä teinejä löytyy, jotka oikeasti ovat epävarmoja itsestään melkein liiaksi asti. Totta kai ap:kin varmasti ymmärsi saavansa kommentteja puoleen ja toiseen, mutta nämä utopistiset vertailut hollywood-kaunottariin ovat ihan järjettömiä, vaikka provoilumielessä olisi tehtykin. Vaikka tällaiset aloitukset kuinka jurppisivat, niin tervettä järkeä voi silti vastauksensa kanssa käyttää. Edes peili ei muuten kerro totuutta, jos peiliin tuijottaa syömishäiriöinen ihminen.

• jennnnnny

Tosi nätti vartalo, oispa itelläkin tollanen. =)

• Maria74

Aloittaja: sopusuhtainen vartalo, lantio ja hartiat about samanlevyiset. Vyötärö erottuva. Reidet ja käsivarret hyvässä kunnossa, lihaksia ei tosin paljoa ole.

Rinnat sopivat vartaloon.

Kaikenkaikkiaan hyvänäköinen olet.

• nvfep

Parempi vartalo kuin keskimäärin suomalaisilla naisilla ja miehillä. Itse olisin joistakin sinun vartalosi kohdista vartalossasi. Sinulla on hoikat jalat ja kädet, kannattaa käyttää edukseen.

Takuulla löytyy tuollaiselle kropalle markkinoita! Katseleppa kadulla vastaantulijoita, keskimäärin olet varsin timmissä kunnossa. Monet oikeasti haluaisivat noinkin kiinteän vartalon.

• nvfep

Itse olisin kateellinen joistakin sinun vartalosi kohdista siis. Anteeksi typoilu :)

• 2323

Et ole kovin viehättävä, ainakaan kehollisesti. Liian muodoton, ei seksikkäitä tissejä eikä seksikästä lantiota.

• skpp

Mun mielestä sulla on hyvän muotonen, hoikka ja siro vartalo.

• ei muuta sanottavaa

TAVIS.

• se pakollinen

No en minäkään tiedä oletko viehättävä vai et. Se viehettävyys riippuu paljon muustakin kuin vartalosta. Katse, kasvot, ääni, luonne, kokonaisolemus ratkaisee.

Tuo pelkkä suorassa seisova vartalo ilman päätä ei herätä minkäänlaista tuntemuksia tai mitään mielipidettä.

• Komea miekkonen

Kaunis, normaali naisen vartalo. Minusta tuo edustaa myös sellaista, johon kaikki naiset voivat halutessaan päästä. Ei esimerkiksi huippumallien vartalot ole oleellisesti tuollaista perusvartaloa kiihottavampia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3809
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      64
      724
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe