Alkoi kirjoittelemaan. osoite löytyi kuulemma Minä profiilin kautta? kuinka englantilainen sinne osasi??
On niin rakastunut että, chattaillyt pari kertaa, osaa kyllä hyvää englantia.
mutta liika innokkuus alkoi soittelemaan varoitus kelloja kuten myös kuinka osasi aloittaa kirjoittelun Minä profiilin kautta?
Sofia ..vino kirjoitteleeko kellekkään
4
126
Vastaukset
- M35v
Huijari on. Tuleehan noita sähköpostiin joka viikko, että on jossain nähny mun "profiilin" ja kovasti ihastunut. Samoin kuin ehdotuksia, että tarvittais apua 35 miljoonan euron siirtämiseen Nigeriasta.
- aloittaja,,,,,
Onko tämä Sofia kirjoittamut sinulle. Ei kinua rahaa.. mutta ei reakoi kirjeisiin,, kirjoittaa ihan muusta kuin edellinen kirje.
Mutta hyvä chattailemaan.
Tuolle yhdelle naiselle joka vastasi sanoisin,, että ainakin minulla on naistuttuja jotka saa myös kirjeitä huijareilta. - M35v
aloittaja,,,,, kirjoitti:
Onko tämä Sofia kirjoittamut sinulle. Ei kinua rahaa.. mutta ei reakoi kirjeisiin,, kirjoittaa ihan muusta kuin edellinen kirje.
Mutta hyvä chattailemaan.
Tuolle yhdelle naiselle joka vastasi sanoisin,, että ainakin minulla on naistuttuja jotka saa myös kirjeitä huijareilta.Minun spämmilootasta löytyy tusinoittain "kiinnostuneita naisia", on siellä varmaan joku "Sofiakin". Mutta en minä tiedä, onko niistä joku juuri sama "Sofia", joka sulle kirjoittelee. Joku porukka siellä on nimimerkin takana, rahaa ne ennenpitkää kuitenkin haluavat.
- jee jee
Onneksi olen nainen, eikä kaikenmaailman Ludmilat kirjoittele. Eikä ole kyllä
tullut ulkomaanukoiltakaan mitään itkuvirsiä.
Näille voi pyllistää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069