Kuinka sinut jätettiin? Kerro meille!

Tv-tuotantoyhtiö Metronome Film & Television tuottaa loppukesästä ohjelman, joka käsittelee tapoja joilla naiset ovat tulleet jätetyiksi. Näitähän on nähty ja kuultu: tekstiviesti, facebook, lappu pöydällä.... Kerro meille tarinasi! Lähtökohtaisesti sinun pitäisi olla myös valmis esiintymään televisiossa omana itsenäsi. Kaikkia tarinoita käsitellään luottamuksella, ja aineisto hävitetään asianmukaisesti tuotannon loputtua. Mitään tarinaa ei käytetä ilman kertojan lupaa. Metronomella asiaa hoitaa vastaava tuottaja Tarja Pääkkönen. Lähetä tarinasi ja yhteystietosi osoitteeseen: [email protected]

19

1293

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuija22222

Mies todennäköisesti löysi uuden mutta ei ollut miestä sanomaan sitä suoraan: muuttui päivä päivältä todella ilkeäksi, teki ja jätti tekemättä kaiken minkä tiesi ärsyttävän minua. Kun tämä käytös ei toiminut halutulla tavalla eli en kuitenkaan ollut ehdottamassa eroa, hänen piti se tehdä ja verukkeena oli että meillä on epäonnisunut suhde ja kiire oli kova ilman mitään sen kummempia keskusteluja halusi että vielä samana iltana erotaan - kas uusi tytsi oli jo luokseen tulossa - kuten olikin.

• raukkamaista

tylysti tekstarilla

• nice to be nice

Kihlattuni katosi useaksi päiväksi( puhelin kiinni, tottakai ) ja palasi reissusta ilman sormusta. Hänestä ei enää tuntunut siltä että olimme kihloissa.

• Kuten

Sophie Callen "Dear Sophie"?

Teos teki minuun vaikutuksen.

• rikottusyrän

facebookviestillä, luettuani tämän viestin, ei vastannut puhelimeen ei viesteihin, paitsi vasta loppuillasta ja aamulla näin viestin jonka oli lähettänyt samana yönä kun oli ollut ilman minua juomassa. Ja viestissä ei lukenut suoraan vaan 'kannattaako sinun olla minun kanssa?'

• vaikea kohtaaminen

Jokaiselle tulee varmaan elämässä tilanne, jossa toiselle pitäisi kertoa, että ei meistä taida pariksi olla. Se on vaikea paikka. Muistetaan nyt vaikka sitä entistä ministeriäkin.

• tapa tämäkin

Sitten jätetään sanomatta mitään. Lakataan vaan vastaamasta tekstareihin ja soittoihin. Nää on kyllä niitä todellisia luusereita.

• +-0

Miehellä oli suussa kokonainen tomaatti, nauroin että älä vain tukehdu. Hän sanoi ettei voi jatkaa koska loukkaantui.

• Kiitos kaikesta

Tämä tuntuu olevan yleinen tapa niillä keskenkasvuisilla, jotka ajattelevat että heillä on oikeus olla onnellisia. Se onnellisuus hankitaan sitten muiden kustannuksella. Kun yhdestä se onnellisuuden tunne ehtyy, löytyy toinen salaa pidetystä reservistä ja ero toteutetaan vaikenemalla ja tylysti hylkäämällä. Ainoa lohdutus on, ettei ole ainoa tuon tyypin ketjussa ja ettei sillä ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Lisäksi se on itselle kasvun paikka, miksi antaa käyttää hyväksi. Sain siis jotain paljon paljon parempaa, sain tuntea itseni paremmin kuin koskaan.

• tpojewpojs

Tekstiviestillä, jossa luki vain ettei halua seurustella. Olen miettinyt sitä pitkäänkin että mitä tein muka väärin. Ei suostunut kertomaan edes syytä, vieläkin kalvaa mieltä :/

• surkeus sentään

mulla mies jätti tylysti: seurusteltiin ja asuttiin monta vuotta, tosin eri osoitteissa ( uusperhe, joka ei asunut yhdessä, elämäntilanne ei antanut myöten yhdessä asumiseen ), oltu yhdessä monet vuodet ja yksi yhteinen lapsi. Sitten vaan eräänä iltana, kun toi yhteisen lapsemme minun kotiini työpäivän jälkeen, sanoi, että on tavannut toisen eikä enää voida olla yhdessä.
      Tämä tuli täysin yllätyksenä ja shokkina ! Ei selitellyt mitään, sanoi, että jatkossa sovitaan vain lapsen tapaamisista !
      Yritin ottaa monet kerrat yhteyttä ja pyytää selitystä että miksi ? En ole saanut kunnon selitystä, ja tämä kaihertaa mieltäni, koska olisi ollut reilua että olisi rehellisesti sovittu suhteen päättymisestä ennen kun alkaa etsimään toista.

• klips

Voi kurja. Tosi kauhea tilanne. Ilmeisesti tuosta on jo aikaa. Toivottavasti elämä on jo valoisaa.

• ATaina

niin surkealla maililla, ettei tottakaan. Täynnä järjettömiä viittauslauseita, virkkeissä ei välimerkkejä. Täytyi oikeasti analysoida tyttökavereiden kanssa, että mikä pronomini viittaisi nyt mihinkin, yhteen sanaan vai edelliseen lauseeseen (joka-mikä-ongelma). Sit kun olin erosta yli, kaivoin viestin ja naurettiin sille lopulta makeasti. Joko tyyppi ei osaa suomea tai sitten ei viitsinyt lukea kertaakaan läpi, mitä kirjoitti.

• jätetty123

Muuttamalla toiselle paikkakunnalle!!!

• sydänsärkyi

Mut vain jätettiin yksinkertaisesti mitään kertomatta.Mies vain lähti toisen naisen luokse. Jälkikäteen en saanut vastauksia kyselyihini ei mitään aivan kuin ihmisen tunteilla ei olisinykyään mitään väliä ja tylysti vielä facebookissa laittoi estoon.

• Entinen laiheliini

Minut jätettiin silleen ettei sanottu mitään, poitsu vaan vältteli minua eikä halunnut enää puhua minulle. Tätä aikani ihmeteltyäni sain hänen parhaalta ystävältään kuulla, että hän jätti minut siksi koska olin liian lihava hänelle ja sen vuoksi hän häpesi minua. Hmmh... (158 cm pitkä ja painoa 49 kg)

• idioottinaiseksi

Minun kihlattuni jätti minut syntymäpäivänäni puhelimitse. Enpä ihmettele enää, miksi väitti olevansa töissä tuolloin (aiemmin kun sanoi ettei osallistu juhliini, mitkä ystäväni järjestivät toisessa kaupungissa). Kamppeensa oli kerännyt vain ja jättänyt avaimen pöydälle. Sormusta ei kuulemma halua takaisin. Että näin.

• onneton tuksu

Poikaystäväni jätti minut ylioppilaspäivänä. Oli tarkoitus lähteä kreikkaan viikoksi kunhan olin ensin saanut juhlat vietettyä. Kotona minua odotti pöydällä kirje. Kirjeessä luki kutakuinkin näin "nyt on aika kertoa totuus. Minulla on 3kk vanha lapsi toisen naisen kanssa. Olen ollut täysin idiootti sinua kohtaan. Toivon että annat minulle anteeksi. Jätin lentolippuni pöydälle. Pidä itsestäsi huoli." tästä on nyt aikaa noin kolmisen vuotta ja vieläkin kylmät väreet vierivät pitkin selkäpiitäni.

• Tylyt

Olin asunut noin 10 vuotta tyttöystäväni kanssa yhdessä. Työni vuoksi suhde muuttui kaukosuhteeksi, muta olimme aina viikonloppuisin yhdessä. Erään kerran kun tulin "kotiin", kämppä olikin täysin tyhjä. Silloin ei ollut kännyköitä, joten puhelinkioskiin soittamaan 118 ja sain hänen numeronsa. Kun hän vastasi puhelimeen, hän kertoi, ettei ollut muistanut sanoa, että muuttaa ja kämpän avaimet pitää palauttaa. Ja, että autoni talvirenkaat hän oli nostanut parkkikselle ulos. Kaiken muun yhteisen pienen omaisuuden hän oli päättänyt pitää itsellään.
      Sen jälkeen en ole häntä nähnyt, halunnut nähdä tai kuulla hänestä. Hän on ottanut omalletunnolleen tämän ja elää tämän asian kanssa. Itse mietin, että,taisi olla jo toinen mies valmiina, vaikka mikään ei silloin parisuhteessamme viitannut siihen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      38
      2181
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      64
      2032
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1930
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      388
      1670
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1641
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1464
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1092
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      967
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      75
      915
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      899
    Aihe