Olen tapaillut yhtä miestä nyt jonkin aikaa jo. Minä pidän hänestä ja hänkin luultavasti minusta. Minä haluaisin alkaa suhteeseen, mutta mies kertoi minulle, että itse ei uskalla, koska hänellä on menny niin moni suhde jo pieleen. Olen sanonut hänelle, että sehän selviää vain kokeilemalla miten meidän kävisi. Pitäisikö mun sanoa sille jotain muuta vai pitäisikö mun vain odotta, mitä mies haluaa. En vain jaksaisi odottaa...
Mies ei uskalla..?
11
644
Vastaukset
- rush hour
Saattaahan tuo olla tekosyykin. Tai mies ei oikeasti ole valmis uuteen suhteeseen asenteensa takia. Voi olla että tuhlaat aikaasi, jos et tahdo ottaa riskiä, jatka eteenpäin.
- miehen mielipide
Ei kannata ainakaan alkaa painostaa. Sillä karkotat miehen vain pois. Voi olla että hänellä on meneillään jotain jonkun muunkin kanssa. Jos alat ahdistella, hän luultavasti juoksee kevyemmin suhtautuvan syliin. Väkisin aloitettu suhde ei kestä kauaa. Suosittelen antamaan aikaa, mutta jos et jaksa, kannattaa etsiä joku joka haluaa sinut oikeasti ilman epäröintejä.
Kiitos hyvästä vastauksesta. Eli en siis ainakaan koko ajan tivaa, mitä hän haluaa. Miten voisin todella hienovaraisesti ja painostamatta kysyä tilannetta?
elca013 kirjoitti:
Kiitos hyvästä vastauksesta. Eli en siis ainakaan koko ajan tivaa, mitä hän haluaa. Miten voisin todella hienovaraisesti ja painostamatta kysyä tilannetta?
Ei kun et kysele millään tavalla. Hän on ilmaissut, ettei halua suhdetta kanssasi, joten joko nautit nykyisestä tapailemisestanne odottamatta yhtään sen enempää tai sitten lopetat nyt. Jos elätät toivoa, että hän muuttaa mieltään niin satutat vain itseäsi.
- naiset pettää
Mies on oikeessa. Joka toinen nainen pettää ja on todennäköistä et petät miestäsi joten suhde ei kannata.
- Ei kannata yleistää
Mahdoitko lukea Iltalehden jutun...? Eli kyseessä Evita-lehden
(mikä-lie-lehti-edes-onkaan) kysely, johon vastannut peräti 830 naista....
Tuohonko perustuu päätelmäsi ??? Samaista lehteähän voisi pyytää
tekemään saman kyselyn miehille, mitkähän mahtaisi olla prosentit silloin.
Sen verran mitä itse olen tähän ikään mennessä elämää nähnyt ja kokenut,
niin se on ainakin fakta, että mies ei jätä koskaan tilaisuutta käyttämättä,
jos sellainen vain näköpiirissä on.
Jättäisitkö itse suhteen aloittamatta, jos pelkäät tilastollisesti tulevasi jossain
vaiheessa petetyksi ? Parisuhdehan toimii jos on rakkautta, asioista puhutaan,
toista ei pidetä itsestäänselvyytenä, huomioidaan toista arjen pikku jutuissakin
jne. Sellaisessa suhteessa ei olisi kummallakaan osapuolella tarvetta pettää. - Ei kannata yleistää
Ei kannata yleistää kirjoitti:
Mahdoitko lukea Iltalehden jutun...? Eli kyseessä Evita-lehden
(mikä-lie-lehti-edes-onkaan) kysely, johon vastannut peräti 830 naista....
Tuohonko perustuu päätelmäsi ??? Samaista lehteähän voisi pyytää
tekemään saman kyselyn miehille, mitkähän mahtaisi olla prosentit silloin.
Sen verran mitä itse olen tähän ikään mennessä elämää nähnyt ja kokenut,
niin se on ainakin fakta, että mies ei jätä koskaan tilaisuutta käyttämättä,
jos sellainen vain näköpiirissä on.
Jättäisitkö itse suhteen aloittamatta, jos pelkäät tilastollisesti tulevasi jossain
vaiheessa petetyksi ? Parisuhdehan toimii jos on rakkautta, asioista puhutaan,
toista ei pidetä itsestäänselvyytenä, huomioidaan toista arjen pikku jutuissakin
jne. Sellaisessa suhteessa ei olisi kummallakaan osapuolella tarvetta pettää.Lisään tuohon edelliseen viestiini, että jos nyt ajatellaan pelkästään heterosuhteita, niin miesten kanssahan ne naiset pettää...Eli aika lailla samassa suhteessa mennään luvuissa. Tai voihan olla tietenkin näitä auervaaroja, joilla on lukemattomia naisia. Mutta siltikin, tulee vaan mieleen tollasissa kyselyissä,
että naiset on varmaan vaan vastanneet rehellisesti. Miehet kaunistelisi eikä kertoisi totuutta, koska miehiltähän tunnetusti tuo valehteleminen luonnistuu yhtä helposti kuin hengittäminen ;-) Niin helppo sitten sanoa, että joo naiset ne vaan pettää, mutta eihän miehet, ne puhtaat pulmuset...
No, ehkä vähän kärjistän, mutta ihmetyttää miksi jotkut miehet pitää tuohon(kin) asiaan vaan naisia syypäinä. Ihan kuin miehet ei olisi osallisia ollenkaan.
It takes two to tango... - Kyselyyn vastannut
Ei kannata yleistää kirjoitti:
Lisään tuohon edelliseen viestiini, että jos nyt ajatellaan pelkästään heterosuhteita, niin miesten kanssahan ne naiset pettää...Eli aika lailla samassa suhteessa mennään luvuissa. Tai voihan olla tietenkin näitä auervaaroja, joilla on lukemattomia naisia. Mutta siltikin, tulee vaan mieleen tollasissa kyselyissä,
että naiset on varmaan vaan vastanneet rehellisesti. Miehet kaunistelisi eikä kertoisi totuutta, koska miehiltähän tunnetusti tuo valehteleminen luonnistuu yhtä helposti kuin hengittäminen ;-) Niin helppo sitten sanoa, että joo naiset ne vaan pettää, mutta eihän miehet, ne puhtaat pulmuset...
No, ehkä vähän kärjistän, mutta ihmetyttää miksi jotkut miehet pitää tuohon(kin) asiaan vaan naisia syypäinä. Ihan kuin miehet ei olisi osallisia ollenkaan.
It takes two to tango...Siinä Evitan kyselyssä kysyttiin "oletko joskus pettänyt kumppaniasi". Eli jos vastaaja on seurustellut elämänsä aikana vaikkapa 10 eri miehen kanssa ja pettänyt niistä yhtä - vastaus on silloin kyllä.
Erikseen kysyttiin "oletko pettänyt nykyistä kumppaniasi" ja kyllä-vastauksia ei enää ollutkaan niin paljon. Erikseen kysyttiin vielä pettämiseen johtaneita syitä / syitä joissa voisi kuvitella pettävänsä.
Vastasin itse talvella siihen kyselyyn huvikseni. Syynä se, että kysely oli veikeästi otsikoitu "mitä mieltä olet pettämisestä, vastaa ja voita veitsiteline"... Se oli Evitan nettisivuilla, eli ei edes mikään oikea kysely, jossa olisi satunnaisotanta jne., vaan luultavasti vastaukset on painottunut nuoriin ikäluokkiin, jotka ei ole vielä välttämättä vakiintuneet tasaiseen perhe-elämään. Mutta iltapäivälehdet nyt tietenkin repivät sensaatio-otsikoita tuollaisesta hupi-gallupista niinkuin se olisi joku oikea tutkimus.
Itsekin vastasin, että olen joskus pettänyt (tapahtui parikymppisenä kun silloinen kumppani oli ensin pettänyt minua useiden naisten kanssa ja ero oli jo meneillään). Vastasin muistaakseni myös hyväksyväni pettämisen jos kumppani on vakavasti sairas... lähinnä ajattelin tilannetta, jossa kumppani olisi esim. 4-raajahalvaantunut tai pahasti dementoitunut, aika kohtuutonta sellaisessa tilanteessa odottaa uskollisuutta. - Ei kannata yleistää
Kyselyyn vastannut kirjoitti:
Siinä Evitan kyselyssä kysyttiin "oletko joskus pettänyt kumppaniasi". Eli jos vastaaja on seurustellut elämänsä aikana vaikkapa 10 eri miehen kanssa ja pettänyt niistä yhtä - vastaus on silloin kyllä.
Erikseen kysyttiin "oletko pettänyt nykyistä kumppaniasi" ja kyllä-vastauksia ei enää ollutkaan niin paljon. Erikseen kysyttiin vielä pettämiseen johtaneita syitä / syitä joissa voisi kuvitella pettävänsä.
Vastasin itse talvella siihen kyselyyn huvikseni. Syynä se, että kysely oli veikeästi otsikoitu "mitä mieltä olet pettämisestä, vastaa ja voita veitsiteline"... Se oli Evitan nettisivuilla, eli ei edes mikään oikea kysely, jossa olisi satunnaisotanta jne., vaan luultavasti vastaukset on painottunut nuoriin ikäluokkiin, jotka ei ole vielä välttämättä vakiintuneet tasaiseen perhe-elämään. Mutta iltapäivälehdet nyt tietenkin repivät sensaatio-otsikoita tuollaisesta hupi-gallupista niinkuin se olisi joku oikea tutkimus.
Itsekin vastasin, että olen joskus pettänyt (tapahtui parikymppisenä kun silloinen kumppani oli ensin pettänyt minua useiden naisten kanssa ja ero oli jo meneillään). Vastasin muistaakseni myös hyväksyväni pettämisen jos kumppani on vakavasti sairas... lähinnä ajattelin tilannetta, jossa kumppani olisi esim. 4-raajahalvaantunut tai pahasti dementoitunut, aika kohtuutonta sellaisessa tilanteessa odottaa uskollisuutta.Kiva kun vastasit. Arvelinkin sen olleen enempi sellainen "hupi -gallup" kuin mikään esim. tilastokeskuksen tekemä kysely. Siksi vaan aloinkin vähän aukaisemaan aihetta, kun tuo "naiset pettää" -tyyppi tuntui olevan aika kyyninen...
Hänelle on joku voinut joskus tehdä ruman tempun, mutta ei sitä silti tarvitse
tavallaan kostaa eteenpäin.
Kukaan ulkopuolinen ei ylipäätänsä voi tietää toisten tilanteista ja elämästä.
Jokaisella on rajansa ja moraalinsa, kukin tekee omat valintansa.
Itse en tällaisissa asioissa tuomitse ketään. Kukaan meistä ei ole sellainen yli-ihminen, että olisi varaa tuomita toista. En ole mikään uskovainen,mutta tosiaan jos pettämis- tai muista asioista tuomioita jaellaan, niin se tapahtuu jossain muualla kuin täällä palstoilla tai ylipäätään muiden ihmisten toimesta.
- miehet_eivät_petä
Niin miehethän olivat uskollisia?
- Gho
Ei jaksanut lukea kaikkea. Mutta itselle kävi näin, voi vaikuttaa välillä meidän jannujen mieleen: Sattui kerran pahasti. Sitten hetken, ehkä vuoden vältteli seuraa. Sitten alkoi pitää hauskaa, muttei antanut mitään itsestään. Siitä tuli tapa. Oli hauskaa, maat, liemet ja naiset virtasi mutta ei uskaltanut antaa lupaa lähelle. Vaati erään sitkeän murtamaan se kuori. Ja kyynisille tiedoksi, meni sekin vituiksi, mutta kesti kuitenkin vuosia. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475495Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612396Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181890Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1461773- 171615
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol341575Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5140881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181125Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2281059