Hassutteletko vappuna?

vappuhuiska

Uskallatko hassutella vappuna kulkemalla yleisillä paikoilla hassujen asusteiden, peruukkien, irtonenien tai vaikka ilmapallojen kanssa - vaikka aikuinen oletkin?
Vai onko vappu vain yksi kännäyspäivä kalenterissa?

10

147

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Korkkariholisti

Ostan sen heliumpallon, ajatelkoot muut mitä tahansa. :) Niin ja olen 29-vuotias nainen.

• kwhabfl

Hassut hatut on olleet jo vuosia vappuillanistujaisten teema. Oikeita naamiaisasuja ei kukaan jaksa väsätä, mutta hatut piristävät fiilistä. Iltaa istutaan muksujen kanssa, joten kännäys ei kuulu ohjelmaan. Ilmapalloja ja serpentiiniä senkin edestä, eikä vain lasten iloksi :)

• Cloetta...

Ei minun Vappuhassutteluni ole uskaltamisesta kiinni . En vaan tykkää "hassutella" irtonenien tai peruukkien kanssa vaan hyvän ruuan ja ystävien kanssa iltaa istuen ja olen aikuinen sekä ylpeä siitä. Ei aikuisuus poissulje hauskanviettoa. Ja hauskaa voi todellakin viettää muullakin tavalla kuin itsensä nolaten tai itsellään muita hauskuuttaen.

• Ostin kerran vapputorilta itselleni sellaisen valtavan suuren Karvis-ilmapallon korvaukseksi kaikista niistä ilmapallottomista lapsuuden vapuista. Eipä tarvinnut kävellä yksin vapputorilta kotiin kun oli edes vappupallo seurana. Muovista tekopersettä olen myös harkinnut käyttäväni asusteena vapputorilla joskus. Sellainen kuminauhalla vaatteiden päälle kiinnitettävä perse voisi olla aika hillitön.

• Reuho

Ei minun tarvitse hassutella, eikä pukeutua hassusti. Olen juuri sen
      näköinen kuin olenkin.

• vcxvxcvxvxc

Olen kotoisin pieneltä paikkakunnalta, jossa vappu ei ole mikään juhla, ainoastaan vapaapäivä. Kai sitä tulee kaupungille lähdettyä, mutta ihan normaaleissa vaatteissa. Baareihin en ole menossa, koska vappu on keskellä viikkoa ja baareissa on varmasti hirvittävät jonot ja hirvittävät hinnat.

Ehkä jonkun ilmapallon voisin huvikseni ostaa, tuskin mitään muuta.

• TheOne

"Uskallatko hassutella vappuna "

-Ei ole uskalluksesta kiinni.
      Pidän vaan moista toimintaa täysin älyvapaana ja siten skippaan sen. Kuten myös koko vapun. Koen kaikki nämä kännäyspäivät täysin turhiksi ja jopa ärsyttäviksi.
      Meikäläisen vappu menee kuten kaikki muutkin päivät, treenaten ja töitä tehden. =)

• täysin nolla

mun naama on jo sinänsään niin hassun ruma ettei muita vappu naamareita tarvita. kyllä ihmiset kattelee muutenkin meikäläistä

• serpentiinejä

Vappuna olen Kemiössä jossa joudun skarppaamaan toista aivopuoliskoani eli sitä jolla puhun sujuvasti ruotsia.Aion ostaa itselleni mökkivappuun:

- vanhempien kassaan menee tippaleivät, mjöödi ja graavilohi

- itse ostan itselleni lemppariani eli kuivaa sidukkaa eli omenasiideriä tai mansikkasiideriä

- jos löytyy iskän kaapista, voin ehkä lorauttaa itselleni pienen ryypyn, se on siis oma portviinillä tai roseeviinillä tai Calvadosilla täytetty groggilasini.

- hassuttelua on ehkä clickitupakka eli se, johon voi painaa mukaan mentholia mausteeksi, normaali pall mall muutoin koostumukseltaan ja mieto.

• nainen22446

No serpentiinit ja ilmapallot otan ainaki mukaan,juomien lisäksi tietty. Miksikään en ole koskaan pukeutunut vappuna enkä aio niin tehdä nytkään. Hyvää vappua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe