Muija otti eron viime syksynä. Elikkä lähti lätkimään. Ei siitä muuten mitään vahinkoa ollu, meinaan kun ei se osannut laittaa safkaakaan.
Mutta kun sillä oli pilllu ja mä panin sitä monta kertaa päivässä. Se ei kai oikein tykänny siitä, että aina kävelin kämpässä nakuna molo pystyssä ja vaadin että muijallakin piti aina olla pilllu paljaana.
Niin se otti eron.
Jouduin oleen ilman tyydytystä monta viikkoo, mutta kun mä kerroin tän jutun yhdelle Penalle kun asuu naapurissa, niin se sani, että mä voisin panna sitä perrseeseen.
Ja kun mulla ei ollu muijaa, niin sitten oon tän vuoden alusta pannu Penaa perrseeseen monta kertaa viikossa. Kerrankin kävin saman päivän aikaan sen luon 3 kertaa ja joka kerta panin sitä perrseeseen.
Mutta sitten oon kuullu semmosta kun ihmiset sanoo, että se Pena on homo. Kysyn teiltä, että tuleeko musta kans homo, jos mä aina vaan panen sitä Penaa perrseeseen? Se olis aika kamalaa. Mutta mistä mä muuten saisin tyydytystä?
MISTÄ NYT SAAN TYYDYTYSTÄ?
13
453
Vastaukset
- radiomäen kundi
Mun mielestä ei ihmisten puheita kannata uskoa, kunhan vaan soittavat suutaan.Senkun vaan panet Penaa edelleen kun kerta saat siitä tyydytystä.
- lämmöllä tädiltä
Kuulostaa vahvasti siltä, että olet jo tai bi varmaankin, mutta mitäpä se haittaa. Muista vastuullisuus ihmissuhteissasi. Älä loukkaa Penaa.
Et arvosta naista ja siksi arvelisin, että sinun on vaikeaa löytää naista suhteeseen. Opettele arvostamaan naisia ja ehkä sitten onnistut. - Jatkat suoli pitkänä
ei yks pano.Pena homoo tee,,
- oppikaa jo!!!!!
Kolme uhria taas näyttää langenneen nettitrollin kirjoitukseen :) Kaveri vaan jauhaa paskaa huvikseen ja yrittää saada provosoinnilla kirjoituksia aikaan.
Luulis teidän nyt jo erottavan. Toinen hyvä/huono trolli on se, että "ukkoni panee seksinukkea" Kerännyt hirveästi vastauksia ja ihan täyttä roskaa koko avaus.- lämmöllä tädiltä
Etkö ymmärrä huumoria? Kukaan tässä ketjussa ei ole ottanut aloittajaa tosissaan. Hauska tarina vaatii tietysti hauskat jatkot.
- valaistunut ville
Ihan varmasti eronnutta eeroa huolestuttaa se, että jospa hänen seksikaverinsa onkin homo! Hän on varmasti kuullut puhuttavan kaikenlaisia tarinoita, joita värittää homofobia ja nyt hän on huolissaan mahdollisuudesta, että hänestä itsestäänkin tulee homo.
Suosittelen häntä perehtymään uusimpaan psykoanalyyttiseen kirjallisuuteen, jossa käsitellään aihetta "kuinka mies työntää molonsa toisen miehen paaskarööriin".
Sen luettuani valaistuin, samoin tapahtuu ihan varmasti myös eronneelle eerolle. - kysympä vaan.
valaistunut ville kirjoitti:
Ihan varmasti eronnutta eeroa huolestuttaa se, että jospa hänen seksikaverinsa onkin homo! Hän on varmasti kuullut puhuttavan kaikenlaisia tarinoita, joita värittää homofobia ja nyt hän on huolissaan mahdollisuudesta, että hänestä itsestäänkin tulee homo.
Suosittelen häntä perehtymään uusimpaan psykoanalyyttiseen kirjallisuuteen, jossa käsitellään aihetta "kuinka mies työntää molonsa toisen miehen paaskarööriin".
Sen luettuani valaistuin, samoin tapahtuu ihan varmasti myös eronneelle eerolle.Täällä meilläpäin on yks Jallu ja sillä on semmonen tapa, että jos joku äijä eroo ämmästään, niin se Jallu ottaa yhteyttä siihen jätkään ja sanoo että jos se jätkä haluu tyydytystä niin se saa panna sitä Jallua perrseeseen.
Toiset sanoo että se on homoilua mutta mun mielestä se on hyväntekeväsyyttä.
Mitä mieltä sä olet asjasta? - surullinen oon
Vaimoni heitti romukoppaan kaikki valansa ja lupauksensa, joita hän antoi kirkkoherralle häissämme. Vietimme muuten juhannushäät.
Olen hyvin surullinen. Naapuri Kaleb aina silloin tällöin imee siitintäni, mutta se ei anna minulle samanlaista tyydytystä kuin sain pannessani vaimoani perrsereikään.
Olen surullinen.
- lkhjrgkjharg
www.zootube365.com
- Pumppumppump
Joo ei Pena homo ole. Se on kiltti ja tosi hyvä kaveri!
Ja onhan sulla kai kädet? Käytä niitä hätätapauksessa, ja ottiko muija pölynimurin mukaansa? Jos sulla on sellanen, niin vvvvauuuuuuuu mihin sitä voi käyttää kun vaan käyttää mielikuvitusta!
Katsele ympärilles, aina löytyy joku hätäratkaisu, usko kokenutta!!- Sixtuksen serkku
Serkkuni Sixtus erosi viime vuonna. Sen jälkeen hän on joka päivä pannut seksinukkea ja saanut tosi hyvän tyydytyksen. Joskus kun olen käynyt Sixtyksen luona, hän on kehottanut minuakin yhtymään seksinukkeensa.
Kohteliaisuudesta Sixtusta kohtaan olen luonnollisesti tehnyt niin, ja totta totisesti, hyvin lentää spermat seksinuken toosaan.
Hyvää tyydytystä!
- auta itseäsi
mene akupunkitio hoitoon ja kerro liiallisesta seksi haluista.hormoonit ovat sekaisin monella naisella ja miehellä.hoito auttaa hillitsemään haluja.lääkkeet ei ratkaisu.seuraa kyllä saa aina.yritä sitä.
- makepano
Ites oot sekasin kun tommosii puhut.
Panin muuten eilen yhtä Makea perrseeseen ja hän ynisi hyvin tyytyväisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847