En olis uskonut että sydämeni särkyy...

Ikuisesti S:n t: J..

näin vain kävi. Itse olisin vieläkin valmis loppuelämän suhteeseen, mutta vastapuoli on hylännyt meikäläisen lopullisesti. Alkuvuosi ollut yhtä he.lvettiä tunteiden kanssa. Pikkuhiljaa olen koonnut itseäni kasaan. Pahinta on tosiaan se, ettei pysty olla ajattelematta häntä hetkeäkään. Mokasin ja pahasti sanallisesti, anteeksi en enää saanut. Tästä on pakko ottaa oppia tulevaisuudessa. En ollut koskaan rakastunut ennen, mutta hän kolahti tosi kovaa.

36

764

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsetutkiskelua

Tuntuu varmasti pahalta, kesäkin tulossa. Nyt joudut miettimään, mikä meni pieleen. Siitä oppii. Vuorovaikutustaitoja, tunteiden näyttämistä, läsnäoloa, itsekontrollia kannattaa miettiä ja opetella. Monille ne ovat vaikeita taitoja, koska ehkä lapsuus ja nuoruus ovat olleet näiltä osin puutteellisia.

• Ikuisesti S:n t: J..

Noista omaan kaikkea paitsi ehkä itsekontrollia välillä. Kevätmasennus tekee vielä omin pikku lisän tähän soppaan. Näillä mennään kun ei muuta voi.

Koville ottaa vielä. Välillä on vähän parempia päiviä, mutta yleensä surkeita ja itsesyyllistämistä, mihin on aihettakin. Päivä kerrallaan ja vielä "mitä jos...."
      Toivoahan aina saa....

Mikset ottaisi yhteyttä ja yrittäisi....voihan toisellakin olla ikävä.

**** kirjoitti:

Mikset ottaisi yhteyttä ja yrittäisi....voihan toisellakin olla ikävä.

Pallo on hänellä nyt. Olen luvannut hänen pyynnöstä olla ottamatta yhteyttä. Hän saa ottaa jos kiinnostaa. Kyllä hän se tietää. Mutta mitään ei ole kuulunut.....olishan se tosi hienoa... :)

Ikuisesti S:n t: J.. kirjoitti:

Pallo on hänellä nyt. Olen luvannut hänen pyynnöstä olla ottamatta yhteyttä. Hän saa ottaa jos kiinnostaa. Kyllä hän se tietää. Mutta mitään ei ole kuulunut.....olishan se tosi hienoa... :)

Koska olet nähnyt hänet viimeksi?

**** kirjoitti:

Koska olet nähnyt hänet viimeksi?

Tänään vilaukselta ja yhtä nättinä kuin aina.....mukava kun edes näkee joskus.. :)

• alphon87

Minä myös mokasin sanallisesti ja tyttöystäväni käsitti minut väärin jonka jälkeen ei enää halua nähdä eikä kuulla minusta... yritin soittaa ja lähettää viestejä mutta en saa mitään kontaktia enää joten pari viikkoa miettisin asiaa ja päätin kirjoittaa pitkän kirjeen jossa pyysin anteeksi käytöstäni ja yritin selvittää asiaa.. pistin kirjeen luukusta ruusun kera :/ nyt sydän hakkaa epätahtia vastausta odotellessa.. jos sellaisen edes saan :( todella turhauttavaa ajatella että yksi virhe voi tuhota suhteen noin silmänräpäyksessä.

Lähetin itsekin pari kirjettä toisen myös kukkien kera, muttei auttanut. Toivottavasti sulle käy paremmin. :)

Helpottaa täällä kirjoitella vaikkei hän näitä varmaan edes lue. Eihän sitä koskaan tiedä.....

• biux

Sanottuja sanoja ei saa koskaan sanomattomiksi... siksi on todella tärkeää, ettei päästele suustaan asioita, joita ei saa takaisin. Kiukunpuuskassakin sanotuissa asioissa on yleensä jokin perä...vaikka niitä ei tarkoittaisikaan lopulta.

Itse en pystyis antaa tiettyjä sanoja anteeksi koskaan. Loukkauksia viljelevä ihminen likaa oman suunsa eikä sellaiseen tyyppiin voi luottaa loopupeleissä.

Olet oikeassa. Teot ovat kuitenkin pahempia. Jossain määrin " ei haukku haavaa tee" pitää paikkansa. Katumuskin pitää ottaa huomioon jos se on aitoa. Myös mielentila joissa loukkauksia lauotaan voi olla jotain sellaista jota ei muut pysty ymmärtämään kuin itse laukoja jos hänkään. Itse olen pahoillani kaikesta mitä olen aiheuttanut. Minua on pyydetty muuttumaan, mutta yksin se on aika vaikeaa kun ei ole kanssaeläjää vierellä eikä juttukumppania. Kaiken olen vain omassa päässä miettinyt ja sen tietää ettei varmaa ole ihan loogisesti edennyt vaan tunteet ovat päässeet sekoittamaan kaiken. Yksin ei jaksa......mutta se siitä.....mulla meni upea elämä omiin mokiin.....Rakastan häntä yli kaiken, enkä voi vaatia missään nimessä häntä ymmärtämään.....toivoa saa.... =(

• biux
        Ikuisesti S:n t: J.. kirjoitti:

Olet oikeassa. Teot ovat kuitenkin pahempia. Jossain määrin " ei haukku haavaa tee" pitää paikkansa. Katumuskin pitää ottaa huomioon jos se on aitoa. Myös mielentila joissa loukkauksia lauotaan voi olla jotain sellaista jota ei muut pysty ymmärtämään kuin itse laukoja jos hänkään. Itse olen pahoillani kaikesta mitä olen aiheuttanut. Minua on pyydetty muuttumaan, mutta yksin se on aika vaikeaa kun ei ole kanssaeläjää vierellä eikä juttukumppania. Kaiken olen vain omassa päässä miettinyt ja sen tietää ettei varmaa ole ihan loogisesti edennyt vaan tunteet ovat päässeet sekoittamaan kaiken. Yksin ei jaksa......mutta se siitä.....mulla meni upea elämä omiin mokiin.....Rakastan häntä yli kaiken, enkä voi vaatia missään nimessä häntä ymmärtämään.....toivoa saa.... =(

Oon sun kanssa eri mieltä... Haukku voi loukata niin syvästi, ettei sitä haavaa ole mahdollista parantaa koskaan... Mustelmat paranevat huomaamattomiksi... Siis joissain tapauksissa...

Katumus? Joo, kyllähän toinen voi katua, olla pahoillaan ja pyytää anteeksi... aidostikin. Se ei vie pois sanottuja sanoja. Mikään mielentila ei oikeuta loukkaamaan toista, sinulla on aina vastuu sanomistasi. Vastuun kiertämistä puhua jostain mielentilasta, joka aiheuttaisi impulsiivisen verbaalisen väkivallan ilman sinun tahtoasi.

Kierit nyt itsesäälissä ja se on varmaan luonnollista. Yritä antaa toiselle tilaa ja mieti mitä muuta rakkaus on kuin toisen omistamista. Kukaan ei ota sinulta rakkautta pois. Saat rakastaa vaikka maailman tappiin... Hyväksy se, ettei loukattu osapuoli ehkä halua kuulla sinusta koskaan enää ja että hänen rakkautensa on mahdollisesti kuollut.

Voimia ja itsetutkiskelua.

Hänen ylpeytensä taas satutti, mutta katsotaan eteenpäin ja jatkan toivomista kaikesta huolimatta....on hän mulle niin rakas... :(

Tuska raastaa, tuntuu etten selviä tästä millään. :(

• Sltä Jlle

Kauanko tuskasi on raastanut, milloin hän lähti?

• alphon87

Vihdoin sain yhteyden tyttöystävääni jonka menetin käytökselläni ja hän suostui vielä tapaamaan kasvotusten koska en luovuttanut ja jatkoin yrittämistä.. Nyt joudun odottamaan kesän loppuun tuota tapaamista mutta en luovuta vaikka hän sanookin että emme palaisi enää yhteen. Tappion hyväksyn vasta kun tiedän että olen kaiken antanut ja yrittänyt koska sen jälkeen en voi enää syyttää itseäni ja miettiä, mitä jos.

• 2203

Te olette tosi pelottavia tyyppejä... Onneksi vainoaminen yritetään saada rikokseksi luokiteltavaksi teoksi.

Tollainen ei ole rakkautta nähnytkään: piinaamista toi on. Todellinen rakkaus ei painosta eikä ahdista. Todellinen rakkaus on kärsivällinen, ei kiristävä.

Olette itsekkäitä ja verhoatte sen "elämää suurempaan rakkauteen". Kuvottavaa.

