Mattila se vaan joka käänteessä on paniikinomaisesti ruotimassa
Similän tieteellistä tutkmusta (hiilihydraatit ehkäisevät diabetesta) mutta ei osaa omin sanoin perustella väitteitään edes alkeellisesti tai esittää itse minkäänlaista arvioita (edes virheellistä) kyseisestä tutkimuksesta.
Kaikki Mattila yli 5v. lapsen tason ylittävät arvioit ja näkemykset kyseisestä tutkimuksesta on lainattu jostain muualta, on siis kopioinut jonkun toisen kirjoittaman tekstin.
Jos ei kykenee edes alkeelliseen omaan argumentointointiin niin eikö olisi aika jättää nimikke "ravintotutkija" pois omasta galleriaesittelystään ja lopettaa esittämästä itseään minkään asian asiantuntijaksi.
Totuus Similän ja THL:n jäkäti jäkäti
17
79
Vastaukset
- ä-pöoi6usewz<
(hiilihydraatit ehkäisevät diabetesta) ja varmaan lehmätkin lentää teilläpäin.
soon statiinit jotka aiheuttavat diabetesta. ainaskin utriaisen tutkimusten mukhan.
https://sites.google.com/site/leinoutriainen/
alisivu 1:n liite 27 - "Hyvä terveys": Aloita kuntoremontti lääkkeillä !- byy78j'¨jlkö.lk
Hiilihydraatit suojaavat. Siitä kuitenkin on kysymys.
- byy78j'¨jlkö.lkahj
Samaa porukkaa kumpikin Similä ja Utriainen ja ilmeisesti tekin. Viimeistä edellinen veto, ettei vain kansa riirry terveellisempään ruokavalioon. Loppuu lääkekauppa.
- Somppi pomppii
Kansa ei siirry terveellisiin elintapoihin niin kauankuin on noita Somppeja ja Heikkilöitä. Joten heitä huolesi pois ja pidä lääketehtaiden osakkeet, kyllä Somppi pitää huolen että niiden arvo nousee. Kirurgithan ovat tunnetusti lääketehtaiden talutusnuorassa.
- byy78j'¨jlkö.lkahj
Somppi pomppii kirjoitti:
Kansa ei siirry terveellisiin elintapoihin niin kauankuin on noita Somppeja ja Heikkilöitä. Joten heitä huolesi pois ja pidä lääketehtaiden osakkeet, kyllä Somppi pitää huolen että niiden arvo nousee. Kirurgithan ovat tunnetusti lääketehtaiden talutusnuorassa.
Onko mielestäsi koko kansa ollut VHH:la? Jos mielestäsi asia on näin, niin se on vakavaa.
Puolimiljoonaa diabeetikkoa on suomessa VHH takia. Onko asia näin?
700 tuhatta kolesterol pillereiten syöjää on VHH:n syytä. Onko asia näin?
Puolet Kansasta on ylipainoisia VHH:n takia. Onko asia näin? - Somppi pomppii
byy78j'¨jlkö.lkahj kirjoitti:
Onko mielestäsi koko kansa ollut VHH:la? Jos mielestäsi asia on näin, niin se on vakavaa.
Puolet Kansasta on ylipainoisia VHH:n takia. Onko asia näin?Onko mielestäsi koko kansa ollut VHH:la?
Kansa syö liikaa rasvaa ja sen syönnin lisääminen ei kansanterveyttä edistä.
Enin osa diabeteksesta johtuu rasvasta
Kolesterolipillerien syöjät ovat lihavia liian rasvankäytön takia.
Puolet Kansasta on ylipainoisia VHH:n takia. Onko asia näin?
Kaikista ylipainoisista en tiedä, mutta lihavuus (BMI>30) johtuu yleensä liiasta rasvan syönnistä. - bggttnn
Onko mielestäsi koko kansa ollut VHH:la?
Kansa syö liikaa rasvaa ja sen syönnin lisääminen ei kansanterveyttä edistä.
Enin osa diabeteksesta johtuu rasvasta
Kolesterolipillerien syöjät ovat lihavia liian rasvankäytön takia.
Puolet Kansasta on ylipainoisia VHH:n takia. Onko asia näin?
