Miehet hyväksikäyttävät varakkaita naisia

juhannus 2010

Tapasin pari vuotta sitten miehen, joka alkuun vaikutti hyvätapaiselta, suhteellisen sivistyneeltä ja keskustelutaitoiselta. Vietimme aikaa paljon netissä, puhelimessa ja lopulta tapasimme. En ollut mitenkään myyty, mutta joskus keskinkertainen seura on parempi kuin ei mitään, eli jatkoimme tapailemista.
Tietenkin miehen budjetti ontui, alkuun hän jotain pystyi maksamaan, mutta mitä pidemmälle suhteemme veikään, sitä enemmän kasvoi miehen nälkä sekä syömisten laadun että juomisten määrän suhteen.
Juhannus oli vietetty yhdessä, matkailtu, minun kustannuksellani, minun autollani, minun syömisillä ja juomisilla, maksoin todella kaiken, myös leirintämaksut ja kulttuuriretket
Aloin polttaa hihojani siinä vaiheessa, kun jätin miehelle hyvin helpon tehtävän ja lähdin käymään omilla asioillani. Voi sitä huokausten määrää, minkä tämä nuori, eläkkeellä oleva hyväkuntoinen mies saikaan aikaan, kun lopulta palasin kotiin..
No, kun nyt on puoliksi karjalaisena syntynyt, tempperamentti on sitten sitäkin luokkaa. Miehen heitin junaan ja toivoin, etten hänestä sen jälkeen mitään kuulisi, kun nyt hoitaisi velkansa pois. Määrä ei ole suuri, mutta rehvakkaasti, niin kuin vain pohjalainen voi, hän lupasi ainakin minulle homman hoitaa, viimeistään ennen kuin seuraava Thaimaan matkani koittaa, lienee pahemman sortin katkeroitunutta kuttuilua.
Aika kuluu, en saataviani ole saanut vaan saan lukea facebookista, kuinka saunallinen yksiö tai merenrantahuvilalla vietetty kesäviikko on niin mukavaa. En tiedä, kuka nekin maksaa, mutta kaihertaa se, että ensin pitää hoitaa rästit ja velat ja sitten vasta miettiä, kuinka voi elää niiden varojen puutteessa, jotka oman sössimisen tuloksena käteen kuukaudessa jää. Turhaa kai sanoakaan, että sossun ovi käy tiuhaan...
En ole pihi, olen vaan tarkka raha-asioissani ja ellei näin räikeää käyttäytymistä, kokoomuslaista ja pohjalaista rehvastelua olisi, voisin niellä tappioni. Tappio todellakaan ei ole se, että tämä mieheksi itseään kuvaileva itserakas idiootti, olisi maailmaani järkyttänyt, päin vastoin; nukun ainakin yöni huomattavasti paremmin ilman kuorsausta, joka todennäköisesti herätti seinän takana nukkuvan naapurinikin.
Eli: muistakaa, ladyt, ettei ole ikinä koiraa karvoihin katsomista eikä nuorena eläköityneen rehvasteleviin lupauksiin... Ei ainakaan pohjammaalta kotoisin olevan!

56

857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arviointia

      Nuori eläkkeellä oleva mies... Siis oliko mies täysissä hengen voimissa vai johtuiko hänen huono tilanteensa siitä, että hänellä oli vaikeuksia suoriutumisessa elämässään ihan lähtökohtaisesti? Mikä oli vetänyt teidät yhteen?

    • juhannus 2010

      Eläkkeellä, koska ei voinut tehdä ammattinsa vaatimaa raskasta työtä, mutta hyvässä kunnossa sikäli, että jos olisi hiukan kunnianhimoa ja omaa aktiviteettia, voisi esim. opiskella uuden ammatin tai tehdä edes jotain. Mutta kun oma-aloitteisuus on olematon ja helpommalla pääsee, kun käyttää kaiken mahdollisen sisiaaliavun yms. hyväkseen, saa vaan olla tekemättä mitään.
      Itsekin ihmettelen melkoisena työnarkomaanina sitä, ettei meillä todellakaan ollut mitään yhteistä ja silti jaksoin katsella senkin hetken..

    • virpula

      Nuorille ihmisille ei eläkettä tipu fyysisten syiden vuoksi, vaan yleensä joko Kela tai eläkeyhtiö lähtevät uudelleenkouluttamaan toiseen ammattiin, missä kyseinen ihminen pystyy työskentelemään fyysisten rajoitteidensa kanssa. Taitaapi tämän miehen kohdalla nuo eläkekriteerit löytyä tuolta psyyken puolelta.

    • juhannus 2010

      Niinhän voisi kuvitella, mutta joskus ilmeisesti Kelakin antaa periksi ja toki hyvällä lääkityksellä saa ihmeitä aikaan.. Tämä tosin on vain minun mielipiteeni enkä ole lääkäri, joka niitä eläkepapereita kirjoittaa. Tilanne on tietenkin muuttunutkin, koska eläkepäätöksestä on vuosia aikaa. Mutta jos oikein asiaa ajattelee, luulisi itseäkin hirvittävän se, että saa odottaa parikymmentä vuotta, ennen kuin se oikea ja normaali eläkeikä koittaa.
      Henk. koht. yritin kannustaa ja tukea ja antaa vinkkejä, miten voisi edetä, mutta vastaus oli aina sama: ei kannata, koska saavutettuja etuja on liikaa.

    • Itsekeskeiset ihmiset käyttävät hyväkseen hyväuskoisia ihmisiä, sukupuoleen tai varallisuuteen katsomatta.

    • Niin no... jos lähtisin eläkeläisen (tai työtä vieroksuvan työttömän) kelkkaan ja maksaisin itse kaiken ja lainaisin rahaakin niin itseäni kyllä syyttäisin. Ei hänkään oikein tehnyt, mutta tyhmästä päästä yleensä kärsii koko ruumis.

      Ota opiksi ja lopeta hänen tekemistensä seuraaminen Facebookista.

    • juhannus 2010

      Olen poistanut kavereista ja myös torjunut, joten ei vaivaa enää.
      Totta tuokin, tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Ei kenenkään tarvitse ryhtyä yleiseksi hyväntekijäksi, kun siitä saa vaan kurat niskaansa.
      Tästä eteenpäin luulisin olevani ainakin aavistuksen viisaampi.

    • .........

      Minkä ikäisestä eläkeläisestä oli kyse?

    • juhannus 2012

      40

    • juhannus 2010

      Kai eniten loukkaa se, kuinka paljon ja hartaasti hän minulle kertoi, miten ikinä ei tulisi mieleenkään koskaan jättää osuuksiaan maksamatta. Helppo sanoa, kun on täysi rahaton luuseri. Pyhää vihaa ja inhoa moista käytöstä kohtaan. Myös inhoa koko ihmistä kohtaan; täytyy vaan toivoa, että muut välttyvät samalta kohtalolta ja oikeasti miettivät ennen kuin tuollaisen elämässä hävinneen täydellisen turhuuden päästävät elämäänsä.
      Tosin tämä todennäköisesti menee ihan hukkaan, kukaan ei ikinä kokematta tule tätäkään juttua uskomaan. Silti, naiset, jossain voi olla se oikea helmi, tämä mies se ei ole.

      • luottoo vai ei

        Kysymys on ihmiskuvasta.

        Jos sinun ihmiskuvasi on positiivinen ja luottava (kuten minun on), uskot ihmisestä hyvää kunnes hän todistaa ettei olisi kannattanut.

        Tällaisen ihmiskuvan omaavia on nykyisin harvemmassa kuin näitä vastakkaisia. Heille luottamus on rakennettava päivittäin enenevillä osoituksillä siitä, että minuun voi luottaa. Silloin ei tule isoja pettymyksiä, mutta eipä tule isoja elämyksiäkään kun koko ajan pitää kytätä toisen käytöstä.

        Jätä ajatukset jo taaksesi ja katsele avoimin mielin eteenpäin. Näitä toisen pussille tulijoita on sekä miehissä että naisissa. Perinteisestihän se ei ole hyväksikäyttöä jos nainen vie miehen rahat. Vain päinvastoin on... Miksi?


      • juhannus 2010
        luottoo vai ei kirjoitti:

        Kysymys on ihmiskuvasta.

        Jos sinun ihmiskuvasi on positiivinen ja luottava (kuten minun on), uskot ihmisestä hyvää kunnes hän todistaa ettei olisi kannattanut.

        Tällaisen ihmiskuvan omaavia on nykyisin harvemmassa kuin näitä vastakkaisia. Heille luottamus on rakennettava päivittäin enenevillä osoituksillä siitä, että minuun voi luottaa. Silloin ei tule isoja pettymyksiä, mutta eipä tule isoja elämyksiäkään kun koko ajan pitää kytätä toisen käytöstä.

        Jätä ajatukset jo taaksesi ja katsele avoimin mielin eteenpäin. Näitä toisen pussille tulijoita on sekä miehissä että naisissa. Perinteisestihän se ei ole hyväksikäyttöä jos nainen vie miehen rahat. Vain päinvastoin on... Miksi?

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä siitä, että ihminen on hyvä, kunnes toisin todistetaan. Valitettavasti välillä alkaa skeptistyä ja miettiä, mikä on kenenkin tavoitteiden taustalla.
        En hyväksy kenenkään hyväksikäyttöä, on sitten kyse taloudellisesta hyödystä tai jostain muusta, en myöskään hyväksy sitä, että naiset vievät miehen rahat, se on täysin yhtä halveksittavaa.
        Eteenpäin mennään hyvillä mielin, turha menneitä on murehtia.


    • mokaillut myös

      Aika useinkin nykyisin on tälläistä, eräskin jopa kehuskeli, miten varakkaita naisia löytää vaikka itsellä ei ollut mitään ja ongelmia alkon kanssa.
      Eikö osta enää elää yksin vaan otetaan kun vastaan tulee heti?

    • juhannus 2010

      Kyllä rima voi olla ihan korkeallakin ja silti voi erehtyä, kuten ensimmäisessä viestissä kerroin, pidin miestä ihan fiksuna ja hyväkäytöksisenä, joten todellakaan en vastaanottanut ensimmäistä, jonka satuin "löytämään".
      Useimmille eronneille, varsinkin naisille, yksinäisyys ei ole enää peikko vaan naiset sittenkin helpommin sopeutuvat elämään itsenäisinä ja sinkkuina. Miehet kenties huonommin sopeutuvat eron jälkeiseen elämään, taitaa monilla olla jo uusi nainen valmiina astumaan ovesta, kun on entisen perässä juuri sulkeutunut. Summa summarum: rima nousi entisestään ja luottamus koko miessukua kohtaan on entisestään järkkynyt, silti täysin toivoa menettämättä.

    • mies+-50

      Menee sitä viisaskin vipuun, ihastuminen ja rakastuminen on sellainen voima, turha syyllistää. Ihan vaan muistutukseksi hyvä ketju... tästä ei ole yhtään liikaa puhuttu.

      • juhannus 2010

        Kiitos asiallisesta vastauksesta, mies -50.
        Viisaudesta tunneasioissa harvemmin on tietoakaan, vaan intuitiolla eteenpäin niin kuin mummo lumessa. Onneksi missään vaiheessa mistään rakastumisesta ei ollut kyse, joskus tulee vain sellainen olo, että seuraakin kaipaa.


    • hyysättäväksi otit

      No, sä otit itsellesi hyysättävän ja elätettävän. Hän kai hoksasi, että haluat paapoa häntä. Kenties hän on sitä sorttia, että tarvii paapojan äidillisen ihmisen elättäjäksi.

    • -AcademicComistus-

      No nyt seuraavalla kerralla muista OLEELLISEN KATSOA profiilista.. eli MAISTERIN TUTKINTO..ja YLI 51000EUR..

      • juhannus 2010

        Ja se sitten pitäisi myös uskoakin?


    • harmittaa vaan

      yksinäisyyden takia voi tehdä noin, mutta helppo on erota kun ei ole ollut rakkautta..itse olen tehnyt samoin, ja kokemuksesta kerron, otin opiksi.

    • skraga8

      Sinulla juhannus osui ikävä yksilö eteen, huonoa tuuria. Opiksi voi ottaa mut painolasteja seuraavalle ei kannata kerätä. Intuitioilla sitä on mentävä ja kokemuksella. Tuollakin jokin tarkoitus oli mikä sitten lieneekin. Ehkä jo alkuun tunne keskinkertaisesta seurasta olisi jo pitänyt riittää.. Anyway..ihanampia juhannuksia sinulle : )

      • juhannus 2010

        Kiitos. Elämä menee eteenpäin omalla painollaan, ilman painolasteja ja kuitenkin, kevät, tuo kaiken uudistava elementti, on parhaimmillaan ja on tuonut omanlaistaan vipinää kaikkeen, siitä hyvin kiitollinen. Tosin se elämän sulostuttaja puuttuu, kovin aktiivinen en asian suhteen ole ollut. Vika on nyt ihan omassa aloitekyvyttömyydessä, ei siitä, etteikö mukavia miehiä olisi olemassa, koska onhan heitä, paljon; ihania, luotettavia, hauskoja, heitä, joihin kenties voisi ihastua ihan todella..
        Seuraavaa kauppareissua odotellen, hänhän voi olla vaikka kassajonossa :)


    • Terveisin Veijo

      On se hienoa ett'ä eläkeläisilläkin on etuja...

    • juhannus 2010

      Pitää kaivaa tämä esille, kesä voi tehdä yhdelle ja toiselle tepposet...
      Varo auervaaraa...

      • T:Se saatanan komea

        Jos sä maksat seurasta, niin ei se tee miehestä auervaaraa...Sä tässä tyhmä ja epätoivoinen luuska olet, ja se on sinulle ihan oikein..Vakka kantensa valitsee..


      • juhannus 2010
        T:Se saatanan komea kirjoitti:

        Jos sä maksat seurasta, niin ei se tee miehestä auervaaraa...Sä tässä tyhmä ja epätoivoinen luuska olet, ja se on sinulle ihan oikein..Vakka kantensa valitsee..

        Siksi juuri, tämä vakka valitsee ja antaa luusereille kenkää, tyhjästä ei kannata edes maksaa.
        Sitä paitsi taitaa ed. keskusteluun osaa ottaneella olla omia kokemuksia jonkun luuskan maksettuna olemisesta :) Se koirahan älähtää jne.


      • kesäyönä

        Niinhän se kesä voi tehdä, yks lehmänläjä viettää tällä hetkellä lomaa ja laatuaikaa omasta mielestään ansaitusti, velat maksamatta ja oletettavasti tälläkin kertaa jonkun hyväuskoisen naisihmisen kustannuksella. Ehkä ne silmät avautuvat yhdellä jos toisellakin ennemmin tai myöhemmin.


      • ikgw4t,g
        kesäyönä kirjoitti:

        Niinhän se kesä voi tehdä, yks lehmänläjä viettää tällä hetkellä lomaa ja laatuaikaa omasta mielestään ansaitusti, velat maksamatta ja oletettavasti tälläkin kertaa jonkun hyväuskoisen naisihmisen kustannuksella. Ehkä ne silmät avautuvat yhdellä jos toisellakin ennemmin tai myöhemmin.

        Mitä lomaa, eihän se ole töitä ikinä tehnyt..sairas mieli saatu syntymälahjana????


      • kuinkahan moni
        juhannus 2010 kirjoitti:

        Siksi juuri, tämä vakka valitsee ja antaa luusereille kenkää, tyhjästä ei kannata edes maksaa.
        Sitä paitsi taitaa ed. keskusteluun osaa ottaneella olla omia kokemuksia jonkun luuskan maksettuna olemisesta :) Se koirahan älähtää jne.

        nainen uskoo tämän runoilijan ja filosofin juttuja vaikeasta lapsuudesta ja äidin hulluudesta ja narsisti exästä ja muusta mitä se kaikkea kehtaa keksiä. Päivät pitkät netissä metsästämässä hyväuskoisia naisia ja puhumassa kauniita rakkaudesta ja uskollisuudesta, josta sillä ei ole hajuakaan. Huijareille pitäisi olla oma keskitysleiri.


      • niin ja lisäyksenä
        kuinkahan moni kirjoitti:

        nainen uskoo tämän runoilijan ja filosofin juttuja vaikeasta lapsuudesta ja äidin hulluudesta ja narsisti exästä ja muusta mitä se kaikkea kehtaa keksiä. Päivät pitkät netissä metsästämässä hyväuskoisia naisia ja puhumassa kauniita rakkaudesta ja uskollisuudesta, josta sillä ei ole hajuakaan. Huijareille pitäisi olla oma keskitysleiri.

        vielä ja tiedoksi, se itsekin ottaa osaa näihin keskusteluihin esiitymällä jonkun fiksusti käyttäytyvän nimimerkin takaa kuten 50 mies tmv ja taas välillä voi heittää päinvastaisen kommentin jonkun muun nimimerkin takaa siitä mikä hyväuskoinen luuska olet ja kyllä sinäkin siitä hyödyit, kun sait moloa jne. Eli täällä se pyörii näissä keskusteluissa kaikissa mukana, että tiedoksi vaan. Ja aloittajan kannattaa pistää tarkat tuntomerkit tännekin, niin kyllä se jossain vaiheessa kiinni jää.


      • kesäyönä
        ikgw4t,g kirjoitti:

        Mitä lomaa, eihän se ole töitä ikinä tehnyt..sairas mieli saatu syntymälahjana????

        Sanotaanko ainakin, että esimerkki hyvin pitkälle tulee lähipiiristä. Ehkä.
        Enpäs huomannut huomauttaa tästä "lomasta", että kuinka eläkeläinen voi lomailla, tarkoittanee sitten lomalla sitä, että ei ole omissa nurkissa nököttämässä.
        Monesti olen miettinyt sitäkin, kuinka tällaiseen voisi ihan konkreettisesti puuttua?
        Julkinen nolaaminenkin on käynyt mielessä, sais ympäristökin tietää, millaisen ihmisen kanssa on tekemisissä, sikäli jos se jollekin on vielä epäselvää.


      • Ei eläkeläinen...
        kesäyönä kirjoitti:

        Niinhän se kesä voi tehdä, yks lehmänläjä viettää tällä hetkellä lomaa ja laatuaikaa omasta mielestään ansaitusti, velat maksamatta ja oletettavasti tälläkin kertaa jonkun hyväuskoisen naisihmisen kustannuksella. Ehkä ne silmät avautuvat yhdellä jos toisellakin ennemmin tai myöhemmin.

        En aijo ikinä maksaakkaan,en lainannut vaan sinä tarjosit...Ja minä nautin olostani...
        Kun jätin sinut ja ylpeän luonteesi ,aloit kirjoittaa näitä valheita täällä.


      • kesäyönä
        Ei eläkeläinen... kirjoitti:

        En aijo ikinä maksaakkaan,en lainannut vaan sinä tarjosit...Ja minä nautin olostani...
        Kun jätin sinut ja ylpeän luonteesi ,aloit kirjoittaa näitä valheita täällä.

        Harvoin rakkikaan ruokkivaa kättä puree, tässä tapauksessa minä jätin. Sääli on sairautta ja tarjoamiset on vähän eri asia kuin velat..
        Ylpeä?? No kenties, mutta itsetunto kohdallaan varmasti. Valehteluun ei ole aihetta, totuus kun ei pala tulessakaan.


      • juhannus 2010
        kesäyönä kirjoitti:

        Harvoin rakkikaan ruokkivaa kättä puree, tässä tapauksessa minä jätin. Sääli on sairautta ja tarjoamiset on vähän eri asia kuin velat..
        Ylpeä?? No kenties, mutta itsetunto kohdallaan varmasti. Valehteluun ei ole aihetta, totuus kun ei pala tulessakaan.

        Minä myös jätin turhakkeen, ei mitään syytä jatkaa hyysäämistä, kun muutenkaan koko miehestä (voikohan edes mieheksi kutsua?) ei ollut sen enempää seuralaiseksi, kumppaniksi tai mihinkään.
        Paha jälkimaku jäi vain.


    • Ei huijattavissa

      Minä en pysty millään ymmärtämään, miten joku- olipa nainen tai mies- voi olla niin hyväuskoinen , että alkaa "elättämään" ja kustantamaan jotakuta toista ja toisen menoja.Minä olen nainen ja rahaa on, mtta ikinä, korostan sanaa IKINÄ lainaa rahaa suht tuntemattomille, varsinkaan miehelle. Ja juuri nämä hyväkuntoiset eläkeläiset...kyllä pitäisi lkaa raksuttamaan kiivaasti, jos tämmöinen eteen tulee...olipa sitten miten komea tai ihana muuten ....
      Vähän järkeä mukaan, naiset..vaikka kuinka olisi ns rakastunut tai ihastunut, ei sitä rahaa pidä alkaa syytämään suin päin kellekkään....Jos minulta joku mies alkaisi lainaa kysellä tai pelkästään minun rahoillani elellä, ei onnistuisi alkuunkaan..Kyllä on hölmöä hommaa...

      • 49 go+a9sfo

        Edellinen kirjoittaja on juuri tämä huijarimies..esiintyy naisenakin, sairas yksilö!


      • T:Se saatanan komea
        49 go+a9sfo kirjoitti:

        Edellinen kirjoittaja on juuri tämä huijarimies..esiintyy naisenakin, sairas yksilö!

        Taidat itse olla hyvin sairas...


      • Mölli
        49 go+a9sfo kirjoitti:

        Edellinen kirjoittaja on juuri tämä huijarimies..esiintyy naisenakin, sairas yksilö!

        Jos minua joku huijariksi epäilee..tai mieheksi...erehtyy pahemman kerran. Olen oikea ihminen, oikeasti nainen ja ei kenenkään huijattavissa IKINÄ. En siis edelleenkään pysty ymmärtämään hyväuskoisia naisia...älkää syytäkö rahaa huijarimiehille, vaikka ne olis miten "ihania" tahansa...Kummallista jos joku luokittelee minut sairaaksi yksilöksi ,jos tällaisia totuuksia kirjoittelen. Olen psyykkisesti ihan terve, samoin fyysisesti. Siksipä juuri ihmettelen ..ihmettelen ja ihmettelen.....


      • Rahalla saa ja !!!
        Mölli kirjoitti:

        Jos minua joku huijariksi epäilee..tai mieheksi...erehtyy pahemman kerran. Olen oikea ihminen, oikeasti nainen ja ei kenenkään huijattavissa IKINÄ. En siis edelleenkään pysty ymmärtämään hyväuskoisia naisia...älkää syytäkö rahaa huijarimiehille, vaikka ne olis miten "ihania" tahansa...Kummallista jos joku luokittelee minut sairaaksi yksilöksi ,jos tällaisia totuuksia kirjoittelen. Olen psyykkisesti ihan terve, samoin fyysisesti. Siksipä juuri ihmettelen ..ihmettelen ja ihmettelen.....

        SAA, EI SAA EI SAAAAAHHHHHH, voihkin kun don pakotti paksua kulliaan pilluuni yhä uudestaan ja uudestaan...edes...taas.....edes...taas....kulli liukui yhä helpommin ja helpommin pillussani ja tunsin miten pilluni alkoi antaa myöden tälle ihanalle kullille. Don juan nai minua verkkaisesti....työntäen kullinsa joka kerralla pohjaan asti.....pääni oli aivan sekaisin....en halunnut että tämä tapahtuu mutta samalla minua naitiin paremmin kuin koskaan, hyvällä kullilla kuin kertaakaan viimeisen kymmenen vuoden aikana....ja se tuntui aivan älyttömän hyvältä.....tunsin miten pilluni kiristyi don juanin kalun ympärille joka kerran kun se tunkeutui sisälleni, voihkin ja inisin enkä mahtanut sille mitään, että aloin painaa lantiollani miestä vastaan, vastaten jokaisen työntöön...haluten tätä ihanaa kullia yhä syvemmälle ja syvemmälle pilluuni.


      • kesällä kerran
        Rahalla saa ja !!! kirjoitti:

        SAA, EI SAA EI SAAAAAHHHHHH, voihkin kun don pakotti paksua kulliaan pilluuni yhä uudestaan ja uudestaan...edes...taas.....edes...taas....kulli liukui yhä helpommin ja helpommin pillussani ja tunsin miten pilluni alkoi antaa myöden tälle ihanalle kullille. Don juan nai minua verkkaisesti....työntäen kullinsa joka kerralla pohjaan asti.....pääni oli aivan sekaisin....en halunnut että tämä tapahtuu mutta samalla minua naitiin paremmin kuin koskaan, hyvällä kullilla kuin kertaakaan viimeisen kymmenen vuoden aikana....ja se tuntui aivan älyttömän hyvältä.....tunsin miten pilluni kiristyi don juanin kalun ympärille joka kerran kun se tunkeutui sisälleni, voihkin ja inisin enkä mahtanut sille mitään, että aloin painaa lantiollani miestä vastaan, vastaten jokaisen työntöön...haluten tätä ihanaa kullia yhä syvemmälle ja syvemmälle pilluuni.

        Tapahan se tietenkin tuokin puoli asiasta ilmiantaa, tosin tuhkaa pahempaa ei ole vielä löytynytkään, kannattaa katsoa ennen kuin katua, on se vähän niinkin :)


    • SAMAA PELIÄ

      Jos etsii sitä oikeaa vuosikaudet ,??tuleeko siten naisetpyörittäjä??Entä nämä vuosia palstalla pyörineet joka pojanruusut mitä he ovat??Naiset tekee täällä ihan samaa, ussivat kenen kanssa tahansa maksattavat mielellän miehillä kaiken
      mikä on mahdollista..
      Mutta miehet ei täällä siitä kehtaa rutista, vaan nielevät mukisematta kohtalonsa..
      Ittuako sä täällä itket !!pelaatte ihan

    • mies+-50

      Loppuosa muuten ihan asiallista keskustelua taisi lipsahtaa jäteosastolle. Älä välitä juhannus 2010, aloitus ja kommettisi olivat hyviä ja asiallisia, toit esiin hyvin oleellisen. Moraalille ei valitettavasti taida enää olla monenkaan elämänohjeena juuri käyttöä... palaillaan.

      • juhannus 2010

        Valitettavasti nämä forumit eivät takaa aina sitä, että asiallinen teksti saa asiallista jatkoa vaan aina joku haluaa tunkea mukaan omat, välttämättä ei aina niin älykkäät kommenttinsa siinä samalla yrittäen tuhota koko ketjun epäasiattomuuksien ja erittäin alakielisen viestin muodossa. Oikeakielisyydestä tuskin kannattaa edes mainita.
        Onneksi sentään mukana on joskus joku ihan fiksukin, joku, joka ymmärtää sisällön ja merkityksen.
        Kiitos, mies -50.


      • mies+-50
        juhannus 2010 kirjoitti:

        Valitettavasti nämä forumit eivät takaa aina sitä, että asiallinen teksti saa asiallista jatkoa vaan aina joku haluaa tunkea mukaan omat, välttämättä ei aina niin älykkäät kommenttinsa siinä samalla yrittäen tuhota koko ketjun epäasiattomuuksien ja erittäin alakielisen viestin muodossa. Oikeakielisyydestä tuskin kannattaa edes mainita.
        Onneksi sentään mukana on joskus joku ihan fiksukin, joku, joka ymmärtää sisällön ja merkityksen.
        Kiitos, mies -50.

        Eipä kestä, tuollaisten naisten seurasta aina haaveilenkin. Mutta miehen pitää olla liikkeellä omilla rahoilla!


      • juhannus 2010
        mies+-50 kirjoitti:

        Eipä kestä, tuollaisten naisten seurasta aina haaveilenkin. Mutta miehen pitää olla liikkeellä omilla rahoilla!

        Mukava kuulla. Samaa toivon myös.


    • Oikea lehmä

      Menkää muualle nuolemaan toistenne..piip

      • mies +-50

        Saatetaan mennäkin, koska meillä synkkaa!!!!


      • juhannus 2010
        mies +-50 kirjoitti:

        Saatetaan mennäkin, koska meillä synkkaa!!!!

        Todella, toivottavasti jossain vaiheessa polut risteilee.


      • mies +-50
        juhannus 2010 kirjoitti:

        Todella, toivottavasti jossain vaiheessa polut risteilee.

        Ei paha...


      • juhannus 2010
        mies +-50 kirjoitti:

        Ei paha...

        Mitenköhän sinuun saisi yhteyden?
        Ihan näin keskustelumerkeissä.


      • ....
        juhannus 2010 kirjoitti:

        Mitenköhän sinuun saisi yhteyden?
        Ihan näin keskustelumerkeissä.

        Hoh hoijaa....naiset...äly hoi :))


      • juhannus 2010
        .... kirjoitti:

        Hoh hoijaa....naiset...äly hoi :))

        Jos joskus sattuu löytämään ns. sielun henkisyyttä olevan ihmisen, ei kai kukaan haluais päästää sellaista pois, hankalaa on vaan se kuinka sellaiseen ihmiseen saa yhteyden, koska täällä nyt ei ainakaan halua omaa identiteettiä välttämättä paljastaa.


      • Vittu mikä ääliö
        juhannus 2010 kirjoitti:

        Jos joskus sattuu löytämään ns. sielun henkisyyttä olevan ihmisen, ei kai kukaan haluais päästää sellaista pois, hankalaa on vaan se kuinka sellaiseen ihmiseen saa yhteyden, koska täällä nyt ei ainakaan halua omaa identiteettiä välttämättä paljastaa.

        Kiva kysyä itseltään ja sitten vastata,että suksikaa sudaniin...juhannus 2010 sun koko elämä on tuo imitointi oman itsesi kanssa..


      • mies+-50
        juhannus 2010 kirjoitti:

        Mitenköhän sinuun saisi yhteyden?
        Ihan näin keskustelumerkeissä.

        Mietitään, mietitään...


    • mies+-50

      Tämän mailin kautta onnistuu .

      • mies+-50

        boldlove55(at)hotmail.com


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe