miksi kukaan ei käytä kultaisen 80 luvun tuuheita, ilmavia ja söpöjä permannettuja hiuksia??? mitä vikaa niissä on?? muutenhan 80 luvun muoti on vahvasti esillä: leggingsit, minihame, ray ban aurinkolasit jne.
oon 15 vuotias poika ja minuu kiinnostaa 80 luku ja sen tyylit!
MIKSI KUKAAN EI KÄYTÄ PERMANNETTUJA HIUKSIA?
15
414
Vastaukset
- silloin nuori
Ei kukaan Suomessa enää tee sellaisia permiksiä, aineet ovat ihan erilaisia ja permikset lähtevät pois parissa viikossa, jos kihartuvat ollenkaan.
- kikkurainen ...
höpöhöpö... Permanenttiaineen kihartava aine edelleen on ja on aina ollut tiohappo.
Se, kuinka tiukan säkkyrän permiksestäsi haluat, määräytyy sillä, kuinka pienille/ohuille rullille hiukset kierretään. (ei siis aineesta) Nykyisin sensijaan on todella hyvät valikoimat muotoilutuotteita, jolla sen tiukan söherönkin saa nätiksi, päinvastoin, kuin 70-80-luvulla.
Nykyisin vaan kaikki haluaa sitä "loivaa", joka useinmiten suomalaishiuksessa suoristuu nopeasti, tai on jo lähes suora alunalkaen.
Jos siis haluat kunnon tiukan ja kestävän permiksen, pyydä se kunnon "afro".
en itse halua permistä mutta ihmettelen miksei muut enää käytä sitä. mitä vikaa siinä on?
- Suoraaaaaaaaaa
Minulla on ainakin tukka mennyt permiksestä aina hirveään kuntoon ennen pitkää. Minulla on siitä oudot hiukset, että ne kestävät esim. vaalentamista tosi hyvin, mutta permanentti johtaa aina jossain vaiheessa siihen, että houksia joutuu lyhentämään senttikaupalle. Joten tästä syystä minä en ainakaan halua ko. käsittelyä enää.
- kiharapilvet
Viimeiseen 20 vuoteen ei kampaajien ole tarvinnut laittaa permanentteja muille kuin tooooosi vanhoille mummoille. Sellaisille 70-90 vuotiaille.
Permanentit eivät vain ole olleet muodissa pitkään aikaan ja hekin, joilla on luonnonkiharat hiukset ovat suoristaneet hiuksensa suoristusraudoilla joka ikinen aamu. Itse kuulun näihin hiusten suoristajiin.
Olisi ihan kiva, jos kiharat vihdoin tulisi muotiin, niin minunkaan ei tarvitsisi kuluttaa hiuksiani suoristamalla niitä. Tosin onneksi nykyään on hyviä suoristusaineita, jotka suojaavat hiuksia kuuman raudan aiheuttamilta tuhoilta.- Marilynne
"Olisi ihan kiva, jos kiharat vihdoin tulisi muotiin, niin minunkaan ei tarvitsisi kuluttaa hiuksiani suoristamalla niitä".
Oletko noin bimbo ettet voi olla luonnollisesti oma itsesi jos se ei satu olemaan muotia?? a p u v a!!
Itselläni on luonnonkiharat vyötärölle ulottuvat hiukset ja nautin niistä täysillä. Oli ne muotia tai ei! se ei kiinnosta, persoonallisuus on paras asuste!
- ilove80s
mä oon ainakin huomannu et kreppauksii on muutamal meijän luokkalaisel
- s8
Permanenttikiharat ei näytä yleensä yhtä hyviltä kuin luonnonkiharat. Varsinkin jos hiukset on värjätty ja permanentattu, niin hiukset kyllä kärsii. Suoristamattomia luonnonkiharoita onneksi näkee nykyisin paljon enemmän kuin muutamia vuosia sitten. Ei niitä kannata jatkuvasti suoristaa.
- ru7rcdfrty
Mikä pakko mennä muodin mukana? Otin tosin joku vuosi sitten permanentin, ja kyllähän se kulutti hiuksia. Helpompi laittaa kiharat itse.
- Punapää
Laitan itse kiharat hiuksiini niin halutessani, samalla hiukseni ovat kiiltävät ja hyvinvoivat....elottomat permanentatut hiukset ovat luulen monenkin mielestä epäsiistit ja vähemmän kiinnostavat...
- permis yök
Itselläni on luonnonkiharat hiukset enkä todellakaan laita itselleni permistä. Kuka sellaset kuivat karseet söheröt haluaisi (mummoja lukuunottamatta)?
- Permismummo16v
Itse otin spiraalipermiksen noin kuukausi sitten ja en ole koskaan ollut näin tyytyväinen mihinkään päätökseeni! Rakastan hiuksiani! Luonnostaan mulla on luonnonsuorat hiukset mutta ei näistä kuivia ja elottomia tullut. Todella luonnolloselta näyttää. Se on melkein ihan vain itsestä kiinni millaiselta hiukset näyttää. Jos ei kosteuta hiuksia ni kuivathan niistä tulee!
- 15+14
Meinaan kans mennä ottamaan permiksen, mut en mitään mummokäkkärää. Parempi tuuhea kampaus, ku se vasikan nuolema lättä.
- eipermanenttiaikinä
Mummoilla on permikset edelleen.
- Kauheekasari
Mua ei varsinaisesti kaduta permis, mutta olisi pitänyt pyytää isommilla rullilla ja jos olisin kaivannut pienempää kiharaa, olisi voinut ensi kerralla laittaa pienemmillä. Nyt mulla on ihan liian säkkärät jotka on pakko suoristaa joka pesun jälkeen. Leikkauskin on tosi 80-lukua, eikä sovi mulle ilman kauheeta laittamista. Eli ei mennyt niin kuin olin suunnitellut, mutta onneks nää kasvaa. Tykkään kyllä tästä tuuheudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse894694Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.732123Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301192
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 531055
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924