Hampaiden laservalkaisu kokemuksia? Tuloksia laservalkaisuista?

Minna1984

Eli hampaiden laservalkaisu kokemuksia kyselisin? Onko laservalkaisun tulokset hyviä? Kuitenkin hampaiden laservalkaisut maksaa useita satoja euroja, käsittääkseni yleisimmät hinnat mitä hammaslääkärit veloittaa on jotain muutama satanen joten ei viitsis hampaita lähteä valkaisemaan tuolla menetelmällä jos tulokset ei ole sitä mitä haluaisin. Ei mulla nyt mitkään ihan ruskeat tai keltaiset hampaat vielä ole mutta ihan selvästi tummentunut tuo hammaskalusto kyllä on, varmaankin kahvin juonnin seurauksena. Hammaslaminaatit on aivan liian kallis ratkaisu joten jotakin edullisempaa menetelmää hampaiden valkaisuun tarvitsisin…

7

8414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hammaspeikkoo

      Mulla oli kanssa tummentuneet hampaat ja päätin sitten kokeilla tota laservalkaisua hampaille ja täytyy sanoa että omat laservalkaisu kokemukset ei ole kovin kaksisia. Lopputulos ei todellakaan ollut niin valkoinen mitä olisin toivonut ja hampaat jäi melkoisen tummiksi. Ehkäpä se hampaiden väri jonkin verran vaaleni mutta ei todellakaan niin paljon kuin halusin etenkin siihen hintaan nähden (480€).

      Paljon paremman tuloksen sain sitten kotivalkaisulla, eli tuoltapa http://valkoisethampaat.info/ voi lukea lisää siitä mutta siis laservalkaisua en oikein voi kyllä suositella..

    • Jokkelito

      Suosittelen evolution3 hampaiden valkaisua. Menetelmäässä on B1 vaaleustakuu elikkä hampaat vaalenevat vähintäänkin tuohon B1 sävyyn. Ei tarvita laservaloja, ei iensuojauksia eikä ruokavalion rajoituksia. Lisäksi valkaisu on pysyvä! http://www.enlightenfinland.fi/

    • Leeego

      Jep, peesailen aiempia kommentoijia. Kyllä suurin osa noista lupauksista on ihan ilmaa, erityisesti laserin jos kohta muidenkin menetelmien osalta. Normaalilla lähdekritiikillä ja maalaisjärjellä pystyy kyllä poimimaan mentelmistä/ tuotteista ne kaikkein räikkeimmät huijausyritykset aika helposti. Omien kokemuksien perusteella en esimerkiksi laseria suosittelisi: tulokset todella vaatimattomia ja kipu kovaa.

      Jos noihin kotivalkaisuihin, kannattaa säilyttää maalaisjärki niidenkin kanssa: kiille ei uusiudu, joten valkaisuja kannattaa suorittaa säästeliäästi.

      Parhaan tuloksen todennäköisesti saat kääntymällä hyväksi ja luotettavaksi koetun hammaslääkärin puoleen. Muutokset saattaa parhaassa tapauksessa olla näkyviä, mutta helmenvalkoiset hampaat saa vain kuorilla.

    • Jokkelito

      Evolution3 hampaiden valkaisu on maailman ainoa menetlmä jossa on B1 vaaleustakuu. Sitä on käytetty englannissa jo 10 vuotta eikä negatiivistä palautetta ole ollut, joten kyllä tähän menetelmään voi luottaa. Evolution valkaisun lupaukset eivät todellakaan ole ilmaa sillä nämä lupaukset ovat 10 vuoden aikana pitäneet. Joten jos oikeasti haluat valkoiset hampaat ilman suurempia kipuja ja kärsimyksiä, valitse evolution3 hampaiden valkaisu!

    • hampaat valkoisiksi

      Tietääkö kukaan paljon tämä Evolution3 hampaiden valkaisu maksaa? Ja mitä se sisältää?

      Suomesta näytti saavan muutamasta eri kaupungista kyseistä valkaisua, mutten hintoja yms löydä.

    • Hammaskeijukka

      Mun hampaat valkaistiin laser teeth whiteningingilla Bangkokissa muutama vuosi sitten ja olen todella tyytyväinen tulokseen. Otin valokuvia ennen ja jälkeen tmp.n. Tottakai sun täytyy ensin putsata ja paikata hampaat, että lopputulos on tasainen ja siisti. Luulen, että oot menny suurin odotuksin valkaisuun, ehkäpä sun hammas on ollut niin tumma, että lopputulos ei ollutkaan mieluinen. Suomalaisilla onkin kaamean rusehtavat hampaat, itsekkin katoin omia hampaitani yllättyneenä, miten karseen väriset ne oli. Olen erittäin tyytyväinen tulokseen, sain myös muotit kotivalkaisua varten, hinta oli jotain 200 euroa.

    • Evolution3 valkaisu

      Evolution valkaisu maksaa noin 500e. Hinta vaihtelee hieman eri paikkakunnilla. Vaikka tämä hinta saattaa alusssa tuntua hieman kovalta niin kannattaa muistaa että hintaan sisältyy erikois valkaisumuotit, klinikka valkaisu, koti valkaisu ja hammasseerumi! Lisää voitte kysyä soittamalla klinikoille jotka tarjoavat tätä valkaisua.
      www.enlightenfinland.fi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe