Lihottaako kahvi?

osaatko laskea

Luulisi, että ei lihota sen enempää kuin teekään. Paljonko saan kaloreita 10:stä pienestä kupillisesta päivässä?

27

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puskalisko

he-hee! Olet se vuokrasopimus- ja liitetiedostotyyppi. Kohta alat jossitella, tuleeko siihen kermaa tai sokeria ja mikä oikeastaan on pieni kuppi.

• ap.

Mikä vuokrasopimustyyppi? En ymmärrä, mistä puhut.

• ap.

"mikä oikeastaan on pieni kuppi"

Älä sekoita minua ttuplaihin.

• puskalisko
        ap. kirjoitti:

Mikä vuokrasopimustyyppi? En ymmärrä, mistä puhut.

älä yritä vaihtaa puheenaihetta. Nyt puhutaan perunoista. Miten ne keitetään ja paljonko perunoissa on kaloreita?

• ap.
        puskalisko kirjoitti:

älä yritä vaihtaa puheenaihetta. Nyt puhutaan perunoista. Miten ne keitetään ja paljonko perunoissa on kaloreita?

Itse en laittaisi perunaa kahvikuppiin. Nyt minua alkoi kiinnostamaan, mistä vuokra-asunnoista täällä puhutaan. Itse en ole sellaista tarvinnut vuosiin.

• puskalisko
        ap. kirjoitti:

Itse en laittaisi perunaa kahvikuppiin. Nyt minua alkoi kiinnostamaan, mistä vuokra-asunnoista täällä puhutaan. Itse en ole sellaista tarvinnut vuosiin.

etkö siis osaa keittää perunoita?

• ap.
        puskalisko kirjoitti:

etkö siis osaa keittää perunoita?

Osaan, mutta paljonko kahvissa on kaloreita? 1 kuppi = 1 dl. Ei uskoisi, että lihottaa paljon.

• puskalisko
        ap. kirjoitti:

Osaan, mutta paljonko kahvissa on kaloreita? 1 kuppi = 1 dl. Ei uskoisi, että lihottaa paljon.

niin, ei luulisi

• ap.
        puskalisko kirjoitti:

niin, ei luulisi

Paljonko desissä kahvia on kalorioita?

• puskalisko
        ap. kirjoitti:

Paljonko desissä kahvia on kalorioita?

samaa minun piti kysymäni sinulta

• ap.

Nyt en kyllä täysin kiistäkään, ettenkö olisi vuokra-asumisesta keskustellut, mutta en kyllä omakohtaisesti vuosiin. Olen puhunut jonkun toisen asumisesta.

• ap.
        puskalisko kirjoitti:

samaa minun piti kysymäni sinulta

Minulla on sellainen käsitys, että 55 kcal, mutta se tuntuu uskomattomalta, kun teessä on 0 kcal.

• ap.

Eli 1,3 kcal?

Minä taisin katsoa Lidlin keittiövaa'asta, jossa on kalorit ilmoitettu ja siinä luki 55 kcal.
        Mitä tässä pitäisi uskoa? Onhan se täysin eri asia, keittääkö pannussa vai keittimessä.

• ap.

Niin, minä palautin sen vaa'an, kun tuntui liian vaikealta käyttää.

• puskalisko
        ap. kirjoitti:

Eli 1,3 kcal?

Minä taisin katsoa Lidlin keittiövaa'asta, jossa on kalorit ilmoitettu ja siinä luki 55 kcal.
        Mitä tässä pitäisi uskoa? Onhan se täysin eri asia, keittääkö pannussa vai keittimessä.

kas, tiesit itsekin että pannu- ja suodatinkahvien kaloripitoisuus on vähän eri. Mites sitä nyt noin on tietoa löydetty. Mutta etkö nyt tässä vaiheessa jännitysnäytelmää haluaisi jo paljastaa sitäkin, että olet tahallasi sotkenut kalorit ja kilokalorit, jotta voit moitiskella vastaajia täydellisestä asiantuntemattomuudesta?

• ap.
        puskalisko kirjoitti:

kas, tiesit itsekin että pannu- ja suodatinkahvien kaloripitoisuus on vähän eri. Mites sitä nyt noin on tietoa löydetty. Mutta etkö nyt tässä vaiheessa jännitysnäytelmää haluaisi jo paljastaa sitäkin, että olet tahallasi sotkenut kalorit ja kilokalorit, jotta voit moitiskella vastaajia täydellisestä asiantuntemattomuudesta?

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10595719

Tuossa on se vaaka ja sen mukana tullut taulukko.

• ap.
        puskalisko kirjoitti:

Tiedän minä sen siitä, että pannussa kelluu rasvakerros pinnalla ja keittimessä ei.

Tuskin Saksassa kuitenkaan panulla keitetään enää kahvia. Minä puhun nyt kaloreista, että mikä se oikea lopullinen totuus nyt on?
        Voiko olla 55 kcal / 1 dl:ssa?

• puskalisko
        ap. kirjoitti:

Tiedän minä sen siitä, että pannussa kelluu rasvakerros pinnalla ja keittimessä ei.

Tuskin Saksassa kuitenkaan panulla keitetään enää kahvia. Minä puhun nyt kaloreista, että mikä se oikea lopullinen totuus nyt on?
        Voiko olla 55 kcal / 1 dl:ssa?

opin eilisestä perunaketjusta sen, että kyselemällä turhia itsestäänselvyyksiä saattaakin oppia uutta (perunoita ei pidä panna kiehuvaan veteen). Eli hyvä on: sinä olet nyt sotkenyt kilokalorit kaloreihin. Usein kilokalorista käytetään lyhennettä 'kalori', jolloin sen oikean merkityksen 'kalori' hämärtyy. Kahvikupillisessa on juurikin kaloreita, ei kilokaloreita. Varmaan voi ollakin 55 kaloria kahvikupillisessa. Ei kilokaloria vaan kaloria.

• puskalisko
        puskalisko kirjoitti:

opin eilisestä perunaketjusta sen, että kyselemällä turhia itsestäänselvyyksiä saattaakin oppia uutta (perunoita ei pidä panna kiehuvaan veteen). Eli hyvä on: sinä olet nyt sotkenyt kilokalorit kaloreihin. Usein kilokalorista käytetään lyhennettä 'kalori', jolloin sen oikean merkityksen 'kalori' hämärtyy. Kahvikupillisessa on juurikin kaloreita, ei kilokaloreita. Varmaan voi ollakin 55 kaloria kahvikupillisessa. Ei kilokaloria vaan kaloria.

vitut on 55 kaloriakaan. Paljon vähemmän.

• mennyt ylös 5kg!

Raaka kahvi ei lihota, vaan saattaa kiihdyttää aineenvaihduntaa eli jopa auttaa laihtumisessa jos muutoin ollaan light-meiningillä.Mutta kahvikupillinen lihottaa kyllä, jos : (käytät)

- sokeria
      - maitoa tai kermaa jossa on rasvaa
      - syöt pullaa tai leivonnaista kyytipoikana.

Light-kahvittelu onnistuu jos käyttöön otetaan
      - Hermesetas
      - Ykkösmaito
      - riisikakku tai Marie-keksi

• Kahvikupillinen mustaa kahvia on jotakuinkin 3 kcal. Riippuu kait kahvista, laadusta ja lisukkeista.

• yäkks

Kahvi on pahaa!

• ..

Ei lihota, mutta pierettää.

• win ks

Kahvijuoman ravintoarvo

• Riippuu lämpötilasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe