Miksei mies soita?

SinkkuN.

Juu, eli mitäköhän tein väärin tällä kertaa? Tapasin baarissa sattumalta miehen, jonka kanssa keskustelu alkoi sanaharkasta, kun oli vahingossa läikyttänyt juomaa päälleni ja kinastelimme siitä. Hetken kuluttua löysin kuitenkin itseni hänen kanssaan tanssilattialta aika intiimeistä tunnelmista. Päädyttiin vain jotenkin hänen luokseen harrastamaan seksiä. Mies kehui ja halusi harrastaa seksiä vielä aamullakin. Hän halusi kokeilla vähän erikoisempia juttuja, mm. panna peppuun ja laueta kasvoille. Suostuin näihin, koska en halunnut että suhteemme alkaa heti erimielisyyksillä.
Tämän jälkeen juttelimme vielä niitä näitä sängyssä ja hän heitti sitten minut kotiin. Ei kuitenkaan pyytänyt numeroani vaan totesi vain, että "Ehkä me törmäillään joskus." Suostuttelin hänet kuitenkin vaihtamaan numeroita, koska arvasin että hän vain testailee mua. Itsekin teen miehille usein niin.
Hän asuu siis ulkomailla (on ulkomaalainen mies, en kerro maata nyt) ja oli vain käymässä Suomessa. Seuraavan kerran tulossa Suomeen vasta kesällä. Oli juuri eronnut (samoin kuin itsekin) ja kuulemma ikävöi vielä entistä tyttöystäväänsä eikä lähtenyt baarista todellakaan hakemaan mitään juttua. Juuri siksi ihastuin häneen.
Laitoin viestiä ja kyselin, että mikä tää meidän juttu on, mutta ei tullut vastausta. Miks miehet on tollasia? Luulin että tämä on se oikea mulle.

14

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h4c3

      Moi Älymies.

    • Testerikullikka

      Testaile vaan kaikessa rauhassa. Niin minäkin sinulle tein.

    • Sinähän oikea

      satusetä olet. Fantasioitko ATM-homo itse ulkomaalaisista miehistä?

    • vai niin

      Sä olit sille yhen illan pano ja tuskin mies suomeen on muutamassa sun takias vaikka haluat seurustella. Parempi panna kerran kun ei lankaan on varmaan sen miehen motto!

    • ei kevytmielellä

      No yhden kerran irtonumeroa ja kertahuoraa hän sinusta vain esti. Etkö ymmärrä. Ei olis antanut edes puhelinnumeroakaan sinulle. Itsehän sen pyysit. Suostuit vielä hänen ....
      Itse en harrasta moista. Pitää olla suhde tosi varmalla pohjalla jos edes vähäisempäänkään eroottiseen juttuun lähden mukaan. Ensin ystävyys ja sitten jos sittenkään ....

    • Provoaaaaaa

      ei tommosia jakorasioita ole suomessa jotka heti ekalla kerralla sänkyyn menee.

      • Suomihoro jakaa

        Suomi on täynnä tuollaisia jakorasioita, huomaa että kysymyksessä oli ulkomaanpelle, nehän usein pääsevät panemaan jo pelkillä maapisteillä.


    • kuule...

      Multidikki käy ravistamssa vehjettäsi vessa.

    • 5r6j5e6

      mikä ihmeen "köhä"

      Se sana on "mitä", ei siinä köhää tarvita.

      • Pilkunnussija part 2

        Lauseen alkuun tulee iso kirjain ja loppuun välimerkki.


    • Unohda se jätkä, selkeä kusipää. Jos se ei pyydä sun numeroa, se tuskin tahtoo nähdä enää. Saatto antaa vääränkin numeron.. Ties vaikka sillä olis muija jossain, siksi ei viitti kusettaa sua edes sun vakipanoksi. Kyllä, joskus miehet on. Kannattaa tsekkaa tätä kotimaan tarjontaa, täällä on suoraselkäisempää porukkaa. :)

      • Suora selkä, kiero mieli. Oletko nähnyt huonoryhtistä automyyjää?


    • point

      provosit väärällä palstalla

    • Provo ja

      surkea tekele.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe