Hei,
Kesä tulee ja tunikakausi alkaa ainakin tällä naisella. Mistä olette löytäneet kauniita ja _hyvin leikattuja_ tunikoita kohtuuhinnalla?
Rajoitukset:
- Tiimalasivartalo (100/65/100)
- Trikoiset tunikat näyttävät ihan yöpaidoilta (oikeasti - edes asustaminen ei tunnu auttavan. Just ostin uuden kivan trikoisen tunikan - mies tuli töistä ja kysyi, että joko olet vaihtanut pyjaman päälle...nice)
- Ei-trikoiset tunikat eivät tahdo istua mitenkään näillä mitoituksilla, rintojen alle kuuluva sauma asettuu väärään paikkaan. Hihat on liian ahtaat, kun kangas ei istu oikein edestä. Riittävän isoihin kokoihin hukun muuten (mm. hartiat).
- Löysät tunikat - Näytän aivan muumilta, jätetään ne twiggylle.
Istuvia tunikoita muodokkaalle
4
202
Vastaukset
- H
Mites jokin löysä tunika ja sit vyö rintojen alle?
- Meerits
Tiimalasikroppa on minullakin. Olen ratkaissut asian tekemällä itse tunikat trikoo/viskoosi kankaista saumurilla. Kaupan rätit ei vaan istu. Kaula-aukotkin on turhan suuria. Vain yhden valmistunikan, trikoisen olen ostanut ja sen kaavoilla tein useita samanlaisia. Malli oli sellainen että peppuosalla oli leveämpi hamemainen kaitale ja vyötärö oli kapea. Kun kuitenkin on hoikka vyötärö, on moni kaupan tunika äitiysmekkomainen ja sellaiseen en halua pukeutua :). Värillä on tosiaankin väliä. Musta/tummapohjaiset toimivat, mutta vaaleat näyttävät tosiaankin yöasuilta. Jos materiaali on luonnonkuitua, voi sen myös värjätä tummemmaksi, jolloin näyttää enempi tunikalta. Pesukoneessa värjääminen on helppoa.
Vaatekataloogit on tänä päivänä mielestäni ihmeen telttamaisia riepuja, jotka eivät näytä hoikkien mallienkaan päällä hyvältä. - muodokas
Käypäs katsomassa MISURA-nimisestä verkkkaupasta..:) Sieltä olen löytänyt istelleni..kalliimmanpuoleisia ovat..mut jos saat tehdä itse nin katso minkämallisia..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964754Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2073800Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1012205Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621226- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4771022