Kaikista ylipainoisista en tiedä, mutta lihavuus (BMI>30) johtuu yleensä liiasta rasvan syönnistä."Kaikista ylipainoisista en tiedä, mutta lihavuus (BMI>30) johtuu yleensä liiasta rasvan syönnistä. "
Eikö se enää olekaan liikojen kaloreiden vika?
Liikoja kaloreita syödään, kun yritetään olla THL:n lautasmallilla, mutta ei kyetä, koska sillä veren sokeri heittelee. - Somppi pomppii
bggttnn kirjoitti:
"Kaikista ylipainoisista en tiedä, mutta lihavuus (BMI>30) johtuu yleensä liiasta rasvan syönnistä. "
Liikoja kaloreita syödään, kun yritetään olla THL:n lautasmallilla, mutta ei kyetä, koska sillä veren sokeri heittelee.Kyllä lihominen on kaloreiden vika ja rasvasta niitä saa liikaa. Muilla ruoka-aineilla on hyvin vaikea lihoa, paitsi tietysti jos on ahmimishäiriö.
Kyllähän ahmimishäiriöinen sitten keksii mitä tahansa selityksiä jotta saisi ahmia, kiva se on vaikka syyttää verensokerin heittelyä. Joka tapauksessa, johtui ahmiminen sitten siitä tai jostain muusta niin jossain on vikaa ja olisi syytä hakeutua hoitoon. Voisit ensimmäiseksi mennä sokerirasitustestiin, tuollainen veren sokerin heittely ei ole normaalia. - Balleriina Lutuunen
Kyllä lihominen on kaloreiden vika ja rasvasta niitä saa liikaa. Muilla ruoka-aineilla on hyvin vaikea lihoa, paitsi tietysti jos on ahmimishäiriö.
Kyllähän ahmimishäiriöinen sitten keksii mitä tahansa selityksiä jotta saisi ahmia, kiva se on vaikka syyttää verensokerin heittelyä. Joka tapauksessa, johtui ahmiminen sitten siitä tai jostain muusta niin jossain on vikaa ja olisi syytä hakeutua hoitoon. Voisit ensimmäiseksi mennä sokerirasitustestiin, tuollainen veren sokerin heittely ei ole normaalia.Niinhän se menee, rasvassa on kaloreita pilvin pimein. Siis haitallista!
- byy78j'¨jlkö.lkahj
bggttnn kirjoitti:
"Kaikista ylipainoisista en tiedä, mutta lihavuus (BMI>30) johtuu yleensä liiasta rasvan syönnistä. "
Liikoja kaloreita syödään, kun yritetään olla THL:n lautasmallilla, mutta ei kyetä, koska sillä veren sokeri heittelee.Väärin meni.
Jos sinä olet sitä mieltä, että lihominen rasvoista kiini, niin syö minun puolesta
mitä rasvaa haluat. Minä en syö esimerkiksi margariinia. Jonka valmistus prosessi on sama kuin muovin tai kenkä kiilotteen kanssa.
Olen jättänyt hiilarit kokonaan pois ja vointini on erinomainen. Huomattavati parempi kuin keskimäätin ikäisilläni - hyvävoipaisuus
Väärin meni.
Jos sinä olet sitä mieltä, että lihominen rasvoista kiini, niin syö minun puolesta
mitä rasvaa haluat. Minä en syö esimerkiksi margariinia. Jonka valmistus prosessi on sama kuin muovin tai kenkä kiilotteen kanssa.
Olen jättänyt hiilarit kokonaan pois ja vointini on erinomainen. Huomattavati parempi kuin keskimäätin ikäisilläniSinä et edes tiedä mitä erinomainen vointi tarkoittaa. Jos täytyy orjallisesti noudattaa jotain kuuria niin ei se vointi niin kovin kummonen voi olla.
Sitten kun on vapaa moisista riiteistä niin sitten vasta tietää mitä tarkoittaa hyvin voiminen. - byy78j'¨jlkö.lkahj
hyvävoipaisuus kirjoitti:
Sinä et edes tiedä mitä erinomainen vointi tarkoittaa. Jos täytyy orjallisesti noudattaa jotain kuuria niin ei se vointi niin kovin kummonen voi olla.
Sitten kun on vapaa moisista riiteistä niin sitten vasta tietää mitä tarkoittaa hyvin voiminen.Kyllä minä tiedän. Olen elänyt 68 vuotta hiilareitten kanssa. Oli verenpainet aika paljonki. Oli kaikenmoista pikku vaivaa. Alko olemaan lääkärillä käyntiä tiheämpään tahtiin. Selvästikkin suunta oli lisää lääkkeille johtuen tietysti myös iästäni. Tämä sinun lausuntosi on sellaista arvelu puhumista. Enhän minäkään ole väittänyt sinun voivan huonosti.
Viimeiset kaksi vuotta olen ollut ilman hiilareita. Ilman lääkkeitä, Ilman lääkärillä käyntiä. Nähdäkseni en voi kovinkaan huonost.
lukuunottamatta vuotuista lääkärin tarkastusta.
Myös monet pikku vaivat ovat hävinneet
Viime vuotuisen tulokset olivat hyvät. Triglyserini alle yhden. Verenpaine hyvä.
Lääkärimme sanoikin lääkkeiden purevan hyvin, johon minä vain nyökyttelin päätäni. Sillä en syö enään mitään pillereitä, enkä ole kertonut sitä tohtorillemme, koska heidän asenteensa on kuitenkin kallellaan päin helvettiä.
Jos aikoo pitää terveydestä huolta, älä usko lääkäreihin. Hyvä on kaydä silloin tällöin tarkastusessa, että tietää missä mennään. - huhhuh...
Kyllä minä tiedän. Olen elänyt 68 vuotta hiilareitten kanssa. Oli verenpainet aika paljonki. Oli kaikenmoista pikku vaivaa. Alko olemaan lääkärillä käyntiä tiheämpään tahtiin. Selvästikkin suunta oli lisää lääkkeille johtuen tietysti myös iästäni. Tämä sinun lausuntosi on sellaista arvelu puhumista. Enhän minäkään ole väittänyt sinun voivan huonosti.
Viimeiset kaksi vuotta olen ollut ilman hiilareita. Ilman lääkkeitä, Ilman lääkärillä käyntiä. Nähdäkseni en voi kovinkaan huonost.
lukuunottamatta vuotuista lääkärin tarkastusta.
Myös monet pikku vaivat ovat hävinneet
Viime vuotuisen tulokset olivat hyvät. Triglyserini alle yhden. Verenpaine hyvä.
Lääkärimme sanoikin lääkkeiden purevan hyvin, johon minä vain nyökyttelin päätäni. Sillä en syö enään mitään pillereitä, enkä ole kertonut sitä tohtorillemme, koska heidän asenteensa on kuitenkin kallellaan päin helvettiä.
Jos aikoo pitää terveydestä huolta, älä usko lääkäreihin. Hyvä on kaydä silloin tällöin tarkastusessa, että tietää missä mennään.Aikamoista idiotismia ja tekopyhyyttä...
Hittooko sinä siellä lääkärillä käyt jos et edes usko koko touhuun?
Yhteiskunnan varojen tuhlausta, lisäksi ajanhukkaa, joku jolla olis oikeita vaivoja ei pääse sinun sijasta lääkärille... kumma jos on jonoja...
Järki käteen hei. - VP?
huhhuh... kirjoitti:
Aikamoista idiotismia ja tekopyhyyttä...
Yhteiskunnan varojen tuhlausta, lisäksi ajanhukkaa, joku jolla olis oikeita vaivoja ei pääse sinun sijasta lääkärille... kumma jos on jonoja...
Järki käteen hei.huhhuh...
Lääkärintarkastus kerran vuodessa on enemmän kuin järkevää kirjoittajan iässä.
Mutta siitä mikä on järkevää tai ei et sinä tietenkään ymmärrä mitään. - byy78j'¨jlkö.lkahj
huhhuh... kirjoitti:
Aikamoista idiotismia ja tekopyhyyttä...
Järki käteen hei.Voin edelleen mainiosti vhh:n ruokavaliosta huolimatta.
>>>>Hittooko sinä siellä lääkärillä käyt jos et edes usko koko touhuun?
- ___________________,
Balleriina Lutuunen, olet todella haitallinen
- Kaikkiruokainen
Utriainen on INSINÖÖRI hänen tutkimuksiin kannattaa luottaa ravintoasioissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857