Uusi tutkimus todistaa että naiset voivat saada orgasmin liikunnan aikana.
Orgasmiin ja seksuaaliseen mielihyvään liittyivät erityisesti liikuntamuodot, joissa tarvittiin vatsalihaksia. Yksittäisistä vatsalihasharjoituksista nousi esiin etenkin niin sanottu kapteenin tuoli, jossa nostetaan polvia rintaa vasten.
Muita orgasmiin liittyviä liikuntamuotoja olivat yleisyysjärjestyksessä painonnosto, jooga, pyöräily, juoksu ja kävely.
20 prosenttia naisista ilmoitti, etteivät he pystyneet vaikuttamaan kokemukseen millään tavalla.
Liikunta edistää orgasmia, tai kohentaa naisten kykyä saada orgasmi myös seksin aikana.
Oletteko havainneet tälläistä?
Orgasmi liikunnan aikana?
Kapteenin Tuoli
5
1694
Vastaukset
- mind your own bisnes
mitäs se teille miehille kuuluu
- toimii näin
Mä oon huomannut jos on tarpeeks iso,eiks siin' liikuta samalla?
- coregasmi
Aina kun pitää kiivetä köyttä pitkin kattoon tai muuten roikkua jossain tangossa niin tulee eikä sille voi mitään ja nyt kotona etin epätoivoisesti jotain missä roikkua.... xD
- jeppe
Miehenä myös saan orgasmin kiivettäessä narua tai tankoa pitkin.. ekan kerran huomasin sen jo ala-asteella
- PööPÖÖ
mä kirjoitin tästä aiheesta blogissa https://matojapupu.blogspot.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760