Luin pitkästä aikaa Laasasen juttuja, ja törmäsin tällaiseen käsitteeseen kuin MGTOW eli Men Going Their Own Way. Ajatuksena on, että jos mies saa tarpeeksi turpaan naisilta, niin mahdollisesti kannattaa lähteä toiseen suuntaan, ja hylätä koko ajatus pariutumisesta enää ikinä.
Itseäni tämä ajatus kyllä kuristaa ankarasti, tulee suorastaan lievä fyysisesti epämiellyttävä olo rintakehään, kun sitä ajattelee. (kuten olen siis tehnyt tänään parin tunnin verran, luettuani tuosta ja mietittyäni asiaa)
Jos nyt kuitenkin ajatellaan, että näin kävisi, niin mikä olisi voitollisin tapa viettää loppuelämä. Ja en siis tarkoita rahallisesti tuottavinta tapaa, vaan mikä tapa viettää loppuelämä olisi miehelle henkisesti niin palkitseva, että ilman naista jäämisen katkera kalkki jollain tapaa lieventyisi, lähes neutralisoituisi. Kalkki on sinänsä vahvasti emäksistä, että ehkäpä pitäisi vaan vetää loppuelämä hapanta...
No mutta joo, jos ollaan ainakin puolitosissaan, niin mitä ajatuksia MGTOW herättää palstan muissa yksinäisissä miehissä. Millä tapaa sinä voisit unohtaa naisettomuuden, mihin asioisit uppoaisit saadaksesi elämältä iloa?
Men Going Their Own Way
36
392
Vastaukset
- :)))
Sotiminen.
...selitän joskus myöhemmin ja tätä on turha moralisoida sillä vastaus on totta. - sillitrooli
P.S. Naisille pieni huomio vielä: tokihan varmaan palstan miehistäkin suurin osa saisi jonkun naisen ainakin jossain vaiheessa elämäänsä. Mutta jos mies vihdoin kolmevitosena saa naisen vierelleen pysyvästi, ja se on sitten joku 45 v kahden teini-ikäisen lapsen yh (kolmas muuttanut jo kotoa), joka on ollut peruskoulupohjalta koko elämänsä ja jonka mielestä big brotherin katsominen on älyllisesti haastavaa, niin onko se sitten elämää.
Katsokaas naiset kun miesten valinnanmahdollisuudet antavat ihan uuden merkityksen sille "mieluummin yksin kuin huonon kanssa" jutulle. Te naiset pidätte miestä huonona, jos se on nörtti tai tylsä tai köyhä tai lyhyt tai paksu tai laiha tai tyylitön jne. Miehet pitävät naista huonona vaihtoehtona lähinnä silloin, kun naisen kanssa on ihan sietämätöntä.- realismus
En tunne valtakunnallisia tilastoja BBn katsojien ikä- ja sukupuolijakaumasta, mutta palstalla BB-aivo-oksennusaloitukset ovat miesten (??) tekemiä. Kuten muutkin seiska-salkkari -aloitukset.
- Ei todista mitään
realismus kirjoitti:
En tunne valtakunnallisia tilastoja BBn katsojien ikä- ja sukupuolijakaumasta, mutta palstalla BB-aivo-oksennusaloitukset ovat miesten (??) tekemiä. Kuten muutkin seiska-salkkari -aloitukset.
Kuten myös tasokkaat aloitukset.
- unbearable lightness
Mut kato naisten mielestä miehen kanssa on sietämätöntä hyvin helposti.
Ai me naiset vai jotkut naiset? Kyllä aika moni mieskin pitää naisia epäkelpoina, jonkun ulkoisen ominaisuuden vuoksi.
Minulle mies on on kumppanina sietämätön vain jos se on nimenomaan sitä. Ja jollekulle tylsä ihminen voi olla sietämätön, varsinkin jos itse ei ole sellainen.
- m35----lölkölkflösdk
Suomessa on tuhansia ihan onnellisia sinkkumiehiä. Vaikka sinä olisitkin ilman naista onneton, niin moni muu ei ole.
Miksi sinkkumiehistä halutaan tehdä naisten tisseissä roikkuvia itkijöitä. Totuus on nykyisin jotain ihan muuta. Itse en erdes halua kotiini ketää käskijää ja narisijaa, vaan viihdyn sinkkuna.- sillitrooli
Mitä teet palstalla, jossa suurin osa keskustelusta pyörii sen ympärillä, että kumppani ois kiva?
- pilluton
Saatko pillua kuinka usein?
- realismus
sillitrooli kirjoitti:
Mitä teet palstalla, jossa suurin osa keskustelusta pyörii sen ympärillä, että kumppani ois kiva?
Miksei sinkut-palstalla saisi keskustella sinkkuudesta positiivisessa äänilajissa? Ei sinkkujen elämä ole yhtä itkua ja hammastenkiristystä. Vaikka täällä sellaisen käsityksen kieltämättä herkästi muodostaisikin...
- m35-5656756ju
sillitrooli kirjoitti:
Olisitko halunnut että olisin alkanut itkemään naisettomuutta?
Mikä on sun motiivi tehdä näitä aloituksia tai yleensä olla palstalla? Haluat tehdä miehistä itkijöitä ja olla itse sellainen?
Tulijn palstalle katsomaan mitä muille sinkuille kuuluu, mutta palstan onkin vallannut pillunpuutteessa olevat poikamiehet. - m35-tyrtyeryer
pilluton kirjoitti:
Saatko pillua kuinka usein?
Yhtä usein kun nainen saa munaa.
- Heh heh----
m35-tyrtyeryer kirjoitti:
Yhtä usein kun nainen saa munaa.
Kunhan trollaat.
- m35---ihiohoi
Heh heh---- kirjoitti:
Kunhan trollaat.
jaa. no ihan sama...
- sillitrooli
m35-5656756ju kirjoitti:
Olisitko halunnut että olisin alkanut itkemään naisettomuutta?
Mikä on sun motiivi tehdä näitä aloituksia tai yleensä olla palstalla? Haluat tehdä miehistä itkijöitä ja olla itse sellainen?
Tulijn palstalle katsomaan mitä muille sinkuille kuuluu, mutta palstan onkin vallannut pillunpuutteessa olevat poikamiehet.En minä ole halunnut mitään sinua kohtaan. Kummallisen aggressiivisesti suhtaudut minuun, huomioonottaen, että en muistaakseni ole ikinä keskustellut tuon nimimerkkisen keskustelijan kanssa.
Vai oletko näitä, jotka eivät osaa käyttää samaa nimimerkkiä pysyvästi? - SivukujanMies
sillitrooli kirjoitti:
En minä ole halunnut mitään sinua kohtaan. Kummallisen aggressiivisesti suhtaudut minuun, huomioonottaen, että en muistaakseni ole ikinä keskustellut tuon nimimerkkisen keskustelijan kanssa.
Vai oletko näitä, jotka eivät osaa käyttää samaa nimimerkkiä pysyvästi?En ole tuo kyseinen mies mutta eiköhän tuo ollut ihan suora kommentti sinulle:
"Mitä teet palstalla, jossa suurin osa keskustelusta pyörii sen ympärillä, että kumppani ois kiva?"
Heti alkaa sinulta tuo toisen henk.koht. ampuminen. - xnmxmxnxmznx
sillitrooli kirjoitti:
"Mitä teet palstalla, jossa suurin osa keskustelusta pyörii sen ympärillä, että kumppani ois kiva?"
Juuri tuo ajatus, kuinka kaikki on kiinni siitä kumppanista, ajaa suurimman osan kävijöistä pois täältä palstalta.
Sinkkuus on ei ole sama asia kuin "parisuhteen etsiminen", se on vain ja ainoastaan määritelmä yksin asumiselle.
MIelestäni nuo markkina-arvo-jututkaan ei koske juuri sinkkuutta, vaan kuuluisivat jonnekin nettideittailu-, treffeillä-, parisuhteen aloittaminen-, parisuhde- tms palstalle. Naisvihan taas kuuluisi tunteet-palstan katkeruus- viha- etc palstoille.
Tämä palsta pitäisi olla sinkuille, mutta nyt tämä tuntuu olevan joku suomi24:n virallinen mielisairaala, jossa ma-uskovaiset messuavat kuin ne kymmenet messiaat suljetulla osastolla. Päälle vielä järjettömät vihan ja aggression ilmaukset täysin tuntemattomille ihmisille.
Kuka ns normaali, mieleltään terve sinkku kykenisi käymään täällä keskustelua? - sillitrooli
SivukujanMies kirjoitti:
En ole tuo kyseinen mies mutta eiköhän tuo ollut ihan suora kommentti sinulle:
Heti alkaa sinulta tuo toisen henk.koht. ampuminen.Ei minun kysymykseni ollut mitään toisen henk. koht. ampumista. Se oli vain kysymys. Jos joku valistaa käsi Raamatulla olevansa todella onnellinen ilman parisuhdetta eikä ollenkaan tee mieli ajatella naisia, niin miten tämä ihminen on eksynyt palstalle, jossa ihmiset keskustelevat lähinnä parisuhteen puuttumisesta.
- sillitrooli
xnmxmxnxmznx kirjoitti:
Juuri tuo ajatus, kuinka kaikki on kiinni siitä kumppanista, ajaa suurimman osan kävijöistä pois täältä palstalta.
Sinkkuus on ei ole sama asia kuin "parisuhteen etsiminen", se on vain ja ainoastaan määritelmä yksin asumiselle.
MIelestäni nuo markkina-arvo-jututkaan ei koske juuri sinkkuutta, vaan kuuluisivat jonnekin nettideittailu-, treffeillä-, parisuhteen aloittaminen-, parisuhde- tms palstalle. Naisvihan taas kuuluisi tunteet-palstan katkeruus- viha- etc palstoille.
Tämä palsta pitäisi olla sinkuille, mutta nyt tämä tuntuu olevan joku suomi24:n virallinen mielisairaala, jossa ma-uskovaiset messuavat kuin ne kymmenet messiaat suljetulla osastolla. Päälle vielä järjettömät vihan ja aggression ilmaukset täysin tuntemattomille ihmisille.
Kuka ns normaali, mieleltään terve sinkku kykenisi käymään täällä keskustelua?Kuka normaali, mieleltään terve olettaa, että laajemmalla suhteet aihealueella sijaitseva palsta, jonka nimi on "sinkut", ei sisältäisi lähinnä keskustelua parisuhteista ja parisuhteiden puuttumisesta?
- SivukujanMies
sillitrooli kirjoitti:
Ei minun kysymykseni ollut mitään toisen henk. koht. ampumista. Se oli vain kysymys. Jos joku valistaa käsi Raamatulla olevansa todella onnellinen ilman parisuhdetta eikä ollenkaan tee mieli ajatella naisia, niin miten tämä ihminen on eksynyt palstalle, jossa ihmiset keskustelevat lähinnä parisuhteen puuttumisesta.
"Vai oletko näitä, jotka eivät osaa käyttää samaa nimimerkkiä pysyvästi?"
Tuossa oli se henkilökohtainen piikki.
Muuhun en viitsi alkaa vänkeemään kanssasi. Kaikki miehetkään eivät vaan ole onnettomia sinkkuina. - sillitrooli
SivukujanMies kirjoitti:
"Vai oletko näitä, jotka eivät osaa käyttää samaa nimimerkkiä pysyvästi?"
Tuossa oli se henkilökohtainen piikki.
Muuhun en viitsi alkaa vänkeemään kanssasi. Kaikki miehetkään eivät vaan ole onnettomia sinkkuina.Jos katsot tuon m35:n viestejä, niin hän itse kävi henkilökohtaisuuksiin vähän jo ekassa viestissä, ja tokassa viestissä aivan selkeästi. Itse asiassa hänellä oli vähän samantyylinen keskusteluote kuin palstan anonyymeilla naisilla. Siksi kysyin häneltä, onko hän näitä ihmisiä, joilla ei ole tarkoituskaan keskustella asiallisesti, vaan ainoastaan urpoilla satunnaisnimimerkillä. Samaa voisi kysyä sinultakin, koska en ole sinua mitenkään loukannut, ja sinä alat viittaamaan johonkin "vänkeemiseen". Sitä vänkeemistä ei kuitenkaan tarvitse pelätä, koska omalta kohdaltani keskustelu päättyy tähän.
- Kaveriton nussimaton
"Suomessa on tuhansia ihan onnellisia sinkkumiehiä."
Nämä ovat niitä saatanan nussijoita kaikki ja niillä on niitä vitun kavereita! - Herkulesman
Kaveriton nussimaton kirjoitti:
"Suomessa on tuhansia ihan onnellisia sinkkumiehiä."
Nämä ovat niitä saatanan nussijoita kaikki ja niillä on niitä vitun kavereita!Mikä estää sinua nussimasta. Sadat yksinäiset miehet odottavat yhteydenottoa jos kerran naiset ei kiinnosta. Voit ottaa kaverin mukaan tai tulla yksin.
- realismus
sillitrooli kirjoitti:
Kuka normaali, mieleltään terve olettaa, että laajemmalla suhteet aihealueella sijaitseva palsta, jonka nimi on "sinkut", ei sisältäisi lähinnä keskustelua parisuhteista ja parisuhteiden puuttumisesta?
Ehkä elinkustannusten jakutumisesta?
- Wanha äijjä
Voin sanoa hylänneeni ajatuksen pariutumisesta jo vuosia sitten. Toki pillu kelpaa jos sellaista tulisi tarjolle, mutta en enää aktiivisesti tee mitään sen eteen. Ja parisuhteeseen yhteen muuttamisineen en edes alkaisi, koska käsitykseni suomalaisista naisista on niin huono. Mistä sitten iloa, musiikista ja keskioluesta. Olen yksin jäämisen myötä jo pitkälti syrjäyttänyt sosiaalisesta elämästä ja juomisen takia ennen pitkää menee terveyskin, mutta en välitä.
Siis väittääkö Laasanen kehittäneensä MGTOW-teorian? Se on kyllä ihan jenkkiläistä alkuperää eikä Laasasen keksintö.
- Kaikkea sitä
Väittääkö joku Laasasen väittäneen? Eikö englanninkielinen nimi jo viittaa siihen, että hän vain referoi.
- Akaton mies
Joo, olen lukenut k.o. palstan juttuja ja olen itse tullut myös siihen tulokseen, että elämä ilman naista on huomattavasti parempi vaihtoehto kuin vakituinen parisuhde.
Miksi mennä sellaiseen jos siitä ei ole muuta luvassa kuin henkisesti pahaa oloa, hammasten kiristystä ja itkua? Itse olen kokenut sen verran rajun eroprosessin ex-avopuolisosta, että en halua edes yrittää enää toista kertaa. Onneksi tästä suhteesta ei tullut ns. jälkikasvua, joten siinä mielessä ero oli helpohko.
Itse pystyn unohtamaan naisettomuuteni kuntourheilun avulla (kuten kuntosali, pyöräily ja murtomaahiihto), kun on hyvässä kunnossa niin tällainen pikkuseikka kuin naisettomuus ei paljon häiritse. Vaikka minun lähisukulaiset ja kaverini elävätkin parisuhteessa ja jälkikasvuakin löytyy, niin minulle ne ovat samantekeviä seikkoja.
Ehkä kuullostan hieman kyyniseltä, mutta mieluummin elän yksin kuin huonossa parisuhteessa, elämässä on muutakin tekemistä kuin kärvistellä jonkun määräilevän pirttihirmun kanssa. P*llun säännöllinen saaminen ei ole sen arvoista. Been there done that....- tyyppi33
Juuri näin.
- 25
Asiaa!
