apuja, mies veisi, mutten luota

petettyneiti

Suhdetta takana jo yhteensä 7 vuotta, välissä on pidetty miehen vuoksi vuoden tauko, kun meni luottamuksen pettämään. olen koittanut kärvistellä, mutten pysty luottamaan!

Mies kirjoitteli toisille naisille ja väitti olevansa sinkku. valehteli tästä minulle, seikkaili treffipalstoilla, kävi laivalla ja tästäkin valehteli. jätin hänet, palasimme yhteen n. vuoden jälkeen. miehellä aika rillumarei kausi tuolloin.

nyt vakuuttaa rakkauttaan ja muuta, mutta minä en vaan luota. joku ääni päässä taas kimittää koko ajan ja käskee tekemään salapoliisintöitä; jotain kuitenkin löytyy taas. asumme miehen omistamassa asunnossa, minulla lisäksi vuokra-asunto juuri tämän ongelman takia, en uskalla heittäytyä täysin yhteiseen asuntoon jos taas tulee pommi.

Rakastan miestä kyllä, toisaalta olen miettinyt olisiko ero helpompi, mutta se vuosi oli yhtä tuskaa, en päässyt miehestä ja suhteesta yli.

nyt olen kyynistynyt, väsynyt, ja tuskissani. pelkään tulevaa, pelkään eniten että hän tekee jotain, enkä koskaan saa sitä tietää, kun aiemminkin asiat valkenivat minulle suuren työn tuloksena,vahingossa.

mitä voin tehdä? elää iloisesti ja koittaa luottaa?

pelkään menettäväni luoton ihmisiä kohtaan kokonaan.

3

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eronnut06

Oiskohan terapian paikka. Hae itsellesi ihmeessä apua ammattiauttajalta.

• CCL

Minulla sama tilanne ollut päällä jo 3 vuotta (avoliitossa ollut 6 v). Tänään päätimme että erotaan. Tällä hetkellä avokki vetää olutta/viinaa kaiken minkä jaksaa työhuonessa, minä istuskelen makuuhuoneessa. Pelottaa tämä uusi kuvio. Olen avopuolisooni pettynyt monta, monta kertaa. Olen ymmärtänyt että hänelle on tärkeätä että hän saa huomiota/ihailua muilta naisilta, eteenkin kun on muutama lasillinen punaviiniä otettu. Toisin sanoin flirttaile aikamoisesti, joskus ihan avoimestikin kun minä olen läsnä - se sattuu! Avomieheni (ex-avomieheni) myös valehtelee sujuvasti eikä edes tunnusta valehdelleensa vaikka todisteita valehtelusta lyötäisiin nenän eteen... Eli jos sinun miehesi on jäänyt kiinni joskus valehtelusta (ja on yrittänyt peitellä valheita muilla valheilla) on peli jo pelattu - mies ei takuulla tule ikinä muuttumaan. Pelkään pahasti että tulet pettymään. Sinä ansaitset jotain parempaa! Mutta nämä ovat todella vaikeita asioita ja sinä itse päätät mitä teet elämälläsi. Voimia sinulle!

• mies ilman naista

Olen maailman paras ja luotettavin mies.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      234
      2567
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      9
      2138
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      322
      1878
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      103
      1629
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      84
      1525
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1240
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1190
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1121
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1073
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1016
    Aihe