Onko kellään kokemuksia kyseisestä paikasta? Kattelin kotisivuilta et olis hienon näköistä työtä, varsinkin karpit ku sellasen otan. Mut netistä kattelin ihmisten kokemuksii ja löysin aika huonoja arvosteluja puskaradiosta.. Vähän ristiriitasta
ja nyt en tiiä uskaltaaks tonne ees. Ajankin ois saanu aika nopee, se vissii kertoo jotain.
Onkohan kunnon tatuoja kun sivuilla ei edes lue tietoa hänestä tai työkokemuksesta ja onkohan kuvat ees omia ku noin hienoja? -->http://tattoo.nettisivu.org/
ootteko kuulleet mitään kyseisestä tatuoijasta?
Kokemuksia Espoo Tommi`s Ink???
4
710
Vastaukset
- 11
Jos et ole varma niin kannattaako ottaa riskiä? Galleriassa on tosiaan aika monenlaista jälkeä, ja olen kyllä paljon parempiakin karppeja nähnyt. Koskaan ei voi tarpeeksi korostaa että kannattaa valita tatuoija huolella niin ei tarvitse jälkikäteen katua!
- dgsegg
Vaikea sanoa, kun en ole paikalla käynyt.
Galleria kuvat voivat selittyä, että joukossa on uran ensimmäisiä kuvia, tai tyyppi on "fiilistatuoija" eli joihinkin kuviin panostaa, jotka innostavat ja toisiin sitten taasen ei. - joujoumeen
En voi suositella Tommia, paitsi jos olet ottamassa jotain todella pientä yksinkertaista tatskaa. Jos tarkastelet noita kuvia portfoliossa, niin huomaat että kaikki linjat joiden pitäis olla suoria, ovat vinoja tai näkyy ettei ole tehty yhdellä vedolla. Itse hommasin sieltä kuvan ja aika töhryinen on. Onneks hinta ei ollut paha.
- lilli2
Mä oon siellä ottanut ja äitikin ottanut 3 taruointia siellä ja loistavaa työtä tehnyt ja vielä jos löytyy fiksattavaa menee takuuseen ja tosi kiva paikka ja hyvä hinta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862