Sairastuin 2008 kaksisuuntaiseen mielialahäiriöön ja sitä kautta tuli kaikki mahdolliset ongelmat ja ikävä kyllä se että maanisuudessani "rakastuin" toiheen mieheen ja halusin erota miehestäni, jonka kanssa olimme olleet 13 vuotta naimisissa. Huitelin sitten puoli vuotta maanisena maailmalla, kun ketään ei tiennyt mikä minulla oli. En kuitenkaan ollut sen miehen kanssa johon muka rakastuin vaan ihan yksin. Sitten yritin itsemurhaa ja jouduin psykiatriselle, jossa lopulta selvisi, että sairastan kaksisuuntaista. Lopulta heräsin ja tajusin mitä olin saanut aikaan. Aloimme exmieheni kanssa rakentamaan uutta suhdetta ja lopulta muutin joulukuussa 2008 takaisin kotiini. Meillä on nämä vuodet mennyt ihan hyvin, olemme edelleen rakastuneita ja sairauteni on lääkkeiden ansiosta kurissa. Minä haluaisin uudelleen naimisiin, koska rakastan miestäni ja avioliitto antaisi minulle valtavan turvallisuuden tunteen, jota tunnen kaipaavani. Olen sanonut, että jos mies pelkää omaisuutensa puolesta (omistaa nyt meidän talon yksin), niin avioehto tottakai tehdään. Pelkään että hän ei rakasta minua tarpeeksi, koska ei tahdo naimisiin. Kuulostaa varmaan itsekkäälle, mutta olen todellakin muuttunut ja rakkaus ja sitoumus on syy että minä tahdon naimisiin. Olenko itsekäs, kun pyydän että mieheni edes kertoisi syyn kieltäytymiseen?
Toista kertaa naimisiin
1
109
Vastaukset
- p.p-37v
Ei .. et lainkaan ole itsekäs, sinulla on oikeus saada tietää syyn, Itselläni kävi niin että mun nykynen miesystävä oli ollut aikaisemmin naimisissa, eros 2 vuotta ennen kuin tapasin hänt, Kun tuli naimisiin meno kyseen niin sanoi kylmästi että se ei koskaan tule tapahtumaan että me mennän naimissin. En silloin kysynyt sen enempää syytä, ajattelin että kyllä se varmaan kerrtoo jos haluaa, no niin ei käynyt vaan kysyi varovasti että miksi hän erosi vaimosta ja sitten hän selitti samalla että miksi hän ei halua toista kerrttaa naimisiin, Prtyin tietysti kun sain vastauksen,mutta rakastan häntä todella syväst ja olen hyväkynyt hänen päätöksensä vaikka haluaisin yli kaiken mennä naimissin hänen kanssa.. Rakkaus voitta kaiken ja pääasia on että saan elä hänen kannssa loppu elämän vaikka en pääsekään naimisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760