pitkät naiset on hotteja

SooooHot

Pitkät naiset on niiiin seksikkäitä !!!

7

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tykkäänmyöspitkistä

      Joo, kauniita ovat. Tai eihän se pituus tietenkään ole sama kuin kauneus, eli ei pitkä suohirviön näkönen tietenkään ole muuta kun pitkä suohirviö! :D Mutta jos on naama ja kroppa kauniita, niin onhan se pitkä nainen silloin vielä monta astetta upeampi kun joku vähemmän pitkä kaunis nainen. Siis jos verrataan hyvä kroppaista ja kauniskasvoista pitkää ja lyhyttä keskenään.

    • Kuinka pitkä pitkä

      En kyllä luokittelisi läheskään kaikkia pitkiksi, kun moni kuitenkin useammankin sentin alle 180. Kauniita ovat yhtä lailla, mutta pituus ei kenenkään upeutta määrittele.

      • minusta pitkä on

        Tässä maassa taitaa keskipituus olla siinä 167cm korvilla, joten kyllä "useaakin senttiä vajaa 180cm" jo varsin pitkä on - suunnilleen keskimittaisen miehen mittainen. Täältä 164cm hujakoilta tuntuvat jo 170 -senttiset pitkiltä, ja varmaan tilastollisesti katsoenkin pitkän määritelmä asettuisi noilta tienoin lähteväksi.


      • keskipituus 168 cm
        minusta pitkä on kirjoitti:

        Tässä maassa taitaa keskipituus olla siinä 167cm korvilla, joten kyllä "useaakin senttiä vajaa 180cm" jo varsin pitkä on - suunnilleen keskimittaisen miehen mittainen. Täältä 164cm hujakoilta tuntuvat jo 170 -senttiset pitkiltä, ja varmaan tilastollisesti katsoenkin pitkän määritelmä asettuisi noilta tienoin lähteväksi.

        Joidenkin mielestä 172-senttinenkin on pitkä, kun se on muutaman sentin päälle keskipituuden. Minun mielestäni ei. Sama homma menee toisinkin päin, eli vaikka 164 cm nainen ei vielä ole lyhyt.


      • Kuinka pitkä pitkä
        minusta pitkä on kirjoitti:

        Tässä maassa taitaa keskipituus olla siinä 167cm korvilla, joten kyllä "useaakin senttiä vajaa 180cm" jo varsin pitkä on - suunnilleen keskimittaisen miehen mittainen. Täältä 164cm hujakoilta tuntuvat jo 170 -senttiset pitkiltä, ja varmaan tilastollisesti katsoenkin pitkän määritelmä asettuisi noilta tienoin lähteväksi.

        Esim. Julia Roberts on vain hieman päälle 170 cm, enkä häntä vielä erityisen pitkänä pitäisi. En lähtisi ketään osoittelemaan pitkäksi kun vasta sitten kun pituus on selkeästi 180 hujakoilla ja yli. Keskimääräistä muutaman sentin pidempi ei ole vielä "pitkä pitkä".

        Tyhjän jauhamistahan tämä on, koska kauneus ei katso pituutta saati ikää. Ihmiset ovat ihmisiä, ihan sama mihin sitä käyrälle sijoittuu pituutensa kanssa.


    • SooooHot

      kaikki naiset on kyllä kauniita pituudesta ja koosta huolimatta mutta itse tykkään pitkistä eniten:)

    • Hyvä ihminen

      Komppaan, tosin listassasi on melko lyhyitäkin naisia!
      Näin viikonloppuna erittäin kauniin ja todella pitkän tummahiuksisen naisen. Oli muodot kohdallaan. Nainen oli arviolta 190cm pitkä, muttei mikään luuteline!
      Ylensähän naiset asettuvat sinne 160-170cm hujakoille ja tuollainen pitkä kaunotar on todella harvinainen näky.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe