Pitkät naiset on niiiin seksikkäitä !!!
pitkät naiset on hotteja
7
286
Vastaukset
- Tykkäänmyöspitkistä
Joo, kauniita ovat. Tai eihän se pituus tietenkään ole sama kuin kauneus, eli ei pitkä suohirviön näkönen tietenkään ole muuta kun pitkä suohirviö! :D Mutta jos on naama ja kroppa kauniita, niin onhan se pitkä nainen silloin vielä monta astetta upeampi kun joku vähemmän pitkä kaunis nainen. Siis jos verrataan hyvä kroppaista ja kauniskasvoista pitkää ja lyhyttä keskenään.
- Kuinka pitkä pitkä
En kyllä luokittelisi läheskään kaikkia pitkiksi, kun moni kuitenkin useammankin sentin alle 180. Kauniita ovat yhtä lailla, mutta pituus ei kenenkään upeutta määrittele.
- minusta pitkä on
Tässä maassa taitaa keskipituus olla siinä 167cm korvilla, joten kyllä "useaakin senttiä vajaa 180cm" jo varsin pitkä on - suunnilleen keskimittaisen miehen mittainen. Täältä 164cm hujakoilta tuntuvat jo 170 -senttiset pitkiltä, ja varmaan tilastollisesti katsoenkin pitkän määritelmä asettuisi noilta tienoin lähteväksi.
- keskipituus 168 cm
minusta pitkä on kirjoitti:
Tässä maassa taitaa keskipituus olla siinä 167cm korvilla, joten kyllä "useaakin senttiä vajaa 180cm" jo varsin pitkä on - suunnilleen keskimittaisen miehen mittainen. Täältä 164cm hujakoilta tuntuvat jo 170 -senttiset pitkiltä, ja varmaan tilastollisesti katsoenkin pitkän määritelmä asettuisi noilta tienoin lähteväksi.
Joidenkin mielestä 172-senttinenkin on pitkä, kun se on muutaman sentin päälle keskipituuden. Minun mielestäni ei. Sama homma menee toisinkin päin, eli vaikka 164 cm nainen ei vielä ole lyhyt.
- Kuinka pitkä pitkä
minusta pitkä on kirjoitti:
Tässä maassa taitaa keskipituus olla siinä 167cm korvilla, joten kyllä "useaakin senttiä vajaa 180cm" jo varsin pitkä on - suunnilleen keskimittaisen miehen mittainen. Täältä 164cm hujakoilta tuntuvat jo 170 -senttiset pitkiltä, ja varmaan tilastollisesti katsoenkin pitkän määritelmä asettuisi noilta tienoin lähteväksi.
Esim. Julia Roberts on vain hieman päälle 170 cm, enkä häntä vielä erityisen pitkänä pitäisi. En lähtisi ketään osoittelemaan pitkäksi kun vasta sitten kun pituus on selkeästi 180 hujakoilla ja yli. Keskimääräistä muutaman sentin pidempi ei ole vielä "pitkä pitkä".
Tyhjän jauhamistahan tämä on, koska kauneus ei katso pituutta saati ikää. Ihmiset ovat ihmisiä, ihan sama mihin sitä käyrälle sijoittuu pituutensa kanssa.
- SooooHot
kaikki naiset on kyllä kauniita pituudesta ja koosta huolimatta mutta itse tykkään pitkistä eniten:)
- Hyvä ihminen
Komppaan, tosin listassasi on melko lyhyitäkin naisia!
Näin viikonloppuna erittäin kauniin ja todella pitkän tummahiuksisen naisen. Oli muodot kohdallaan. Nainen oli arviolta 190cm pitkä, muttei mikään luuteline!
Ylensähän naiset asettuvat sinne 160-170cm hujakoille ja tuollainen pitkä kaunotar on todella harvinainen näky.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683