iltaan saakka? Olisi iltamenoa enkä tykkää yhtään. Olen aamulla asioita hoitavaa tyyppiä, mutta nyt on puolipakko mennä illalla.
Miten pysyä virkeänä
13
103
Vastaukset
- puskalisko
hamppu auttaa. Minä olen ryhtynyt lobbaamaan kannabisasioita. Kannabis on vireyttävä, antioksidanttinen ja tehokas luomutuote.
Onnea vuokrasopimus-, liitetiedosto- ja kahviongelmien ratkaisemiseen.- aamu virkku
Nyt siellä ollaan vainoharhaisia jo.
- puskalisko
aamu virkku kirjoitti:
entä sitten?
- aamu virkku
puskalisko kirjoitti:
entä sitten?
Ei muuta. Keskity olennaiseen.
- puskalisko
aamu virkku kirjoitti:
Ei muuta. Keskity olennaiseen.
ihan varmasti en keskity. Haluan norkua palstalla.
- aamu virkku
puskalisko kirjoitti:
ihan varmasti en keskity. Haluan norkua palstalla.
Missä budilove on? Ei niin, että kaipaisin.
- lisko ja buddy
aamu virkku kirjoitti:
Missä budilove on? Ei niin, että kaipaisin.
tykittämässä spiidiä suoneen, eihän tässä muuten saada mitään aikaan
- aamu virkku
lisko ja buddy kirjoitti:
tykittämässä spiidiä suoneen, eihän tässä muuten saada mitään aikaan
Missä papu on?
aamu virkku kirjoitti:
Ymmärrän puskaliskoa täysin. Vuokrasopimus-, liitetiedosto- ja kahviongelmat ovat kuin kolme marjaa: Osoitus samanlaisesta uusavuttomuudesta, mitä ei voisi todeksi uskoa. Enkä oikeastaan uskokaan.
- aamu virkku
Ratikkakuski kirjoitti:
Ymmärrän puskaliskoa täysin. Vuokrasopimus-, liitetiedosto- ja kahviongelmat ovat kuin kolme marjaa: Osoitus samanlaisesta uusavuttomuudesta, mitä ei voisi todeksi uskoa. Enkä oikeastaan uskokaan.
Dissaatko sä mua?
- aamu virkku
Ratikkakuski kirjoitti:
Bingo!
Silti änkesit ketjuuni.
- Papulla MISSIO:.!1%#
aamu virkku kirjoitti:
Missä papu on?
.
Papulla on tärkeä Missio opastaa kansalaisia myymäläkärryjen käytössä Suomen marketeissa
.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760