Kertokaa nyt kaikki naiset jotka petätte miestänne, miksi teette niin. Samoin miehet jotka ovat saaneet vaimonsa kiinni tai epäilette että vaimonne pettää teitä, niin kertokaa miten suhtaudutte asiaan.
Ottaa kaaliin, että vain miehet pettäisivät. Siihen tulokseen tulee kun lukee tätä palstaa.
Naisten uskottomuus
78
3615
Vastaukset
- Kaikkea sitä kuulee
Naisen pettäminen on aina miehen syy. Aviomies ei pystynyt tyydyttämään naisen kaikkia henkisiä ja fyysisiä tarpeita, joutui etsimään rakkautta ja hellyyttä, arvostusta muualta. Mies joko teki liian vähän töitä, (työtön) tai sitten oli liikaa töissä, ei jäänyt aikaa parisuhteelle.
Naisten selitykset ovat todella hienoja ainakin kun niitä vertaa miesten vastaaviin. Miehillä ne ovat tyyliin "olin kännissä, nainen tuli tyrkylle, panetti". Naisten suorastaan runollisia, "etsin naiseuttani, etsin hellyyttä, rakkautta, läheisyyttä jne..."
Huoraamiseksi sitä ennenvanhaan sanottiin mutta eihän sellaista kieltä nykyään saa käyttää. Joku voi vielä loukkaantua!- 2202
Huoraaminen on kuule jotain ihan muuta... Siinä myydän seksipalveluja toiselle osapuolelle taloudellisesta hyödystä.
- Selvät sävelet
2202 kirjoitti:
Huoraaminen on kuule jotain ihan muuta... Siinä myydän seksipalveluja toiselle osapuolelle taloudellisesta hyödystä.
Raamatussa on kymmenen käskyä ja kuudes käsky on "Älä tee huorin". Se ei todellakaan tarkoita vain sitä että älä myy seksipalveluita! Aviovaimo joka pettää miestään on huorannut, tehnyt huorin. Ei tässä ole mitään epäselvää, turha sitä on kaunistella.
- Ei pelkästään nainen
Selvät sävelet kirjoitti:
Raamatussa on kymmenen käskyä ja kuudes käsky on "Älä tee huorin". Se ei todellakaan tarkoita vain sitä että älä myy seksipalveluita! Aviovaimo joka pettää miestään on huorannut, tehnyt huorin. Ei tässä ole mitään epäselvää, turha sitä on kaunistella.
Sama koskee myös miestä , jos mies pon pettänyt vaimoaan
on hän samoin huorannut. - Kuka maksaa?
Ei pelkästään nainen kirjoitti:
Sama koskee myös miestä , jos mies pon pettänyt vaimoaan
on hän samoin huorannut.Niin ja miehethän on niitä jotka siitä maksaakin. Ei kukaan nainen myisi seksipalveluita jos ei olisi ostajia.
- mar2
Puhut vähän mutta asiaa!!!!
Jos oma mies ei pysty tyydyttämään naisen tarpeita niin pitää hakea tyydytys muualta....NÄIN SE VAAN MIEHET MENEE ;)
- hiiri
Olen kuullut 2 eri ystäväni sanovat, ettei vaan kiinnosta koko mies. Olemus ällöttää, seksi ällöttää ja sit tää että sänkypuuhissa mennään ekaks sinne haaroväliin koukkimaan...
- Kaikkea sitä kuulee
Jos ei oma mies kiinnosta minkä helvetin takia on mennyt naimisiin ja vielä lapsia tehnyt tuon ällöttävän miehen kanssa?!
- -.,loi
Kaikkea sitä kuulee kirjoitti:
Jos ei oma mies kiinnosta minkä helvetin takia on mennyt naimisiin ja vielä lapsia tehnyt tuon ällöttävän miehen kanssa?!
Katos kun ihmiset muuttuu... myös parisuhteessa. Jotkut juuri vastakkaisiin suuntiin.
- Kaikkea sitä kuulee
-.,loi kirjoitti:
Katos kun ihmiset muuttuu... myös parisuhteessa. Jotkut juuri vastakkaisiin suuntiin.
Sitten ottaa eron, miksi pitää lähteä huoraamaan? Miehen takaama elintaso kelpaa, tahtoo pitää kakun mutta syödä sen myös!
- Näin se menee
Sitten ottaa eron, miksi pitää lähteä huoraamaan? Miehen takaama elintaso kelpaa, tahtoo pitää kakun mutta syödä sen myös!
Mies tienaa hyvin ja on hyväuskoinen hölmö, kuka sellaista kultakimpaletta jättäisi. Itse voi rauhassa käydä huoraamassa kun mies hoitaan lapsia, täydellistä elämää.
- jotain rajaa
Näin se menee kirjoitti:
Mies tienaa hyvin ja on hyväuskoinen hölmö, kuka sellaista kultakimpaletta jättäisi. Itse voi rauhassa käydä huoraamassa kun mies hoitaan lapsia, täydellistä elämää.
Noin se varmaan on. Kyllä naisen elintaso laskee useimmiten aina paljon, kun hän eroaa.
Mitä pitäisi tehdä? Eikö nyt olisi kohtuullista, että epäonnisessa liitossa elävä nainen saisi erottuaan ns. erorahaa vaikkapa viisi seuraavaa vuotta yhteiskunnalta? Erorahan suuruus määräytyisi suoraan miehen palkasta. Mitä rikkaammasta miehestä nainen eroaisi, sitä paremmin häntä palkittaisiin. Eikö ole loistava idea. Jotta suoranaisilta väärinkäytöksiltä vältyttäisiin, avioliitolla pitäisi olla jokin minimikesto. Se voisi olla esim. kymmenen vuotta.
Näin naiset ehtisivät tehdä lapsia rikkaalle miehelle, joka kykenisi hyvin niistä huolentimaan. Sitten kun lisääntyminen olisi hoidettu, naiset pääsisivät taas kirmaamaan sinkkulaitumilla. - -.-.-.-.-
Tilanteet muuttuu!!! Vieläpä heti sen jälkeen, kun lapset on tehty.
- .-.-.-
Mieshän se tahtoo ilmaisen kotiorjan. Ja vähän kyseenalainen tuo miehen takaama elintasokin on. Meillä minä tienasin enemmän kuin ex. Ex keksi rahoilleni paljon kulutusta. Lähtiessäni yhden lapsen kanssa matkalle jätin lasten isälle ruokarahaa muita lapsia varten. Ex kulutti ne omiin kaljohin ym. ja lapset näkivät viikon nälkää.
- Samaa on
Eiköhän se salasuhdekin samaa tee, menee haaroväliin koukkimaan ja tuskin paljon muuta ekaks harrastaa. Että hurraa vaan.
- uykikli
.-.-.- kirjoitti:
Mieshän se tahtoo ilmaisen kotiorjan. Ja vähän kyseenalainen tuo miehen takaama elintasokin on. Meillä minä tienasin enemmän kuin ex. Ex keksi rahoilleni paljon kulutusta. Lähtiessäni yhden lapsen kanssa matkalle jätin lasten isälle ruokarahaa muita lapsia varten. Ex kulutti ne omiin kaljohin ym. ja lapset näkivät viikon nälkää.
Oma täysin epätieteellinen veikkaukseni on, että taludellisesti itsenäiset naiset ja varsinkin ne, jotka ovat rikkaampia kuin miehensä, luultavasti pettävät todennäköisemmin. Jos elättää miestä edes osin, hoitaa kotityöt ja lapset yms, voi tulla tunne, että tekee suhteen hyväksi enemmän kuin mitä saa, ja siitä tulee tunne, että voisi olla oikeutettu pettämään sen vastapainoksi.
- eieieei
uykikli kirjoitti:
Oma täysin epätieteellinen veikkaukseni on, että taludellisesti itsenäiset naiset ja varsinkin ne, jotka ovat rikkaampia kuin miehensä, luultavasti pettävät todennäköisemmin. Jos elättää miestä edes osin, hoitaa kotityöt ja lapset yms, voi tulla tunne, että tekee suhteen hyväksi enemmän kuin mitä saa, ja siitä tulee tunne, että voisi olla oikeutettu pettämään sen vastapainoksi.
uykiklii - ei se kyllä noin mene.
- 17+18
jotain rajaa kirjoitti:
Noin se varmaan on. Kyllä naisen elintaso laskee useimmiten aina paljon, kun hän eroaa.
Mitä pitäisi tehdä? Eikö nyt olisi kohtuullista, että epäonnisessa liitossa elävä nainen saisi erottuaan ns. erorahaa vaikkapa viisi seuraavaa vuotta yhteiskunnalta? Erorahan suuruus määräytyisi suoraan miehen palkasta. Mitä rikkaammasta miehestä nainen eroaisi, sitä paremmin häntä palkittaisiin. Eikö ole loistava idea. Jotta suoranaisilta väärinkäytöksiltä vältyttäisiin, avioliitolla pitäisi olla jokin minimikesto. Se voisi olla esim. kymmenen vuotta.
Näin naiset ehtisivät tehdä lapsia rikkaalle miehelle, joka kykenisi hyvin niistä huolentimaan. Sitten kun lisääntyminen olisi hoidettu, naiset pääsisivät taas kirmaamaan sinkkulaitumilla.Yhteiskunnalta erorahat? Mitä ihmettä horiset? Hoitakoot jokainen oman avioliittonsa raha-asiat ja myös eron myötä raha-asiat.
Yhteiskunta = veronmaksajat, tarkoitat siis että tahdot maksaa enemmän veroja jotta joku eroava saa eleillä leveästi? Äly hoi, älä jätä ihmispoloista.
Kun eron kautta elintaso laskee, useimmiten molemmilla, siitä saa syyttää itseään. Elintasoa voi aina kohottaa, tekemällä enemmän duunia ja kuluttamalla vähemmän esim.
Toivottavasti kommenttisi oli vitsi.
- ei ikäinä enää
Oma mies huoras koko ajan. Aloin siis hakemaan huomiota, seuraa, seksiä (mies oli ainä väsynyt, stereessantunut, pääkipuinen)läheisyyttä toisista miehistä, kunnes huomasin, että se syö vain minua itseäni. Erosin,koska ei ollut enää järkeä jatkaa. Nyt olen eheytynyt, enkä enää koe tarvetta pönkittää loukattua itsetuntoani ja hylkäämäksituloa jakamalla itseäni.
- minun syy
Ukko petti ( pikkujoulu, varma tieto, kuulin kun ukko kertoi siitä kavereille), mutta ei tiedä minun pettävän. Turha uskottomalle on uskollinen olla.
Eroa ei kannata VIELÄ hakea kun lapset on pieniä. Ukolle en anna vaan hoidan omat panot kodin ulkopuolella.
Joten metsä vastaa niin kun sinne huudetaan.- sinunpa hyvinkin
Siinäpä aikuinen ja terve toimintamalli.
Hyvää joulua vaan teille kaikille.
- se siitä
Mulla on nolla toleranssi pettämiseen. Muijani petti ja meidän suhde loppui siihen vaikka muija aneli armoa ja pyyteli anteeksi tuhat kertaa. Muuten se oli kaunis nainen ja sen kanssa oli mukava elää. 4 vuoden suhde meni sen sileän tien.
- Bettäjätär
Tämähän yleistyy kokoajan mailma muuttuu.En voinut kuvitella joskus vielä 5v. sitten pettäväni.Ihminen ei ole luonnostaan yksiavioinen.Tuo säpinää elämään ja omankin kullan kanssa touhuiluun.Nelikymppisenä nyt olen joskus vaan tavannut naimisissa olevia.Olen yhä se kiltti "naapurintyttö"oikeesti ujokin.Tunnen että nuoruus jäi elämättä,olin koulukiusattu jonka jälkeen en käynyt missään nuorena.Eka seurustelu johti naimisiin menoon.Taas on mielessä kesällä kunhan saan hyvän tilaisuuden varovainen täytyy olla.
- Armoton totuus
Kun lukee näitä petturinaisten vuodatuksia tulee mieleen vanhan kansan sanonta: Ennen maa repeää kuin huora häpeää! Pitää sataprosenttisesti paikkansa näihin naikkosiin, aivan järkyttäviä tapauksia.
- sexy62
Petän miestäni, koska seksielämämme on nykyään niin huonoa. Salarakkaita voi olla myös naisella, ihanaa...
- not so sexy
Salarakas. Siinäpä sana jota vihaan näistä moderneista huuhaatrendipellesanoista ehkäpä eniten. Hienoa antaa kesy söpö nimi asialle joka repii ihmisen sielun riekaleiksi.
Fak juu everipadi - 20@20
Samoin minä teen.
Kotona pitää feikata mutta salarakkaan kanssa ei.
- niin teen..
Haittaakse? Petän, koska miestäni ei kiinnosta seksi.
- vipinää tarvitaan..
Uskoisin että usein naisen pettämiseen on siinä että oma mies alkaa pitämään tätä itsestään selvyytenä jolloin ei tarvitse nähdä vaivaa esim. esileikeillä. Saati että heräteltäisiin pikkuhiljaa kipinää ja intohimoa ajan kanssa. Usein unohdetaan myös se että kyllä se omakin vaimo haluaisi kuulla ja tuntea olevansa kaunis ja haluttava miehensä silmissä...
Liian usein käy juuri näin kun liitto on pitkä.- -lk-
Yksikin vaimo petti miestään jo ennen naimisiin menoa useamman vuoden ajan. Piti samanlaista peliä myös edellisen miehensä kanssa. Ei ainakaan tässä tapauksessa mies edes ehtinyt pitämään naista itsestäänselvyytenä. Syy on ihan puhtaasti naisen itsekäs, turhamainen ja tunteeton persoonallisuus joka tuli ilmi siinä vaiheessa kun asia otettiin esille. Turha näitä on vierittää puolison syyksi. Kyllä pettäjässä itsessään se vika on. Jos tarvitsee puolisolta enemmän huomiota niin ehkä se kannattaisi sanoa sanoin eikä väärin teoin.
- sexy62
Niin se on, oma mies jättäää huomiotta...pitää itsestään selvyytenä... Ihana saada huomiota, hellyyttä ja tietenkin seksiä. Tuntee olevansa nainen.
- haista vittu
Saako mies pettää jotta tuntee olevansa mies?
Nimittäin kyllä te naiset ihan yhtälailla dissaatte miehiä. Silti pettäminen on tässäkin miehen syy?
Vittu kun voi olla lapsellisia aikuisia liikkeellä taas.
- elämää paskimmillaan
Paras oli kun ukko lähti työmatkalle äitiyspakkausten kondomien kanssa. Mutta mitäänhän ei ollut tapahtunut. Ja illanvieton jälkeen toisen naisen kans taksilla jatkoille...ja edelleenkään mitäänhän ei ole tapahtunut!! Annoin anteeksi, jatkoin mutta tunteet väheni roimasti.
Välinpitämättömyys, itsestäänselvyytenä pitäminen tappoi loputkin rippeet tunteista. Mies muuten ns kunnollinen perheenisä.
Itse en monilla reissuillani pettänyt, vientiä olisi ollut vaikka kuinka. 17 v saman miehen kanssa ollut. Kunnes "tuttavani" kertoi tunteistaan naamatusten. Annoin periksi ja rakastuimme. Salasuhdetta ihanimmillaan ja raakudellaan. En koskaan ole tuntenut mitään näin ihanaa!!!! Mieheni ei tiedä, vaistoaa varmaan koska nyt on erimies, muuttunut paljon paremmaksi. Sääli että liian myöhäistä, tämän olen hänelle sanonut. Tilanteeni on äärimmäisen hankala, emme voi vielä erota ja salarakskaan ei ole täysin varma. Lopetimme. Kärsin suunnattomasti, vain aika näyttää miten käy.
Eli ei kannata kohdella puolisoa huonosti ja loukata jatkuvasti. Käy vielä omaan nilkkaan. - Hoitoon mars.
Sairaita ihmisiä petturit.....Vakavasti sairaita.
- en petä, en seikkail
Uskon että vaikka on hyvä toimiva perisuhde niin elämässä saattaa tulla eteen tilanne, että iahastuu yllättäen ja syntyy romantiikkaa. Yhtäkkiä voi työpaikalle tai ahrrastuspiiriin tai vaikka naapuriksi tulla henkilö, johon syttyy koonnostus ja ihastus. Silloin uskollisuus joutuu koetteelle ja tietenkin jos parisuhteessa on ongelmia, on vielä suurempi kiusaus alkaa leikkimään tulella.
Olen joutunut muutaman kerran tällaiseen tilnteeseen, mutta silloin pitää vain ottaa järki ja elämän realismi puntariin. Ei saa antaa tunteilleen valtaa.
Olen todella kiitollinen että en ole lähtenyt tunteiteni vietäväksi. Ainakin vuosia jälkeenpäin asiasta on todellakin kiitollinen. Ei tarvitse olla huono parisuhde, jos ihastuu avioliitossa. - Ihan vaan nainen
Petän, koska tykkään miehistä, ja tykkään seksistä enkä iän myötä ole en enää niin mustavalkoinen näiden uskollisuus-uskottomuus asioiden kanssa.
Mukavan (mutta haluttoman) miehen kanssa olen kumpanussuhteessa ja naimisissa, sitten taas puolestani seksi- ja hauskanpitosuhteeessa olen viriilin ja halukkaan miehen kanssa. Ei se niin ihmeellistä ole.- Ihan vaan joku
Ettäkö viriilin....ja halukkaan....hauskanpidon merkeissä...
Hauskanpidon merkeissä on todettava että kyllä täällä saa juuri semmosia vastuksia kuin kysyjä hakee. Onko näillä sitten mitään totuusarvoa se kait jää viimekädessä aina lukijan vastuulle. - Ihan vaan nainen
Ihan vaan joku kirjoitti:
Ettäkö viriilin....ja halukkaan....hauskanpidon merkeissä...
Hauskanpidon merkeissä on todettava että kyllä täällä saa juuri semmosia vastuksia kuin kysyjä hakee. Onko näillä sitten mitään totuusarvoa se kait jää viimekädessä aina lukijan vastuulle.En tietenkään osaa vastata muiden motiiveista, kerroin vain oman motiivini. Sen olen tietenkin huomannaut, että yli 4-kymppisenä arvot ja odotukset on erilaisia kuin ennen. Ei tämä elämä niin vakavaa ole. Jos nautii seksistä, niin seksi on parasta halukkaan kumppanin kanssa. Sitten taas joku muu voi olla hyvä arjen jakamiseen.
Omalta osaltani olen vuosia sitten luopunut tiukkapipoisesta jeesustelusta. Ei tämä elämä niin vakavaa ole. Elämää voi jakaa usemmaan ihmisen kanssa hieman eri vinkkelistä. - wanhan liiton mies
Ihan vaan nainen kirjoitti:
En tietenkään osaa vastata muiden motiiveista, kerroin vain oman motiivini. Sen olen tietenkin huomannaut, että yli 4-kymppisenä arvot ja odotukset on erilaisia kuin ennen. Ei tämä elämä niin vakavaa ole. Jos nautii seksistä, niin seksi on parasta halukkaan kumppanin kanssa. Sitten taas joku muu voi olla hyvä arjen jakamiseen.
Omalta osaltani olen vuosia sitten luopunut tiukkapipoisesta jeesustelusta. Ei tämä elämä niin vakavaa ole. Elämää voi jakaa usemmaan ihmisen kanssa hieman eri vinkkelistä."Omalta osaltani olen vuosia sitten luopunut tiukkapipoisesta jeesustelusta."
Kai tämä jeesustelemattomuus myös koskee mahdollista parisuhdeväkivaltaa jos pettämiseen vittuuntunut mies rankaisee vaimoa vähän rankemman mukaan?
- newspiderwoman
Itse olin sitä mieltä että en petä. Kuitenkin itse tein aloitteen hiljaisen miehen suhteen, kun sain juteltua hänen kanssaan.
Hän oli vain ja kuunteli, ei mitätöinyt tunteitani eikä muutoinkaan arvostellut työtäni. Hän piti vain kädestäni eikä koettanut päästä housuihini.
Sitä ennen olin kokenut 12 vuotta pelkkiä valheita. Mieheni lupasi ja lupasi ettei enää katoa viikoiksi. Olin jättänyt hänet kolmeen kertaan ja aina vaan se liero ryömi takaisin. Aina jäin toiseksi kun "tuli" jotain menoja. Ryyppyputkia ja muuta uhkailua oli. Jo parin kaljahörpyn jälkeen alkoi arvoton vittuilu. Mies saattoi häipyä vaikka olin 39 asteen kuumeessa ja meidän lapset oli ihan pieniä. Kuumehoureisena sain sitten hoitaa lapsiakin siinä itsehoidon ohella.
Nykyään on minulle selvinnyt että tuo nilviäinen on narsistisesti persoonallisuushäiriöinen psykopaatti. Luonnehäiriö on niin pahanlaatuinen, että oireisiin törmäsin jo silloin kun ensikerran hänelle annoin, silloin en vaan sitä ymmärtänyt.
Salarakkaani hiljainen mies on tuhannesti parempi kuin tuo liero panoeino. Olen löytänyt myös orgasmin. Nyt tunnen itseni naiseksi enkä ilmaiseksi piiaksi ja patjaksi. - armi*
Naiset pettävät tasan samoista syistä kuin miehetkin: joko seksin puutteesta tai henkisen yhteyden puutteesta. Yleensä vain nainen hakee eroa, kun on pettänyt tarpeeksi kauan. Mies jää useinmiten roikkumaan vakisuhteeseen.
- jepjep
Mutta jos petetty saa tietää, vaimo? Moni itseään kunnioittava vaimo ottaa siinä kohtaa eron. Ihmettelen välillä, miksi kakkonen ei käräytä ukkomiestä, varsinkin jos tuntee että on tullut kohdelluksi huonosti. Vaimolla oikeus tietää mitä ukkokulta puuhaa selän takana.
- puhdas omatunto
Kerran kävi näin: Oltiin kaveriporukalla viettämässä vappua yhden porukoista kotona. siellä sitten saunottiin ja juhlittiin ja meno oli aika "vapaata". Itse menin saunomaan kun se oli tyhjillään, kunnes yksi kaverinvaimo tuli yllättäen myöskin saunomaan. Sanoin hänelle et sori mut mä olin täällä ensin. Se sanoi et, ei sitä haittaa vaikkaoltaisiin yhdessä ja samlla vilkuili haaroihini. No ei siinä sitten mitään, mutta hetken päästä se sanoi ompas sulla aika muhkukalu. ??? olin äimänkäkenä mitä V****. No rupesin siinä sitten tekemään lähtöä saunasta kun meni semmoseksi. Minä kun en pane muita kuin omaa muijaani. Nousin ylös ja tää kaverin vaimo kosketti kaluani ja sanoi ettei oo ikinä saanu tällasta. Ja sanoin, etkä saa nytkään. Samassa aukesi saunan ovi ja toinen kaveri oli tulossa saunaan ja näki tällä ihan toisenvaimon kädessä mun vehkeeni. Siitähä soppa syntyi. Oma vaimon uskoi mua :-) mutta kaverini ei uskonut mua kun selitin miten oikeesti kävi. Ikävää sille kaverille kun jatkaa semmoisen naisen kanssa. Olen sitä mieltä, että pettäjäntie on kivinentie, silloin kun tulee "maksunpaikka" Itse en tuomitse ketään pettämisen takia, mutta mulle se ei vain sovi :-)
- Eläköön s.e.k.s.i
Tietenkin naisetkin pettää. Onpa kumma ajatus että vain miehillä olisi rinnakkassuhteita. Oletrko sinä kasvanut jossain pullossa?
Syitä pettämiselle voi olla esim.
1. Seksin kaipuu (naiset haluaa ihan oikeasti seksiä ja monilla naisilla on mies joka ei seksistä välitä tai on ihan tumpelo ja oppimishaluton sen suhteen)
2. Huuman tunne
3. Ihastuminen
Oikeasti ihmetelen, jos vielä tänä päivänä on joku, joka ihmettelee erikseen jomman kumman sukupuolen pettämistä?
Huh huh, ihmisiä me kaikki ollaan. Seksistä on nautittu maailman sivu ja tullaan nauttimaan. - useasti petetty
oli sitten mies tahi nainen, pettämistä ei voi ikinä hyväksyä! näitä palstoja lukiessa ei voi ku ihmetellä, miten voi olla samaan aikaan salarakas ja aviomies/vaimo?! pettäjät pitäs upottaa suohon!! jos esim avioliitossa rupee edes ajattelemaan muita niin sit eroaa eikä lähde pettämään! on olemassa sanonta että kun kerran pettää pettää toistekkin.
pettäjillä on aina todella hyviä selityksiä miksi on pettänyt, seksin puutetta, jännityksen hakua, uuden kokeilu jne jne...........
listaa vois jatkaa loputtomiin. jos parisuhteessa on ongelmia niin kannattais varmaan ottaa ongelmat puheeksi ja jos puhuminen ei auta nii lopettaa sitten koko suhde!!- Realiteetit esiin
Joskus asiat saa kuulostamaan yksinkertaisemmilta kuin ne ovat. Ainakin omalla kohdalla asioista on puhuttu, niitä on selvitetty, ongelmat nostettu esiin jne. Meillä ongelma on seksi. Vain ja ainoastaan seksi. Lopulta ratkaisuvaihtoehdoksi tuli se, että puoliso tekee päätelmät ja irrottautuu suhteesta, jos seksi ei kiinnosta. Eli, koska seksiä ei hänen toiveestaan ole, niin emme ole kokonaisvaltaisessa parisuhteessa vaan kaverisuhteessa. Jos ei kerran seksiä halua, niin tulisi lähteä suhteesta toista kiusaamasta.
Niin kauan kuin puoliso ei edes yritä seksin suhteen mitään, nautin huoletta seksistä kodin ulkopuolella. Jos seksi alkaa taas joskus puolisoa kiinnostamaan, niin sitten arvioidaan tilanne uudelleen. Ja puoliso tietää tämän, joten valinta on hänen.
- Yksplusyks
Entä jos parisuhteessa ei ole mitään varsinaista vikaa: arki toimii, seksiä on yleensä lauantaisin, lapset on kauniita ja rahaa riittää. Töissäkin sujuu. Ja sitten vastaan tulee mies, joka vie jalat alta
Eikä tässä miehessä ole edes mitään erityistä - päin vastoin, ihan tavallinen suomalainen mies. Ei rikas, ei poikkeuksellisen komea, ei edes se penaalin terävin kynä. Tylysti sanottuna jopa naitua monessa asiassa heikompi.
Edes seksi ei yleensä ole kovin kummoista, silloin harvoin kun siihen on järjestyy tilaisuus.
Ja silti petän. Tietoisesti, aktiivisesti ja joka sekunnista nauttien. Ja petän niin kauan, kunnes vastaan tulee se hetki, jolloin jompikumpi meistä puhaltaa pelin poikki. Minä siksi, koska en aio erota ja hän siksi, koska ei halua enää jatkaa varjoelämää.- hilma*
Hmm. Entä jos miehesi viheltää pelin poikki ennenkuin sinä tai rakastajasi vislaa? Kirjoituksesi oli outo, tilanteesi kummallinen. Yleensä salasuhteesta haetaan jotain erityistä, jota vakisuhteesta puuttuu. Muutenhan salasuhteelle ei ole tarvetta.
- 76wr0
Kaipaat jännitystä tai jotain. Tosin en minä ylpeilisi hyvällä seksielämällä sanomalla "seksiä yleensä lauantaisin". En ole muuten koskaan ennen tullut ajatelleeksi, että hyvän parisuhteen yksi mittari olisi se, etä rahaa riittää. Hmm... Toisaalta jos olisi joskus elänyt äärettömässä niukkuudessa, niin kokisin asian ehkä toisin.
Eli ehkä sin'ä haet jännitystä turvalliseen ja stabiiliin elämääsi. Ja mitä ulkoiseen komeuteen tulee, niin se kyllä todellakin on katsojan silmässä ja joskus se rujompi on sitten kuitenkin jotenkin... Siinä vaan on sitä jotain maskuliinisuutta mitä komeammasta ei ehkä löydä.
Toivottavasti et jää kiinni, koska se on ikävää jo lastenkin kannalta. Joku sen täräyttää raadollisena versiona kuitenkin heille. - ...
En ole pettänyt koskaan, enkä tule pettämään ja olen siitä ylpeä. Jos suhde on niin huonossa kunnossa,että pitää pettää niin mieluummin eroan tai koitan mieheni kanssa keskutella pystyykö suhdetta,vielä pelastamaan. Eri asia,jos mies pettää niin, silloin kyllä silloinkin eroan.
- uy8udf
Miten tämä nyt liittyy aloitukseen? Lue nyt hyvä ihminen aloitus. Minusta kirjoituksesi sopisi paremmin häät tai avioliitto-palstalle.
OT. Minun on vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka ovat nostavinaan itsensä ylivertaisiksi muiden rinnalla. Kaikki eivät ole yhtä sadun hohtoisen täydellisiä, mutta jokainen on virheistään huolimatta arvokas ja erityinen. Jokaisen elämäntilanne ja elämän polku johdattelee eri tavoin, ei koskaan voi tietää mikä on johtanut mihinkäkin , joten pikkusievä moralisointi on aika alhaista. - jep jep jep
uy8udf kirjoitti:
Miten tämä nyt liittyy aloitukseen? Lue nyt hyvä ihminen aloitus. Minusta kirjoituksesi sopisi paremmin häät tai avioliitto-palstalle.
OT. Minun on vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka ovat nostavinaan itsensä ylivertaisiksi muiden rinnalla. Kaikki eivät ole yhtä sadun hohtoisen täydellisiä, mutta jokainen on virheistään huolimatta arvokas ja erityinen. Jokaisen elämäntilanne ja elämän polku johdattelee eri tavoin, ei koskaan voi tietää mikä on johtanut mihinkäkin , joten pikkusievä moralisointi on aika alhaista."Minun on vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka ovat nostavinaan itsensä ylivertaisiksi muiden rinnalla"
Joo, on se kyllä aivan äärimmäisen ylivertaista jos ajattelee ettei mene nussimaanmuiden kanssa.
On siinä kyllä todellinen supersankarin teko, joka vaatii lähes yli-inhimillisiä ponnisteluita.
" Kaikki eivät ole yhtä sadun hohtoisen täydellisiä, mutta jokainen on virheistään huolimatta arvokas ja erityinen."'
Jep., samaa mieltä. Jos esimerkiksi vaimo pettäisi, olisin hetken sellainen vähemmän hohdokas ja epätäydellinen aviomies, joka takoisi vaimoa turpaan ja heittäisi sen hiuksista pihalle.
Saisinko anteeksi inhimillisen heikkouteni vai sataisiko päälleni pettureiden tulta ja tulikiveä, he kun ovat sortuneet vain pieneen inhimilliseen erheeseen, kun taas siitä suuttuvat tekee aivan kauhean kuolemansynnin jota vain osoittaa että kyseessä on täydellinen kauhistus ihmiseksi. - Sitä saa...
jep jep jep kirjoitti:
"Minun on vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka ovat nostavinaan itsensä ylivertaisiksi muiden rinnalla"
Joo, on se kyllä aivan äärimmäisen ylivertaista jos ajattelee ettei mene nussimaanmuiden kanssa.
On siinä kyllä todellinen supersankarin teko, joka vaatii lähes yli-inhimillisiä ponnisteluita.
" Kaikki eivät ole yhtä sadun hohtoisen täydellisiä, mutta jokainen on virheistään huolimatta arvokas ja erityinen."'
Jep., samaa mieltä. Jos esimerkiksi vaimo pettäisi, olisin hetken sellainen vähemmän hohdokas ja epätäydellinen aviomies, joka takoisi vaimoa turpaan ja heittäisi sen hiuksista pihalle.
Saisinko anteeksi inhimillisen heikkouteni vai sataisiko päälleni pettureiden tulta ja tulikiveä, he kun ovat sortuneet vain pieneen inhimilliseen erheeseen, kun taas siitä suuttuvat tekee aivan kauhean kuolemansynnin jota vain osoittaa että kyseessä on täydellinen kauhistus ihmiseksi.Väkivalta on aivan eri asia kuin rakastelu. Haloo! Kai sä tiedät ettei ketään ihmistä voi omistaa? Missä ihmeessä teitä oikein kasvaa?
Kommenttisi taustalla on ehkä mustasukkaisuus tai sitten ei. Pidät vaimos hyvänä ja annat hyvää seksiä, niin voi olla huoletta. Naisen rakkaus (ja uskollisuus) stimuloituu hyvästä seksistä ja tasapinoisesta arjesta. Jos niitä mies ei osaltaan osaa hoitaa, niin sitten voi vain katsoa peiliin, kun nainen täyttyy muualta. - edellinen kirjoittaj
Sitä saa... kirjoitti:
Väkivalta on aivan eri asia kuin rakastelu. Haloo! Kai sä tiedät ettei ketään ihmistä voi omistaa? Missä ihmeessä teitä oikein kasvaa?
Kommenttisi taustalla on ehkä mustasukkaisuus tai sitten ei. Pidät vaimos hyvänä ja annat hyvää seksiä, niin voi olla huoletta. Naisen rakkaus (ja uskollisuus) stimuloituu hyvästä seksistä ja tasapinoisesta arjesta. Jos niitä mies ei osaltaan osaa hoitaa, niin sitten voi vain katsoa peiliin, kun nainen täyttyy muualta."Väkivalta on aivan eri asia kuin rakastelu"
NO mutta mikä sinä olet tuomitsemaan toista ihmistä? Kerranhan täällä vain eletään ja meistä jokainen tekee virheitä.
"Kommenttisi taustalla on ehkä mustasukkaisuus tai sitten ei"
Ihmiset ovat epätäydellisiä, eikö heille pitäisi antaa anteeksi tällaiset täysin inhimilliset tunteet?
- yritettyvarastaa
Kyllä , luin koko ketjun.
Mielestäni pettäminen koetaa erityisesti naisten mielestä, miehen varastamiselta.
Tavallaan toinen nainen käyttää seksiä syöttinä ja tarkoituksena on salakavalasti viedä oma mies lopullisesti.
Mies taas kokee naisen pettämisen enempi niin että vvaimo hakee parempaa seksiä, Miehen itsetunto ei tätä kestä vaan itsekunnioituksen säilyttämisen takia on pakko antaa kenkää heti.
Kysymys? Saako toisen siipan varastaa? - Vapaaehtoisuus
Toista ei voi omistaa joten ei sitä voi myöskään varastaa. Siippa vaihtaa toiseen jos itse haluaa ja on uskollinen vain jos se on oma päätös.
Vahtimalla (puoliso tai sitten ulkopuoliset) ei sellaista paljon hidasta joka haluaa höylätä vierasta.
Luuletteko että nämä viraissa käyvät miehet ja naiset on niin onnettomia etteivät itse osaa päättää mitä tekevät vaan kolmas ihan pakottaa siihen vastoin tahtoa.
Kiusauksia ja tilaisuuksia on miljoonia jos halua siihen löytyy. Pettäminen on aina siinä parisuhteessa olevan OMA päätös ja kyllä aikuinen normaalipäinen tietää myös sen seuraukset jos jää kiinni. Useimmat vain luulevat etteivät jää kiinni ( eikä kaikki edes jää) Herätkää pahvit niitä pettureita löytyy ihan yhtä paljon sekä miehistä että naisista. Tälläkin hetkellä osalla suomalaisita ihimisistä biologinenisä on ihan eri mitä se virallisten papereiden mukaan on. Harva nainen hiiskuu tästä puolisolle ellei jää kiinni. Harva äiti suostuu DNA testiin mutta nykyisin se on helppoa, vaivatonta ja huokeaa tehdä.
Itsekin (49) tein testin salaa molemmilta vanhemmilta ( omaksi tiedoksi) ja yllätys oli melkoinen kun 100 %varmuudella isänä pitämä ei olekaan sitä. Nyt lähinnä mietin kysynkö sitä heidän molempien läsnäollessa vain olenko hiljaa. Huomautan että aikoinaan heidän häät on ollut "pakko" viettää kun minä ilmoitin maailmaan tulosta. Joko ukko tietää ja se on heidän välinen "salaisuus" tai sitten äitini on aikamoinen pokerinaama ja valehtelia. Kumpikaan ei toki ajattele että lapsella pitäisi olla oikeus tietää.... Alhaalla on linkki mistä testi voi tilata.
Miehet hei oman mielenrauhan takia on hyvä heti lapsen syntymän jälkeen rykäistä ja selvittää. Ei tarvitse koskaan epäillä omaa isyyttä tai maksaa toisen tekemistä. Homma on syytä tehdä salaa naiselta.
Uskollisuus perustuu aina vapaaehtoisuuteen ei vahtimiseen. Uskollinen on uskollinen koska haluaa olla sitä ja pettäjä pettää koska haluaa vierasta.
http://www.mammaksi.fi/product_info.php/dna-isyystestit/isyystesti-999-varmuus-bronze-p-122?gclid=CPm4vnn8K8CFetXmAodSioYA&pc=55&sort=3a- 10%väärän isän alla
Hmm
Olen ollut samassa tilanteessa kanssasi, väärän isän nimissä.
Laitoin asiani kuntoon ja nyt olen tyytyväinen eli papinkirjat kuntoon ja olen oikean isäni laillinen perillinen.
Olen kantanut asiasta taakkaa koko ikäni, olin aikuinen kun sain tietää että isäksi luulemani ei olekkaan isäni.
Puhuin äitini kanssa ja sain oikean isäni nimen, Lopullisesti asia ratkaistiin oikeudessa dna testin ja isäni tunnustukeen perustella.
Mieti todella tarkkaan mitä teet ja puhu aluksi vain äitisi kanssa.
Mikään kiire ei ole vaan voit aina selvittää asian jos haluat.
Voin antaa anonyyminä ilmaista apua lakiasioissa.
Käytännössä 2 paperia kö käsittelyyn ja maksaa yhteensä 200€.
- pettäjä
Omalle pettämiselle ei oikestaan ole syytä. En tiedä miksi sen tein. Tein vain,ei tuntunut miltään, tai miksi sen olisi edes pitänyt koska se oli aivan turhaa eikä pelissä ollut mitään tunteita.
- Pettäjä
Petin ja petän edelleen sen vuoksi että mieheni ei arvosta minua ei kehu ei anna hellyyttä vain vonkaa seksiä! Muuten mieheni on mukava ja hänen kanssaan on kiva elää. Seksiä meillä on harvoin koska en anna. Luulen että yleisin syy naisten pettämiseen liitty juuri omaan miheen kyllästymiseen tai siihen että tuntuu kuin oma mies ei arvostaisi tai ihailisi sinua.
- huhuhuhuhuh
jaa voisko sitä sitten sanoa ukolle tuon tai lähteä käveleen.mikäään ei oikeuta pettämistä!!!!!!
- Toisen oma
Aikansa ukko petti , lapset pieniä , minä kiinni hänessä ja jopa rakastunut.
Kun parisuhde nuutuu, arki syö tunteet eikä kunnioiteta toista arvokkaana , seuraus on vieraantuminen ja puutuminen.
Kun nainen huomaa ympärillään muutakin kuin pyykkikoneen ja hellan,kohtaa jonkun joka kuuntelee ja on läsnä lämmöllä , voi uskollisena itseään pitävä löytää itsestään uusia piirteitä.
Elän täysillä siinä hetkessä, jolloin saan antaa ja saan itsekin. Jos en kelpaa kotona, kelpaan rakkaalle muualla. Otetaan esimerkki elävästäe elämästä.
Ukko pettää,en uskalla edes ajatella kuinka monen naisen ja kuinka monen voeden ajan jo.
Itse en ole vielä ikinä ole pettänyt ketään,
koska olen ajatellut sen olevan myös itsensä pettämistä
jos siis lähtee jonkun toisen kelkkaan
yhdeksikin hetkeksi ja pitää kulissia ylhäällä toisaalla.
Kun olen kysynyt asiasta,saanut vastaukseksi vain suunnatonta raivostumista ja syytteitä omaan niskaani.
Jos joku joskus kiinnostuisi vielä niin enää en tiedä pettäisinkö vai en.....- poppi987
"Kun olen kysynyt asiasta, saanut vastaukseksi vain suunnatonta raivostumista ja syytteitä omaan niskaani."
-Tää on klassikko, "hyökkäys on paras puolustus", lähes varma pettämisen merkki.
-Koskaan ei kannata langeta tähän ansaan, vaan laittaa painetta vielä enemmän, syyllinen tekee suuttuessaan helposti virheen ja jää kiinni.
- Ajatus tämäkin
Jos kerran on pakko pettää niin onko oltava niin tyhmä että aviopuoliso saa tietää?
Kun näitä pettämis juttuja lukee niin ei voi muuta kun onnitella, sitä saa mitä tilaa.
Seksi vieraan kanssa ei vaikuta mihinkään vaan tieto siitä.
Tyhmät ihmiset jäävät kiinni ja pilaavat suhteensa ja avioliittonsa.
Seksitextiviestejä, outoja häviämisiä, öisiä soittoja vessasta.
Listaa voisi jatkaa loputtomiin, tyhmiä ihmisiä.
Ottakaa oppia ranskalaisista, kaikki pettää mutta eivät jää kiinni.
Sanomani on. Jos on pakko pettää niin kunnioitakaa puolisoanne niin paljon että ette jää kiinni tai anna aihetta epäilykselle.
Mitä ei tiedä tai epäile ei myöskään satuta.
Elän uskoillisessa avioliitossa.... tietääkseni ja en haluaisi koskaan tietää jos siippani olisi uskoton.- onks ne sun ystäviä
Mistä tiedät, että kaikki ranskalaiset pettävät, jos kerran kukaan ei jää kiinni eikä kenelläkään ulkopuolisella voi näin olla tietoa asiasta?
Jo jonkunlaisena pro-ihmisenä tässä asiassa sanon että se on varmaan se kiihotustekijä mikä saa toisen npettämään.
Sitä voi tapahtua jopa omassa kodissa, jopa omassa sängyssä,
missä aiemmin ollaan nukuttu niin kivasti vierekkäin aviopiuolisoina.
Esimerkkejä löytyy täältä....- Rikki
Pari vuotta sitten elämä oli mallillaan, olimme kiiltokuvaperhe, jos voisin termiä käyttää. Sitten mies aloitti työt toisella puolella Suomea, pyöritin yksin raskasta arkea kuukaudesta toiseen. Kaikki muuttui, taloudellisesti tiukempaa, olin kotona vailla hellyyttä, kuuntelijaa, arjen jakajaa yms. Suurin muutos oli se, että parisuhteelle ei ollut aikaa. Kun mies tuli viikonlopuksi kotiin, halusi vain olla lasten kanssa ja nauttia kotioloista, minä taas halusin pois, koska koti oli muuttunut raatamispaikaksi, joka ahdisti. Tuntui, että muutuimme molemmat ja pakkokin oli, että saimme oman arkemme sujumaan.
Tähän tilanteeseen astui täysin odottamatta, kuin salama kirkkaalta taivaalta mies, joka jo ensi hetkellä vei jalat alta. Näimme pari kertaa ja teimme lopun, ei viestejä eikä mitään muutakaan. Nyt kuukausien tauon jälkeen olemme nähneet kerran, emme ole saaneet toisiamme ajatuksista pois. Olen järkevä nainen, jolle ei koskaan pitänyt käydä näin, mutta tässä sitä ollaan. Täysin sekaisin. Sanoisin omalta kohdaltani, että pelkkä yhden yön hairahdus olisi ollut pienempi paha kuin tämä tunne, että on löytänyt loppuelämänsä miehen... Nyt tuskaillaan molemmin puolin, mitä teemme. Koskaan tätä ei ihminen unohda, vaikka tässä miten kävisi... Järkevintähän tämä olisi lopettaa tässä vaiheessa, mutta sydämeen sattuu, tekee miten tahansa... - Pirinpärin
Omalla kohdallani syy uskottomuuteen on se, ettei mies juuri välitä seksistä. Suostuu vain harvoin seksiin (yleensä kieltäytyy) eikä ikinä tee itse aloitetta.
Eli motivaationi on kaksi tahoinen, halyuan seksiä ja toisaalta haluan kostaa miehelle. Hän ei ole ansainnut uskollisuutta, koska ei ole osaltaan täysi painoisesti parisuhteessa. - Itsekin
sain vähän aikaa sitten selville että vaimollani on ollut facebook-rakkautensa kanssa tapaamishaluja. Itse väittää että mitään fyysistä ei ole tehnyt, mutta en ole varma koska ei alkanut koko asiaa tunnustaa ennen kirjallisia todisteita. Viesteistä käy ilmi molemmin puolinen halu nähdä privaatisti ja syvä ihastus, osa myöhemmistä viesteistä poistettu. Karmea shokki ja pettymys oli tämä ja kävi ilmi että muiltakin äijiltä oli kahvittelupyyntöjä tullut joita ei oltu pois torpattu. Tilanne on se että kymmenes vuosi ollaan yhdessä, viides naimisissa, 3 lasta, omakotitalo ym. Voiko tällaista hyväksyä jos mitään vaikka ei olisi käynytkään kun sekään ei todellakaan varmaa ole etteikö olisi käynyt. Vannoo rakastavansa ja haluavansa vain minun kanssa olla ja että tämä oli tyhmä moka joka ei mitään tarkoittanut vaikka viesteistä käy ilmi selvästi halu tämän toisen kaverin kanssa päästä hommin?
- kerrasta poikki!
"Voiko tällaista hyväksyä .."
No ei tietenkään. Ei missään tapauksessa.
Nyt vaimollaisi on näytön paikka. Hänen pitää erityisesti osoittaa, että
- minkä valinnan tekee: sinä ja lapset vai haaveilut uskottomuudesta ja jos valitsee sinut, niin
- pistää näkyvästi poikki kaikki pettämiseen liittyvät tai pettämistä ennakoivat suhteet. Hänen pitää, niin että te olette kaikki kolme naamatusten, sanoa tälle (näille) miehille, että koko peli oli suuri virhe eikä hän halua olla jatkossa missään tekemisissä näiden miesten kanssa. Tämä on vähin asia, minkä vaimosi pitää tehdä.
- sitten parisuhteessanne pitää olla täydellinen avoimmuus. Ei saa olla mitään, minkä takana vaimosi voisi säätää. Esim. Facebook ja sähköpostitunnusten antaminen on OSOITUS siitä, että hän on valmis pelaamaan avoimin kortein.
- Itsekin
Joo antoi tunnukset ja selvisi että vielä pari viikkoo sitten oli ystävälleen kirjoittanut että haluaisi vaihtaa toisen ukon ja minä en kiinnosta... No oli muuttunut vuosien myötä ja varsinkin kahteen viimeiseen vuoteen erilaiseksi, paljon vihaavampaan suuntaan minua kohtaan. Ei kuitenkaan ilmeisesti ollut vielä päässyt muiden kanssa vaakamamboon mutta epäilen tilaisuuden puutetta vaikka itse kiistää. Tosiasia kai on vaikka myönsi mokanneensa lopulta, lupasi muuttua, kirjoittaa avioehdon ym. niin silti tulee vielä joskus taas vihaamaan minua ja muita etsimään. Pitää kai tässä keksiä miten jaksaa jatkaa ja toivoa että se aurinko vielä joskus risukasaan paistaa.
- Itsekin
Olikin ollut 3 miestä, yhteen rakastunut, yhteen ihastunut, yhtä nussinut ja sitten minä tietysti. On paska fiilis, tyhjä olo, ei vielä tajua tätä paskaa ja jos joku huora viittii näitä hommia puolustaa voi lähtee Etelä-Afrikan slummiin kävelylle.
- vaimo89
Koska mies ei anna tarpeeksi hyvää seksiä. En eroa taloudellisista syistä, turha sitä on anonyyminä jauhaa p*skaa.
- Joku moraali oltava
Huoria ne on!
Minä olen sinkku nainen ja juhlin joskus naimisissa olevien naisten kanssa, eräskin jolla on ihana mies on joka kerta pettämässä häntä.
Rakastajia on useampi, kukaan ei tiedä toisistaan ja minusta se on ällöttävää ja sairasta.
Minä edes sinkkuna en jaa jokaiselle haluavalle, ainoastaan joista todella tykkään ja olen vain yheden kanssa kerrallaan, jos siitä ei tule mitään en heti mene toisen kanssa.
Minulla taitaa olla hyvä itsetunto ja osaan olla ihan itseksenikin.- ouygiuyg
Nimimerkki "Joku moraali oltava" puhuu asiaa.
"...en jaa jokaiselle haluavalle, ainoastaan joista todella tykkään ja olen vain yheden kanssa kerrallaan,..."
Ja ydin on tässä:
"Minulla taitaa olla hyvä itsetunto ja osaan olla ihan itseksenikin. "
- itsekin
Kiitän sinua kerrasta poikki kun annoit toimintaohjeet millä sain totuuden selville.
- poppi9988
Aika vähällä kyllä päästätte pettäjän, palkinnoksi päästätte rakkaansa kanssa nauttimaan. Itse kyllä kannatan aina kostoa, vain se antaa rauhan petetylle.
Jos minua petettäisiin ja saisin tietää.
Alkaisin keräämään rahaa salaiselle pankkitilille, kaikki mitä perheen rahoista sinne saa laitettua piiloon, auto ja tavarat omille nimille aina kun mahdollista, uusi rakas. Ja sitten ottaisin eron, talo toki menee puoliksi mutta kaiken muun saa helposti omaksi jos on fiksu. Pettäjä saisi vain ja ainoastaan ansionsa mukaan, ei enempää eikä vähempää.
Oikeudenmukaisuus ennen kaikkea.. - leenu1
Vaihtelu virkistää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803