Titanic alkaa riittämään!

Nittaminax

Vaikka se oli isokin stragedia merenkulun historiassa, niin ei jaksa että sitä on esitetty viikkotolkulla telkkarissa. Ei päivääkään ettei siitä jossain kanavalla tulisi uusinnan uusintaa.
Kyllästyttää.....

17

189

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valinnan vapaus

Sen verran on paljon kanavia ainakin mun tellussa että on valinnan varaa katsoa mitä haluan.

Ei haittaa eikä ärsytä ohjelmat mitä en katso.

• Jeps ja olisit voinut tämänkin aloituksen hypätä yli, sillä onhan sulla valinnanvapaus. :)

• Valinnan vapaus
        Nittaminax kirjoitti:

Jeps ja olisit voinut tämänkin aloituksen hypätä yli, sillä onhan sulla valinnanvapaus. :)

Miksi? Siksikö etten anna toisia kiinnostavien asioiden ärsyttää itseäni?

• meeriamanda

Kanava toisensa jälkeen on tosiaan näyttänyt joko elluna tai dokumenttina... en katsonut, kerran olen nähnyt ja se järkytti minua ihan riittävästi.

Jos uutisia haluaa kuunnella kuten minä....joka kanavaltahan sitä kerrottiin, halusi tai ei.

• Ja vielä tänäänkin näytetään ykköseltä jotain ohjelmaa. Eiköhän se alus ole uponnut jo moneen kertaan ja uppoamisen syykin selvitetty viellä useammin.
        Näiden viikkojen aikana olen muutaman jakson katsonut ja mitään uutta ei ole selvinnyt, joten kyllästyttää.

• meeriamanda
        Nittaminax kirjoitti:

Ja vielä tänäänkin näytetään ykköseltä jotain ohjelmaa. Eiköhän se alus ole uponnut jo moneen kertaan ja uppoamisen syykin selvitetty viellä useammin.
        Näiden viikkojen aikana olen muutaman jakson katsonut ja mitään uutta ei ole selvinnyt, joten kyllästyttää.

Katsoisin kyllä Estoniasta tehtyjä dokumenttejä enempikin, he olivaat meidän aikaamme.
        Muistaakseni Estonia oli entinen Sally tjs. vanha purtilo. Olin eräänkin kerran samaisessa laivassa ollut matkustajana. Tosin varustamo oli silloin suomalaisen.

• meeriamanda kirjoitti:

Katsoisin kyllä Estoniasta tehtyjä dokumenttejä enempikin, he olivaat meidän aikaamme.
        Muistaakseni Estonia oli entinen Sally tjs. vanha purtilo. Olin eräänkin kerran samaisessa laivassa ollut matkustajana. Tosin varustamo oli silloin suomalaisen.

No joo, sekin olisi mielenkiintoisempi ku toi iänikuinen titanic.

• Enpä ole seurannut juuri millään tavalla ja täytyyhän median takoa, kun rauta on kuumaa.
      Sadan vuoden kuluttua sitten taas, sitä me emme enää näe.

• Äläs nyt, tuleehan viellä 110 vuotis muistelot ja niinpoispäin. :)) Kyllä me keretään näkemään.

• Nittaminax kirjoitti:

Äläs nyt, tuleehan viellä 110 vuotis muistelot ja niinpoispäin. :)) Kyllä me keretään näkemään.

Ken elää, hän ehkä näkee, minen niin välitä ja voi olla että kymmenen vuoden kuluttua tuhkistani kasvaa jo suopursua lammen rannalla. :)

• Menneen lumoissa

Ihania elokuvia ja minisarjoja!

Koskaan en kyllästy katselemaan menneen ajan pukuloistoa ja ihania kampauksia, tulisipa ne vielä elinaikanani uudestaan muotiin.

• Ole sinä ensimmäinen ja pukeudu niinku silloin. Eihän sitä tiedä jos saat seuraajia. Itse en kyllä pukeutuisi samoin.

• Surullista on iltapäivälehtien ja muunkin median lohduton kykenemättömyys hankkia kykeneviä toimittajia, aina vaan pitää ottaa töihin kavereita, joista tietää että he eivät pomoaan paremmaksi pane, vaikka osaisivatkin.
      Ja siksi ovat kaikki kirjoitukset kuin saman toimituksen tekemiä kopioita ulkomaisisten toimittajien alkuperäisistä aineistoista.
      Minäkin katselin Norjan uutisten kuvia kuinka pukuloisto velloi aallokolla kuten Titanicillä konsanaan.
      Eniten harmittaa missi, joka on viety lähimmälle hiekkarannalle jossa ei ole jäitä.
      Siellä se ressukka sinisin suonin palelee tekohymyn kanssa, ja joka lehdessä on sieltä kuvia, onneksi sentään eri kuvakulmista otettuja.

Jos minä olisin toimittaja, olisin kaivanut yhden uhrin esiin munaskuineen päivineen, kirjoittanut lapsuudestaan kaikkea nyyhkittävää mitä sieltä löytyy, jatkanut teiniromanssien lohduttomuudella ja poikaystävien haastatteluilla, menneiden ja olemassaolevien.
      Raivannut väkisin tien paikallisen patologian laitoksen arkistoihin ja julkaissut kuvan jokaisesta luodista joka oli raastanut uhrin sisäelimiä, kuvat myös rantakivien, verille raastamista kämmenistä.
      Olisin haastatellut lääkäriä ja kysynyt, mitä sai aikaan luoti joka meni silmästä läpi ja mitä toinen luoti joka meni läpi Navan vierestä.
      Navan, joka antoi kasvavalle lapselle elämän.
      H.

• Titanic aika oli mulla jossain vaiheessa nuorena.
      Luin kaiken minkä sain käsiini ja katsoin kaiken mitä näytettiin.
      Kai silloinkin oli joku Titanicin muisto vuosi.
      Uusinta elokuvaa en jaksanut koskaan katsoa alusta loppuun, ei ole ollut mun kuva se.

• bessie*

Aion kyllä katsoa klo 19 alkavan ohjelman. Romanttiset tarinat eivät minua (tässä yhteydessä ainakaan) kiinnosta, mutta olen hyvin utelias monien "asia-asioiden" suhteen. Toivottavasti sekä Titanicista että Empress of Irelandista pelastuneen merimiehen, tai hänen sukulaistensa haastattelu on mukana, mm. se kiinnostaisi.
      Taidanpa sännätä tästä vielä hakemaan jotain mässyä, sieltähän tulee muutakin katsottavaa.

• Höyrypostilaiva Titanic paljastaa salaisuuksiaan jatkuvasti sanottiin tämäniltaisessa jutussa ja näin se todella näyttää tekevän.

Esim. itselle valkeni että White Star yhtiön johtaja J.B. Ismay ei ilmeisesti ollutkaan niin suuri pelkuri kuin on näytetty elokuvissa ja kirjoituksissa tähän asti.
      Sen maineen luojana on ollut pääasiassa aikansa " Rubert Murdoch " joka inhosi häntä syvästi.

Jock oli yksi Titanicin muusikoista ja Mary hänen avovaimonsa joka oli raskaana.
      Tämän orkesterin toimintahan oli todella sankarillista (sitä elämää suurempaa )
      mutta Mary pelastui seurauksena sukuriita ja oikeudenkäynnit sukurahastosta jonka Mary voitti loppujen lopuksi.100 vuotta mennyt ja nytten vasta se sukuriita on taakse jäänyttä elämää.

Suur-katastrofit synnyttää aina sankareita mutta jotkut heistä unohdetaan.
      Titanicin 5 perämies Harold Lowe joka kyllä muistettu jopa Cameronin leffassa mutta oma Walesilainen Barmouth ei häntä muistanut kunnes koulutyttö pisti paikallislehteen ja Facebookiin juttua hänestä jonka jälkeen kaupunginvaltuustossa päättivät teetättää hänelle muistolaatan.

http://areena.yle.fi/ohjelma/1675662

• arkiviisua titanicista mummuni lauloi hellan edessä perunoita kuoriessa. Muista vain laulun ensimäisen lauleen: kuo kauhea tapahtuma atlannilla ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      20
      5313
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1371
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      11
      807
    4. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      778
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      46
      752
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      747
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      46
      744
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      736
    9. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      725
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      8
      724
    Aihe