Suhdetta takana jo yhteensä 7 vuotta, välissä on pidetty miehen vuoksi vuoden tauko, kun meni luottamuksen pettämään. olen koittanut kärvistellä, mutten pysty luottamaan!
Mies kirjoitteli toisille naisille ja väitti olevansa sinkku. valehteli tästä minulle, seikkaili treffipalstoilla, kävi laivalla ja tästäkin valehteli. jätin hänet, palasimme yhteen n. vuoden jälkeen. miehellä aika rillumarei kausi tuolloin.
nyt vakuuttaa rakkauttaan ja muuta, mutta minä en vaan luota. joku ääni päässä taas kimittää koko ajan ja käskee tekemään salapoliisintöitä; jotain kuitenkin löytyy taas. asumme miehen omistamassa asunnossa, minulla lisäksi vuokra-asunto juuri tämän ongelman takia, en uskalla heittäytyä täysin yhteiseen asuntoon jos taas tulee pommi.
Rakastan miestä kyllä, toisaalta olen miettinyt olisiko ero helpompi, mutta se vuosi oli yhtä tuskaa, en päässyt miehestä ja suhteesta yli.
nyt olen kyynistynyt, väsynyt, ja tuskissani. pelkään tulevaa, pelkään eniten että hän tekee jotain, enkä koskaan saa sitä tietää, kun aiemminkin asiat valkenivat minulle suuren työn tuloksena,vahingossa.
mitä voin tehdä? elää iloisesti ja koittaa luottaa?
pelkään menettäväni luoton ihmisiä kohtaan kokonaan.
apuja, mies veisi, mutten luota
3
214
Vastaukset
- eronnut06
Oiskohan terapian paikka. Hae itsellesi ihmeessä apua ammattiauttajalta.
- CCL
Minulla sama tilanne ollut päällä jo 3 vuotta (avoliitossa ollut 6 v). Tänään päätimme että erotaan. Tällä hetkellä avokki vetää olutta/viinaa kaiken minkä jaksaa työhuonessa, minä istuskelen makuuhuoneessa. Pelottaa tämä uusi kuvio. Olen avopuolisooni pettynyt monta, monta kertaa. Olen ymmärtänyt että hänelle on tärkeätä että hän saa huomiota/ihailua muilta naisilta, eteenkin kun on muutama lasillinen punaviiniä otettu. Toisin sanoin flirttaile aikamoisesti, joskus ihan avoimestikin kun minä olen läsnä - se sattuu! Avomieheni (ex-avomieheni) myös valehtelee sujuvasti eikä edes tunnusta valehdelleensa vaikka todisteita valehtelusta lyötäisiin nenän eteen... Eli jos sinun miehesi on jäänyt kiinni joskus valehtelusta (ja on yrittänyt peitellä valheita muilla valheilla) on peli jo pelattu - mies ei takuulla tule ikinä muuttumaan. Pelkään pahasti että tulet pettymään. Sinä ansaitset jotain parempaa! Mutta nämä ovat todella vaikeita asioita ja sinä itse päätät mitä teet elämälläsi. Voimia sinulle!
- mies ilman naista
Olen maailman paras ja luotettavin mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka662382- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww651115EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41077- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82650- 43648
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27571