• sxdc8rf9r

Olet väärässä.. joskus vain toinen osapuoli ymmärtää asiat väärin ja tekee liian nopeita johtopäätöksiä.. itsellenikin kävi niin että nykyinen vaimoni jätti minut seurustelu aikoina koska oletti minusta asioita jotka eivät pitäneet paikkaansa jonka vuoksi tein kaikkeni että sain tilaisuuden todistaa hänen olleen väärässä. Eri asia on jos tietää että toinen ei pysty muuttumaan tai on satuttanut tai pettänyt mistä ei voi päästä enää millään yli... ja en luokittelisi vainoamiseksi sellaista että yrittää lähettää asiallisia kirjeitä ja kukkia siinä toivossa että toinen osapuoli suostuisi vastaamaan ja käsittelemään asian loppuun.. tottakai itsekin olisin lopettanut yrittämisen jos vaimoni olisi ilmoittanut että se ahdistaa häntä ja käskenyt lopettamaan.

• 2203
        sxdc8rf9r kirjoitti:

Olet väärässä.. joskus vain toinen osapuoli ymmärtää asiat väärin ja tekee liian nopeita johtopäätöksiä.. itsellenikin kävi niin että nykyinen vaimoni jätti minut seurustelu aikoina koska oletti minusta asioita jotka eivät pitäneet paikkaansa jonka vuoksi tein kaikkeni että sain tilaisuuden todistaa hänen olleen väärässä. Eri asia on jos tietää että toinen ei pysty muuttumaan tai on satuttanut tai pettänyt mistä ei voi päästä enää millään yli... ja en luokittelisi vainoamiseksi sellaista että yrittää lähettää asiallisia kirjeitä ja kukkia siinä toivossa että toinen osapuoli suostuisi vastaamaan ja käsittelemään asian loppuun.. tottakai itsekin olisin lopettanut yrittämisen jos vaimoni olisi ilmoittanut että se ahdistaa häntä ja käskenyt lopettamaan.

sxdc8rf9r: Miten niin olen väärässä?
        Kyseessä on minun mielipiteeni ja näkemykseni rakkaudesta. Minun mielestäni rakkaus ei ole tollaista vainoamista ja piinaamista.

Rakkaus on sitä, että haluaa olla toisen lähellä, haluaa sitoutua ja jakaa elämäänsä. Rakkaus on kärsivällinen ja kunnioittava. Vapaaehtoisesti ja halusta.

Kunnioituksella tarkoitan sitä, että meillä on jokaisella tapamme käsitellä asioita ja turha siinä toisen on hoputtaa tai kiirehtiä. Onko sinun tapasi käsitellä asiaa ainoa oikea? Miksi toinen ei saa aikaa asioiden käsittelyyn ilman painostusta? SIksi, että kiireisempi on itsekeskeinen eikä kestä olla ratkaisemattomassa tilanteessa ja alkaa painostaa.

• sxdc8rf9r
        2203 kirjoitti:

sxdc8rf9r: Miten niin olen väärässä?
        Kyseessä on minun mielipiteeni ja näkemykseni rakkaudesta. Minun mielestäni rakkaus ei ole tollaista vainoamista ja piinaamista.

Rakkaus on sitä, että haluaa olla toisen lähellä, haluaa sitoutua ja jakaa elämäänsä. Rakkaus on kärsivällinen ja kunnioittava. Vapaaehtoisesti ja halusta.

Kunnioituksella tarkoitan sitä, että meillä on jokaisella tapamme käsitellä asioita ja turha siinä toisen on hoputtaa tai kiirehtiä. Onko sinun tapasi käsitellä asiaa ainoa oikea? Miksi toinen ei saa aikaa asioiden käsittelyyn ilman painostusta? SIksi, että kiireisempi on itsekeskeinen eikä kestä olla ratkaisemattomassa tilanteessa ja alkaa painostaa.

2203: Onko se sinusta oikein jos toinen osapuoli käsittää sinut väärin ja luulee että olet jotain mitä et oikeasti ole ja sen vuoksi pistää hyvät välit poikki eikä halua enää koskaan nähdä ja kuulla? minusta se on vain asenneongelma mikä vaatii sen tönäisyn oikeaan suuntaan.

• muugen
        sxdc8rf9r kirjoitti:

2203: Onko se sinusta oikein jos toinen osapuoli käsittää sinut väärin ja luulee että olet jotain mitä et oikeasti ole ja sen vuoksi pistää hyvät välit poikki eikä halua enää koskaan nähdä ja kuulla? minusta se on vain asenneongelma mikä vaatii sen tönäisyn oikeaan suuntaan.

http://26.media.tumblr.com/tumblr_m2vul78isN1r9j5a4o1_1280.jpg

• totta!

• Maineen menettänyt

Anteeksianto ajattelemattomille sanoille on eri asia kuin se että suku ja ystävät on menettäneet myös maineensa "rakkaan" herjausten takia ja törky on jäänyt pysyvästi nettiin kaiken kansan luettaviksi ja se vaikeuttaa uhrin työllisyyttä...."Ei hakku haavaa tee" ei päde ainakaan kirjoitettuun tekstiin

• miten?

Suku ja ystävät?

• Maineen menettänyt
        miten? kirjoitti:

Suku ja ystävät?

Kaikki henk koht tiedot ku on näkyvillä niin sehän on selvä...tarvii kai vaihtaa sukunimi:(...osa ymmärsi että kirjoitukset on mieleltään sairaan tekstiä mut esim. ex ja hänen sukulaiset ei halunneet ees kuulla selityksiä...lapselle oli nolointa ku luokkakaveri otti löytämänsä jutut puheeksi. No oppivatpahan ehkä itse olemaan varovaisempia ihmissuhteissaan

• yksi lapsi vain?
        Maineen menettänyt kirjoitti:

Kaikki henk koht tiedot ku on näkyvillä niin sehän on selvä...tarvii kai vaihtaa sukunimi:(...osa ymmärsi että kirjoitukset on mieleltään sairaan tekstiä mut esim. ex ja hänen sukulaiset ei halunneet ees kuulla selityksiä...lapselle oli nolointa ku luokkakaveri otti löytämänsä jutut puheeksi. No oppivatpahan ehkä itse olemaan varovaisempia ihmissuhteissaan

Mistä sitten jutut olivat? Ei kai savua ilman tulta? Vai oliko vain liioiteltuja?

• oletko työtön?

niin vielä, mitenkä se työllisyyttä on haitannut?

• Maineen menettänyt
        yksi lapsi vain? kirjoitti:

Mistä sitten jutut olivat? Ei kai savua ilman tulta? Vai oliko vain liioiteltuja?

Ne oli henkilön omaa mielikuvitusta -hänen tarkoitus oli vaan katkerana pilata maine ja se on niin helppoa netissä ...kasvotusten ei oo pokkaa hoitaa suhteita. Ties kuinka monta muuta uhria hänellä on ollut ja tulee olemaan :(

• otan osaa :(

Ne oli henkilön omaa mielikuvitusta -hänen tarkoitus oli vaan katkerana pilata maine ja se on niin helppoa netissä ...kasvotusten ei oo pokkaa hoitaa suhteita. Ties kuinka monta muuta uhria hänellä on ollut ja tulee olemaan :(

no se on surullista.

Mulla taas toinen ei halunnut keskustella ja homma meni överiksi. Kyllä muakin loukattiin, hän ei vain halua sitä tunnustaa. Välit poikki ja heti toinen kaveri viikonlopuksi kylään yötä päivää. Yritti salassa mutta sain tietää. Ei se mua enää harmita ja sen haluisin unohtaa ja yrittää uudelleen mutta ei niin ei. :(

• mietis vähä.

Niin tietysti, "mieleltään sairaan kirjoituksia" Se on helppoa aina alkaa vetämään tuota linjaa jos omat tekemiset eivät kestä päivänvaloa ja jää kiinni. Riitaan tarvitaan AINA kaksi. Ei se ole hulluutta jos takaisin antaa vaan itsepuolustusta.

• Divine.

Kolahti niin kovaa, että sun piti mennä päästämään suustasi jotain todella loukkaavaa. Hyvä sä!

• Hyvä mä!

Kun petettiin törkeästi niin ei itsekontrolli pelannut. Erottiin muka ystävinä ja aina. Ei haku päällä ym. Mutta heti otti viikonlopuksi nettituttavan perjantaista sunnuntaihin yötä päivää kylään. Ei ole vaikea arvata mitä siellä puuhattiin. Taitaa olla kaiken lisäksi paksuna tällä hetkellä sille nettikaverille joka jo höylää seuraavaa muijaa.

• HAH HAH!

Sinähän se oletkin hyvä esimerkki uskollisuudesta.

• rakastan vieläkin.
        HAH HAH! kirjoitti:

Sinähän se oletkin hyvä esimerkki uskollisuudesta.

Olinpahan vain uskollinen "rakkaalleni". Enkä olisi voinut hypätä kenekään sänkyyn. Mutta se hänen rakkaudestaan, joka olikin petosta. Nyt maha pystyssä pikapanoviikonloppunettikaverilleen. Varmasti olin uskollisempi kuin hän.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      129
      950
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe