Vittumainen tyyppi :(
Kuka on har-mies?
9
50
Vastaukset
- On olemassa
nykyään kahta lajia.
Toinen on se ikivanha jonka nimimerkkikentässä on tällaista (//=)&%)=)& sotkua, ja joka on vittumaisillaan ottaessaan kantaa poliittisiin asioihin.
Toinen on vilin uusin nikki.- niin?
Aivan niin dazu.
- Se ei ole sotkua:.!1
.
Se tuo väriä palstalle
* COLORS! *
. niin? kirjoitti:
Aivan niin dazu.
Väärin veikkasit. Mikä ihme on muuten tää Tuuli-juttu? Oon ollut katselevinani, että joku väittää täällä kirjoittelevan jonkun Tuulin, joka on yläpidolla töissä ja se olisi muka lähes joka toisen viestin takana. Usein nuo tosin menevät täysin päin mäntyä. Ainakin Genio, Platos ja Anzzy ovat puhuneet tästä tyypistä ja Platos on joskus viitannut, että minä olisin tämä henkilö. Sitten puskista on huudeltu sen olevan kirpela.
Onko nyt kyse juoppohullujen puskien houreista?dazu kirjoitti:
Väärin veikkasit. Mikä ihme on muuten tää Tuuli-juttu? Oon ollut katselevinani, että joku väittää täällä kirjoittelevan jonkun Tuulin, joka on yläpidolla töissä ja se olisi muka lähes joka toisen viestin takana. Usein nuo tosin menevät täysin päin mäntyä. Ainakin Genio, Platos ja Anzzy ovat puhuneet tästä tyypistä ja Platos on joskus viitannut, että minä olisin tämä henkilö. Sitten puskista on huudeltu sen olevan kirpela.
Onko nyt kyse juoppohullujen puskien houreista?Tuossahan on totuutta saman verran kuin sinunkin palsta-arvailuissasi. Terveisiä kirpelalle. ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Tuossahan on totuutta saman verran kuin sinunkin palsta-arvailuissasi. Terveisiä kirpelalle. ;-)
Pyydä relaa, montea, tai ziseliä lähettämään terveiset. Mä en uskalla ottaa yhteyttä.
dazu kirjoitti:
Pyydä relaa, montea, tai ziseliä lähettämään terveiset. Mä en uskalla ottaa yhteyttä.
Täällähän on käynnissä oikea ML-horror-show. ;-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756