miksi mies ei anna koskea itseensä ollenkaan ???

ukkosmaija

mieheni ei anna koskea häneen ennen kyllä on antanut

8

2247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisiko toinen naine

Toinen nainenhan sillä on. Jotkut tulee vieraissa käynnistä hyvin aktiiviseksi seksissä, toisille käy noin kuin sun miehellesi. Tai sitten käynyt kerran vieraissa ja saanut jonkun sp-taudin eikä halua sua tartuttaa.

• 3971

Jospa olet alkanut "ällöttää" häntä? En tiedä, käykö miehille samoin kuin naisille. Kun naista ei mies oikeen enää kiinnosta, saattaa tulla kosketuksestakin ällöttäviä fiilareita ja siten tietty ei halua kosketusta. Onpa itsellekin käynyt näin ja siinä kohtaa tulee havahtuminen, että ei tästä tule mitään ja siitä seuraa jättöpäätös.

Voi myös olla stressiä työstä, suvusta tms.

• dhdhx

se väitti et sillä ei enään kiinnostanut kun kuulema kitisin sille yritin kysyä et onko se saanu vierasta huutoa vain saan päälle hermostuu heti kun kysyt et oletko pettänyt

• jdsdjjdkjf

Ihmettelin, et mitä on saada vierasta huutoa. :D
        Oletko koskaan kuullut välimerkeistä ja isoista alkukirjaimista? Jospa miehesi haluaa naisen, joka osaa kirjoittaa?

• Siis kuka

Nyt kysy mitä ja keneltä.?

• jhgikgh

miksi naisen täytyy aina olla täydellinen?
      Mieheltäni kysyin onko se saanut vierasta niin sain vain huudot

• sthädhlön

Ai muillakin samoja juttuja? Meillä vaimo ei ole pitkään aikaan enää antanut kosketella mihinkään eroottiseen paikkaan. Selkää saa kyllä silitellä, mutta käteni vaikka vahingossa osuessa häpykummulle, saan melkein läimäytyksen tai ainakin minulle käännetään selkä!

Monesti olen minäkin tuota miettinyt, josko vaimo olisi käynyt vieraissa. Suhdetta hänellä en kuitenkaan usko olevan. Päivä kerrallaan tässä edetään...

• myötä- ja vastoinkäy

Meillä oli säännöllinen seksielämä kunnes aloitin yötyön. Nyt mies on liian väsynyt kun lastenhoitoa on koitunut hänelle enemmän. Ennen emme kumpikaan kestäneet ilman paria päivää enempää. Olemme olleet yli 10v naimissa. Pidän itsestäni hyvää huolta, olen sinut itseni kanssa, ja etenkin vartaloni miellyttää miehiä. Olen saanut useita vihjailuja tai puolihuomaamattomia katseita miehiltä työympäristössäni, joka on melko maskuliininen, mutta en ole koskaan ollut toisen miehen kanssa edes ennen liittoamme, joten olen torjunut lähentelyt. Ärsyttää kun oma mies ei huomaa eikä anna aikaa. Kuitenkin odotan ja yritän löytää taas paremman henkisen yhteyden hänen kanssaan ensin. Miehelle on tärkeää että en aseta hänelle paineta kun niitä on jo muutenkin. Tsemppiä kaikille teille muillekin asiasta kärsiville, naisille ja miehille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3015
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      119
      1806
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1729
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      66
      1359
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe