Olen hintelä, lihakseton ja keskimittainen mies. Minulla ei ole hienoa tutkintoa ja ansaitsen alle keskipalkan. Minulla on lievä puhevika ja olen jonkin verran ujo. Tyypillinen ATM? Varmaan mutta olen silti saanut naisen! Enkä mitä tahansa naista vaan varsin nätin, korkeakoulutetun ja hyvätuloisen eikä luonteessakaan ole valittamista. Seksiäkin lohkeaa edelleen vaikka lapsia pyörii pari tuossa ympärillä.
Joten ihmeitä vielä tapahtuu muuallakin kuin saduissa...
Olenko luonnon oikku?
12
248
Vastaukset
- t. ATM
Miten oot voinu saada, en usko.
- Kummitus-74
"Miten oot voinu saada, en usko."
No kaveri törkkäsi ravintolassa sen eteen ja sanoi että hae sitä tanssimaan. No minä hain...
- JS
No kyllä varmasti jos olet luonteeltasi muuten mukava niin en ihmettele vaikka seuralaisen olisit löytänytkin.
- uskovainen.
Jumala rakastaa kaikkia olentoja.
- ekologinen lokero
Valitettavasti.
- Naisasialooseri.
Et ole ATM. ATM ei saa naista.
Olet todiste siitä, että mies saa kyllä naisen vaikka olisi noita kaikkia luettelemiasi asioita, kunhan ei ole ATM.- Olen noiduttu!
ATM ei liity siis mihinkään ominaisuuksiin vaan on metafyysinen kirous jonka joku noita (äitisi?) on aikojen alussa langettanut.
- 7
Tuo on karkeata pilaa, kunnon Atm:ä halveerataan.
Ei Atm voi saada naista, se on mahdotonta. - Kiitti vaan
Onnekas paskiainen.
- jk
Olen luonnon oikku
- jk
ninnolen
Luulempa että te leimaatte itse itsenne, ettekä siksi onnistu olemaan parhaimmillanne niinkuin teidän kriteereillänne ATM:ksi itsensä tunnistanut herrasmies. Pyyhkikää leimanne ja menkää ulos leikkimään! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117