Miten on kun ikää 59v. ansiosidonnaisen lisäpäivillä, jos työkkäri tai joku töihin
pyytää, tuleeko karenssia jos ei lähde töihin ? Kertokaa kokemuksia..
Ansiosidonnainen lisäpäivät
5
419
Vastaukset
- nipaukko
no jo on kumma työkkäri teilläpäin...ei lisäpäivillä olevia mihinkään laiteta...enpä ole tuollaista koskaan kuullut.
- seijuli
En usko että tulee .. tässä ollaan itsekin hyvin koulutettuja ja ikää vasta 55 ja te-keskuksessa sanotaan vaan, että koita itse vähän katsella. Viimeksi tosin kysyttiin ,että olenko mahdollisesti lisäkoulutuksen tarpeessa. Tuntuu siltä että tuo 50 on semmoinen ikä, ettei tarvitse vaivautua, jos ei itse halua. Mnä kyllä haluaisin olla työssä kun se vaikuttaa siihen eläkkeeseen, ja en tunne itseäni vielä vanhaksi ,mutta kun lyön sen ikäni siihen hakemukseen, on kohtalaisen varmaa että haastattelupyyntöä ei kuulu. Kunnilla on muuten työllistämisvelvoite kun täyttää 57-v. Että semmoista.
- 11
työllistämis velvoite on työttömän avuksi siinä tapauksessa että jää päiviä puuttumaan ennen lisäpäiviä... ei työttömän kiusaksi.Siten saa ansiosidonnaisen vaikka vähän jäisi uupumaan mutta tässä aloittajan jutussa ei tod. ollut kyse siitä.
Pitääkö niille lisäpäiville hakea jostakin,vai tuleeko ne kuin Manulle illallinen.
- jo putkessa
tulee ihan itsestään jos ehdot täyttyy,, ei tarvitse mitenkään hakea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826614- 1481824
- 1131608
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481049Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41839