Tämä voi olla tyhmä juttu keskustelupalstalle laitettavaksi, joten pahoittelen jo etukäteen.
Esittely
Minä 25-v, ujonpuoleinen mies, Vaasan alueella asuva absolutisti, vähän paksu tuosta keskikohdasta, pidän elokuvista, musiikissa kaikkiruokainen, pidän lukemisesta. Ei mitään erikoista
Mistä voisin löytää jonkun NAISEN elämääni?
Ehdotuksia otetaan vastaan
Jäänkö yksin
14
228
Vastaukset
- Will I be alone
Lisätietoja saa kysyä
- additional info
Mikä on horoskooppimerkkisi?
- Will I be alone
additional info kirjoitti:
Mikä on horoskooppimerkkisi?
kalat
- käypä tuolla:
Kirjastosta.
- sinkku 86
En usko että tulet jäämään yksin. Voisit esim. laittaa seuranhakuilmoituksen jollekin palstalle, esitellä itsesi, kertoa itsestäsi millainen tyyppi olet ja millaista seuraa etsit. Korosta mielellään hyviä puoliasi mutta älä kuitenkaan liioittele...
- tyhjä arpa
Noin minä ajattelin 25 vuotiaana ja nyt 35 vuotiaana olen yhä yksin. Kyllä se niin on et yksin jäädään.
- .....
nimimerkistä tuli mieleen se "will I be pretty, will I be rich, que sera sera" biisi.
- que sera sera
Pistä ilmotusta tonne treffi puolelle, kannattaa laittaa jotain PALJON persoonallisempaa että iskee. Joka treffipalsta ja Suomi on täynnä miehiä jotka on kaikkiruokaisia musiikin ja kaiken muunkin suhteen. Mikä tekee susta erilaisen kun ne kaikki muut? Kannattaa keskittyä niihin juttuihin. :)
- ei erilainen
Mikä tekee susta erilaisen kun ne kaikki muut?
Ei mikään. Mihinkäs sitten kannattaa keskittyä? ei erilainen kirjoitti:
Mikä tekee susta erilaisen kun ne kaikki muut?
Ei mikään. Mihinkäs sitten kannattaa keskittyä?Jokainen meistä on erilainen kuin vierustoveri, jos ei itse arvosta omaa erilaisuuttaan ja jaksa vaivautua kaivamaan sitä ulos itsestään, miten voi olettaa että joku muu arvostaisi sitä. Kaikilla meillä on oma elämäntarinamme joitten kautta meistä on muokkautunut ihmisiä joita me ollaan, meillä on kaikilla jotain kerrottavaa. Me ollaan kaikki onnistuttu, otettu turpiimme, opittu kokemuksistamme. Kellään ei ole samanlaista elämäntarinaa, kunhan uskalletaan olla avoimia ja jakaa siitä mitä itsellä on tarttunut saappaisiin. :)
- anonyymiabsolutisti
Ai ai, se on paha pala tuo absolutismi naisia ajatellen. Mitäs jos poikasemme alamme opettelemaan ryyppäyksen jalon taidon? ... Ei. Ei koskaan. Mieluummin yksin :(
Eihän me kaikki naiset tartuta tuoppiin vaan ja sanota että tänään hummaillaan, ne absolutistinaiset ei vaan löydy sieltä baarista. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p646205Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813856Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242841- 232380
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452272Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61709Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy851322- 341281
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201266