Tätä olen yrittänyt kysellä palstan VHH:laisilta jo usein muta kysytään vielä kerran.
Miksi ihmeessä tulette tänne palstalle jos että täällä viihdy? Miksi tulette tänne itkemään sitä kun täällä on joku joka ei nielaise näkemyksiänne nahkoineen ja karvoineen?
Vaihtoehtoja on vaikka pilvin pimein. Menkää dojolaisiin, siellä ei varmsti ole ainuttakaan vastakkaista mielipidettä, ne bannataan pois jo ennen kuin ehtii enteriä painamaan.
Ja on niitä muitakin palstoja jossa moderointi tapahtuu silmänräpäyksessä jos sattuu sanomaan VHH:sta poikittaisen sanan tai jos peräti erehtyy esittämään siellä Similän tutkimuksen (hiilihydraatit ehkäisevät diabetesta) tai jotain muuta faktaa.
Siellä saisitte olla rauhassa kaltaistenne kanssa eikä tarvitsisi itku kurkussa kirjoitella täällä niitä surkeita akkamaisia vuodatuksia, näppäimistö kyyneleistä märkänä.
Kertokaa nyt mikä pakko teidän itkijöiden on tällä palstalla olla?
Miksi itkeä täällä kun vaihtoehtoja löytyy?
40
155
Vastaukset
- Sledge Hammer
Täälläkin itkevät vhh-papat kun eivät voi tunnustaa itselleen, että aikaisemman elämän kilot ja sairaudet olikin omaa syytä, eikä yhdenkään ruokavaliosuosituksen. Kyse on vain turhasta katkeruudesta, jonka voimalla porskutetaan palstoilla päivästä toiseen ja haukutaan kaikkea virallista ja pätevää, lääkäreistä erinäisiin ruokavaliosuosituksiin, kaikki pätevä ja virallinen tieto on tulinjalla. Aika säälittävää touhua aikuisilta, jo lähes eläkeikäisiltä miehiltä. Pilaavat vain vhh:n maineen hyvänä ruokavaliovaihtoehtona.
- Sledge Hammer
Eikö ollut kiva ja raflaava tuo aloitukseni? Kun papat on vaihtamassa vaippojaan oli ihan pakko jatkaa viestiketjua kun siihen ei kukaan tarttunut.
- khnttbyffa
Ei tosiaan tarttunut, ei.
- kerton jo
Osaatko lukea mitä palstan otsikossa lukee?
VÄHÄHIILIHYDRAATTINEN RUOKAVALIO
Asian voit tarkistaa tästä
https://skydrive.live.com/redir.aspx?cid=ac4f8ddb67bd5087&resid=AC4F8DDB67BD5087!851&parid=AC4F8DDB67BD5087!106&authkey=!ACejJYxO_SfzW10- kontrastia esiin
No niinpä lukee, kyllä se on huomattu. Ja siksipä onkin synkkää kun palstalla on yksi vähä-älyinen häirikkö joka esittelee itsensä karppaajaksi ja samalla levittää tolkuttoman valheellista propagandaa ja vääristelee tosiasioita.
On kaikkien karppaajien edun mukaista tuoda esiin tällainen toisasioiden dissaaja ettei yksikään saisi väärää käsitystä karppaamisesta.
Kertomalla palstalla myös tosiasioita ja viimeaikaisista tutkimuksista pidetään kontrastia esillä tähän häirikköön. Näin kaikille varmasti selviää pitkäaikaisen karppaamisen vaarat ja ainakin sen aiheuttamat vakavat psyykkiset häiriöt. - kerton jo
kontrastia esiin kirjoitti:
No niinpä lukee, kyllä se on huomattu. Ja siksipä onkin synkkää kun palstalla on yksi vähä-älyinen häirikkö joka esittelee itsensä karppaajaksi ja samalla levittää tolkuttoman valheellista propagandaa ja vääristelee tosiasioita.
On kaikkien karppaajien edun mukaista tuoda esiin tällainen toisasioiden dissaaja ettei yksikään saisi väärää käsitystä karppaamisesta.
Kertomalla palstalla myös tosiasioita ja viimeaikaisista tutkimuksista pidetään kontrastia esillä tähän häirikköön. Näin kaikille varmasti selviää pitkäaikaisen karppaamisen vaarat ja ainakin sen aiheuttamat vakavat psyykkiset häiriöt.Onko sinulla sitten psyykkisiä ongelmia? Olen todella pahoillani.
- karppiatri
"Miksi tulette tänne itkemään sitä kun täällä on joku joka ei nielaise näkemyksiänne nahkoineen ja karvoineen?"
En tiedä oletko tyhmä vai seinähullu ? Jos trollaa sivulla vuosikaudet 24/7 ja sitten ihmettelee miksi muita vituttaa? Kun samasta lööpistä tehdään 20 aloitusta eri otsakkeilla, ei kyseessä ole enää mielipide, vaan mielivalta.- kerro jo
Mitä muutakaan täällä voi tehdä kuin trollata? Jos esittää vaikka kysymyksen niin vastauksena saa mitä tahansa p-askaa paitsi sitä mitä kysyttiin, solvauksin höystettynä.
Aloituksessa esitettiin kysymys.
"Kertokaa nyt mikä pakko teidän itkijöiden on tällä palstalla olla? "
Mikset vastannut siihen mitä kysyttiin vaan jauhoit p-askaa jostain muusta ja solvasit?
Ja sinä olisit varsin oikea henkilö vastaamaan. Et ole muuta tehnyt täällä kuin itkenyt, en huomaa että sinulla on koskaan ollut mitään oikeaa asiaa.
Sinusta ainakin tietää oletko seinähullu vai tyhmä. Olet tyhmä. - miksi ihmeessä
Miksi edelleen olet poraamassa täällä?
- on siinä asiantuntij
Ei, vastausta ei saa vaikka kysyisi. Kaikkea p-askaa kylää krijoitellan mutta ei vastata siihen mitä kysytään. Siis aivan sama kuin kaikessa muussakin, kysyi mitä vaan niin vastaus on ihan huuhaata.
- Balleriina Lutuunen
Ravintotietäjä Balleriina Lutuunenkin ajattelee samoin! Miesten vaihdevuosivaivat yleistä... varsinkin täällä palstalla.
- J uuh
Minne muuten Balleriina Lutuunen on hävinnyt???
- näin varmaan
Luulen että Balleriina on lukemassa lääketieteellisiä ja muita tietokirjoja sekä myös VHH-myönteisten kirjailijoiden teoksia.
Ballun on pakko tehdä niin, muuten ei voi hänen valtava asiantuntemuksensa ja objektiivinen tasapuolisuus eri ravitsemusvaihtoehtojen välillä olla mahdollista.
- Naurun paikka
Ei tämäkään tunnu oikein selviävän. Kenteis karppaajat nauttivat siitä kun ovat täällä muiden naurettavana, ehkä he pitävät siitä kun muut osoittavat heidän olevan tyhmiä.
Ovathan he jo muutenkin masokistisella VHH-kitukuurilla. Ei sellaisella voi olla jos ei ole masikisti, kun parempia dieettejä löytyy vaikka kuinka. Sellaisia jotka ovat jopa ravitsevia. - ?kysyn vaan?
Pitää taas kysyä että miksi on pakko tulla tälle palstalle jos se tuottaa sanoinkuvaamatonta kärsimystä?
Miksi etenkin häirikkö-Mattila ja karppiatri käybät täällä kun se aiheuttaa niin kauhaa tuskaa? - kertokaa jo
- miksi on pakko...?
Kertokaa nyt karppaaja-itkuiikat että miksi te käyttä tällä palstalla kun mikään ei täällä ole mieleenne?
Joutuuko uskontonne liian lujille täällä vai onko tämä jotain VHH-papistonne määräämää siedäytshoitoa? - Juuri näinahj
Karppaajat tykkää lukea kuinka paljon kusipää porukka seilaa näillä palstoilla. He eivät itse ymmärrä omaa parastaan terveyden suhteen. Tai jos ymmärtävät eivät tohdi kokeilla VHH:ta vaikka ovat vakavasti sairaita. Näitä pilkkaajia on heitä hoitava lääkäri kieltänyt VHH:n varmistaakseen lääkkeiden myynin.
- itkijänainen
"Pitää taas kysyä että miksi on pakko tulla tälle palstalle jos se tuottaa sanoinkuvaamatonta kärsimystä?"
"Kertokaa nyt karppaaja-itkuiikat että miksi te käyttä tällä palstalla kun mikään ei täällä ole mieleenne?"
"Joutuuko uskontonne liian lujille täällä vai onko tämä jotain VHH-papistonne määräämää siedäytshoitoa? "- itkijänainen
"Miksi ihmeessä tulette tänne palstalle jos että täällä viihdy?"
"Kertokaa nyt mikä pakko teidän itkijöiden on tällä palstalla olla? " - itkijänainen
"Siellä saisitte olla rauhassa kaltaistenne kanssa eikä tarvitsisi itku kurkussa kirjoitella täällä niitä surkeita akkamaisia vuodatuksia, näppäimistö kyyneleistä märkänä."
"Kertokaa nyt karppaaja-itkuiikat että miksi te käyttä tällä palstalla kun mikään ei täällä ole mieleenne?" - itkijänainen
itkijänainen kirjoitti:
"Siellä saisitte olla rauhassa kaltaistenne kanssa eikä tarvitsisi itku kurkussa kirjoitella täällä niitä surkeita akkamaisia vuodatuksia, näppäimistö kyyneleistä märkänä."
"Kertokaa nyt karppaaja-itkuiikat että miksi te käyttä tällä palstalla kun mikään ei täällä ole mieleenne?""Toistan tähän lopuksi vielä erään toisenkin asian joka on sekin ollut palstaila useasti: tällä paltstalla ei ole pakko käydä jos se tuottaa noin suurta tuskaa. Vaihtoehtoja löytyy kyllä."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10618115 - uusio karppinen
itkijänainen kirjoitti:
"Toistan tähän lopuksi vielä erään toisenkin asian joka on sekin ollut palstaila useasti: tällä paltstalla ei ole pakko käydä jos se tuottaa noin suurta tuskaa. Vaihtoehtoja löytyy kyllä."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10618115olen ekaa kertaa tällä palstalla ja ihmettelen kovasti sinun ihmetystäsi karppaajien "itkemisestä" tällä palstalla. Minä kun luulin palstan otsikon perusteella, että nimenomaan karppaamisesta täällä kirjoitellaan.
- uusio karppinen
uusio karppinen kirjoitti:
olen ekaa kertaa tällä palstalla ja ihmettelen kovasti sinun ihmetystäsi karppaajien "itkemisestä" tällä palstalla. Minä kun luulin palstan otsikon perusteella, että nimenomaan karppaamisesta täällä kirjoitellaan.
esittäisin siis vastakysymyksen: mitä ihmettä sinä/te muut täällä nariset/te?
- musta Jimmy
uusio karppinen kirjoitti:
olen ekaa kertaa tällä palstalla ja ihmettelen kovasti sinun ihmetystäsi karppaajien "itkemisestä" tällä palstalla. Minä kun luulin palstan otsikon perusteella, että nimenomaan karppaamisesta täällä kirjoitellaan.
Eihän täällä karppaamisesta juuri kirjoitella.
Täällä on nippu karppaajia jotka valehtelevat kaikenlaista ja VÄITTÄVÄT puhuvansa karppauksesta.
Mutta valehtelevat niin että korvat heiluvat.
Paitsi tietysti jos valehteltu kuuluu karppaamiseen niin sittenhän he ovat karppauksen aatelia. - näin on
musta Jimmy kirjoitti:
Eihän täällä karppaamisesta juuri kirjoitella.
Täällä on nippu karppaajia jotka valehtelevat kaikenlaista ja VÄITTÄVÄT puhuvansa karppauksesta.
Mutta valehtelevat niin että korvat heiluvat.
Paitsi tietysti jos valehteltu kuuluu karppaamiseen niin sittenhän he ovat karppauksen aatelia.Mitäs sinä yrität valehdella.
Keksikää jotain asiallista kirjoittamista, Jos ette siihen pysty, niin pysykään vaikka hiekkalaatikolla savikakkuja tekemässä.
Alkaa olla teikäläisten kirjoittelu koko naurettavaa. Mitä VHH laiset tekevät? Mitä helvettiä se teille kuuluu. Tämä on VHH-laisten palsta. Ei täälä tarvita itkijöitä.
Ymmärrän, jos joku on eri mieltä, niin siitä keskutellaan, Mutta räkänokat terrorisoi koko palstaa, niin se ei oikein tunnu mielekkäältä. - musta Jimmy
näin on kirjoitti:
Mitäs sinä yrität valehdella.
Keksikää jotain asiallista kirjoittamista, Jos ette siihen pysty, niin pysykään vaikka hiekkalaatikolla savikakkuja tekemässä.
Alkaa olla teikäläisten kirjoittelu koko naurettavaa. Mitä VHH laiset tekevät? Mitä helvettiä se teille kuuluu. Tämä on VHH-laisten palsta. Ei täälä tarvita itkijöitä.
Ymmärrän, jos joku on eri mieltä, niin siitä keskutellaan, Mutta räkänokat terrorisoi koko palstaa, niin se ei oikein tunnu mielekkäältä.Ei täällä juuri karppaamisesta kirjoitella.
Siinä tiukkaa asiaa palstan karppaajista, niistä palstan suur-itkijöistä. - näin on
musta Jimmy kirjoitti:
Ei täällä juuri karppaamisesta kirjoitella.
Siinä tiukkaa asiaa palstan karppaajista, niistä palstan suur-itkijöistä.Millä perusteellä väität karppaajia inisijöiksi. Millä perusteella väität karppajia valehtelijoiksi.
Itse et ole kokeillut karppausta, niin kuinka sulla voi olla mielipiteitä.
Tämä on vähän yhtä pöhlöä, kuin eräs juttu, mikä tapahtui kerran junassa.
Kaksi naista keskusteli keskenään ja tulivat siihen tulokseen, että Florida on kamala paikka asua. Kysin onko arvon rouvat koskaa vieraileet Floridaa tai muualla Amerikassa. Vastaus oli pään pudistus. Mielipiteitä on monia, mutta ei todellista tietoa, ennenkuin asiaan perehtyy. - musta Jimmy
näin on kirjoitti:
Millä perusteellä väität karppaajia inisijöiksi. Millä perusteella väität karppajia valehtelijoiksi.
Itse et ole kokeillut karppausta, niin kuinka sulla voi olla mielipiteitä.
Tämä on vähän yhtä pöhlöä, kuin eräs juttu, mikä tapahtui kerran junassa.
Kaksi naista keskusteli keskenään ja tulivat siihen tulokseen, että Florida on kamala paikka asua. Kysin onko arvon rouvat koskaa vieraileet Floridaa tai muualla Amerikassa. Vastaus oli pään pudistus. Mielipiteitä on monia, mutta ei todellista tietoa, ennenkuin asiaan perehtyy.Karppaajien jutut ovat ihtä itkemistä alusta loppuun.
karppaajat valehtelevat, voit lukea tästä esimerkin.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10653127
Jo otsikko on valhe ja sen viestin kirjoittaja hyvin tietää.
Valheen ja itkemisen tunnistamiseksi ei tarvitse olla päivääkään karppaaja. Aivan samoin kuin kaatumatautikohtauksen tunnistamiseksi ei tarvitse itse olla kaatumatautinen.
Mielipiteitä on monia, mutta ei todellista tietoa, ennenkuin asiaan perehtyy. Perehtyminen ei vaadi sitä että kokeilee itse kaiken mahdollisen. Kaiken lisäksi omakohtaiset kokeilut ovat hyvin usein harhaanjohtavia, joissa kokeilija tekee itse täydellisen vääriä johtopäätöksiä.
- näin on
Mikä on sinulle epäselvää, koska väität karpaajien valehteleva. Taikka sanotaan näin, mitä he valehtelevat?
Ruuan laadussa vai painon pudotuksessa. Kiusaako sinua mahdollisesti se, että karppaus on myös terveelinen ruokavalio,
Onhan asia näinkin, että en minä voi kaikien puolesta puhua tai kirjoittaa, mutta uskon toisten kokemukset karppauksesta olevan samanlaiset kuin minun.
Minä olen erittäin tyytyväinen nyky terveyteeni. Miksi minulla olisi syytä valehdella?- näin se vaan menee
Karppaajat valehtelevat vaikka mitä. He valehtelevat aineenvaihdunnasta, sairauksista (sitä voi sanoa pelotteluksikin) sekä etenkin VHH:n hyödyistä. He valehtelevat tutkimuksista, sekä niiden tuloksista että niiden moraalisista seikoista.
Ei ole aluetta jossa en olisi huomannut karppaajien valehtelevan.
Jos karppaus olisi terveellinen ruokavalio niin silloin ei tarvitsisi valehdella vaan voisi pysy totuudessa.
Se että olet terveyteesi tyytyväinen ei silti tarkoita että olisit terve tai että edes voisit erityisen hyvin. Et vaan tiedä paremmasta.
Syysi valehdella voi olla kaupallista (ehkä yrität myydä jotain tai omistat lääketetaiden osakkeita) tai se, että vointisi on huono etkä halua että muutkaan voisi paremmin. Syitä voi olla vaikka miten paljon. Ja sitten on tietysti se ettet edes tiedä valehtelevasi vaan pelkästään levität VHH-propagandan sinulle syöttämiä valheita.
Tässä esimerkki karppaajan tietoisesta valehtelusta
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10653127
Jo otsikko on valhe ja sen viestin kirjoittaja hyvin tietää.
- näin on
Tulee aika, kun sinäkin etsit apua? Joko etsit sitä "valehtelijoilta" tai sitten sinun täytyy luottaa lääkäriisi.
Sanoin, jo ettei minulla ole syytä valehdella, mutta pidä uskosi, jos se helpottaa. Meidän on siitä turha kinastella.
Tuhanet henkilöt seuraa VHH:ta ja ovat tyytyväisiä, niin miksi sinä jankutat valehtelemisesta? En ymmärrä.
Ainoa konsti asian ratkaisemiseksi on, että itse kokeilet VHH:ta. Olet ilman leipää, perunaa ja pastaa vaikka kuukauden ajan. Mutta tiedän, että sinä tolla asenteella et pysty siihen. - huhuhuhuh
"Näin on" puhuu nyt hyvin, hyvin uskonnollisin termein. Pelottaa.
Ei nosteta karppausta epäjumalaksi. Sen antama "apu" ei kaus kanna.- huhuhuahj
Sama koskee sinua. Asiaa et ymmärrä enenkuin kokeilet. Luultavasti sama ongelma. ei ole varaa kokeilla. pelkää, että kuolee, kuten Uusitupa on uhannut.
Tämä on jotenkin typerää ajatuksen vaihtoa. Toiset puuhuu aidasta ja toiset aidan seipäästä. Joko anti-VHH-laiset ovat täys hulluja tai maksettuja kirjoittajia, joita liikku näillä palstoilla estämässä VHH:n leviämistä. Kumpaan ryhmään sinä kuulut.
Mukana on vielä kolupoikien ryhmä, jotaka koulukiusattuina uskaltavat rääpiä tällä palstalla päätään. - huhuhuhuh
huhuhuahj kirjoitti:
Sama koskee sinua. Asiaa et ymmärrä enenkuin kokeilet. Luultavasti sama ongelma. ei ole varaa kokeilla. pelkää, että kuolee, kuten Uusitupa on uhannut.
Tämä on jotenkin typerää ajatuksen vaihtoa. Toiset puuhuu aidasta ja toiset aidan seipäästä. Joko anti-VHH-laiset ovat täys hulluja tai maksettuja kirjoittajia, joita liikku näillä palstoilla estämässä VHH:n leviämistä. Kumpaan ryhmään sinä kuulut.
Mukana on vielä kolupoikien ryhmä, jotaka koulukiusattuina uskaltavat rääpiä tällä palstalla päätään.Minulla on Vapahtaja Isän kodissa. En pelkää kuolemaa. Minun Jumalani on elävä Jumala, Taivaan ja maan Herra, Hänen apunsa kantaa iankaikkiseen elämään.
Minua pelottaa, että ruoka ja oman itsensä palvominen tulee monille epäjumalaksi.
Nämä sivut eivät ole todella meikäläistä varten. - huhuhuahj
huhuhuhuh kirjoitti:
Minulla on Vapahtaja Isän kodissa. En pelkää kuolemaa. Minun Jumalani on elävä Jumala, Taivaan ja maan Herra, Hänen apunsa kantaa iankaikkiseen elämään.
Minua pelottaa, että ruoka ja oman itsensä palvominen tulee monille epäjumalaksi.
Nämä sivut eivät ole todella meikäläistä varten.Olet täydellisesti oikeassa. Tämä sivu on VÄHÄHIILIHYDRAATTISTA RUOKAVALIOTA noudattavien palsta. Ei asiaa kaikennmaaliman kouhottjille.
- oaike6210+0
huhuhuahj kirjoitti:
Olet täydellisesti oikeassa. Tämä sivu on VÄHÄHIILIHYDRAATTISTA RUOKAVALIOTA noudattavien palsta. Ei asiaa kaikennmaaliman kouhottjille.
Älä huuda.
- niinpäs se on
Asiahan on juuri niin, että on kaksi vastakkaista ryhmää, lisäksi koulupoikien ryhmä, jotka aukovat täällä päätään asiattomasti.
On maksettuja kirjoittajia, jotka haluavat Vhh.n suosion valheilla alas. Tämä ryhmä on lukuisia kertoja epäonnistunut laihdutuksessaan ja pelkää kuollakseen maallisen matkansa päättyvän noutajan tuloon, pian. Lihavia raukkoja.
Toinen VHH-lla olevien, onnistuneiden ryhmä on noiden silmätikkuna, terveytensä ja normaalin painonsa vuoksi. Lisäksi he ovat parantuneet monista sairauksista ja ovat voineet jättää lääkkeet pois.
Tätä VHH-asiaa et todella ymmärrä, ennenkuin kokeilet.- ei-sokea
On se itkuiikkojen VHH-ryhmä joka maksetuilla valheilla yrittävät saada terveet sairastumaan ja näin saavat jotakin iloa muuten niin synkkään elämäänsä.
Valheet voi erottaa nimeonaan niin että ei ala VHH.lle, he tuntuvat olevan todellisuudelle sokeita. On kauhistuttavaa ajatella, että alkaisi VHH:lle ja sitten kenties joku paivä muut huomaisivat (itsehän sitä ei sitten enää huomaa) miten sairaalloiseksi ja ktkeraksi on muttunut ja maailmankuva vääristynyt. - huhuhuah
ei-sokea kirjoitti:
On se itkuiikkojen VHH-ryhmä joka maksetuilla valheilla yrittävät saada terveet sairastumaan ja näin saavat jotakin iloa muuten niin synkkään elämäänsä.
Valheet voi erottaa nimeonaan niin että ei ala VHH.lle, he tuntuvat olevan todellisuudelle sokeita. On kauhistuttavaa ajatella, että alkaisi VHH:lle ja sitten kenties joku paivä muut huomaisivat (itsehän sitä ei sitten enää huomaa) miten sairaalloiseksi ja ktkeraksi on muttunut ja maailmankuva vääristynyt.Taidat olla kuitenkin sokea. En oikein ymmärtänyt mitä haet takaa?
Vastustatko sinä VHH:ta vai mitä?
Sinä ole yksi monista kirjoittajista, jolla ei ole mitään käsitystä mistä puhut, tai kirjoitat. Ei asiasta voi yksinkertaisesti kinata jos ei tunne asiaa.
Kuten jo sanoin, toinen puhuu aidasta ja toinen aidan seipäästä.
Asia kuitataan sanalla VHH hihhulit, koska ei ymmärretä.
Jos eimerkiksi luet poliittisen jutun oikeiston lehdestä, niin pitää sitä lukea saman jutun myös vasemiston lehdestä, jotta voi muodostaa oikean mielipiteen.
Olenko väärässä vai oikeassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse924706Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133892Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2023758Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791318- 1301202
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1591173- 531075
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924