- Reipas Mies
Aika on ihmiselle lineaarista. Ei sitä nuoruutta saa takaisin, ja mikäs siinä loppu ikä urheilla tai käydä yksin oopperassa. Harva mies saa koottua niin huimia bestis-verkkoja mitä tavis naisetkin omaavat, että saavat sen sosiaalisen vertaistuen arkena.
Miehelle "parhaan iän" yksinelo on aika vaikea asia yhteiskunnassamme. Kyllä siinä tulisi olla taustalla miehen jatkuvaa juomista tai sitoutumiskammoa ettei nainen pysy miehen matkassa. Eihän sitä muuten voi duunin kahvihuoneessa parisuhdettomuuttaan perustella.
Toisaalta ymmärrän (oman ps-kokemukseni puitteissa toki) miten nämä eronneet löytävät uuden draivin juuri sinkkuudesta ja siitä että saa tehdä omasta elämästä juuri itselleen parhaan ilman kompromisseja mitä parisuhde velvoittaa tekemään.
Seksin saanti ei ole Suomessakaan ongelma normi miehelle, vaan se että joutuu alistumaan p/s-/seksimarkkinoiden sääntöihin.- ....................
Kiinnostaisivatko vapaaehtoistyöt ulkomailla? Tulisi perspektiiviäkin elämään.
- :)))
.................... kirjoitti:
Kiinnostaisivatko vapaaehtoistyöt ulkomailla? Tulisi perspektiiviäkin elämään.
Eikö tuo vapaaehtoistyö ulkomailla olla vähän jumalan leikkimistä eli osoistu äärimmäisestä narsismista, joka kätketään hyvyyden kaapuun. Kotimaassakin on köyhiä ja puutteenalaisia, mutta he eivät anna samaa egoboostausta narsistiselle wanna-be-jeesukselle.
Kaiken kruunaa, että saa : "perspektiiviäkin elämään". Ikäänkuin vapaaehtoistyöllä ulkomailla pääsee muita korkeammalle, mistä näkee asiat muita selkeämmin. Sitten narsismissaan voi heitellä aina heikommassa asemassa oleville ohjeena, että kävisit säkin ulkomailla vapaaehtoistöissä niin saisit vähän perspektiiviä. - Hämärän rajoilta
:))) kirjoitti:
Eikö tuo vapaaehtoistyö ulkomailla olla vähän jumalan leikkimistä eli osoistu äärimmäisestä narsismista, joka kätketään hyvyyden kaapuun. Kotimaassakin on köyhiä ja puutteenalaisia, mutta he eivät anna samaa egoboostausta narsistiselle wanna-be-jeesukselle.
Kaiken kruunaa, että saa : "perspektiiviäkin elämään". Ikäänkuin vapaaehtoistyöllä ulkomailla pääsee muita korkeammalle, mistä näkee asiat muita selkeämmin. Sitten narsismissaan voi heitellä aina heikommassa asemassa oleville ohjeena, että kävisit säkin ulkomailla vapaaehtoistöissä niin saisit vähän perspektiiviä.Olen joskus ajatellut samaa tuollaisen vapaaehtoistyön kohdalla. Suurempi syy vastustaa moista puuhastelua on kuitenkin se, että jos teemme ilmaiseksi nämä asiat, se on viesti eliitille ja vallanpitäjille, ettei heidän tarvitse virallisesti ongelmiin edes puuttua, sillä aina löytyy jostakin hölmöjä maksuttomaksi työvoimaksi.
Tällainen vapaaehtoistyö siis pitää yllä sortavia rakenteita, ei suinkaan pura niitä. Siksi ainoa apu jota sorretuille Suomessa ja ulkomailla tulisi antaa olisi aseistaa heidät. Se ehkä saisi vallanpitäjätkin heräämään tekemään jotakin; jos vallanpitäjät eivät tietäisi mitä tehdä, sorretut kyllä tietäisivät.
- juomari nurmio
Nytkin juon olutta. Naisen kanssa en voisi tehdä sitä ilman perheriitaa. Kyllä sinkkuna on hienoa.
- fgdfsdgsd
näin on
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475475Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612356Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181880Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451771- 171595
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol331543Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5138881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171117Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2231021