Kokemuksia Espoo Tommi`s Ink???

Merilynn_

Onko kellään kokemuksia kyseisestä paikasta? Kattelin kotisivuilta et olis hienon näköistä työtä, varsinkin karpit ku sellasen otan. Mut netistä kattelin ihmisten kokemuksii ja löysin aika huonoja arvosteluja puskaradiosta.. Vähän ristiriitasta
ja nyt en tiiä uskaltaaks tonne ees. Ajankin ois saanu aika nopee, se vissii kertoo jotain.

Onkohan kunnon tatuoja kun sivuilla ei edes lue tietoa hänestä tai työkokemuksesta ja onkohan kuvat ees omia ku noin hienoja? -->http://tattoo.nettisivu.org/

ootteko kuulleet mitään kyseisestä tatuoijasta?

4

710

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11

Jos et ole varma niin kannattaako ottaa riskiä? Galleriassa on tosiaan aika monenlaista jälkeä, ja olen kyllä paljon parempiakin karppeja nähnyt. Koskaan ei voi tarpeeksi korostaa että kannattaa valita tatuoija huolella niin ei tarvitse jälkikäteen katua!

• dgsegg

Vaikea sanoa, kun en ole paikalla käynyt.
      Galleria kuvat voivat selittyä, että joukossa on uran ensimmäisiä kuvia, tai tyyppi on "fiilistatuoija" eli joihinkin kuviin panostaa, jotka innostavat ja toisiin sitten taasen ei.

• joujoumeen

En voi suositella Tommia, paitsi jos olet ottamassa jotain todella pientä yksinkertaista tatskaa. Jos tarkastelet noita kuvia portfoliossa, niin huomaat että kaikki linjat joiden pitäis olla suoria, ovat vinoja tai näkyy ettei ole tehty yhdellä vedolla. Itse hommasin sieltä kuvan ja aika töhryinen on. Onneks hinta ei ollut paha.

• lilli2

Mä oon siellä ottanut ja äitikin ottanut 3 taruointia siellä ja loistavaa työtä tehnyt ja vielä jos löytyy fiksattavaa menee takuuseen ja tosi kiva paikka ja hyvä hinta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe