mieheni ei anna koskea häneen ennen kyllä on antanut
miksi mies ei anna koskea itseensä ollenkaan ???
8
2244
Vastaukset
- olisiko toinen naine
Toinen nainenhan sillä on. Jotkut tulee vieraissa käynnistä hyvin aktiiviseksi seksissä, toisille käy noin kuin sun miehellesi. Tai sitten käynyt kerran vieraissa ja saanut jonkun sp-taudin eikä halua sua tartuttaa.
- 3971
Jospa olet alkanut "ällöttää" häntä? En tiedä, käykö miehille samoin kuin naisille. Kun naista ei mies oikeen enää kiinnosta, saattaa tulla kosketuksestakin ällöttäviä fiilareita ja siten tietty ei halua kosketusta. Onpa itsellekin käynyt näin ja siinä kohtaa tulee havahtuminen, että ei tästä tule mitään ja siitä seuraa jättöpäätös.
Voi myös olla stressiä työstä, suvusta tms. - dhdhx
se väitti et sillä ei enään kiinnostanut kun kuulema kitisin sille yritin kysyä et onko se saanu vierasta huutoa vain saan päälle hermostuu heti kun kysyt et oletko pettänyt
- jdsdjjdkjf
Ihmettelin, et mitä on saada vierasta huutoa. :D
Oletko koskaan kuullut välimerkeistä ja isoista alkukirjaimista? Jospa miehesi haluaa naisen, joka osaa kirjoittaa? - Siis kuka
Nyt kysy mitä ja keneltä.?
- jhgikgh
miksi naisen täytyy aina olla täydellinen?
Mieheltäni kysyin onko se saanut vierasta niin sain vain huudot - sthädhlön
Ai muillakin samoja juttuja? Meillä vaimo ei ole pitkään aikaan enää antanut kosketella mihinkään eroottiseen paikkaan. Selkää saa kyllä silitellä, mutta käteni vaikka vahingossa osuessa häpykummulle, saan melkein läimäytyksen tai ainakin minulle käännetään selkä!
Monesti olen minäkin tuota miettinyt, josko vaimo olisi käynyt vieraissa. Suhdetta hänellä en kuitenkaan usko olevan. Päivä kerrallaan tässä edetään... - myötä- ja vastoinkäy
Meillä oli säännöllinen seksielämä kunnes aloitin yötyön. Nyt mies on liian väsynyt kun lastenhoitoa on koitunut hänelle enemmän. Ennen emme kumpikaan kestäneet ilman paria päivää enempää. Olemme olleet yli 10v naimissa. Pidän itsestäni hyvää huolta, olen sinut itseni kanssa, ja etenkin vartaloni miellyttää miehiä. Olen saanut useita vihjailuja tai puolihuomaamattomia katseita miehiltä työympäristössäni, joka on melko maskuliininen, mutta en ole koskaan ollut toisen miehen kanssa edes ennen liittoamme, joten olen torjunut lähentelyt. Ärsyttää kun oma mies ei huomaa eikä anna aikaa. Kuitenkin odotan ja yritän löytää taas paremman henkisen yhteyden hänen kanssaan ensin. Miehelle on tärkeää että en aseta hänelle paineta kun niitä on jo muutenkin. Tsemppiä kaikille teille muillekin asiasta kärsiville, naisille ja miehille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2472633Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka132171Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3241888- 1031639
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois871554Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001250- 671210
- 251131
- 501093
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731016