Veetin uus tuote!!

paksukarvainen

Kertokaapas joka on kokeillut tätä!

http://feed.ne.cision.com/wpyfs/00/00/00/00/00/18/02/93/wkr0001.pdf

Toimiiko oikeasti? On hieman epäilevät tunteet tuota kohtaan koska en oo tähän päivään mennessä löytäny tuotetta joka minun karvojen kasvua hidastais.. Omaan tosi paksun ja tumman karvan.. Epilointi on vähentäny ja vähä ohentanu säärikarvoja kyllä mut mitkään tuotteet ei tehoa.. Esim ne poistovaahdot on ihan yhtä turhan kans mun kasvustolle :D

8

367

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epilointisattuu:o

osta ja kokeile :D sillähän se selviää! (:

• jepp558

samaa mieltä edellisen kanssa :) et varmasti menetä mitään kokeilemalla vaikka et olisikaan tyytyväinen.. Tuskinpa tuo omaisuuttakaan maksaa :D voisin itsekkin kokeilla..

• hajuton&mauton

Itse en uskalla ostaa tietäen veet-tuotteiden karseat (miehiset) hajut...

• Kokeillaan...

Karvanpoistovoiteen tehoaine haisee todellakin kamalalta. Ostin juuri uuden tuubin Veetin karvanpoistovoidetta ja pakkauksen kyljessä mainostetaan sisältävän ruusuntuoksua ja eteerisiä öljyjä. En ole vielä ehtinyt käyttämään joten en tiedä peittääkö nuo tuoksut tehoaineen hajun.

• Kokeillaan...
        Kokeillaan... kirjoitti:

Karvanpoistovoiteen tehoaine haisee todellakin kamalalta. Ostin juuri uuden tuubin Veetin karvanpoistovoidetta ja pakkauksen kyljessä mainostetaan sisältävän ruusuntuoksua ja eteerisiä öljyjä. En ole vielä ehtinyt käyttämään joten en tiedä peittääkö nuo tuoksut tehoaineen hajun.

Testattu. Haju on todellakin miellyttävämpi ja tarkemmin ohjeita lukiessa tuo Veet-voide sopii myös bikinirajojen karvanpoistoon. Karvat lähti kuten muillakin Veetin tuotteilla. Pakkaus on väriltään violetti.

Yritin löytää Prismasta tuota kosteusvoidettakin, mutta ei osunut silmiini.

• paksukarvainen

En ole vielä ehtiny ostaa ja kokeilla.. Mutta taidan ostaa, sehän kuitenki on samalla kosteusvoide (kai) niin eipä siitä haittaakaan ole jos ei toimi :) Epiloimalla kyllä silti jatkan, joten saas nähä miten toimii se voide vai toimiiko ollenkaa.. Kainaloita en uskalla epiloida enkä käsiä joten siitä luulis tuloksia näkyvän jos niitä tuloksia tulee edes!

Ilmottelen sitten tänne miten toimii vai toimiiko ollenkaa! Kosteustasapaino ainaki iholla säilyy ku muutenki kärsin kuivasta ihosta..:)

• mulla ei tapahtunut MITÄÄN. Kokeilin sen 2 viikkoa, ja ylikin, mutta karvat vain
      pysyivät paikoillaan, jopa ihokarvojen ajamisen jälkeenkin.......mullakin on vatsa
      -ssa ja rinnoissakin paksuja ja pitkiäkin karvoja, leikkkelen niitä tarpeen mukaan
      kynsisaksilla, tai normaalinkokoisilla saksilla, mutta silleen, et kukaan muu ei si-
      tä näe.........esmi. vessassa.......
      Ja mulla on ollut jo kauan kasvanut partaa leukaan niin, kuin miehillä.....olen siis
      36-v nainen. En syö mitään ihmeen hormoneja yms turhia ja tarpeettomia lääk-
      keitä yms.....ja toi uusi Veetin voide oli kallista.........eikä sitä saa mistään pikku-
      paikkakunnilta.......asun yhdessä, ja lähin isompi kauppa on alle 10:n km:n pääs
      -sä.......

• Paksukarvainen

alottaja kirjottelee!

Nyt sain vasta ostettua sitä kun aina se on unohtunu ku kaupassa olen käynyt, loppu kosteusvoide joten nyt vaan kokeilee.. Tänään siis aloitin käyttää ja kosteusvoiteena ainaki toimii älyttömän hyvin.. On siis tosi kuiva iho yleensä kesälläkin mulla vaikka en kuitenkaan kärsi ihottumista. Tuoksu oli jopa veetin tuotteeksi tosi miellyttävä, jotain aloe veraa siinä oli ja en muista toista tuoksua..

Ostin siis normaalille ja kuivalle iholle soveltuvan ja vaihtoehtonahan on myös herkälle iholle joka siis vissii pitäis olla hajusteeton mut tiiä sit veetin tuotteista..Eikä tosiaankaan ollu kallis niinku edellinen kirjoittaja sanoi, isossa marketissa maksoi 5e mikä ei minun mielestä ole edes paha kun purkin koko on kuitenki 250ml, normaalin kosteusvoiteen hintaluokkaa, itse olen aikasemmin käyttänyt kalliimpiaki, joten mulle vaan säätöä kun toimii kosteuttajana tosi hyvin :)

Ajattelin käyttää nyt ainakin sen neljä viikkoa ja sit kirjottaa tänne kokemuksen et vaikuttiko mitään vai ei.. Kaikillehan ei tietty toimi mut käsistä mulla luulis näkyvän parhaimmat tulokset jos niitä tulee kun sheivaan ne vaan, jalat epiloin niin kasvu on muutenkin säärissä hitaampaa..

Katotaan nyt miten toimii :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe