Miten Toimia OIKEIN?

Vittu, Kun Vituttaa.

Nettideittailussa on harvinaista herkkua, että nainen tekee aloitteen ja ottaa yhteyttä profiiliin omatoimisesti. Näin kävi eräälle onnekkaalle nuorukaiselle, eli minulle.

Vastasin asiallisesti naisen viestiin, mutta ehdin antaa jo siinä samassa viestissä mesen, enkä ole kuullut hänestä sen koommin.

Nämä on joskus tosi typeriä kysymyksiä, mutta toivoisin silti jonkun valaisevan.

Kaipaisin Viisaita Neuvoja, Kuinka Tulee Toimia Tuollaisessa Tilanteessa. Koska Se Mese Kannattaa Siihen Viestiin Laittaa, Jos Aikoo Tutustua?

7

409

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toiolirumasanasoso

Älä hermoile. Et varmaan tehnyt mitään Väärin. Naiset vaan ovat niin mielijohteiden ajeltavissa; kirjoittelevat liian monille, eivätkä sitten muista, kuka oli kuka. Näin kävi minulle. Mies kuitenkin kirjoitti pari tosi kiinnostavaa pitkää viestiä ja oli ilmiselvästi ihminen, joka ei suutu mistään. Jo se oli riittävä syy ihastumiseen. Aloimme siis kirjoitella, hankalan alun jälkeen, otettuani ensin itse yhteyttä hänen kiinnostavam profiilinsa innoittamana. Loppu on historiaa. Ihana mies.

Älä hermostu. Ole oma mukava itsesi ja anna toiselle tilaa ja aikaa. Jos hän ei saa kirjoitettua, omapa on valintansa ja menetyksensä.

Onnea matkaan.

• ei tosikoille

voi kuule poikaseni, naiset tekevät hyvin, hyvin usein aloitteita. Varsinkin viikonloppuisin, kun istuskellaan kotona ja on otettu pari siideriä...

Mutta arki kun koittaa, niin työ/koulu kutsuvat...
      Ei siinä välttämättä enää muista mitä silloin lauantai-iltana tuli tehtyä...

• N kasivitonen

No onko sitä meseä pakko tuputtaa?
      Itseäni se ainakin suunnattomasti ärsyttää, jo pelkästään senkin vuoksi, että luultavasti ko. tuputtajalla on siellä mesessä varmaan puolet muistakin nettideittailijoista.
      Lisäksi mesettäminen saattaa tappaa orastavan halun tutustua toiseen, kun pitää keksiä yhden rivin esitelmiä itsestään sarjatulena.
      Mieluummin uhraa sen muutaman minuutin ja kirjoittaa toiselle ihan kokonaisen viestin.
      Itse olen myös huomannut, että meseen on helppo jumahtaa ja siihen se tuttavuus sitten kuivuukin kasaan.

Eikö niitä viestejä voi aikansa vaihdella S24:n profiilien kautta ja sitten joko soitella tai päättää tavata ihan livenä?

Mesettäminen kuulostaa muutenkin niin pirun teiniltä.

• Vittu, kun vituttaa.

En tainnutkaan ilmaista, että olen vielä nuori aikuinen, joka hakee seuraa tavallaan muista teineistä. Sitä paitsi kuvittelisin alle parikymppisten keskuudessa olevan suosittua jutella ensiksi mesessä, ennenkuin alkaa joka vastaantulijalle jakelemaan omaa numeroaan. Kumpi on sit loppupeleissä järkevämpää, hei? Tietysti opin tästä sen, ettei sitä meseä/numeroa varmaan kannata ensimmäiseen viestiin laittaa, jonkinlainen kärsivällisyys kieltämättä itsestäni puuttuu, kun tarkemmin ajattelee. Ja opin senkin, että kirjakielellä ja ilman hymiöitä on kirjoitettava. Naiset on sit vielä niin kermaperseitä, että kaikki on osattava.

• sdfbhdfh

En nyt pahemmin osaa neuvoa, mutta nettinaiset ovat poikkeuksellisen vaikeita. Minulle kävi sama temppu eli nainen laittoi viestiä. No, profiilin perusteella tuo tapaus vaikutti ihan tutustumisenarvoiselta joten päätin kirjoittaa takaisin. Lähetin viestin ja kirjauduin ulos. Parin päivän päästä kirjauduttuani taas sisään tuo nainen oli poistanut profiilinsa.

Naisilta tulee muuten yllättävän paljon viestejä. Ongelma on vaan siinä, että yleensä ne viestit tulevat niiltä epäsopivimmilta. Esim. jos on kirjoittanut pitävänsä turn-offina tupakointia, niin viestejä tulee polttavilta.

• .

Itselläni on vähän samantapainen ongelma. Yleensä vaihdan pari kolme viestiä kiinnostavan naisen kanssa (en tyrkytä ensimmäisessä yhteydenotossani yhteystietoja, koska niillä vain karkoittaa toisen osapuolen), mutta en nyt tiedä, mikä tuntuu järkevimmältä sen jälkeen. Kannattaako loppupeleissä kysyä naiselta numeroa vai antaako itse oman numeronsa naiselle, kun sen aika on? Siinäpä ikuinen pulma...

• 9 + 17

Ei ainakaan kannata vinkua puhelinnumeroa. Voithan sä yrittää omaasi tarjota, mutta miksi ette vain kirjoittelisi ja sitten sopisi tapaamista? Liian yksinkertaista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4078
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe