saanko vaihtaa ihmisille kesärenkaita omalla pihallani pientä korvausta vastaan jos panen siitä kyltin tienvarteen?
Vastaukset 5
- 6+20
Saat, mutta muista ilmoittaa tulosi verottajalle, Kelaan, sosiaalivirastoon ja työttömyyskassaan.
- sen kun vaihdat
Miksi ilmoittaa kelaan ja sossulle muka jos ei käytä niiden palveluksia.Verottajalle ilmoitukseen voi laittaa miinukseksi ne mitä olet osatanut juuri renkaan vaihtoja varten kuten kompressori ja paineilma avaimet.Verottajalle siis ilmoitetaan käteen jäänyt VOITTO vain.
- vaihdanitekiitosvaan
Pääpiirteittäin et näillä lähtötiedoilla.
Naapurikateus on meillä Suomessa melko kantava voima, joten varaudu verottajan/kelan/sosiaalitoimen (kenen kanssa sitten asioitkin tällä hetkellä) kyselyihin aiheesta.
Itselleni tuli mieleen kysymys jotta mitenhän tuo vastuuvakuutuksen laita mahtaa olla jos autoni vahingoittuisi pudotessaan kun sinun tunkkisi pettää tahi kaatuu? Tai hetki renkaanvaihdon jälkeen pyörä irtoaa puutteellisen kiinnityksen johdosta? - Elinkeinoilmoittaja
Yrittämisen vapaus on vielä eli saat vaihtaa suurtakin korvausta vastaan. Muista kuitenkin yhteiskunnalliset velvoitteet ja ota vastuuvakuutus.
- Älä jää kiinni
Joudut vielä perustamaan firman renkaiden vaihtoon, et saa vastuuvakuutusta yksityiselle, jos alat tekmään ammattitöitä. Ennakkoperintärekisterikin vaatinee firman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921612
- 841095
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4011064- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t179963- 93867
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171624- 37618