Kuka on har-mies?

niin?

Vittumainen tyyppi :(

9

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On olemassa

nykyään kahta lajia.

Toinen on se ikivanha jonka nimimerkkikentässä on tällaista (//=)&%)=)& sotkua, ja joka on vittumaisillaan ottaessaan kantaa poliittisiin asioihin.

Toinen on vilin uusin nikki.

• niin?

Aivan niin dazu.

• Se ei ole sotkua:.!1

.

Se tuo väriä palstalle

* COLORS! *

.

• niin? kirjoitti:

Aivan niin dazu.

Väärin veikkasit. Mikä ihme on muuten tää Tuuli-juttu? Oon ollut katselevinani, että joku väittää täällä kirjoittelevan jonkun Tuulin, joka on yläpidolla töissä ja se olisi muka lähes joka toisen viestin takana. Usein nuo tosin menevät täysin päin mäntyä. Ainakin Genio, Platos ja Anzzy ovat puhuneet tästä tyypistä ja Platos on joskus viitannut, että minä olisin tämä henkilö. Sitten puskista on huudeltu sen olevan kirpela.

Onko nyt kyse juoppohullujen puskien houreista?

• dazu kirjoitti:

Väärin veikkasit. Mikä ihme on muuten tää Tuuli-juttu? Oon ollut katselevinani, että joku väittää täällä kirjoittelevan jonkun Tuulin, joka on yläpidolla töissä ja se olisi muka lähes joka toisen viestin takana. Usein nuo tosin menevät täysin päin mäntyä. Ainakin Genio, Platos ja Anzzy ovat puhuneet tästä tyypistä ja Platos on joskus viitannut, että minä olisin tämä henkilö. Sitten puskista on huudeltu sen olevan kirpela.

Onko nyt kyse juoppohullujen puskien houreista?

Tuossahan on totuutta saman verran kuin sinunkin palsta-arvailuissasi. Terveisiä kirpelalle. ;-)

• Ratikkakuski kirjoitti:

Tuossahan on totuutta saman verran kuin sinunkin palsta-arvailuissasi. Terveisiä kirpelalle. ;-)

Pyydä relaa, montea, tai ziseliä lähettämään terveiset. Mä en uskalla ottaa yhteyttä.

• dazu kirjoitti:

Pyydä relaa, montea, tai ziseliä lähettämään terveiset. Mä en uskalla ottaa yhteyttä.

Täällähän on käynnissä oikea ML-horror-show. ;-)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe