Mietin, että mihin ottaisin tatuoinnin tai oikeastaan kaksi tatuointia, kuvat ovat pari jotka edustavat minulle tärkeitä asioita. Haluaisin kuvien olevan paikassa, jonka näen itse helposti ilman peiliä (ei tyyliin selkä tai olkapäät), mutta jotka saan peittoon vaatteilla tms. Ainoa mikä tulee itsellä mieleen on jalkapöydät, vaikka se onkin tosi kivulias paikka musteelle. Tuntuu että olka-/käsivarressakin, kyljessä tms. tatuointi olisi liian piilossa omalta katseelta.
Tatuoinnin paikka
Rhynchopsitta
2
122
Vastaukset
- CUSTOM VSA
RANTEEN SISÄPUOLI? NILKKA? NISKA HIUSTEN ALLA?
- ok
Ranteen sisäpuoli näkyy kenelle haluat näyttää,ok, nilkka ei juuri vuosien myötä paksune,ok, niskahiukset haluat ehkä joskus nostaa ylös tai leikata, haluatko silloinkin sinne kuvan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780