Vertaistukea kaivataan..
Mieheni pelaa viikossa erilaisia tietokonepelejä noin 45-50 tuntia yhteensä. Hän käy myös töissä, joten aikaa millekkään muulle ei jää.. Jos pyydän häntä lopettamaan pelaamisen edes yhdeksi illaksi, hän ärsyyntyy ja muuttuu passiivisaggressiiviseksi. Hän myös oikeuttaa itselleen erilaisia "vapauksia" (esim. kotitöihin liittyen) jos olen häntä pyytänyt lopettamaan pelaamisen.
Kyllä hän suhteen alussakin pelasi ja oli netissä paljon. Mutta mielestäni ihan siedettävän määrän, koska huomioi minutkin siinä sivussa. Nykyisin hän ei kuuntele minua pelatessaan tai keskustele kanssani, kuin muutamia lauseita. Ei myöskään huomioi minua millään lailla vaan vaikuttaa jotenkin vihamieliseltä, jopa sellaiselta kuin haluaisi tahallaan satuttaa... Ehkä häiritsen hänen pelaamistaan?
Sanoi aloitellessamme suhdetta, olevansa ehkä hieman peliaddikti, mutta se ei ilmennyt silloin todellakaan hälyttävästi, enkä ajatellut, että se noin vakava ongelma sitten oikeasti olisi. En myöskään pitänyt tietokonepeliaddiktiota erityisen pahana addiktiona. Oikeastaan aika söpön kuuloisena. No, nyt on kuherruskuukaudet vietetty, ei tarvitse enää miellyttää ketään ja tylsä arkikin on astunut suhteeseen. Tosin se ei olisi niin tylsä, jos mieskin viitsisi hieman panostaa siihen, eikä istua joka ilta tuntikausia koneella.
Ihmettelin miksi olen niin väsynyt ja saamaton kaiken aikaa nykyisin. Etsin syitä itsestäni. Mutta kyllä yksi suuri syy on tuo miehen pelaaminen ja se, ettei hän huomioi minua yhtään. Kai sitä vähemmästäkin nuupahtaa.
Pelaava mies
6
220
Vastaukset
- fghjokjhgh
Hanki miehelles apua tai lähde suhteesta...
Haluatko oikeasti parisuhteen sellaisen miehen kanssa, jolle pelit ovat tärkeämpiä kuin sinä? Haluatko lapsia peliriippuvaisen kanssa?
Hän ei tule muuttumaan itsestään ja vaikka hakisi apua niin silti on pitkä taival. Mutta ainakin A-klinikalta sitä saa, ks. paihdelinkki.fi- qåwpeorituy
Ai onko tuollaisia oikeasti? Vaikea kuvitella, kun en ole koskaan pelannut juuri mitään pelejä pc:llä! ATK kuitenkin tuttua ja sain aikoinaan elantonikin ohjelmoinnista.
Olen kyllä kuullut miehistä, jotka kyllä asuvat omakotitalossa, mutta eivät tee mitään korjauksia itse! Mutta että istutaan kaiket illat töllöttäen pc:n ruutua, vähän on sairasta! - 2qwei67
Ei ole outoa tuo sillä nykyään monet pelaavat todella paljon ja ovat addiktoituneet peleihin.. itsekin itstuin aikoinaan tietokoneen edessä 24/7 pelejä pelaillessa koska minulla ei ollut muita harrastuksia mutta pikkuhiljaa se addiktio alkoi hävitä kun tuli tyttöystävä kuvioihin ja aloin viettämään enemmän aikaa myös kavereiden kanssa sekä tuli muita harrastuksia..
Ehdotan sinua puhumaan asiasta poikaystäväsi kanssa ja sanot suoraan että hänen on valitta joko sinut tai pelit mutta älä heti kokonaan kuitenkaan kiellä pelaamista sillä tuon luokan addiktiosta ei pääse ihan päivässä irti joten ehkä voitte sopia jotain "peli aikoja" kuinka monta tuntia hän saa käyttää aikaansa peleihin tai sitten vaan suunnittelet kaikenlaista tekemistä yhdessä ettei hän ehdi pelaamaan :P sillä varmaan hän aina hyppää koneelle kun teillä ei ole mitään sovittua tekemistä tai menoja. - CrystalFish
Tiedän tunteen, olen eronnut kahdestakin pelaamisaddiktiosta kärsivästä miehestä....
Oli ( ja on joskus vieläkin ) perhanan kivuliasta myöntää ja tajuta, että hävisi muovinpalaselle, tietokoneelle....Mutta jos arvot eivät kohtaa niin hommahan ei vaan toimi.- 16 + 17
"Tiedän tunteen, olen eronnut kahdestakin pelaamisaddiktiosta kärsivästä miehestä...."
Mitä kärsimystä heille siitä tuli? Ehkä olivat onnen kukkuloilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481279Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131143
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3915Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763